Kun je het dan niet lenen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het. Mark is verantwoordelijk voor Janneke en die roept de hele tijd dat hij daar geen geld voor heeft (maar wel willen sparen voor een nw telefoon). En het was de hele tijd het plan om Pippa te helpen voordat ze voor het eerst krols werd, maar ik kan het geld nu echt niet missen.
Zegt zij die net een nieuwe foon heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het. Mark is verantwoordelijk voor Janneke en die roept de hele tijd dat hij daar geen geld voor heeft (maar wel willen sparen voor een nw telefoon). En het was de hele tijd het plan om Pippa te helpen voordat ze voor het eerst krols werd, maar ik kan het geld nu echt niet missen.
Nog even en ik moet geld gaan lenen voor m'n eigen levensonderhoudquote:
nee joh! ik loop ook al een stuk langer dan jij he, komt vanzelf goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou miss moet ik ook maar stoppen met hardlopen, want ik ben wel het slakje hier steeds.
Maar Mark roept de hele tijd: ik ga dit kopen, ik ga dat kopen en intussen: "Ja maar ik moet even geld hebben voor de sterillisatie". Ja dan klopt er iets niet imoquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zegt zij die net een nieuwe foon heeft. Maar ik snap het wel, dat je prioriteiten nu ergens anders liggen. Ik ben trouwens het overzicht een beetje kwijt, heb je nu nog brieven en gesprekken lopen die mogelijk iets worden?
Wat stom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef Ewelina het volgende:
Een andere collega heeft een nieuwe functie gekregen waar ik ook op gesolliciteerd heb. Nu gun ik hem dat wel, maar ik vind het raar dat er al besloten wordt als er nog niet eens alle kanidaten op gesprek zijn geweest. Ik zou nog een gesprek krijgen, dat gaat dus ook niet door. Wat is dit.
Ja, dat vind ik dus ook.quote:
Dat is niet bepaald netjes te noemen neequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef Ewelina het volgende:
Een andere collega heeft een nieuwe functie gekregen waar ik ook op gesolliciteerd heb. Nu gun ik hem dat wel, maar ik vind het raar dat er al besloten wordt als er nog niet eens alle kanidaten op gesprek zijn geweest. Ik zou nog een gesprek krijgen, dat gaat dus ook niet door. Wat is dit.
Security? Huh?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Toch mar door de security heen gegaan, was te koud buiten....nu nog even werken..
Uhuh, ik maak me nog geen zorgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald netjes te noemen nee.
[..]
Security? Huh?
@Vik: Ah er loopt genoeg dus.
Zeker niet omdat ik nog nader geīnformeerd zou worden over waar & wanneer het gesprek zou plaatsvinden. Ja, sorry hoor, flikker toch op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[..]
naja echt belachelijk hoe ze met je omspringenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker niet omdat ik nog nader geīnformeerd zou worden over waar & wanneer het gesprek zou plaatsvinden. Ja, sorry hoor, flikker toch op.Ik ben echt pissig.
vliegveld, ben onderweg naar de duutser..quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[..]
Security? Huh?
@Vik: Ah er loopt genoeg dus.
Maar waarom zou je niet door de security heen gaan, anders kom je toch nooit je vliegtuig in?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vliegveld, ben onderweg naar de duutser..
zou eerst een kopje thee drinken in de zon, maar was te koud...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar waarom zou je niet door de security heen gaan, anders kom je toch nooit je vliegtuig in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |