nou ik was bijna aan de overkant, maar in de plas was een diepe geul gereden waar eerst de aanhanger en later ook de auto nog ingleed.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe de f**k krijg je dat ding er zo diep in gefrommeld ?? ik zou bijna zeggen dat het spul er achteruit in gereden is
Woei, da's een leuke verrassingsplas voor op de motor dus; dat zou niet eerste keer zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ik was bijna aan de overkant, maar in de plas was een diepe geul gereden waar eerst de aanhanger en later ook de auto nog ingleed.
de auto in 1 laag gezet en de assen vast en alle wielen stonden gewoon rustig rondjes te draaien
eigen beheer, wel een hoek waar ik zelden komquote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woei, da's een leuke verrassingsplas voor op de motor dus; dat zou niet eerste keer zijnIs dat op eigen grond? of gewoon ergens in het bos ??
Een schopsteel hoog kan 'ie wel hoor, luchtfilter hapt bovenop de tankquote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef densmee het volgende:
[..]
eigen beheer, wel een hoek waar ik zelden kom
en ik denk als je met de motor op het diepste punt was gekomen dat je zadel niet meer zichtbaar was![]()
een schep ging er tot boven aan de steel helemaal in![]()
Dat klint als een goed begin voor een Bassie en Adriaan Medleyquote:
op twitter merkte ik iig meteen wie mn vrouwelijke fans aldaar zijn met die begroetingquote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klint als een goed begin voor een Bassie en Adriaan Medley![]()
aai over je bolletjequote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, vandaag 4 slijptollen gerepareerd en een bord gemaakt om ze allemaal mooi aan te hangen zodat het opgeruimd is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aai over je bolletje
goed gedaan knul
biertje erbij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |