Naais!, dus deze zomer rijdend ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die dorpel nog aflassen en dan de frontplaat vernieuwen van mijn 343 (ligt nu bij de straler) en dan is al het laswerk officieel klaar en kan ik aan het strakmaken beginnen!
Met mijn tempo van werken gok ik op zomer 2016quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais!, dus deze zomer rijdend ??
SD, je kennis wat doe jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:41 schreef densmee het volgende:
is dit topic al geschikt voor de PTA toppers![]()
warmloper?
grapje SD
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:41 schreef densmee het volgende:
is dit topic al geschikt voor de PTA toppers![]()
warmloper?
grapje SD
Mijn kennissen zeggen dat ik niet meer te redden benquote:
Ik dacht dat je een reddende engel gevonden had?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn kennissen zeggen dat ik niet meer te redden ben
Wie zegt dat ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een reddende engel gevonden had?
Oh, ik dacht dat je Anne daar geschikt voor vond?quote:
Mjah, wat moet je ermee? domweg dichtgooien is ook weer een zoiets..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
PTA begint de laatste tijd volgens mij wel veel trolls te krijgen. De ontzettend stomme acties vliegen je om de oren
Anne gaat mij redden.. van wát exactly ??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Anne daar geschikt voor vond?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne gaat mij redden.. van wát exactly ??
Blijkbaar weet jij dat zelf?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn kennissen zeggen dat ik niet meer te redden ben
Ik vind het wel grappig eigenlijk, maar het viel me zomaar op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, wat moet je ermee? domweg dichtgooien is ook weer een zoiets..
Als ik het zelf wist, kon ik mezelf reddenquote:
Mjah, zo heb je maandenlang niks, en nu hebben we ineens een paar grappenmakers achter elkaar .. daarbij is het soms nog steeds lastig in te schatten of het nou een troll is of gewoon een ontieglijk stomme aktie.. vlak de autotechnische kennis van de gemiddelde nederlander niet uit.. al had ik bij die LPG-diesel toch wel serieuze vraagtekensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk, maar het viel me zomaar op.
Daar heb ik gewoon mijn moeder voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, voor vorig jaar zal het idd wel meevallen, maar volgend jaar ben je toch echt wel aan de beurt denk ik![]()
Ik/wij besteedden dat altijd uit aan een accountantskantoor, die doen het sneller, in één keer goed, en zij zijn op de hoogte van alle regeltjes en optie's om zoveel mogelijk terug te krijgen. voorheen hadden we een boekhoudlullo die het voor elkaar kreeg om elk jaar quitte te draaien, en maar sinds we overgestapt zijn krijgen we elke keer een leuk bedrag terug, kost wat, maar het levert dus ook meer op; als het 2000¤ oplevert, mogen zij er van mij 250¤ voor vragen
jouw mams is accountant en krijgt elk jaar ook alle nieuwe wijzigingen in de bus?quote:
Dan moet Anne het maar wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik het zelf wist, kon ik mezelf redden
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik vind het allemaal wel grappig in ieder geval...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, zo heb je maandenlang niks, en nu hebben we ineens een paar grappenmakers achter elkaar .. daarbij is het soms nog steeds lastig in te schatten of het nou een troll is of gewoon een ontieglijk stomme aktie.. vlak de autotechnische kennis van de gemiddelde nederlander niet uit.. al had ik bij die LPG-diesel toch wel serieuze vraagtekens
Mooi bedrijf, goed voor de economiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net Annemarie aan de foon; ze hadden een boete binnen van dat ene friese naaibedrijfHelaas (voor hun) heb ik nooit getekend voor die bus, dus die kunnen ze mooi ergens steken waar de zon niet schijnt
Nee, maar ze weet er genoeg van af.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jouw mams is accountant en krijgt elk jaar ook alle nieuwe wijzigingen in de bus?
dat meisje heeft natuurlijk geen flauw benul waar ze aan is begonnenquote:
ik wel, als dat me een dag puzzelen (kloten in mijn geval) met papierzooi scheelt, en ik heb gewoon de garantie dat elke laatste cent eruit gehaald wordt, heb ik dat er graag voor overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar ze weet er genoeg van af.
Daarnaast ga ik echt geen 250 euro betalen aan zo'n lullo.
Aangifte doen is gewoon een kwestie van puzzelen.
Dit ja. Nergens naar kijken, alle papieren in een envelop en weg ermee. Ik zie het resultaat over een paar maanden wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik wel, als dat me een dag puzzelen (kloten in mijn geval) met papierzooi scheelt, en ik heb gewoon de garantie dat elke laatste cent eruit gehaald wordt, heb ik dat er graag voor over
Ik ben allergisch voor papierwerkquote:
Hmm, goed plan, ik ga ook even mijn brommert binnen zetten en de ketting smeren, kijken of ik een recordtijd kan neerzettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef Anne het volgende:
Ik ga even helpen met de ketting smeren en dan maar eens naar huis rijden voordat het alweer donker is.
Ken je dat topic van die vent die de ketting ging smeren met een draaiende motor zodat het lekker vlug zou gaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor papierwerk
[..]
Hmm, goed plan, ik ga ook even mijn brommert binnen zetten en de ketting smeren, kijken of ik een recordtijd kan neerzetten
Ja, is zelfs een filmpje vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ken je dat topic van die vent die de ketting ging smeren met een draaiende motor zodat het lekker vlug zou gaan?
Jeh, maar zij heeft geen middenbok; mijn motor stond al in de goede richting op de oprit, dus achteruit onder het afdak rijden, opbokken, spuitbus pakken die ernaast op een plankje staat, 3 rondjes wiel door laten lopen met de bus op de ketting en klaar is SDquote:
nee, dan val ik op mijn smoel denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je niet tijdens het rijden een paar toefjes vet er doorheen spuiten?
de jouwe?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker dat die gast een 147 heeft gekocht
Jep, vooral op de snelweg als je lang dezelfde toeren rijdt kun je daar last van krijgen, ik zag dat jouw grips (de grepen op je stuur die je vasthoudt) wel een boodschapje weg hebben, die kun je vervangen voor softgrips, dezelfde als die ik heb, dan is het al stukken minder, je hebt 2 versies; de motorversie, die kost een euro of 15 ofzo bij de motorzaak, en je hebt de fietsenmaker versie, die kost meestal de helft daarvan, maar die zijn ook sneller kapot.. ik heb na wat proberen gekozen voor de dure, als ik elke dag rijd verslijt ik 2 ('dure') setjes per jaar.. de goedkope gaan iets harder, en zijn ook iets dunner, werken dus iets minder goed..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
Ik ben klaar hoor.
Ik heb wel gemerkt, voor het eerst, dat mijn handen bijna in slaap vallen van die trillingen van de motor.
Voor mij alleen luisteren naar mijn vriendinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar ze weet er genoeg van af.
Daarnaast ga ik echt geen 250 euro betalen aan zo'n lullo.
Aangifte doen is gewoon een kwestie van puzzelen.
En dat gaat je goed afquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Voor mij alleen luisteren naar mijn vriendin
Ik deze week ook niet meer, anders halen we ze volgend weekend wel ff bij Goedhartquote:
Oke. Ik kom trouwens niet op de motor. Niet handig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik deze week ook niet meer, anders halen we ze volgend weekend wel ff bij Goedhart
sorry wat zei je?quote:
Als dat ding vrijdag binnen is niet iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Ik kom trouwens niet op de motor. Niet handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |