Ik tank helemaal vol, betalen moet je toch en er je komt er toch niet onderuit. De enige besparing die je hebt is minder rijden.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef MCH het volgende:
TS heeft geen eigen auto (wel een rijbewijs) dus hoeft gelukkig nu geen bizarre prijzen te betalen voor brandstof, maar hij leest natuurlijk wel de krant. In het lokale sufferdje (Dagblad van het Noorden) wordt hier ook aandacht aan besteed. En nu las ik dat mensen niet meer helemaal de tank volgooien omdat dat zo duur is. Net alsof twee keer de helft goedkoper is als een volle tank.
2x de helft = kwartje.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef MCH het volgende:
Wie wacht er ook nog steeds op het kwartje van Kok?
Meldtttt!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef MCH het volgende:
Wie wacht er ook nog steeds op het kwartje van Kok?
Dat kost het niet. of je nu 1 keer per 2 weken vol tankt of een halfe tank per week, de totaalprijs is hetzelfde.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Dartanion het volgende:
Ongegronde klacht
Een volle tank kost meer uit eindelijk!
Wat weer wegvalt tegen het opnieuw naar het tankstation en terug rijden (al is het maar op en af rijden) - het afkoelen van de motor en het opnieuw starten, optrekken in zijn een.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef vannilesoep het volgende:
Strikt genomen zul je zuiniger rijden met minder brandstof in de tank (de massa is immers minder). Wel verwaarloosbaar lijkt me...
Deutschland of Belgie?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Rifoki het volgende:
Zojuist volgetankt a ¤ 1,42 euro ongelood de liter. Eens met TS.
1,49 hier. Bier is goedkoper.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Rifoki het volgende:
Zojuist volgetankt a ¤ 1,42 euro ongelood de liter. Eens met TS.
bedankt voor de tip, nu de lente nogquote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Tank halfvol doen en dan de auto even in de zon laten staan. Zon -> warmte -> benzine zet uit -> volle tank!
Auto staat savonds buiten, koelt af----> benzine krimpt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Tank halfvol doen en dan de auto even in de zon laten staan. Zon -> warmte -> benzine zet uit -> volle tank!
Bier is ook beter voor je dus ik zou het wel weten.quote:
das lekker tanken!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
vandaag volgetankt voor 1 euro per liter
goedkope halveliters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |