quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Al je vrienden om je heenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Marktplaats staat vol met ideeën hoe ik mijn huiskamer in wil richten
Hier heb je een punt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
slechte TT trouwens, je kunt er donder op zeggen dat de flapdrol die het volgende deel opent een 1329 of 1990 topic gaat openen
Diegene moet even verder kijken dan zijn neus lang is eh.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
slechte TT trouwens, je kunt er donder op zeggen dat de flapdrol die het volgende deel opent een 1329 of 1990 topic gaat openen
Kunnen we hem/haar een heel topic lang uitlachen. Ook leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Diegene moet even verder kijken dan zijn neus lang is eh.
Nee, die zit een deur verder.quote:
Wie ??quote:
?quote:
Ja, brommer knutselen, gras maaien met een zaag, spelen met chemische goedjes op het aanrechtquote:
Normaal zou ik aan de auto gaan klussen maar ik ben nog niet echt fit genoeg om in op en onder een auto te gaan liggen, dus dan maar zittend werk om even te wennen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, brommer knutselen, gras maaien met een zaag, spelen met chemische goedjes op het aanrecht
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, brommer knutselen, gras maaien met een zaag, spelen met chemische goedjes op het aanrecht
quote:
Het gereedschap moet ook gepoetst wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normaal zou ik aan de auto gaan klussen maar ik ben nog niet echt fit genoeg om in op en onder een auto te gaan liggen, dus dan maar zittend werk om even te wennen.
We hebben nog +- 5 kapotte slijptollen liggen, als ik er daar 3 goede van kan maken ben ik helemaal tevreden!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het gereedschap moet ook gepoetst worden
Ik vind het een raar dialect.quote:
Ik heb ook nog een overleden slijptol liggen, de overbrenging is aan bonken; maar ik kan niet aan parts komenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We hebben nog +- 5 kapotte slijptollen liggen, als ik er daar 3 goede van kan maken ben ik helemaal tevreden!
Gisteren ook al een kernboormachine gerepareerd. Leuke aanwinsten voor in de hobbyschuur.
Wij hebben nu nog maar 1 goede liggen. Het liefste heb ik 3 goede zodat ik een doorslijpschijf, schuurschijf en lamellenschijf tegelijk kan gebruiken. Scheelt heel veel werk met schijfjes wisselen. 4 is nog beter want dan heb ik nog een fiberschijfje om vlakken vlug blank te maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een overleden slijptol liggen, de overbrenging is aan bonken; maar ik kan niet aan parts komen
kernboor = kleefboor in mijn dialectquote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We hebben nog +- 5 kapotte slijptollen liggen, als ik er daar 3 goede van kan maken ben ik helemaal tevreden!
Gisteren ook al een kernboormachine gerepareerd. Leuke aanwinsten voor in de hobbyschuur.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het een raar dialect spraakgebrek.
Ze werken wel heel goed, veel gebruikt op mijn werk in de US voor chassis en constructies te boren en dergelijke. Je kunt geen makkelijker en sneller gereedschap hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kernboor = kleefboor in mijn dialectslechte ervaringen mee
Ik heb een gekneusde pols opgelopen met het boren in de zijkant van een oplegger; niet fijn als hij vastslaatquote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze werken wel heel goed, veel gebruikt op mijn werk in de US voor chassis en constructies te boren en dergelijke. Je kunt geen makkelijker en sneller gereedschap hebben.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef Anne het volgende:
Bij het CBR zaten trouwens allemaal vrachtwagenchauffeurs uit Twente, die maar bleven vragen of ik Brommers ging kieken.
Toen ik terug kwam kreeg ik wel een applause van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |