Ga ik wel van uit.. 4e keer dat ik er iets bestel en zo'n mail krijg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als dat ding vrijdag binnen is niet idd
quote:
quote:
Best wel vet ja. Ik snap alleen niet zo goed dat je soms van die screens/flitsen er tussendoor ziet waarop ie ineens niet ingekleurd is.. Lijkt net alsof ie layers gebruikt, maar dat kan heul niet in Paint.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
Zulke paints zie je nog niet dagelijks in KLB.
Je ziet soms opeens ook wat delen verder afgewerkt dan hij eigenlijk was. Volgens mij gebruikt hij ook her en der wat photoshop tussendoor inderdaad. Maar alsnog best leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Best wel vet ja. Ik snap alleen niet zo goed dat je soms van die screens/flitsen er tussendoor ziet waarop ie ineens niet ingekleurd is.. Lijkt net alsof ie layers gebruikt, maar dat kan heul niet in Paint.
Gelukkig is die van mij maar 25 euro per keerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik wel, als dat me een dag puzzelen (kloten in mijn geval) met papierzooi scheelt, en ik heb gewoon de garantie dat elke laatste cent eruit gehaald wordt, heb ik dat er graag voor over
klopt. mijn etst is geslaagd. een nietszeggende post roept eerder reactie op dan een kwaliteitspost, een paar seconden daarvoor...quote:
Kewl, daar is hij wel eventjes mee bezig geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
Zulke paints zie je nog niet dagelijks in KLB.
Een echte accountant? wit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelukkig is die van mij maar 25 euro per keer
Kan ik jou ergens opgeven voor zuurste zeiklul van FOK! ofzo ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt. mijn etst is geslaagd. een nietszeggende post roept eerder reactie op dan een kwaliteitspost, een paar seconden daarvoor...
verzuurde ex-crewmet rechtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ik jou ergens opgeven voor zuurste zeiklul van FOK! ofzo ??![]()
*Meld misdaad anoniem.quote:
Verzuurde aanstaande-ex en ex-ex crewquote:
Kaaik.. maja, dan nog, dan is hij er niet lang zoet mee, dat riekt naar 'in een proggie raggen en klaar'.. die van mij is er echt wel een uurtje of 2 mee bezig (zegt 'ie), maargoed, dan nog is het me het geld gewoon waard; ik hoef er geen kont aan te doen..quote:
250 euro voor 2 uur? Jeetje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kaaik.. maja, dan nog, dan is hij er niet lang zoet mee, dat riekt naar 'in een proggie raggen en klaar'.. die van mij is er echt wel een uurtje of 2 mee bezig (zegt 'ie), maargoed, dan nog is het me het geld gewoon waard; ik hoef er geen kont aan te doen..
Zolang hij er meer geld uit weet te persen dan ikzelf vind ik het primaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kaaik.. maja, dan nog, dan is hij er niet lang zoet mee, dat riekt naar 'in een proggie raggen en klaar'.. die van mij is er echt wel een uurtje of 2 mee bezig (zegt 'ie), maargoed, dan nog is het me het geld gewoon waard; ik hoef er geen kont aan te doen..
Ai. Gevoelig punt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en dan mag je ook al geen buzzybee foto's meer posten
nee hoor, is maar een klein deel van mijn fotos wat ik niet meer mag postenquote:
Lul niet. Dan wás het een gevoelig punt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor, is maar een klein deel van mijn fotos wat ik niet meer mag postenheb maar vrij kort de url in de foto's gezet
Ja, dat welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Lul niet. Dan wás het een gevoelig punt.
Heb je gesnoven?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat welnadeel van werkeloos zijn: ik ga me druk maken om domme randzaken
U is weer werkeloos?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat welnadeel van werkeloos zijn: ik ga me druk maken om domme randzaken
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.quote:
Mja. Ik wip alleen naakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.
quote:
Dat.quote:
Van jezelf, de tegenpartij of de buurvrouw?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik met witte sportsokken aan. kun je orgasmes mee uitstellen.
Hopen dat hij in de foto's daar van ook het BB watermerk sjopt en hier dus niet mag plaatsenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nu heeft hij wel wat beters te doen. Naakt trampolinespringen bijvoorbeeld.
Sommige mensen hebben die gave aangeboren. Voor hun partners dan he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik met witte sportsokken aan. kun je orgasmes mee uitstellen.
het BB watermerk mag WEL op fokquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hopen dat hij in de foto's daar van ook het BB watermerk sjopt en hier dus niet mag plaatsen
Wel 1990 he, niet het verkeerde getal.quote:
kunt u ons altijd bereiken op klantenservice@officecentre.nl of via het telefoonnummer van de klantenservice, 0900 - 1570quote:
Ze zijn al geslotenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of via het telefoonnummer van de klantenservice, 0900 - 1570
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |