Ik tank helemaal vol, betalen moet je toch en er je komt er toch niet onderuit. De enige besparing die je hebt is minder rijden.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef MCH het volgende:
TS heeft geen eigen auto (wel een rijbewijs) dus hoeft gelukkig nu geen bizarre prijzen te betalen voor brandstof, maar hij leest natuurlijk wel de krant. In het lokale sufferdje (Dagblad van het Noorden) wordt hier ook aandacht aan besteed. En nu las ik dat mensen niet meer helemaal de tank volgooien omdat dat zo duur is. Net alsof twee keer de helft goedkoper is als een volle tank.
2x de helft = kwartje.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef MCH het volgende:
Wie wacht er ook nog steeds op het kwartje van Kok?
Meldtttt!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef MCH het volgende:
Wie wacht er ook nog steeds op het kwartje van Kok?
Dat kost het niet. of je nu 1 keer per 2 weken vol tankt of een halfe tank per week, de totaalprijs is hetzelfde.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Dartanion het volgende:
Ongegronde klacht
Een volle tank kost meer uit eindelijk!
Wat weer wegvalt tegen het opnieuw naar het tankstation en terug rijden (al is het maar op en af rijden) - het afkoelen van de motor en het opnieuw starten, optrekken in zijn een.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef vannilesoep het volgende:
Strikt genomen zul je zuiniger rijden met minder brandstof in de tank (de massa is immers minder). Wel verwaarloosbaar lijkt me...
Deutschland of Belgie?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Rifoki het volgende:
Zojuist volgetankt a ¤ 1,42 euro ongelood de liter. Eens met TS.
1,49 hier. Bier is goedkoper.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Rifoki het volgende:
Zojuist volgetankt a ¤ 1,42 euro ongelood de liter. Eens met TS.
bedankt voor de tip, nu de lente nogquote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Tank halfvol doen en dan de auto even in de zon laten staan. Zon -> warmte -> benzine zet uit -> volle tank!
Auto staat savonds buiten, koelt af----> benzine krimpt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Tank halfvol doen en dan de auto even in de zon laten staan. Zon -> warmte -> benzine zet uit -> volle tank!
Bier is ook beter voor je dus ik zou het wel weten.quote:
das lekker tanken!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
vandaag volgetankt voor 1 euro per liter
goedkope halveliters
Daarom alleen overdag rijden. Kwestie van plannen.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Auto staat savonds buiten, koelt af----> benzine krimpt.
Je hebt alleen minder brandstof in je tank gedonderd.....quote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef Schalks. het volgende:
Ik ken ook van die mensen die zeggen:
'Ik let gewoon op de prijs en tank voor 50 euro, ga ik er niks op achteruit'
Belgie. Ik ging ongepland naar de bioscoop daar en bij vertrek ging 't lampje branden. Perfect timing!quote:
Als je morgen je tank vol dure benzie gooit terwijl overmorgen de prijzen lager liggen...quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat kost het niet. of je nu 1 keer per 2 weken vol tankt of een halfe tank per week, de totaalprijs is hetzelfde.
jerrycans achterin ook volgetankt?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Belgie. Ik ging ongepland naar de bioscoop daar en bij vertrek ging 't lampje branden. Perfect timing!
Ga dan fietsen, dan vliegen de kilo's er ook afquote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Als je morgen je tank vol dure benzie gooit terwijl overmorgen de prijzen lager liggen...
En het scheelt al snel 10tallen kilo's aan massa die niet voortbewogen hoeven worden
Telt niet, prijzen kunnen ook stijgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Als je morgen je tank vol dure benzie gooit terwijl overmorgen de prijzen lager liggen...
En het scheelt al snel 10tallen kilo's aan massa die niet voortbewogen hoeven worden
Nee, wel de lege flesjes die we in de bioscoop hadden volgegooid, verkoop ik morgen wel op kantoor voor 1,50.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Nee, wel de lege flesjes die we in de bioscoop hadden volgegooid, verkoop ik morgen wel op kantoor voor 1,50.
Is niet zo. Het kost minder geld, maar het is exact net zo goedkoop/duur.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:35 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Hoe kan je nou niet begrijpen dat een halfvolle tank brandstof goedkoper is dan een volle tank brandstof.
Bij jou misschien, dikkequote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ga dan fietsen, dan vliegen de kilo's er ook af
Nee, het is de helft goedkoper. Dat je minder benzine hebt, minder afstand kan maken en gewoon weer eerder moet tanken, is iets anders.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Is niet zo. Het kost minder geld, maar het is exact net zo goedkoop/duur.
heb je dan een heel klein autootje mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hier ben ik rond de 90 euro kwijt voor een volle tank en als ik 's zomers in Irak ben heb ik voor 3 dollar een volle tank.
Life's not fair
Je geeft minder geld uit, maar het is niet goedkoper. Of je nou voor 10 euro tankt of voor 100 euro, de benzine blijft even duur - ¤X,XX per liter.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:39 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Nee, het is de helft goedkoper. Dat je minder benzine hebt, minder afstand kan maken en gewoon weer eerder moet tanken, is iets anders.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, want twee keer de helft is 0,25.
Slimme mensen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
twee keer de helft is een kwart dus behoorlijk domme mensen inderdaad
Nee, gewoon nee. Twee keer de helft is geen kwart. Twee keer 0,5 is een kwart twee keer de helft van 1 is een kwart, maar twee keer de helft is niet per definitie een kwart falende wijsneuzen.quote:
Nee valt mee, daar heb ik een Mini Cooper Squote:Op maandag 7 maart 2011 23:43 schreef lekkerdrinken het volgende:
[..]
heb je dan een heel klein autootje mee?
Sukkel, ga jij maar terug naar de basisschoolquote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, gewoon nee. Twee keer de helft is geen kwart. Twee keer 0,5 is een kwart twee keer de helft van 1 is een kwart, maar twee keer de helft is niet per definitie een kwart falende wijsneuzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |