Ow, hier is het prachtig mooi weerquote:
ehmm.. ok..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alles onder de 1000 A is ruis, alles boven de 50 Hz hoogfrequent.
Hier popt het zonnetje ook ineens tevoorschijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, hier is het prachtig mooi weer
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ehmm.. ok..![]()
nou weet ik nog niks
Ik heb hem jouw kant even opgestuurdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier popt het zonnetje ook ineens tevoorschijn. Betah.
Hehehe, zo ver was ik al; ik heb binnenkort als het goed is een mooie mediatank, en dan heb ik een toffe HK wisselaar over die (mechanisch) nogal weigerachtig is, geen idee of het probleem elektronisch is, lade gaat open en dicht, maar hij draait niet, en hij speelt ook niet.. als je zulke projectjes leuk vindt, mag je hem hebben van mij; ik denk dat hij wel de moeite waard is om te fiksen. Ik heb de kap eraf gehad, een beetje geprutst, maar ik kreeg het niet voor elkaar, en mijn handjes zijn net een beetje te lomp om dat soort zut écht uitelkaar te trekken, dan doet ie het zeker weten never nooit meer, vandaar mijn vraagquote:
Komt allemaal weer goed als de teruggave wordt gestortquote:
Wat is een HK wisselaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehehe, zo ver was ik al; ik heb binnenkort als het goed is een mooie mediatank, en dan heb ik een toffe HK wisselaar over die (mechanisch) nogal weigerachtig is, geen idee of het probleem elektronisch is, lade gaat open en dicht, maar hij draait niet, en hij speelt ook niet.. als je zulke projectjes leuk vindt, mag je hem hebben van mij; ik denk dat hij wel de moeite waard is om te fiksen. Ik heb de kap eraf gehad, een beetje geprutst, maar ik kreeg het niet voor elkaar, en mijn handjes zijn net een beetje te lomp om dat soort zut écht uitelkaar te trekken, dan doet ie het zeker weten never nooit meer, vandaar mijn vraag
Als je het niks vindt, keil ik hem gewoon weg
Harman Kardon CD wisselaar ??quote:
Mooi spul, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik nog nooit een apparaat gerepareerd heb gekregen en dat ze dus uiteindelijk altijd hun weg vinden richting afvalbak...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Harman Kardon CD wisselaar ??
Dit issum volgens mij :
[ afbeelding ]
OK, dan zal ik je het geklooi besparen en pleur ik hem zelf wel weg volgende weekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi spul, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik nog nooit een apparaat gerepareerd heb gekregen en dat ze dus uiteindelijk altijd hun weg vinden richting afvalbak...
Ik heb op samenkopen.net een hoop spullen besteld om een 6v 30rpm motortje te kunnen bedienen met een afstandbediening, die kan ik thuis dan aan de rolgordijnen hangen.quote:
Conrad heeft toch wel IR-ontvangers die je kunt inleren? Dan kun je via een relais je motortje aansturen en je zou met een eindschakelaar in het koord zelfs automatisch kunnen uitschakelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb op samenkopen.net een hoop spullen besteld om een 6v 30rpm motortje te kunnen bedienen met een afstandbediening, die kan ik thuis dan aan de rolgordijnen hangen.
Ik ken alleen weinig van elektronica dus met veel googelen hoop ik er iets van te kunnen maken. Ik heb voor de zekerheid extra componenten besteld
Gelukkig is die chinese troep zeer goedkoop, jammer dat het verzenden lang duurt.
Ik heb 433mhz zenders en ontvangers besteld. motortje via een stuurrelais dat ingeschakeld wordt met een inductieve sensor die ziet of het gordijn boven of beneden is zodat hij niet te ver (kapot) draait. (is een rolgordijn).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Conrad heeft toch wel IR-ontvangers die je kunt inleren? Dan kun je via een relais je motortje aansturen en je zou met een eindschakelaar in het koord zelfs automatisch kunnen uitschakelen.
Vergeet niet je brieffie op de bus te doen heahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, ik heb mijn zooi ingepakt, nu alles op de motor knopen and off we go; lekker een stukkie rijden in het zonnetje![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Vergeet niet je brieffie op de bus te doen heah![]()
.

Ja, daar begint het meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut? Da's niet onder de duim. Da's een lieve herinnering.
Vrijheid blijheid!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Als er iemand is die d'r vrindje niet onder de duim neemt, ben ik het wel.
Oh, da's alles in één, nog beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb 433mhz zenders en ontvangers besteld. motortje via een stuurrelais dat ingeschakeld wordt met een inductieve sensor die ziet of het gordijn boven of beneden is zodat hij niet te ver (kapot) draait. (is een rolgordijn).
Positief voor jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Daar gaan wel wat dingetjes veranderen daarin, maar op een positieve manier.
Ik was laatst vier nachtjes weg, mag dat dan niet meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Voorheen had ik een vrindje die wel eens een nachtje weg bleef, enzo.
Van mij wel. Maar ik neem aan dat je dat wel even gezegd hebt tegen XMquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was laatst vier nachtjes weg, mag dat dan niet meer?
Ik was aan het werk. Jouw vriendje ging uit neuken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar ik neem aan dat je dat wel even gezegd hebt tegen XM.
Neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was aan het werk. Jouw vriendje ging uit neuken?
En jij wilde niet mee, flauw van je!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof niet dat ie ooit is vreemd gegaan, daar is het een te goeizak voor.
Hij ging naar 'normale vrienden' toe. Feestjes af enzo.
het zijn altijd de vrouwen die op zaterdag thuis lekker gezellig naar een film willen kijken.quote:
"Film kijken".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef densmee het volgende:
[..]
het zijn altijd de vrouwen die op zaterdag thuis lekker gezellig naar een film willen kijken.
Ja, was gezellig, alleen met familie hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:39 schreef Anne het volgende:
Maarre, is er niks leukers om over te babbelen?
Verjaardag nog goed gevierd?
Slimquote:
Que?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Slim![]()
Krijg elk jaar toch weer eurotje of 600 terug
Edit:
Laat ik het zo zeggen. Volgens mij moet je aangifte doen als je dat eenmaal gedaan hebt.En aangezien ik met een huis kopen ergens rond de 3000 euro terug kreeg heb ik dat destijds maar gedaan![]()
Niet?quote:
Die inductieve sensoren moet ik alleen nog kopen. Ik weet niet of een ABS sensor werkt (ik kan van die dingen nog geen datasheet vinden) maar dat zou de goedkoopste oplossing zijn...quote:
Neuh, voor vorig jaar zal het idd wel meevallen, maar volgend jaar ben je toch echt wel aan de beurt denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:07 schreef Anne het volgende:
Yeah, dat het automagisch gaat wist ik wel.
Ik bedoelde met mijn opmerking "ik doe geen aangifte", dat ik niet alles weer opnieuw ga invullen ofzo. Niks gewijzigd namelijk.
Goed bezugquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:41 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag op een stoel zittend een hele dorpel in mijn volvo gebakken. Gaat allemaal traag en moeizaam maar ik moet van de doktoren langzaam weer ritme opbouwen dus ik vind dit een goed excuus.
Die dorpel nog aflassen en dan de frontplaat vernieuwen van mijn 343 (ligt nu bij de straler) en dan is al het laswerk officieel klaar en kan ik aan het strakmaken beginnen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed bezugeigen werk is ook werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |