Voor 3 dollar krijg je volgens Wikipedia nog geen 8 liter (a $0.38/L). Een klein verschil ok, maar voor 3 euro je tank volgooien doe je toch echt in Venezuela @ $0.02/L. En dan mag je nog een grote tank hebben ook, want daar heb je voor 3 euro ruim 180 liter.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee valt mee, daar heb ik een Mini Cooper S
Oke vertel me even, wat is 2 keer de helft van 8?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sukkel, ga jij maar terug naar de basisschool
lol watte?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, gewoon nee. Twee keer de helft is geen kwart. Twee keer 0,5 is een kwart twee keer de helft van 1 is een kwart, maar twee keer de helft is niet per definitie een kwart falende wijsneuzen.
4quote:Op maandag 7 maart 2011 23:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke vertel me even, wat is 2 keer de helft van 8?
I kid you not.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:51 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
You fucking joke me about venezuela.
2 natuurlijk. De helft van 8 is 4, de helft van 4 is 2. Niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke vertel me even, wat is 2 keer de helft van 8?
Niet zo bijdehand schat, je weet wat ik bedoel. Benzine kost gewoon geen kut daar, en al helemaal in vergelijking met hier.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Voor 3 dollar krijg je volgens Wikipedia nog geen 8 liter (a $0.38/L). Een klein verschil ok, maar voor 3 euro je tank volgooien doe je toch echt in Venezuela @ $0.02/L. En dan mag je nog een grote tank hebben ook, want daar heb je voor 3 euro ruim 180 liter.
Kost inderdaad geen kut, want ze willen gewoon geld.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand schat, je weet wat ik bedoel. Benzine kost gewoon geen kut daar, en al helemaal in vergelijking met hier.
Dat was de vraag niet. Hij zei niet doe eens 2 keer de helft van 8, nee, hij begon deze zin met "wat is". Dat verandert de zaak en levert op 2 keer (de helft van 8), wat dus 8 is. Die hele 2x0.5 discussie is verder de meest irritante kutdiscussie die er is, dus ik hou er nu ook over op.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2 natuurlijk. De helft van 8 is 4, de helft van 4 is 2. Niet zo moeilijk toch?
Hij vroeg 2x de helft. Ik geef hem de helft en nog een keer de helft. 2x dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Hij zei niet doe eens 2 keer de helft van 8, nee, hij begon deze zin met "wat is". Dat verandert de zaak en levert op 2 keer (de helft van 8), wat dus 8 is. Die hele 2x0.5 discussie is verder de meest irritante kutdiscussie die er is, dus ik hou er nu ook over op.
Je neemt nu de helft van de helft, dat is niet hetzelfde als 2 keer de helft. 2 keer de helft van 8 is 2 keer 4 is dus 8. 2 keer de helft van 1 is 2 keer 0,5 en is dus 0,25 een kwart van 1 dus, maar dat maakt 2 keer de helft nog niet per definitie een kwart.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2 natuurlijk. De helft van 8 is 4, de helft van 4 is 2. Niet zo moeilijk toch?
Bewijs.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Kom eens met bewijs dan..? Wat moet dan in hemelsnaam het minimum inkomen daar zijn..?
Echt niet, Irakese mannen willen kutquote:Op maandag 7 maart 2011 23:53 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Kost inderdaad geen kut, want ze willen gewoon geld.
180 liter voor drie dollar.. neem een ander in de maling..quote:Op maandag 7 maart 2011 23:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Bewijs.Zoek het ff lekker uit. Algemeen bekend feit dat het daar het goedkoopst ter wereld is.
Het tankstation nietquote:Op maandag 7 maart 2011 23:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt niet, Irakese mannen willen kut
Jij hebt het ook niet juist. Hoe kan 2 keer de helft van 8 nou wel 8 zijn, maar 2 keer de helft van 1 niet? Dat is exact dezelfde som, alleen andere getallen. 2x0,5=1. Je verwart het met 0,5x0,5 en dat is wel 0,25, maar dat is de helft keer de helft, en niet 2x de helft. Nu stop ik echt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je neemt nu de helft van de helft, dat is niet hetzelfde als 2 keer de helft. 2 keer de helft van 8 is 2 keer 4 is dus 8. 2 keer de helft van 1 is 2 keer 0,5 en is dus 0,25 een kwart van 1 dus, maar dat maakt 2 keer de helft nog niet per definitie een kwart.
Tankstation? In Noord Irak heeft 1 op de 4 mensen een pomp voor z'n deurquote:
Nee je betaalt ook met geld, niet met ribben.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Tankstation? In Noord Irak heeft 1 op de 4 mensen een pomp voor z'n deurHet is niet zoals hier, waar je naar een Shell of een Texaco rijdt en betaalt met een rib uit je lijf
Turkije ¤ 1,825quote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef lekkerdrinken het volgende:
dit zijn nog eens brandstofprijzen:
euro 95
1 Turkije ¤ 1,825
[..]
http://www.brandstofprijz(...)en-europa.php?sort=4
Nee, we betalen met kut en ribbenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:59 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Nee je betaalt ook met geld, niet met ribben.
En je zegt het zelf al, je hebt het over Noord Irak.
Je kan niet stoppen de discussie is te aantrekkelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet juist. Hoe kan 2 keer de helft van 8 nou wel 8 zijn, maar 2 keer de helft van 1 niet? Dat is exact dezelfde som, alleen andere getallen. 2x0,5=1. Je verwart het met 0,5x0,5 en dat is wel 0,25, maar dat is de helft keer de helft, en niet 2x de helft. Nu stop ik echt.
Hahahaha tja sorry ik begin ook een beetje apart te reageren als ik moe benquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, we betalen met kut en ribben
Oke, hou op. Ik moet slapen
Oke, droom zacht snoesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Hahahaha tja sorry ik begin ook een beetje apart te reageren als ik moe ben
Wat loopt Noorwegen de boel te beflikkerenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef lekkerdrinken het volgende:
dit zijn nog eens brandstofprijzen:
euro 95
2 Noorwegen ¤ 1,817
noorwegen diesel: 1,740
hatsee!
http://www.brandstofprijz(...)en-europa.php?sort=4
Het is een van de grootste olielanden en de benzineprijs is fixed en wordt ook nog eens gesubsidieerd door de overheid.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:56 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
180 liter voor drie dollar.. neem een ander in de maling..
Als ik twee halve appels pak heb ik een hele appel.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet juist. Hoe kan 2 keer de helft van 8 nou wel 8 zijn, maar 2 keer de helft van 1 niet? Dat is exact dezelfde som, alleen andere getallen. 2x0,5=1. Je verwart het met 0,5x0,5 en dat is wel 0,25, maar dat is de helft keer de helft, en niet 2x de helft. Nu stop ik echt.
Groot gelijk hoor, al moet je 3 keer op een dag tanken... maakt niet uit, gewoon voor een tientje blijven tanken.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik blijf gewoon voor een tientje tanken iedere keer. mij pakken ze niet.
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als ik twee halve appels pak heb ik een hele appel.
Als ik met een mes een appel 2x door de helft doe heb ik 4x een kwart appel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als ik twee halve appels pak heb ik een hele appel.
Sleutelwoord. Het gaat om 2 keer de helft niet om 2 keer door de helft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik met een mes een appel 2x door de helft doe heb ik 4x een kwart appel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, al moet je 3 keer op een dag tanken... maakt niet uit, gewoon voor een tientje blijven tanken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Sleutelwoord. Het gaat om 2 keer de helft niet om 2 keer door de helft.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik met een mes van een appel 2x de helft snij heb ik 4 stukken appel.
Het gaat er toch om hoeveel het degene die het tankt kost. Dus de helft, want hij neemt maar de helft. Wat er daarna gebeurt is allemaal gissen, misschien wordt het gebruik ook zelfs minder (=aannemlijk bij de armen).quote:Op maandag 7 maart 2011 23:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Je geeft minder geld uit, maar het is niet goedkoper. Of je nou voor 10 euro tankt of voor 100 euro, de benzine blijft even duur - ¤X,XX per liter.
2x de helft van een appel is 2x de helft van een appel, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan heb je niet 2 keer de helft van een appel, maar 2 keer de helft van 2 halve appels.
Wees blij dat niemand je wees op je foutieve 'als' gebruik.quote:
Ja 1 appel dus. Jij wring jezelf in de gekste bochten om te legitimeren dat het een kwart is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2x de helft van een appel is 2x de helft van een appel, hoe je het ook wendt of keert.
Bedankt, maar zulksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wees blij dat niemand je wees op je foutieve 'als' gebruik.
[..]
Nee, jij vergist goedkoop/duur met de definitie van kosten. Als je minder tankt, gaan je kosten omlaag, maar het wordt er niet goedkoper op. De enige manier om goedkoper te tanken, is een tankstation vinden waar de prijs per liter goedkoper is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het gaat er toch om hoeveel het degene die het tankt kost. Dus de helft, want hij neemt maar de helft. Wat er daarna gebeurt is allemaal gissen, misschien wordt het gebruik ook zelfs minder (=aannemlijk bij de armen).
Maar daar moet je ook nog naar toe rijden waardoor het dus weer duurder kan worden...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, jij vergist goedkoop/duur met de definitie van kosten. Als je minder tankt, gaan je kosten omlaag, maar het wordt er niet goedkoper op. De enige manier om goedkoper te tanken, is een tankstation vinden waar de prijs per liter goedkoper is.
Je leest dingen die er niet zijn. Ik snij 2x een appel door de helft. 2x door de helft, 2x de helft. 4 stukken. 1 kwart.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wees blij dat niemand je wees op je foutieve 'als' gebruik.
[..]
Ja 1 appel dus. Jij wring jezelf in de gekste bochten om te legitimeren dat het een kwart is.
Nog één keertje dan:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2x de helft van een appel is 2x de helft van een appel, hoe je het ook wendt of keert.
Je hebt pas 1x de helft genomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:19 schreef illusions het volgende:
GVD FRUSTREREND KAN NIET AANZIEN MOET POSTEN
MEN HEEFT EEN WATERMLOEN, SNIJDT DEZE DOOR DE HELFT. NU HEEFT MEN 2 KEER DE HELFT. MEN LIJMT DEZE HELFTEN WEER AN ELKANDER, EN ZIE. MEN HEEFT NU WEER 1 WATERMELOEN. DIE WEL EEN BEETJE RAAR PROEFT MAAR KOMT DOOR DE LIJM.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |