Stel je voor dat ik dacht dat het vandaag wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef Probability het volgende:
Mijn ouders hebben gister niet eens gebeld of ik wel ging stemmen!!!
Dan mag je de komende 4 jaar ook niet zeurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik maar toegeven dat ik niet heb gestemd? Gewoon geen tijd voor gehad.
I know.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan mag je de komende 4 jaar ook niet zeuren
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
dan ben je gewoon niet zo helder....
Ik kijk wel tv, maar via uitzendinggemist.. Dus ik kijk het soms veel later.. En lees ook geen krant... Mensen in mijn omgeving hebben het er eigenlijk niet overquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
dan ben je gewoon niet zo helder....
Ligt eraan waar je op gestemd zou hebben, of ik daar wel of niet blij om ben!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik maar toegeven dat ik niet heb gestemd? Gewoon geen tijd voor gehad.
Ik boycot het OVquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
zo ongeveer elk bushokje had een poster hier, met daarop 2 maart 2011!!
Wat heb jij gestemd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op gestemd zou hebben, of ik daar wel of niet blij om ben!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Jagärtrut het volgende:
In de bus naar het vliegveld.vanavond weer samen met de duitser.zin un.nu,volkorenwafels voor lunch. Blij met internet op de foon!
PvdA.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd?
Ik heb mij er niet zo in verdieptIk weet alleen dat de partij waar ik op hem gestemd vindt dat de bunker moet blijven
!!
hoezo? Maar 1 typo in die zin.gaat wel langzaam trouwens..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]Lekker hè? Dat had ik gisteren ook. Je moet nog wel wat aan je typskills doen
.
Misschien heb je gisteren te veel goede zin uitgedeeld op facebookquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben fucking chagrijnig vandaag. Hopelijk wordt het tijdens / na het lopen wat beter
.
Ik vind V1z0R leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef V1z0R het volgende:
Wou al bijna in m'n auto stappen om iemands schenen te breken! Nog even wachten dus...![]()
Dat gaat over als je haar laat steriliseren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
En wederom heeft Pippa haar territoriumdrang op mijn ondergoed losgelaten.
dan kun je er nog wel langs lopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik boycot het OV!
Ik ga altijd de mist in met februari-maart. Dan denk ik: dat duurt nog wel even!
Ik weet het, maar daar is nu even geen geld voor (had ik normaal gesproken wel gedaan). Janneke doet het trouwens niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gaat over als je haar laat steriliseren.
wat doet ze danquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daar is nu even geen geld voor (had ik normaal gesproken wel gedaan). Janneke doet het trouwens niet.
Oh punten waar ze niet horenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoezo? Maar 1 typo in die zin.gaat wel langzaam trouwens..
Pippa is krols en pist op mijn ondergoed (echt alleen op mijn ondergoed ookquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien heb je gisteren te veel goede zin uitgedeeld op facebook![]()
![]()
Als het een openbare parkeerplaats is en niet voor vergunninghouders etc heb je geen poot om op te staan. Het gebeurt in ons wijkje ook, door mensen die in de aangrenzende wijk wonen en door docenten van de Driestar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
En dit postte ik net in WGR![]()
Er wordt hier steeds geparkeerd door mensen die hier in de buurt werken, terwijl dit de parkeerplaats is voor mensen die hier wonen en hun bezoekers. Het staat gewoon bomvol auto's hier. Er is al een keer een brief over geweest, maar mensen blijven het doen. Beter gaat de politie 's ochtends om half 9 en 's middags om 17 uur hier boetes uitdelen ipv aan fietsers in het parkje hiernaast [/zeikpost]
Maar ik heb wel een mooi lijstje, muv O, dat had beter een bakje yoghurt kunnen zijn.
O: twee krentenbollen met dieethalvarine
S: 5 km hardlopen á 9,3 km/u
T: glas jus d'orange
L: twee boterhammen met twee gekookte eieren, twee pain de Madeleines met kaas, glas melk
T: twee sinaasappels
D: gnocchi met tomatensaus met groentepakket
En verder thee en water.
hehe, euh apartquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pippa is krols en pist op mijn ondergoed (echt alleen op mijn ondergoed ook). En Janneke mekkert twee dagen wat en rollebolt wat en dan is het klaar. Die moet ook nog eens geholpen worden.
Of je ondergoed in de kattenbak leggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hehe, euh apartmisschien je ondergoed ergens opruimen waar ze er niet op kan plassen?
O gadver, ik zou dat echt meteen weggooienquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pippa is krols en pist op mijn ondergoed (echt alleen op mijn ondergoed ook). En Janneke mekkert twee dagen wat en rollebolt wat en dan is het klaar. Die moet ook nog eens geholpen worden.
Maar hoe kan ze daar dan bij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan is het vast niet interessant meer nee!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je ondergoed in de kattenbak leggen.
Er zijn volgens mij afspraken over gemaakt, zoiets stond in de brief (die ik nu natuurlijk niet bij de hand hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het een openbare parkeerplaats is en niet voor vergunninghouders etc heb je geen poot om op te staan. Het gebeurt in ons wijkje ook, door mensen die in de aangrenzende wijk wonen en door docenten van de Driestar.
Wat denk je dat ik gedaan heb?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver, ik zou dat echt meteen weggooien!
Het was een gedragen ondergoed die ik nog even moest opruimenquote:
ja dat hadden mijn ouders dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan is het vast niet interessant meer nee!![]()
Komen Pippa en Janneke dan niet buiten? Anders heb je ineens een heuleboel poezels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow echt lang geleden is dat alweer!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja dat hadden mijn ouders dusmaar wel lieffff, heb speciaal voor jullie nog even een foto opgezocht
![]()
LieieieieieieiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow echt lang geleden is dat alweer!.
Niet meer actief op Fok!
Ik doe het zelf ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het een openbare parkeerplaats is en niet voor vergunninghouders etc heb je geen poot om op te staan. Het gebeurt in ons wijkje ook, door mensen die in de aangrenzende wijk wonen en door docenten van de Driestar.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was een gedragen ondergoed die ik nog even moest opruimenGisteren was het schone was op het wasrek, daar klimt ze dan op
ja leuk he! mijn ouders hebben die gehouden, dat is echt een mooie poes nu!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh wauw, er is er zelfs één half rood en half bruin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Het gaat mij om het principe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wassen? En je hebt toch geen auto? Wat maakt dat parkeren jou dan uit?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja leuk he! mijn ouders hebben die gehouden, dat is echt een mooie poes nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duo Penotti![]()
Heb je ook foto's van de multicultikat zoals ie nu is?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
De meesten hoppen dan ook even door de tentoonstellingen van boymans en de kunsthal en daarna door naar de witte de withstraat, echt museumbezoek kan je dat niet noemen, maar wel vaak het hoogtepunt van de avondquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool. Ik wil ook nog een keer gaan, maar ik weet van mezelf dat ik het na 1,5 museum wel zat ben
![]()
.
Hou je je er niet te veel mee bezig? Mijn buurman zit ook thuis en maakt zich heel erg druk om zaken die hem eigenlijk niets aangaan/niet verkeerd zijn. Niet dat ik zeg dat jij zo doet, maar pas er wel voor op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat mij om het principe.
Bovendien zorgt het voor evt bezoekers dus wel voor overlast, omdat de boel hier vol staat en ik wil niet dat iemand die mij bezoekt hier niet kan parkeren (dus betaald moet parkeren), omdat zo'n debiel z'n auto hier zo nodig moet neer zetten terwijl dat helemaal niet mag.
In Amsterdam is het zeker een aanrader! Komen wel héél veel toeristen, dat wel! Ik kende ook alle musea al in Amsterdam, dat scheelt misschien in de spanning!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De meesten hoppen dan ook even door de tentoonstellingen van boymans en de kunsthal en daarna door naar de witte de withstraat, echt museumbezoek kan je dat niet noemen, maar wel vaak het hoogtepunt van de avond
kan er zo snel even geen vinden, als ik er aan denk maak ik er binnenkort wel een keertje een!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Duo Penotti![]()
Heb je ook foto's van de multicultikat zoals ie nu is?
Het is heerlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
is het bij jullie ook zulk stralend weer? ik hoop echt dat binnenkort ineens de temperaturen omhoog gaan schieten
Ja! Heel licht en niet meer zo grijs!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
is het bij jullie ook zulk stralend weer? ik hoop echt dat binnenkort ineens de temperaturen omhoog gaan schieten
Als ik niet thuiszit, maak ik me er ook druk om hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Hou je je er niet te veel mee bezig? Mijn buurman zit ook thuis en maakt zich heel erg druk om zaken die hem eigenlijk niets aangaan/niet verkeerd zijn. Niet dat ik zeg dat jij zo doet, maar pas er wel voor op.
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Of een badpak, dan zie je het voor de bikini relevante gedeelte minder goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou gewoon een nieuwe bikini kopen..
Met mijn maten ben je dan al snel 80 euro kwijt (die uit 'normale' winkels passen nooit, dus ben dan weer gebonden aan speciaalzaken) en dat heb ik even niet liggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou gewoon een nieuwe bikini kopen..
Jij bent een modje, jij hoort dat soort dingen te wetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
waar in de menu's stonden ookalweer je friends en foes?
Nee, mijn onderste alinea ging niet over de mobiele lay out.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg geen pop up als ik een PM krijg? Dan heb ik gewoon een rood cirkeltje met een 1 erin staan bij m'n avatar bovenin.
mod, geen devver.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent een modje, jij hoort dat soort dingen te weten.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent een modje, jij hoort dat soort dingen te weten.
Hahaha!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kums-hot. C-U-M-S-H-O-T. Kums-hot.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
- niks dus
- bruin pistoletje smeerkaas, bakje rouwkost, beker melk
- beker vivit, appel, banaan
- weet nog niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, of hij wilde niet aan zn moeder laten merken dat ie best weet wat het isquote:
Ik wist dat er iets mis mee was toen ik het typte, ik wist alleen niet wat.quote:
Dan issie raar, want dat zou hij moeten weten dat ze bij lingo niet gaan vragen om een cumshot Lijkt me. Naja, je hebt rare mensen op de wereld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, of hij wilde niet aan zn moeder laten merken dat ie best weet wat het is.
Geweldig, tijdens het opruimen perongeluk mn duim in een glasscherf geduwd(dop voor op een wijnfles, de glazen bovenkant is afgebroken). *pleister plakt*
Of een weddenschap met zn matties waarbij de moed hem op het cruciale moment toch wat in de schoenen zonk! Oh de optiesquote:
Oh, dat kan ook. Zou ik misschien de naieve zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of een weddenschap met zn matties waarbij de moed hem op het cruciale moment toch wat in de schoenen zonk! Oh de opties
quote:Je hebt gezocht op het woord: cumshot.
cumshot De betekenis van dit woord is te vinden in Van Dale Online professioneel.
Waarom laat je ze dan niet helpen? Steeds maar krols worden en niet gedekt worden is ook niet goed voor een poes. Kankerbevorderend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het. Mark is verantwoordelijk voor Janneke en die roept de hele tijd dat hij daar geen geld voor heeft (maar wel willen sparen voor een nw telefoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom laat je ze dan niet helpen? Steeds maar krols worden en niet gedekt worden is ook niet goed voor een poes. Kankerbevorderend.
Kun je het dan niet lenen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het. Mark is verantwoordelijk voor Janneke en die roept de hele tijd dat hij daar geen geld voor heeft (maar wel willen sparen voor een nw telefoon). En het was de hele tijd het plan om Pippa te helpen voordat ze voor het eerst krols werd, maar ik kan het geld nu echt niet missen.
Zegt zij die net een nieuwe foon heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het. Mark is verantwoordelijk voor Janneke en die roept de hele tijd dat hij daar geen geld voor heeft (maar wel willen sparen voor een nw telefoon). En het was de hele tijd het plan om Pippa te helpen voordat ze voor het eerst krols werd, maar ik kan het geld nu echt niet missen.
Nog even en ik moet geld gaan lenen voor m'n eigen levensonderhoudquote:
nee joh! ik loop ook al een stuk langer dan jij he, komt vanzelf goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou miss moet ik ook maar stoppen met hardlopen, want ik ben wel het slakje hier steeds.
Maar Mark roept de hele tijd: ik ga dit kopen, ik ga dat kopen en intussen: "Ja maar ik moet even geld hebben voor de sterillisatie". Ja dan klopt er iets niet imoquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zegt zij die net een nieuwe foon heeft. Maar ik snap het wel, dat je prioriteiten nu ergens anders liggen. Ik ben trouwens het overzicht een beetje kwijt, heb je nu nog brieven en gesprekken lopen die mogelijk iets worden?
Wat stom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef Ewelina het volgende:
Een andere collega heeft een nieuwe functie gekregen waar ik ook op gesolliciteerd heb. Nu gun ik hem dat wel, maar ik vind het raar dat er al besloten wordt als er nog niet eens alle kanidaten op gesprek zijn geweest. Ik zou nog een gesprek krijgen, dat gaat dus ook niet door. Wat is dit.
Ja, dat vind ik dus ook.quote:
Dat is niet bepaald netjes te noemen neequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef Ewelina het volgende:
Een andere collega heeft een nieuwe functie gekregen waar ik ook op gesolliciteerd heb. Nu gun ik hem dat wel, maar ik vind het raar dat er al besloten wordt als er nog niet eens alle kanidaten op gesprek zijn geweest. Ik zou nog een gesprek krijgen, dat gaat dus ook niet door. Wat is dit.
Security? Huh?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Toch mar door de security heen gegaan, was te koud buiten....nu nog even werken..
Uhuh, ik maak me nog geen zorgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald netjes te noemen nee.
[..]
Security? Huh?
@Vik: Ah er loopt genoeg dus.
Zeker niet omdat ik nog nader geïnformeerd zou worden over waar & wanneer het gesprek zou plaatsvinden. Ja, sorry hoor, flikker toch op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[..]
naja echt belachelijk hoe ze met je omspringenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker niet omdat ik nog nader geïnformeerd zou worden over waar & wanneer het gesprek zou plaatsvinden. Ja, sorry hoor, flikker toch op.Ik ben echt pissig.
vliegveld, ben onderweg naar de duutser..quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[..]
Security? Huh?
@Vik: Ah er loopt genoeg dus.
Maar waarom zou je niet door de security heen gaan, anders kom je toch nooit je vliegtuig in?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vliegveld, ben onderweg naar de duutser..
zou eerst een kopje thee drinken in de zon, maar was te koud...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar waarom zou je niet door de security heen gaan, anders kom je toch nooit je vliegtuig in?
Ik duim meequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
*spanning ende sensatie*
zit nog steeds te wachten tot m'n teamleider uit gesprek komt met 't antwoord op de vraag of ik mag blijven
*ril*
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja dat hadden mijn ouders dusmaar wel lieffff, heb speciaal voor jullie nog even een foto opgezocht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow echt lang geleden is dat alweer!die halve rode is cuuuuuute!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Huh wat een aparte gang van zaken?!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker niet omdat ik nog nader geïnformeerd zou worden over waar & wanneer het gesprek zou plaatsvinden. Ja, sorry hoor, flikker toch op.Ik ben echt pissig.
quote:I went on thesaurus.com the other day and typed in the word "Ninjas"
It came back with "Ninjas can not be found."
Well played ninjas, well played.
Ik ben bang dat ze dan ontsnappen, we gaan naar zo'n waterglijbanen zwembadquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef Rituals het volgende:
Blurred, wat ontzettend schattig!!
Mo, inderdaad prachtig weer. Ik voel de lente!
Chico, kun je niet zo'n goedkope triangel-bikini kopen? Ik heb er ook twee besteld (vandaag ontvangen) voor dat weekendje Antwerpen.
Dat is inderdaad wel wat anders dan een welness-centrumquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan ontsnappen, we gaan naar zo'n waterglijbanen zwembad.
heb je 't aan ze gevraagd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef Ewelina het volgende:
Sportbikini dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan ontsnappen, we gaan naar zo'n waterglijbanen zwembad.
Nog niet, ga ik maandag doen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
thanks.. 't gaat maar om 8 uur, maar 't is wel 8 uur werk voor genoeg geld..
oh, en deze:
[..]![]()
Slank #1378: Vandaag stemmen!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef _aurum_ het volgende:
@ Vik: Hoe staat het met de sollicitaties?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
thanks.. 't gaat maar om 8 uur, maar 't is wel 8 uur werk voor genoeg geld..
oh, en deze:
[..]![]()
Heb ik jou onlangs niet gespamd? Durf niet met zkerheid te zeggen dat ze bij de outlet je maat hebben, maar in A'dam is de niet-outlet, dus daar kijken of het de moeite waard is om even en stukje te treinen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
*idee* Ik heb nog een passend zwart topje, liggen de mix&match bikini's al in de winkel? Dan hoef ik alleen maar een broekje te kopen (dat is ook bij de andere bikini het enige dat niet meer past). Op de C&A site staat bijvoorbeeld een goedkope zwarte, maar ligt het ook al in de winkel?
Volgens mij ligt er nog niets/weinig in de winkels, maar bij Wehkamp kun je een zwarte broekje van C&A bestellen (7 euro) en dan heb je hem de volgende dag in huis. Ik heb uiteindelijk bikini's besteld bij H&M, omdat het topje van de mix&match-setje van C&A niet fijn zat, maar dat broekje zat prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
*idee* Ik heb nog een passend zwart topje, liggen de mix&match bikini's al in de winkel? Dan hoef ik alleen maar een broekje te kopen (dat is ook bij de andere bikini het enige dat niet meer past). Op de C&A site staat bijvoorbeeld een goedkope zwarte, maar ligt het ook al in de winkel?
Ja klopt! Maar hebben ze in maart ook al bikini's? Ik ben echt totaal niet op de hoogte van de seizoenen in winkels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik jou onlangs niet gespamd? Durf niet met zkerheid te zeggen dat ze bij de outlet je maat hebben, maar in A'dam is de niet-outlet, dus daar kijken of het de moeite waard is om even en stukje te treinen.
Ah mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:15 schreef MarMar het volgende:
Ik zag in de hema al een schap badkleding gister. Zag er best leuk uit.
Al maanden lieverdquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
Ja zoals die laatste zoek ik. Heel basic zodat het niet opvalt dat het broekje niet bij het topje hoort.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Al maanden lieverd!
Is dit wat?
H&M 10 euro
[ afbeelding ]
7,95
[ afbeelding ]
Ik ook nog een zwarte tankini te leen! Maar ik ben bang dat je daarin kan zwemmen (harhar)quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zoals die laatste zoek ik. Heel basic zodat het niet opvalt dat het broekje niet bij het topje hoort.
Ik ben al tijden niet meer in een kledingwinkel geweest, valt het op?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook nog een zwarte tankini te leen! Maar ik ben bang dat je daarin kan zwemmen (harhar)
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
Zou dit leuk zijn bij mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Ik vond deze wel apart op een leuke manier, maar weet niet zeker of het echt leuk-leuk is!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.
Heb je vet en/of deukbaar vel op de plaatsen waar de bandjes zitten? Zo ja, dan zou ik het niet doen want dan krijg je een rollade effect. Als je daar strak bent, denk ik zeker dat je het kan hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Ik denk wel dat ie je goed zal staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond deze wel apart op een leuke manier, maar weet niet zeker of het echt leuk-leuk is!
Dat meisje mag wel wat meer eten trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je vet en/of deukbaar vel op de plaatsen waar de bandjes zitten? Zo ja, dan zou ik het niet doen want dan krijg je een rollade effect. Als je daar strak bent, denk ik zeker dat je het kan hebben.
Plaats van de bandjes, vorm van de cups... Geen idee wie het heeft ontworpen, maar er zijn vormen die een lichaam beter laten uitkomen dan deze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Dat iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.
Het moet niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
Moet je dat uittrekken als je naar de WC moet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuwthanks but no thanks, Pippa wannabe.
Nee gewoon van de sportschool, alhoewel ik er wel over denk om die personal trainer toch ook maar te doen, kan nog tot vanavond 12 uur kopen. Dan krijg ik ook helemaal een sportschema dus dan moet ik wel sporten... en een eetschema dus lekker niet nadenken voor some time.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef Blurred86 het volgende:
is dat van die aanbieding met die personal trainer Perruche? leuk toch?
Weekendje weg met McPashokje. Naar Scheveningen ofzo. Hier in Den Haag hebben we ook hele mooie pashokjes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Bonus binnen van vorig projectKan er wel een heel mooi setje nieuwe velgen van kopen! Of op vakantie
Ik vind hem mooi!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Aangezien XM er niet is:
[ afbeelding ]
Gooooooo Perr!
Ja heel verliefd vooral.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe is het met het verliefde kuiken?.
Heb ik niet in huis!quote:
Kan ook, en nieuwe velgen dan natuurlijk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weekendje weg met McPashokje. Naar Scheveningen ofzo. Hier in Den Haag hebben we ook hele mooie pashokjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat dat snel bij jou. Bij mij gaan er steeds weken overheen. Komt vast door de sector, maar goed.
Niet meer actief op Fok!
huh maar je had toch al een baan? die waar je je rijbewijs voor moest halen? of gaat dat nu niet meer door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor die assistent-arts functie?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huh maar je had toch al een baan? die waar je je rijbewijs voor moest halen? of gaat dat nu niet meer door?
ah zo! klinkt goed hoor, succes woensdag dan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!
Idd die v1z0r
Heb je je D al eens eerder gehad? Ziet er wel f-ing lekker uit! Ik wil ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Puff!
Zo. Thuis. Weekend. Was een goede middag. Vanaaf nog ff fietsen.
Eh lijstje, minder goed maar ach.
O: kwork + muesli
T: dropjes
L: pistoletje jonge kaas
T: banaantje, 2 biscuitjes
T: grapefruit
S: RPM
D: paprikalasagne met oude kaas
Nope! Wordt een try-out!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je D al eens eerder gehad? Ziet er wel f-ing lekker uit! Ik wil ook!
Ik hoor het welquote:
mmm die lasagna lijkt me lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Puff!
Zo. Thuis. Weekend. Was een goede middag. Vanaaf nog ff fietsen.
Eh lijstje, minder goed maar ach.
O: kwork + muesli
T: dropjes
L: pistoletje jonge kaas
T: banaantje, 2 biscuitjes
T: grapefruit
S: RPM
D: paprikalasagne met oude kaas
Afgelopen donderdag nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
mmm die lasagna lijkt me lekkerje (/duvel?) bent goed bezig met koken de laatste tijd of niet?
ik heb al een tijdje geen maaltijdsalades meer voorbij zien komen!
ah daar heb ik overheen gelezen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag nog
Ik heb maandag de melanzane gemaakt, Duuf maakt vanaaf dit, terwijl ik aan 't fietsen ben.
Kan ik begrijpen, je werkt best veel bij naast je studiequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en het idee van even meer studeren minder werken trekt me ook wel aan....
Thnx. Klopt. Heb sort of een systeem, ontbijt met kwark + muesli, T: fruit, L: 2 of 3 bth afhankelijk van wel of geen RPM 's avonds, T: weer fruit en dan D whatever. Dat werkt wel. Ik blijf redelijk stabiel nu. Hoe ik af zou moeten vallen, geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah daar heb ik overheen gelezen danmaar dan nog!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!
Meuh, van mij hadden ze het wel gewoon mogen negerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. toch vervelend sigme! Maar wel goed dat het serieus wordt genomen en je wordt doorverwezen.
Daar zijn vriendjes/mannen voor! Om je nuchter te houden, knuffels te geven en retourtjes huisarts te geven als je zelf te eigenwijs bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Meuh, van mij hadden ze het wel gewoon mogen negeren.
Ik heb een poging gedaan het te negeren maar gelukkig/helaas vertel ik altijd alles eerlijk aan mijn liefste dus die gaat na een maand of wat wel drammen dat ik toch eens ter controle naar de dokter moet enzo.
Oeh handig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef sigme het volgende:
Ontopic: vandaag deze gekocht
[ afbeelding ]
Práchtig flinterdunne plakken ham kan ik daarmee snijden. Wordt de rauwe ham ook veel lekkerder van.
Woont hij ook in jouw stad? :w vanuit duitsland, dont worry vik, VIA de WiFi. De duutser maakt nog wat huiswerk en dan gaan we ergens een biertje drinken en een hapje eten...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef _Calimero_ het volgende:
De Ware komt langs, sinds we terug zijn van vakantie heb ik 1 nacht alleen geslapen (zondag)
sinaasappelen? Zou dat niet sinaasappels moeten zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis!. Heb wel een appel gegeten nog naast m'n twee sinaasappelen. En ik kwam bijna in de verleiding alsnog een bth met superfruit te nemen, maar er was niet genoeg superfruit meer. Ha!
.
Mag allebeiquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sinaasappelen? Zou dat niet sinaasappels moeten zijn?
Ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Merel gaat...
quote:
Niks mutsig, dat is menselijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmpf de buren hebben weer eens ruzie. Ik krijg het nog altijd koud van binnen van teveel geschreeuw in mn naaste omgeving*mutsig*
Nouja ik ga maar eens boodschappen doen. Eten doen we pas om 20.00, dus misschien ga ik wel lopend.
[..]
Nog niet bijgelezen, maar laat mij je opvrolijken: ik loop krap 9 km/u en ik ben 1m80 met redelijk lange benen en dus ultiem langzaam. Ik heb nog nooit een andere hardloper ingehaald.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou miss moet ik ook maar stoppen met hardlopen, want ik ben wel het slakje hier steeds.
* Viking84 knuffelt mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik voel de behoefte om jou te knuffelen, dus bij deze!
Aaaahwquote:
Ik doe helemaal niks, alleen bankhangen, dus nee, niet stoppen! Je rent en dat isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Merel het volgende:
Hij weet het nog steeds (of alweer) niet. En ik ben te zwak om te zeggen "dan stik je er maar in", ik ben al te ver heen. En ik haat mezelf dat ik zo zwak ben.
Ik was hierin gesprongen zonder vangnet. En nu val ik heel hard.
One step at a timequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Merel het volgende:
Dat weet ik ook wel. Maar ik vind het heel heel heel moeilijk om daarnaar te handelen. Ik ben zo'n slappeling daarin.
Hoe is het met jou? Al beetje aan de beterende hand?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Heb geen goede raad voor je Merel, denk dat alles of al gezegd is of dat je 't zelf al lang weet. Hoe dan ook, wel heel veel sterkte natuurlijk!
Jaaa waar is Vizor?quote:
Heb zo'n dag waar je je beter voelt en dan gelijk van alles gaat doen - eindigde dus vanavond, helemaal kapot, zielig op de bank met dekentje: mezelf 'n beetje overschat dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Al beetje aan de beterende hand?
Awwquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heb zo'n dag waar je je beter voelt en dan gelijk van alles gaat doen - eindigde dus vanavond, helemaal kapot, zielig op de bank met dekentje: mezelf 'n beetje overschat dus.
Hebben ze bij IKEAquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Je voulez ook een dekentje sil vous plait.
quote:
Alleen koud, of is er iets?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Je voulez ook een dekentje sil vous plait.
Voor deze ene keer dan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Merel het volgende:
Ik lig ook onder een dekentje. Zo naar bed. Jullie vergeven het me vast wel als ik het avondeten oversla.
wel voor jezelf blijven zorgen hoor! hoop dat je lekker slaapt zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Merel het volgende:
Ik lig ook onder een dekentje. Zo naar bed. Jullie vergeven het me vast wel als ik het avondeten oversla.
Nog even nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Een voorwoord is altijd kiss-assquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Blurred86 het volgende:
pff ik ben mijn preface aan het schrijven, best lastig! ik wil wel graag netjes iedereen bedanken maar ik vind het moeilijk om niet direct heel erg kiss-ass over te komen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn collega en ik waren het kantoor aan het opruimen vandaag en ze stelde 't voor, dus dan zeg ik geen nee
Was wel raar om weg te gaan vanavond en alle sleutels achter te laten, wetende dat je nooit meer terugkomt. Ik zou er maandag 5 jaar gewerkt hebben.
Naja, morgen friggin vroeg op en lekker met het OV naar mijn nieuwe baan om auto/flaptop en foon te halen. Ik ben benieuwd of het OV mee gaat werkenLijkt me inderdaad een raar gevoel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel gaaf dat je morgen al weer aan je nieuwe avontuur begint!!!
Weet je al wat voor een auto je krijgt
En ik heb een elektrisch onderlaken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Hmm. Ik dat mn referentieRokje en bloesje mooi zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Die mag ik voorlopig niet meer. Ik wil een platte buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |