Je moet wel rustig aan doen en goed koelen natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een gekneusde pols opgelopen met het boren in de zijkant van een oplegger; niet fijn als hij vastslaat
Er hing een brokkie ijzer aan van een kilo wat we altijd gebruikten om te boren, maar toen hij erdoorheen liep hapte hij vast, en ik probeerde hem natuurlijk te pakken voor hij eraf flikkerde; leermomentje: niet doenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je moet wel rustig aan doen en goed koelen natuurlijk
Sinds wanneer ??quote:
Ow, en nu zit ik onder de plak of wat ??quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, en nu zit ik onder de plak of wat ??
*Marktplaats opent
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat je beter Google ff kunt openen, om te kijken wat Brommers kieken betekent.
lekker vriendelijk staat dat tegenover nieuwe users, als je je als mod zo gedaagtquote:
Flikker op joh, zanikend kutwijfquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Dangel het volgende:
[..]
lekker vriendelijk staat dat tegenover nieuwe users, als je je als mod zo gedaagt
Theorie iets voor de vrachtwagen ofzo? Geen idee eigenlijk, niet naar gevraagd.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef Freezer het volgende:
Wat moesten die tukkers eigenlijk bij het CBR?
Vieren die ook carnaval?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef Freezer het volgende:
Want hier lopen al die apen nog in rare pakjes door de straten... (Klacht is eigenlijk dat ik moet werken)
nou ik was bijna aan de overkant, maar in de plas was een diepe geul gereden waar eerst de aanhanger en later ook de auto nog ingleed.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe de f**k krijg je dat ding er zo diep in gefrommeld ?? ik zou bijna zeggen dat het spul er achteruit in gereden is
Woei, da's een leuke verrassingsplas voor op de motor dus; dat zou niet eerste keer zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ik was bijna aan de overkant, maar in de plas was een diepe geul gereden waar eerst de aanhanger en later ook de auto nog ingleed.
de auto in 1 laag gezet en de assen vast en alle wielen stonden gewoon rustig rondjes te draaien
eigen beheer, wel een hoek waar ik zelden komquote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woei, da's een leuke verrassingsplas voor op de motor dus; dat zou niet eerste keer zijnIs dat op eigen grond? of gewoon ergens in het bos ??
Een schopsteel hoog kan 'ie wel hoor, luchtfilter hapt bovenop de tankquote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef densmee het volgende:
[..]
eigen beheer, wel een hoek waar ik zelden kom
en ik denk als je met de motor op het diepste punt was gekomen dat je zadel niet meer zichtbaar was![]()
een schep ging er tot boven aan de steel helemaal in![]()
Dat klint als een goed begin voor een Bassie en Adriaan Medleyquote:
op twitter merkte ik iig meteen wie mn vrouwelijke fans aldaar zijn met die begroetingquote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klint als een goed begin voor een Bassie en Adriaan Medley![]()
aai over je bolletjequote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, vandaag 4 slijptollen gerepareerd en een bord gemaakt om ze allemaal mooi aan te hangen zodat het opgeruimd is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aai over je bolletje
goed gedaan knul
biertje erbij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |