Het issue is: gaan we nog wel of niet ook met andere mensen om. Meer wil ik er even niet over kwijt tot ik zelf ook meer weet.quote:
Ik vind het vooral een beetje apart om je zo druk te maken om je eten dat je op het ene feestje de ene helft eet en op het andere feestje de andere helft (een pakketje alufolie in je tas idd, zoals XM al zei). Het zou niet in me opkomen. Dan zou ik op feestje 2 gebak overslaan onder het mom van 'al gehad' of gewoon een tweede gebakje nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor! maar er werd een beetje gedaan alsof het echt absurd is om maar 1 stuk gebak te nemen op je verjaardag en dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven..
Volgens mij eet ik vandaag nog meer dan jou? Of ik schat jouw hoeveelheden verkeerd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. 3 crackers magere smeerkaas
t. bord groentecurry (nu dus)
l.een of twee belegde broodjes
t. koekje denk ik
d. uit eten
Ik denk het welquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Volgens mij eet ik vandaag nog meer dan jou? Of ik schat jouw hoeveelheden verkeerd.
Dus hij kiest toch voor die ander of wil ook met (die) ander(en) blijven omgaan? Bleh.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Het issue is: gaan we nog wel of niet ook met andere mensen om. Meer wil ik er even niet over kwijt tot ik zelf ook meer weet.
Euhm, nee. Ik dacht gewoon goed met ze op te kunnen schieten en zo.quote:
Dat weet ik nog helemaal niet hoor. Niet te snel conclusies trekken. Ik stel mijn conclusie in ieder geval uit tot vanavond.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus hij kiest toch voor die ander of wil ook met (die) ander(en) blijven omgaan? Bleh.
Wou al bijna in m'n auto stappen om iemands schenen te breken! Nog even wachten dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat weet ik nog helemaal niet hoor. Niet te snel conclusies trekken. Ik stel mijn conclusie in ieder geval uit tot vanavond.
Nou hij is vannacht nog wel op die manier met iemand omgegaan. Dus dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:19 schreef Rituals het volgende:
@ Merel: Kan het ook nog zijn dat hij vanavond duidelijk wil afspreken dat jullie niet meer op die manier met andere mensen omgaan? Dat het hem niet helemaal duidelijk is hoe jullie er nu voorstaan en hij even duidelijk wil maken dat hij voor jou kiest en met jou wil zijn? Of kwam het niet zo over?
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou hij is vannacht nog wel op die manier met iemand omgegaan. Dus dat.
Maar hoe weet je dat dan? Vertelde hij zelf dat ze weer was geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Merel het volgende:
Maar misschien trek ik wel te snel conclusies. Wacht nou nog maar even af tot vanavond!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
He Siral, we willen je echt niet pesten hoor. Of dwangvoeden. Zoek maar eens terug in de oude topics. XM at eerst net als jij en viel maar niet af. En ze wilde ons niet geloven toen we zeiden dat ze anders moet eten. Maar is het is toch echt zo . toch XM?
als dat zo is:quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou hij is vannacht nog wel op die manier met iemand omgegaan. Dus dat.
Ik zag 'm vanochtend uit een trein stappen die niet uit de richting van zijn huis kwam. Dus ik heb het gewoon maar gevraagd. Dus ik weet waar 'ie was, maar niet hoe dat is verlopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef conleche het volgende:
Maar hoe weet je dat dan? Vertelde hij zelf dat ze weer was geweest?
SPOILER: want grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |