quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Al je vrienden om je heenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Marktplaats staat vol met ideeën hoe ik mijn huiskamer in wil richten
Hier heb je een punt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
slechte TT trouwens, je kunt er donder op zeggen dat de flapdrol die het volgende deel opent een 1329 of 1990 topic gaat openen
Diegene moet even verder kijken dan zijn neus lang is eh.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
slechte TT trouwens, je kunt er donder op zeggen dat de flapdrol die het volgende deel opent een 1329 of 1990 topic gaat openen
Kunnen we hem/haar een heel topic lang uitlachen. Ook leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Diegene moet even verder kijken dan zijn neus lang is eh.
Nee, die zit een deur verder.quote:
Wie ??quote:
?quote:
Ja, brommer knutselen, gras maaien met een zaag, spelen met chemische goedjes op het aanrechtquote:
Normaal zou ik aan de auto gaan klussen maar ik ben nog niet echt fit genoeg om in op en onder een auto te gaan liggen, dus dan maar zittend werk om even te wennen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, brommer knutselen, gras maaien met een zaag, spelen met chemische goedjes op het aanrecht
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, brommer knutselen, gras maaien met een zaag, spelen met chemische goedjes op het aanrecht
quote:
Het gereedschap moet ook gepoetst wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normaal zou ik aan de auto gaan klussen maar ik ben nog niet echt fit genoeg om in op en onder een auto te gaan liggen, dus dan maar zittend werk om even te wennen.
We hebben nog +- 5 kapotte slijptollen liggen, als ik er daar 3 goede van kan maken ben ik helemaal tevreden!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het gereedschap moet ook gepoetst worden
Ik vind het een raar dialect.quote:
Ik heb ook nog een overleden slijptol liggen, de overbrenging is aan bonken; maar ik kan niet aan parts komenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We hebben nog +- 5 kapotte slijptollen liggen, als ik er daar 3 goede van kan maken ben ik helemaal tevreden!
Gisteren ook al een kernboormachine gerepareerd. Leuke aanwinsten voor in de hobbyschuur.
Wij hebben nu nog maar 1 goede liggen. Het liefste heb ik 3 goede zodat ik een doorslijpschijf, schuurschijf en lamellenschijf tegelijk kan gebruiken. Scheelt heel veel werk met schijfjes wisselen. 4 is nog beter want dan heb ik nog een fiberschijfje om vlakken vlug blank te maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een overleden slijptol liggen, de overbrenging is aan bonken; maar ik kan niet aan parts komen
kernboor = kleefboor in mijn dialectquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We hebben nog +- 5 kapotte slijptollen liggen, als ik er daar 3 goede van kan maken ben ik helemaal tevreden!
Gisteren ook al een kernboormachine gerepareerd. Leuke aanwinsten voor in de hobbyschuur.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het een raar dialect spraakgebrek.
Ze werken wel heel goed, veel gebruikt op mijn werk in de US voor chassis en constructies te boren en dergelijke. Je kunt geen makkelijker en sneller gereedschap hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kernboor = kleefboor in mijn dialectslechte ervaringen mee
Ik heb een gekneusde pols opgelopen met het boren in de zijkant van een oplegger; niet fijn als hij vastslaatquote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze werken wel heel goed, veel gebruikt op mijn werk in de US voor chassis en constructies te boren en dergelijke. Je kunt geen makkelijker en sneller gereedschap hebben.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef Anne het volgende:
Bij het CBR zaten trouwens allemaal vrachtwagenchauffeurs uit Twente, die maar bleven vragen of ik Brommers ging kieken.
Toen ik terug kwam kreeg ik wel een applause van ze.
Je moet wel rustig aan doen en goed koelen natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een gekneusde pols opgelopen met het boren in de zijkant van een oplegger; niet fijn als hij vastslaat
Er hing een brokkie ijzer aan van een kilo wat we altijd gebruikten om te boren, maar toen hij erdoorheen liep hapte hij vast, en ik probeerde hem natuurlijk te pakken voor hij eraf flikkerde; leermomentje: niet doenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je moet wel rustig aan doen en goed koelen natuurlijk
Sinds wanneer ??quote:
Ow, en nu zit ik onder de plak of wat ??quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, en nu zit ik onder de plak of wat ??
*Marktplaats opent
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat je beter Google ff kunt openen, om te kijken wat Brommers kieken betekent.
lekker vriendelijk staat dat tegenover nieuwe users, als je je als mod zo gedaagtquote:
Flikker op joh, zanikend kutwijfquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
lekker vriendelijk staat dat tegenover nieuwe users, als je je als mod zo gedaagt
Theorie iets voor de vrachtwagen ofzo? Geen idee eigenlijk, niet naar gevraagd.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef Freezer het volgende:
Wat moesten die tukkers eigenlijk bij het CBR?
Vieren die ook carnaval?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef Freezer het volgende:
Want hier lopen al die apen nog in rare pakjes door de straten... (Klacht is eigenlijk dat ik moet werken)
nou ik was bijna aan de overkant, maar in de plas was een diepe geul gereden waar eerst de aanhanger en later ook de auto nog ingleed.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe de f**k krijg je dat ding er zo diep in gefrommeld ?? ik zou bijna zeggen dat het spul er achteruit in gereden is
Woei, da's een leuke verrassingsplas voor op de motor dus; dat zou niet eerste keer zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ik was bijna aan de overkant, maar in de plas was een diepe geul gereden waar eerst de aanhanger en later ook de auto nog ingleed.
de auto in 1 laag gezet en de assen vast en alle wielen stonden gewoon rustig rondjes te draaien
eigen beheer, wel een hoek waar ik zelden komquote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woei, da's een leuke verrassingsplas voor op de motor dus; dat zou niet eerste keer zijnIs dat op eigen grond? of gewoon ergens in het bos ??
Een schopsteel hoog kan 'ie wel hoor, luchtfilter hapt bovenop de tankquote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef densmee het volgende:
[..]
eigen beheer, wel een hoek waar ik zelden kom
en ik denk als je met de motor op het diepste punt was gekomen dat je zadel niet meer zichtbaar was![]()
een schep ging er tot boven aan de steel helemaal in![]()
Dat klint als een goed begin voor een Bassie en Adriaan Medleyquote:
op twitter merkte ik iig meteen wie mn vrouwelijke fans aldaar zijn met die begroetingquote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klint als een goed begin voor een Bassie en Adriaan Medley![]()
aai over je bolletjequote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, vandaag 4 slijptollen gerepareerd en een bord gemaakt om ze allemaal mooi aan te hangen zodat het opgeruimd is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aai over je bolletje
goed gedaan knul
biertje erbij?quote:
Dus dat is die lichtgevende groene wolk die ik in het zuiden zie opkomen..........quote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
De snert begint te werken in m'n darmen. Hemeltje lief
Ik kan weer rustig slapen nu ik dit weetquote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
De snert begint te werken in m'n darmen. Hemeltje lief
Wens je je ergste vijand niet toe ditquote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dus dat is die lichtgevende groene wolk die ik in het zuiden zie opkomen..........
opaquote:
quote:Ik zou een pak nemen van kamelenleer...
Dan passen namelijk je bulten er ook in...
slinger jij wat caffeïne in een mok?quote:
Je hebt net 6 weken op je nest gehangen; lekker vlotquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Zojuist wat elektronica besteld als hobbymateriaal. Kan ik dadelijk weer wat prullen thuis.
Ik mocht in de huiskamer niet solderen ivm brandgevaar en vlekken s-39 in de vloerbedekking, ik moet dus even wachten tot ik in belgie benquote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt net 6 weken op je nest gehangen; lekker vlot
Hee, een mislukte BX !quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
Oh oooh, he's back!![]()
[Centraal] Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic
Ik ook van julliequote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 07-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 022 Anne
02. 021 Barcaconia
03. 020 Sounddragon
04. 010 Alexxxxx
05. 008 lipje
06. 007 Alfisti
07. 006 BaraCuda
08. 005 densmee
09. 005 Freezer
10. 004 Dangel
11. 003 daNpy
12. 003 Duvel
Reeks-statistieken!
Haaaaii....quote:
Ik vind het veel leuker dat die gast een 147 heeft gekochtquote:Op maandag 7 maart 2011 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
Oh oooh, he's back!![]()
[Centraal] Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic
Ritmequote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:40 schreef Anne het volgende:
Waarom ben je altijd zo vroeg op op je vrije dagen?
Elektronica.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Zojuist wat elektronica besteld als hobbymateriaal. Kan ik dadelijk weer wat prullen thuis.
Elektronica solderen met S39? Ben je wel helemaal goed?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik mocht in de huiskamer niet solderen ivm brandgevaar en vlekken s-39 in de vloerbedekking, ik moet dus even wachten tot ik in belgie ben
Het was grapzaam bedoeld natuurlijk he CVquote:
quote:
Mogguhquote:
iedereen maakt wel eens een foutje toch ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker dat die gast een 147 heeft gekocht
quote:
Knutsel jij ook wel eens aan apparatuur ??quote:
In Eindhoven dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net Annemarie aan de foon; ze hadden een boete binnen van dat ene friese naaibedrijfHelaas (voor hun) heb ik nooit getekend voor die bus, dus die kunnen ze mooi ergens steken waar de zon niet schijnt
Alles onder de 1000 A is ruis, alles boven de 50 Hz hoogfrequent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Knutsel jij ook wel eens aan apparatuur ??
Ow, hier is het prachtig mooi weerquote:
ehmm.. ok..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alles onder de 1000 A is ruis, alles boven de 50 Hz hoogfrequent.
Hier popt het zonnetje ook ineens tevoorschijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, hier is het prachtig mooi weer
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ehmm.. ok..![]()
nou weet ik nog niks
Ik heb hem jouw kant even opgestuurdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier popt het zonnetje ook ineens tevoorschijn. Betah.
Hehehe, zo ver was ik al; ik heb binnenkort als het goed is een mooie mediatank, en dan heb ik een toffe HK wisselaar over die (mechanisch) nogal weigerachtig is, geen idee of het probleem elektronisch is, lade gaat open en dicht, maar hij draait niet, en hij speelt ook niet.. als je zulke projectjes leuk vindt, mag je hem hebben van mij; ik denk dat hij wel de moeite waard is om te fiksen. Ik heb de kap eraf gehad, een beetje geprutst, maar ik kreeg het niet voor elkaar, en mijn handjes zijn net een beetje te lomp om dat soort zut écht uitelkaar te trekken, dan doet ie het zeker weten never nooit meer, vandaar mijn vraagquote:
Komt allemaal weer goed als de teruggave wordt gestortquote:
Wat is een HK wisselaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehehe, zo ver was ik al; ik heb binnenkort als het goed is een mooie mediatank, en dan heb ik een toffe HK wisselaar over die (mechanisch) nogal weigerachtig is, geen idee of het probleem elektronisch is, lade gaat open en dicht, maar hij draait niet, en hij speelt ook niet.. als je zulke projectjes leuk vindt, mag je hem hebben van mij; ik denk dat hij wel de moeite waard is om te fiksen. Ik heb de kap eraf gehad, een beetje geprutst, maar ik kreeg het niet voor elkaar, en mijn handjes zijn net een beetje te lomp om dat soort zut écht uitelkaar te trekken, dan doet ie het zeker weten never nooit meer, vandaar mijn vraag
Als je het niks vindt, keil ik hem gewoon weg
Harman Kardon CD wisselaar ??quote:
Mooi spul, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik nog nooit een apparaat gerepareerd heb gekregen en dat ze dus uiteindelijk altijd hun weg vinden richting afvalbak...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Harman Kardon CD wisselaar ??
Dit issum volgens mij :
[ afbeelding ]
OK, dan zal ik je het geklooi besparen en pleur ik hem zelf wel weg volgende weekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi spul, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik nog nooit een apparaat gerepareerd heb gekregen en dat ze dus uiteindelijk altijd hun weg vinden richting afvalbak...
Ik heb op samenkopen.net een hoop spullen besteld om een 6v 30rpm motortje te kunnen bedienen met een afstandbediening, die kan ik thuis dan aan de rolgordijnen hangen.quote:
Conrad heeft toch wel IR-ontvangers die je kunt inleren? Dan kun je via een relais je motortje aansturen en je zou met een eindschakelaar in het koord zelfs automatisch kunnen uitschakelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb op samenkopen.net een hoop spullen besteld om een 6v 30rpm motortje te kunnen bedienen met een afstandbediening, die kan ik thuis dan aan de rolgordijnen hangen.
Ik ken alleen weinig van elektronica dus met veel googelen hoop ik er iets van te kunnen maken. Ik heb voor de zekerheid extra componenten besteld
Gelukkig is die chinese troep zeer goedkoop, jammer dat het verzenden lang duurt.
Ik heb 433mhz zenders en ontvangers besteld. motortje via een stuurrelais dat ingeschakeld wordt met een inductieve sensor die ziet of het gordijn boven of beneden is zodat hij niet te ver (kapot) draait. (is een rolgordijn).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Conrad heeft toch wel IR-ontvangers die je kunt inleren? Dan kun je via een relais je motortje aansturen en je zou met een eindschakelaar in het koord zelfs automatisch kunnen uitschakelen.
Vergeet niet je brieffie op de bus te doen heahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, ik heb mijn zooi ingepakt, nu alles op de motor knopen and off we go; lekker een stukkie rijden in het zonnetje![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Vergeet niet je brieffie op de bus te doen heah![]()
.
Ja, daar begint het meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut? Da's niet onder de duim. Da's een lieve herinnering.
Vrijheid blijheid!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Als er iemand is die d'r vrindje niet onder de duim neemt, ben ik het wel.
Oh, da's alles in één, nog beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb 433mhz zenders en ontvangers besteld. motortje via een stuurrelais dat ingeschakeld wordt met een inductieve sensor die ziet of het gordijn boven of beneden is zodat hij niet te ver (kapot) draait. (is een rolgordijn).
Positief voor jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Daar gaan wel wat dingetjes veranderen daarin, maar op een positieve manier.
Ik was laatst vier nachtjes weg, mag dat dan niet meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Voorheen had ik een vrindje die wel eens een nachtje weg bleef, enzo.
Van mij wel. Maar ik neem aan dat je dat wel even gezegd hebt tegen XMquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was laatst vier nachtjes weg, mag dat dan niet meer?
Ik was aan het werk. Jouw vriendje ging uit neuken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar ik neem aan dat je dat wel even gezegd hebt tegen XM.
Neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was aan het werk. Jouw vriendje ging uit neuken?
En jij wilde niet mee, flauw van je!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof niet dat ie ooit is vreemd gegaan, daar is het een te goeizak voor.
Hij ging naar 'normale vrienden' toe. Feestjes af enzo.
het zijn altijd de vrouwen die op zaterdag thuis lekker gezellig naar een film willen kijken.quote:
"Film kijken".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef densmee het volgende:
[..]
het zijn altijd de vrouwen die op zaterdag thuis lekker gezellig naar een film willen kijken.
Ja, was gezellig, alleen met familie hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:39 schreef Anne het volgende:
Maarre, is er niks leukers om over te babbelen?
Verjaardag nog goed gevierd?
Slimquote:
Que?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Slim![]()
Krijg elk jaar toch weer eurotje of 600 terug
Edit:
Laat ik het zo zeggen. Volgens mij moet je aangifte doen als je dat eenmaal gedaan hebt.En aangezien ik met een huis kopen ergens rond de 3000 euro terug kreeg heb ik dat destijds maar gedaan![]()
Niet?quote:
Die inductieve sensoren moet ik alleen nog kopen. Ik weet niet of een ABS sensor werkt (ik kan van die dingen nog geen datasheet vinden) maar dat zou de goedkoopste oplossing zijn...quote:
Neuh, voor vorig jaar zal het idd wel meevallen, maar volgend jaar ben je toch echt wel aan de beurt denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:07 schreef Anne het volgende:
Yeah, dat het automagisch gaat wist ik wel.
Ik bedoelde met mijn opmerking "ik doe geen aangifte", dat ik niet alles weer opnieuw ga invullen ofzo. Niks gewijzigd namelijk.
Goed bezugquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:41 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag op een stoel zittend een hele dorpel in mijn volvo gebakken. Gaat allemaal traag en moeizaam maar ik moet van de doktoren langzaam weer ritme opbouwen dus ik vind dit een goed excuus.
Die dorpel nog aflassen en dan de frontplaat vernieuwen van mijn 343 (ligt nu bij de straler) en dan is al het laswerk officieel klaar en kan ik aan het strakmaken beginnen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed bezugeigen werk is ook werk
Naais!, dus deze zomer rijdend ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die dorpel nog aflassen en dan de frontplaat vernieuwen van mijn 343 (ligt nu bij de straler) en dan is al het laswerk officieel klaar en kan ik aan het strakmaken beginnen!
Met mijn tempo van werken gok ik op zomer 2016quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais!, dus deze zomer rijdend ??
SD, je kennis wat doe jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:41 schreef densmee het volgende:
is dit topic al geschikt voor de PTA toppers![]()
warmloper?
grapje SD
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:41 schreef densmee het volgende:
is dit topic al geschikt voor de PTA toppers![]()
warmloper?
grapje SD
Mijn kennissen zeggen dat ik niet meer te redden benquote:
Ik dacht dat je een reddende engel gevonden had?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn kennissen zeggen dat ik niet meer te redden ben
Wie zegt dat ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een reddende engel gevonden had?
Oh, ik dacht dat je Anne daar geschikt voor vond?quote:
Mjah, wat moet je ermee? domweg dichtgooien is ook weer een zoiets..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
PTA begint de laatste tijd volgens mij wel veel trolls te krijgen. De ontzettend stomme acties vliegen je om de oren
Anne gaat mij redden.. van wát exactly ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Anne daar geschikt voor vond?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne gaat mij redden.. van wát exactly ??
Blijkbaar weet jij dat zelf?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn kennissen zeggen dat ik niet meer te redden ben
Ik vind het wel grappig eigenlijk, maar het viel me zomaar op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, wat moet je ermee? domweg dichtgooien is ook weer een zoiets..
Als ik het zelf wist, kon ik mezelf reddenquote:
Mjah, zo heb je maandenlang niks, en nu hebben we ineens een paar grappenmakers achter elkaar .. daarbij is het soms nog steeds lastig in te schatten of het nou een troll is of gewoon een ontieglijk stomme aktie.. vlak de autotechnische kennis van de gemiddelde nederlander niet uit.. al had ik bij die LPG-diesel toch wel serieuze vraagtekensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk, maar het viel me zomaar op.
Daar heb ik gewoon mijn moeder voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, voor vorig jaar zal het idd wel meevallen, maar volgend jaar ben je toch echt wel aan de beurt denk ik![]()
Ik/wij besteedden dat altijd uit aan een accountantskantoor, die doen het sneller, in één keer goed, en zij zijn op de hoogte van alle regeltjes en optie's om zoveel mogelijk terug te krijgen. voorheen hadden we een boekhoudlullo die het voor elkaar kreeg om elk jaar quitte te draaien, en maar sinds we overgestapt zijn krijgen we elke keer een leuk bedrag terug, kost wat, maar het levert dus ook meer op; als het 2000¤ oplevert, mogen zij er van mij 250¤ voor vragen
jouw mams is accountant en krijgt elk jaar ook alle nieuwe wijzigingen in de bus?quote:
Dan moet Anne het maar wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik het zelf wist, kon ik mezelf redden
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik vind het allemaal wel grappig in ieder geval...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, zo heb je maandenlang niks, en nu hebben we ineens een paar grappenmakers achter elkaar .. daarbij is het soms nog steeds lastig in te schatten of het nou een troll is of gewoon een ontieglijk stomme aktie.. vlak de autotechnische kennis van de gemiddelde nederlander niet uit.. al had ik bij die LPG-diesel toch wel serieuze vraagtekens
Mooi bedrijf, goed voor de economiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net Annemarie aan de foon; ze hadden een boete binnen van dat ene friese naaibedrijfHelaas (voor hun) heb ik nooit getekend voor die bus, dus die kunnen ze mooi ergens steken waar de zon niet schijnt
Nee, maar ze weet er genoeg van af.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jouw mams is accountant en krijgt elk jaar ook alle nieuwe wijzigingen in de bus?
dat meisje heeft natuurlijk geen flauw benul waar ze aan is begonnenquote:
ik wel, als dat me een dag puzzelen (kloten in mijn geval) met papierzooi scheelt, en ik heb gewoon de garantie dat elke laatste cent eruit gehaald wordt, heb ik dat er graag voor overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar ze weet er genoeg van af.
Daarnaast ga ik echt geen 250 euro betalen aan zo'n lullo.
Aangifte doen is gewoon een kwestie van puzzelen.
Dit ja. Nergens naar kijken, alle papieren in een envelop en weg ermee. Ik zie het resultaat over een paar maanden wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik wel, als dat me een dag puzzelen (kloten in mijn geval) met papierzooi scheelt, en ik heb gewoon de garantie dat elke laatste cent eruit gehaald wordt, heb ik dat er graag voor over
Ik ben allergisch voor papierwerkquote:
Hmm, goed plan, ik ga ook even mijn brommert binnen zetten en de ketting smeren, kijken of ik een recordtijd kan neerzettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef Anne het volgende:
Ik ga even helpen met de ketting smeren en dan maar eens naar huis rijden voordat het alweer donker is.
Ken je dat topic van die vent die de ketting ging smeren met een draaiende motor zodat het lekker vlug zou gaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor papierwerk
[..]
Hmm, goed plan, ik ga ook even mijn brommert binnen zetten en de ketting smeren, kijken of ik een recordtijd kan neerzetten
Ja, is zelfs een filmpje vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ken je dat topic van die vent die de ketting ging smeren met een draaiende motor zodat het lekker vlug zou gaan?
Jeh, maar zij heeft geen middenbok; mijn motor stond al in de goede richting op de oprit, dus achteruit onder het afdak rijden, opbokken, spuitbus pakken die ernaast op een plankje staat, 3 rondjes wiel door laten lopen met de bus op de ketting en klaar is SDquote:
nee, dan val ik op mijn smoel denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je niet tijdens het rijden een paar toefjes vet er doorheen spuiten?
de jouwe?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker dat die gast een 147 heeft gekocht
Jep, vooral op de snelweg als je lang dezelfde toeren rijdt kun je daar last van krijgen, ik zag dat jouw grips (de grepen op je stuur die je vasthoudt) wel een boodschapje weg hebben, die kun je vervangen voor softgrips, dezelfde als die ik heb, dan is het al stukken minder, je hebt 2 versies; de motorversie, die kost een euro of 15 ofzo bij de motorzaak, en je hebt de fietsenmaker versie, die kost meestal de helft daarvan, maar die zijn ook sneller kapot.. ik heb na wat proberen gekozen voor de dure, als ik elke dag rijd verslijt ik 2 ('dure') setjes per jaar.. de goedkope gaan iets harder, en zijn ook iets dunner, werken dus iets minder goed..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
Ik ben klaar hoor.
Ik heb wel gemerkt, voor het eerst, dat mijn handen bijna in slaap vallen van die trillingen van de motor.
Voor mij alleen luisteren naar mijn vriendinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar ze weet er genoeg van af.
Daarnaast ga ik echt geen 250 euro betalen aan zo'n lullo.
Aangifte doen is gewoon een kwestie van puzzelen.
En dat gaat je goed afquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Voor mij alleen luisteren naar mijn vriendin
Ik deze week ook niet meer, anders halen we ze volgend weekend wel ff bij Goedhartquote:
Oke. Ik kom trouwens niet op de motor. Niet handig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik deze week ook niet meer, anders halen we ze volgend weekend wel ff bij Goedhart
sorry wat zei je?quote:
Als dat ding vrijdag binnen is niet iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Ik kom trouwens niet op de motor. Niet handig.
Ga ik wel van uit.. 4e keer dat ik er iets bestel en zo'n mail krijg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als dat ding vrijdag binnen is niet idd
quote:
quote:
Best wel vet ja. Ik snap alleen niet zo goed dat je soms van die screens/flitsen er tussendoor ziet waarop ie ineens niet ingekleurd is.. Lijkt net alsof ie layers gebruikt, maar dat kan heul niet in Paint.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
Zulke paints zie je nog niet dagelijks in KLB.
Je ziet soms opeens ook wat delen verder afgewerkt dan hij eigenlijk was. Volgens mij gebruikt hij ook her en der wat photoshop tussendoor inderdaad. Maar alsnog best leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Best wel vet ja. Ik snap alleen niet zo goed dat je soms van die screens/flitsen er tussendoor ziet waarop ie ineens niet ingekleurd is.. Lijkt net alsof ie layers gebruikt, maar dat kan heul niet in Paint.
Gelukkig is die van mij maar 25 euro per keerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik wel, als dat me een dag puzzelen (kloten in mijn geval) met papierzooi scheelt, en ik heb gewoon de garantie dat elke laatste cent eruit gehaald wordt, heb ik dat er graag voor over
klopt. mijn etst is geslaagd. een nietszeggende post roept eerder reactie op dan een kwaliteitspost, een paar seconden daarvoor...quote:
Kewl, daar is hij wel eventjes mee bezig geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
Zulke paints zie je nog niet dagelijks in KLB.
Een echte accountant? wit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig is die van mij maar 25 euro per keer
Kan ik jou ergens opgeven voor zuurste zeiklul van FOK! ofzo ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt. mijn etst is geslaagd. een nietszeggende post roept eerder reactie op dan een kwaliteitspost, een paar seconden daarvoor...
verzuurde ex-crewmet rechtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ik jou ergens opgeven voor zuurste zeiklul van FOK! ofzo ??![]()
*Meld misdaad anoniem.quote:
Verzuurde aanstaande-ex en ex-ex crewquote:
Kaaik.. maja, dan nog, dan is hij er niet lang zoet mee, dat riekt naar 'in een proggie raggen en klaar'.. die van mij is er echt wel een uurtje of 2 mee bezig (zegt 'ie), maargoed, dan nog is het me het geld gewoon waard; ik hoef er geen kont aan te doen..quote:
250 euro voor 2 uur? Jeetje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kaaik.. maja, dan nog, dan is hij er niet lang zoet mee, dat riekt naar 'in een proggie raggen en klaar'.. die van mij is er echt wel een uurtje of 2 mee bezig (zegt 'ie), maargoed, dan nog is het me het geld gewoon waard; ik hoef er geen kont aan te doen..
Zolang hij er meer geld uit weet te persen dan ikzelf vind ik het primaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kaaik.. maja, dan nog, dan is hij er niet lang zoet mee, dat riekt naar 'in een proggie raggen en klaar'.. die van mij is er echt wel een uurtje of 2 mee bezig (zegt 'ie), maargoed, dan nog is het me het geld gewoon waard; ik hoef er geen kont aan te doen..
Ai. Gevoelig punt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en dan mag je ook al geen buzzybee foto's meer posten
nee hoor, is maar een klein deel van mijn fotos wat ik niet meer mag postenquote:
Lul niet. Dan wás het een gevoelig punt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor, is maar een klein deel van mijn fotos wat ik niet meer mag postenheb maar vrij kort de url in de foto's gezet
Ja, dat welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Lul niet. Dan wás het een gevoelig punt.
Heb je gesnoven?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat welnadeel van werkeloos zijn: ik ga me druk maken om domme randzaken
U is weer werkeloos?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat welnadeel van werkeloos zijn: ik ga me druk maken om domme randzaken
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.quote:
Mja. Ik wip alleen naakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.
quote:
Dat.quote:
Van jezelf, de tegenpartij of de buurvrouw?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik met witte sportsokken aan. kun je orgasmes mee uitstellen.
Hopen dat hij in de foto's daar van ook het BB watermerk sjopt en hier dus niet mag plaatsenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.
Sommige mensen hebben die gave aangeboren. Voor hun partners dan he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik met witte sportsokken aan. kun je orgasmes mee uitstellen.
het BB watermerk mag WEL op fokquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hopen dat hij in de foto's daar van ook het BB watermerk sjopt en hier dus niet mag plaatsen
Wel 1990 he, niet het verkeerde getal.quote:
kunt u ons altijd bereiken op klantenservice@officecentre.nl of via het telefoonnummer van de klantenservice, 0900 - 1570quote:
Ze zijn al geslotenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of via het telefoonnummer van de klantenservice, 0900 - 1570
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |