quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent een modje, jij hoort dat soort dingen te weten.
Hahaha!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kums-hot. C-U-M-S-H-O-T. Kums-hot.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
- niks dus
- bruin pistoletje smeerkaas, bakje rouwkost, beker melk
- beker vivit, appel, banaan
- weet nog niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, of hij wilde niet aan zn moeder laten merken dat ie best weet wat het isquote:
Ik wist dat er iets mis mee was toen ik het typte, ik wist alleen niet wat.quote:
Dan issie raar, want dat zou hij moeten weten dat ze bij lingo niet gaan vragen om een cumshot Lijkt me. Naja, je hebt rare mensen op de wereld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, of hij wilde niet aan zn moeder laten merken dat ie best weet wat het is.
Geweldig, tijdens het opruimen perongeluk mn duim in een glasscherf geduwd(dop voor op een wijnfles, de glazen bovenkant is afgebroken). *pleister plakt*
Of een weddenschap met zn matties waarbij de moed hem op het cruciale moment toch wat in de schoenen zonk! Oh de optiesquote:
Oh, dat kan ook. Zou ik misschien de naieve zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of een weddenschap met zn matties waarbij de moed hem op het cruciale moment toch wat in de schoenen zonk! Oh de opties
quote:Je hebt gezocht op het woord: cumshot.
cumshot De betekenis van dit woord is te vinden in Van Dale Online professioneel.
Waarom laat je ze dan niet helpen? Steeds maar krols worden en niet gedekt worden is ook niet goed voor een poes. Kankerbevorderend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pippa is krols en pist op mijn ondergoed (echt alleen op mijn ondergoed ook). En Janneke mekkert twee dagen wat en rollebolt wat en dan is het klaar. Die moet ook nog eens geholpen worden.
Ik weet het. Mark is verantwoordelijk voor Janneke en die roept de hele tijd dat hij daar geen geld voor heeft (maar wel willen sparen voor een nw telefoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom laat je ze dan niet helpen? Steeds maar krols worden en niet gedekt worden is ook niet goed voor een poes. Kankerbevorderend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |