Stel je voor dat ik dacht dat het vandaag wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:27 schreef Probability het volgende:
Mijn ouders hebben gister niet eens gebeld of ik wel ging stemmen!!!
Dan mag je de komende 4 jaar ook niet zeurenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik maar toegeven dat ik niet heb gestemd? Gewoon geen tijd voor gehad.
I know.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan mag je de komende 4 jaar ook niet zeuren
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
dan ben je gewoon niet zo helder....
Ik kijk wel tv, maar via uitzendinggemist.. Dus ik kijk het soms veel later.. En lees ook geen krant... Mensen in mijn omgeving hebben het er eigenlijk niet overquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
dan ben je gewoon niet zo helder....
Ligt eraan waar je op gestemd zou hebben, of ik daar wel of niet blij om ben!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik maar toegeven dat ik niet heb gestemd? Gewoon geen tijd voor gehad.
Ik boycot het OVquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
zo ongeveer elk bushokje had een poster hier, met daarop 2 maart 2011!!
Wat heb jij gestemd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je op gestemd zou hebben, of ik daar wel of niet blij om ben!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:37 schreef Jagärtrut het volgende:
In de bus naar het vliegveld.vanavond weer samen met de duitser.zin un.nu,volkorenwafels voor lunch. Blij met internet op de foon!
PvdA.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd?
Ik heb mij er niet zo in verdieptIk weet alleen dat de partij waar ik op hem gestemd vindt dat de bunker moet blijven
!!
hoezo? Maar 1 typo in die zin.gaat wel langzaam trouwens..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]Lekker hè? Dat had ik gisteren ook. Je moet nog wel wat aan je typskills doen
.
Misschien heb je gisteren te veel goede zin uitgedeeld op facebookquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben fucking chagrijnig vandaag. Hopelijk wordt het tijdens / na het lopen wat beter
.
Ik vind V1z0R leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef V1z0R het volgende:
Wou al bijna in m'n auto stappen om iemands schenen te breken! Nog even wachten dus...![]()
Dat gaat over als je haar laat steriliseren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:40 schreef Viking84 het volgende:
En wederom heeft Pippa haar territoriumdrang op mijn ondergoed losgelaten.
dan kun je er nog wel langs lopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik boycot het OV!
Ik ga altijd de mist in met februari-maart. Dan denk ik: dat duurt nog wel even!
Ik weet het, maar daar is nu even geen geld voor (had ik normaal gesproken wel gedaan). Janneke doet het trouwens niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gaat over als je haar laat steriliseren.
wat doet ze danquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daar is nu even geen geld voor (had ik normaal gesproken wel gedaan). Janneke doet het trouwens niet.
Oh punten waar ze niet horenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoezo? Maar 1 typo in die zin.gaat wel langzaam trouwens..
Pippa is krols en pist op mijn ondergoed (echt alleen op mijn ondergoed ookquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien heb je gisteren te veel goede zin uitgedeeld op facebook![]()
![]()
Als het een openbare parkeerplaats is en niet voor vergunninghouders etc heb je geen poot om op te staan. Het gebeurt in ons wijkje ook, door mensen die in de aangrenzende wijk wonen en door docenten van de Driestar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
En dit postte ik net in WGR![]()
Er wordt hier steeds geparkeerd door mensen die hier in de buurt werken, terwijl dit de parkeerplaats is voor mensen die hier wonen en hun bezoekers. Het staat gewoon bomvol auto's hier. Er is al een keer een brief over geweest, maar mensen blijven het doen. Beter gaat de politie 's ochtends om half 9 en 's middags om 17 uur hier boetes uitdelen ipv aan fietsers in het parkje hiernaast [/zeikpost]
Maar ik heb wel een mooi lijstje, muv O, dat had beter een bakje yoghurt kunnen zijn.
O: twee krentenbollen met dieethalvarine
S: 5 km hardlopen á 9,3 km/u
T: glas jus d'orange
L: twee boterhammen met twee gekookte eieren, twee pain de Madeleines met kaas, glas melk
T: twee sinaasappels
D: gnocchi met tomatensaus met groentepakket
En verder thee en water.
hehe, euh apartquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pippa is krols en pist op mijn ondergoed (echt alleen op mijn ondergoed ook). En Janneke mekkert twee dagen wat en rollebolt wat en dan is het klaar. Die moet ook nog eens geholpen worden.
Of je ondergoed in de kattenbak leggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hehe, euh apartmisschien je ondergoed ergens opruimen waar ze er niet op kan plassen?
O gadver, ik zou dat echt meteen weggooienquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pippa is krols en pist op mijn ondergoed (echt alleen op mijn ondergoed ook). En Janneke mekkert twee dagen wat en rollebolt wat en dan is het klaar. Die moet ook nog eens geholpen worden.
Maar hoe kan ze daar dan bij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan is het vast niet interessant meer nee!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je ondergoed in de kattenbak leggen.
Er zijn volgens mij afspraken over gemaakt, zoiets stond in de brief (die ik nu natuurlijk niet bij de hand hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het een openbare parkeerplaats is en niet voor vergunninghouders etc heb je geen poot om op te staan. Het gebeurt in ons wijkje ook, door mensen die in de aangrenzende wijk wonen en door docenten van de Driestar.
Wat denk je dat ik gedaan heb?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef Probability het volgende:
[..]
O gadver, ik zou dat echt meteen weggooien!
Het was een gedragen ondergoed die ik nog even moest opruimenquote:
ja dat hadden mijn ouders dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan is het vast niet interessant meer nee!![]()
Komen Pippa en Janneke dan niet buiten? Anders heb je ineens een heuleboel poezels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow echt lang geleden is dat alweer!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja dat hadden mijn ouders dusmaar wel lieffff, heb speciaal voor jullie nog even een foto opgezocht
![]()
LieieieieieieiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow echt lang geleden is dat alweer!.
Niet meer actief op Fok!
Ik doe het zelf ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het een openbare parkeerplaats is en niet voor vergunninghouders etc heb je geen poot om op te staan. Het gebeurt in ons wijkje ook, door mensen die in de aangrenzende wijk wonen en door docenten van de Driestar.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was een gedragen ondergoed die ik nog even moest opruimenGisteren was het schone was op het wasrek, daar klimt ze dan op
ja leuk he! mijn ouders hebben die gehouden, dat is echt een mooie poes nu!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh wauw, er is er zelfs één half rood en half bruin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |