Lul niet. Dan wás het een gevoelig punt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor, is maar een klein deel van mijn fotos wat ik niet meer mag postenheb maar vrij kort de url in de foto's gezet
Ja, dat welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Lul niet. Dan wás het een gevoelig punt.
Heb je gesnoven?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat welnadeel van werkeloos zijn: ik ga me druk maken om domme randzaken
U is weer werkeloos?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat welnadeel van werkeloos zijn: ik ga me druk maken om domme randzaken
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.quote:
Mja. Ik wip alleen naakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.
quote:
Dat.quote:
Van jezelf, de tegenpartij of de buurvrouw?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik met witte sportsokken aan. kun je orgasmes mee uitstellen.
Hopen dat hij in de foto's daar van ook het BB watermerk sjopt en hier dus niet mag plaatsenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.
Sommige mensen hebben die gave aangeboren. Voor hun partners dan he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik met witte sportsokken aan. kun je orgasmes mee uitstellen.
het BB watermerk mag WEL op fokquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hopen dat hij in de foto's daar van ook het BB watermerk sjopt en hier dus niet mag plaatsen
Wel 1990 he, niet het verkeerde getal.quote:
kunt u ons altijd bereiken op klantenservice@officecentre.nl of via het telefoonnummer van de klantenservice, 0900 - 1570quote:
Ze zijn al geslotenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of via het telefoonnummer van de klantenservice, 0900 - 1570
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |