Wist je dat dan al? Dat vind ik knapquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Even denken wat voor A. dat ook weer was...........ik denk dat ik even naar je Facebook trippel...
_edit- Oh ja!! Nu weet ik het weer!
Toen ik het las was er een herkenningsgevoel, dus ik had het ooit al eens gelezen. Was pas echt knap geweest als ik het nog had geweten zonder het op te zoeken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist je dat dan al? Dat vind ik knap
Da's waarquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen ik het las was er een herkenningsgevoel, dus ik had het ooit al eens gelezen. Was pas echt knap geweest als ik het nog had geweten zonder het op te zoeken.
SPOILER: grrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Alweer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb een B.
Zo, net gestemd. En sorry, maar ik heb weer een idioot lijstje vandaag, liep niet helemaal zoals gepland.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef sigme het volgende:
SPOILER: grrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze nog steeds niet uitgevogeld wat het is??
Ja, custardpudding van custardpoeder (duh) met cacoapoeder. In de winter erg lekker om warm te eten met banaan erdoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Blurred86 het volgende:
chocolade custard, maak je dat zelf? klinkt lekker
Nee. Voor kerst wilde de dokter -in overleg met een uroloog- eerst maar eens over anderhalve maand weer kijken. Omdat ik geen klachten heb. Eind januari ofzo weer eens gekeken, toen vonden ze itt eerder ook sporen van ontsteking. Dus toen moest ik eerst antibiotica en dan maar weer eens kijken. Bij dat weer eens kijken zijn we nu, morgen weten ze of er behalve bloed ook nog ontsteking is. Zo nee, dan denk ik dat ik naar de uroloog gestuurd ga worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds niet uitgevogeld wat het is??
Kijken of je urinebuis niet te smal isquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Voor kerst wilde de dokter -in overleg met een uroloog- eerst maar eens over anderhalve maand weer kijken. Omdat ik geen klachten heb. Eind januari ofzo weer eens gekeken, toen vonden ze itt eerder ook sporen van ontsteking. Dus toen moest ik eerst antibiotica en dan maar weer eens kijken. Bij dat weer eens kijken zijn we nu, morgen weten ze of er behalve bloed ook nog ontsteking is. Zo nee, dan denk ik dat ik naar de uroloog gestuurd ga worden.
Eerlijk gezegd kan ik me niets voorstellen bij wat zo iemand hiermee kan. Piskijken?
Als je chocoladevla in combinatie met yoghurt lekker vindt, dan is koude chocoladepudding met yoghurt ook lekker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef MarMar het volgende:
Is dat lekker in combinatie met yoghurt?
En beterschap, hopelijk kan de dok wat voor je betekenen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Naja, morgen weer een dag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Merel het volgende:
Balen sigme
O - niks in huis, dus op werk 2 blikjes chocomel
D - boterham filet americain, boterham brie, beker melk
T - paar partjes appel, 2 koekjes
D - een kipburger van de burgerking, 2 droge matzes
Dag liep niet helemaal zoals gepland. Alle keukenkastjes en de koelkast zijn leeg, en ik vind het te koud om nog de straat op te gaan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh, echo of scan lijkt me nog wel te overzien.
En m'n urinebuis is niet te smal.
Hoewel ik wel heb zitten denken aan beschadiging, ik ben ooit kneiterhard met m'n kruis op een gemeen ding geknald, waarbij het uiteinde van m'n urinebuis gebloed heeft als een rund.Auw!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En was zeker een man die dokter![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh, echo of scan lijkt me nog wel te overzien.
En m'n urinebuis is niet te smal.
Hoewel ik wel heb zitten denken aan beschadiging, ik ben ooit kneiterhard met m'n kruis op een gemeen ding geknald, waarbij het uiteinde van m'n urinebuis gebloed heeft als een rund.Aauww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook kunnen dat de uroloog bijv. cystoscopie (inwendig onderzoek van de plasbuis en de blaas) gaat doen.Your body. Your soul. Your rituals.
Hmm. Dat klinkt alweer een stuk minder aangenaam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Aauww!
Zou ook kunnen dat de uroloog bijv. cystoscopie (inwendig onderzoek van de plasbuis en de blaas) gaat doen.
Nee, niet op de route.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En onderweg naar huis kwam je geen Appie tegen?.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt niet enorm pijnlijk te zijn wanneer je je zoveel mogelijk ontspant. Hoewel dat vast verschilt per persoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dat klinkt alweer een stuk minder aangenaam.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt niet enorm pijnlijk te zijn wanneer je je zoveel mogelijk ontspant. Hoewel dat vast verschilt per persoon.
Eerst maar eens afwachten wat er morgen wordt gezegd. Dit speelt al een hele tijd nu hè? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Sinds begin oktober dus. Ik geef me nooit weer op als vrijwilliger, komt gezeik van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
Het onderzoek waarvoor ik nuchter op moest draven bleek een lading af te tappen bloed te zijn. In het kader van een wetenschappelijk onderzoek, niets mis met mij (voor zover ik weet dan). Voor datzelfde onderzoek heb ik 24 uur braaf in potjes gepiest maar dat mag opnieuw want het piesje van vanochtend was vervuild en dan kunnen ze niet goed meten.
Jaja, wat een mens al niet moet overhebben voor de vooruitgang.
wie is mamster?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
En ik ben mn paspoort kwijt.
En ik heb mn sportles gemist.
Boeh
Wie is Mamster?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
Boeh
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
Boeh
Ik dácht het wel, maar ik wist het niet zeker!! Wassie oud? Ziek?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh sorry! Mn hamster, ik dacht dat jullie dat wisten
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dácht het wel, maar ik wist het niet zeker!! Wassie oud? Ziek?
*knuffel*
En zit je paspoort misschien nog in een tas die je mee had naar Engeland?
staat er nog, in de spoiler.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
progje, ik heb de link gemist. Mag ik 'm alsnog zien?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.
TenkjoeLaat ik jullie nog schrikken ook door de domme naam van mn hamster
Meuh. Ik schrok nog best, zag haar half liggen
Vriendje ging kijken en de ander had haar half opgegeten
toen schrok ik nog meer
En nee, ik heb hem geloof ik het laatst gebruikt bij mn KvK inschrijving! En toen mee naar huis genomen, dus hij zou hier ergens moeten liggen... Hele huis al overhoop gehaald
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
Boeh
DM?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Ben jij ergens toegankelijk voor chat?![]()
Hè getsiequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.
TenkjoeLaat ik jullie nog schrikken ook door de domme naam van mn hamster
Meuh. Ik schrok nog best, zag haar half liggen
Vriendje ging kijken en de ander had haar half opgegeten
toen schrok ik nog meer
En nee, ik heb hem geloof ik het laatst gebruikt bij mn KvK inschrijving! En toen mee naar huis genomen, dus hij zou hier ergens moeten liggen... Hele huis al overhoop gehaald
Oh, ik vind het wel handig!quote:
idd. Die van mij was aangevallen door een ekster of een kraai. Ook geen fijn gezicht. Brr voel me meteen weer naar nu ik eraan denkquote:
Welke?quote:
Oeh, wat ga je doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Check m'n tagje!
Toch nog goed nieuws vandaag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou echt niet weten waar ik op moet letten als ik een ereader koop. Dus als je klaar bent met je onderzoek, hoor ik het wel Syrena?
[/lui]
Sowieso eens met eis 1 en eis 2. Wat zijn epubs?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eis 1: kunnen lezen in de zon. Eis 2: Epubs. Eis 3: Snel boeken erop kunnen zetten.
Oja, en onder de 200 euro.
Nu ga ik even de Bebook googlen
Leuuuuuuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DVD's reviewen als het goed is!
Waarom nie? Zou niet weten waarom je niet slim genoeg zou zijn! Gewoon solliciterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuuuuuuk!
Ik zat nog te twijfelen over het nieuwsposten voor dat subforum, maar ik vind mezelf dan nooit slim genoeg voor dat soort dingen
Wat rot!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, de laatste kans om met een beurs naar York te gaan is ook zojuist verdwenen![]()
bah
Liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
sigme, maria en mo![]()
![]()
Ik wens jullie alledrie betere tijden, een goede gezondheid en veel geluk.
Nop. Morgen naar de dokter. Ik heb het nu ook nog benauwd en kan niet goed meer lopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
LiefIk wens jou hetzelfde toe! Gaat het met jou al wat beter nu?
Liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
sigme, maria en mo![]()
![]()
Ik wens jullie alledrie betere tijden, een goede gezondheid en veel geluk.
Welterusten. Als de pijnstillers werken ga ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Lief. Maar ik ben gelukkig en gezond en heb een prima tijd.
Ik denk dat jij de goede wensen beter kan gebruiken. Succes morgen bij de paardendokter en veel wijsheid bij de te nemen besluiten!
En voor allen: weltrusten!
Wauw da's nog eens een dilemma, de centjes of de droom. En de centjes kunnen de droom ook nog faciliteren lijkt me. Succes! ook bij de dokter. Klinkt erg naar allemaal en niet als iets wat je even uit moet zitten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nop. Morgen naar de dokter. Ik heb het nu ook nog benauwd en kan niet goed meer lopen![]()
Had vanmiddag nog wel even een arbeidsvoorwaardengesprek tussen de bedrijven door (doorgekomen op ibuprofen en doorzettingsvermogen). het startbod was al hoger dan ik had verwacht en uit wazigheid heb ik dus niet onderhandeldDe vraag is nu alleen, neem ik het aanbod aan? Ik kan er 20.000 per jaar op vooruit gaan (moet ik wel 1 dag per week meer gaan werken) en heb ook nog 10 vakantiedagen meer. Zet dat af tegen een hele hoge eigen investering en eigenwijs personeel, maar wel mijn eigen bedrijf
. Ben er nog niet helemaal uit.
Sssst.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes! ook bij de dokter. Klinkt erg naar allemaal en niet als iets wat je even uit moet zitten!
Nouja ik zal uiteraard duimen van wel!quote:
Dan sturen we de Fok-knokploegquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja ik zal uiteraard duimen van wel!Maar ik bedoel vooral dat de paardendokter zich er niet te makkelijk vanaf moet maken
sjeesis, wat heb je nog veel in de planning! Hier is het al bedtijd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Probability het volgende:
Drinken: kopje Marokkaanse mint thee, capuchino, twee longdrinkglazen limo, glaasje water, twee blikjes cola light
Eten: bakje havermout met magere melk en extra zout,
verse pasta Primavera pasta van Julia's, spinazie kussentjes met tomaat en mozzarella
salade van twee tomaten, halve bol mozzarella, zeezout, versgemalen peper, olijfolie, balsamico de modena, appelazijn
Twee balisto reepjes
In de planning: kopje goedenacht thee,
twee volkoren boterhammen met een rode ui, sambal, light mayo, een tomaat, versgemalen peper, zeezout
twee volkoren boterhammen met een halve bol mozzarella en een tomaat, versgemalen peper, zeezout en eventueel groene pesto als ik dat nog heb
Wel redelijk dacht ik zo
Ik ben net een half uurtje thuis van college..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeesis, wat heb je nog veel in de planning! Hier is het al bedtijd!
Weltrusten allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte en knuffels voor wie dat kan gebruiken..
Avond was echt fijn, had ik ook echt even nodig. Baardmans vertelde nog wel iets ' grappigs'....
Zo, iemand ligt goed in de markt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!Slaap lekker en nog even nagenieten van de fijne avond.
Vriendje was biertjes drinken in de stad en daarom heb ik nog maar weer eens de laatste twee aflevering van seizoen 6 van Grey's Anatomy gekeken op de laptop en een film op tv. Nu gaan mijn vierkante oogjes naar bed.
Lekker sliepe!
Wat denk je zelf? LIjkt me wel he? Veeeel te weinig. Zelfs een kind van 4 hoort meer te eten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Hm. Nu ik die lijstjes zo zie... Vraag ik me af, eet ik enorm weinig?
Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig?
Jep. Wat wil je bereiken? afvallen, op gewicht blijven?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig?
Jouw planning van vandaag is normaal als je gewoon op gewicht wilt blijven en zeker niet veel hoor Perruche.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef Perruche het volgende:
@ xantalien: ja dat is weinig. Maar als jij je d'r goed bij voelt...![]()
Maar goed ik eet ook wel veelzeker als ik korte nachten en lange dagen heb... (6 uur slapen, 10 uur werken...)
grapje toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Ja. Sleur mezelf zo richting douche (traplopen gaat moeilijk) en dan naar de dokter. En dan een heel vol programma waar ik eigenljk geen zin in heb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:55 schreef Blurred86 het volgende:
Hoe gaat het vandaag Tink? Goed geslapen?
Die foto en tekst in je foboquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:06 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je haar laten bannen mo? Ik denk dat dat meisje werkelijk een probleem heeft.
Dit lijkt op een Yvonne-ban-tekst in het gesloten bantopic.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
enkeltje psycholoog voorlopig, retourtje krijg je na verloop van tijd
fijn!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:09 schreef Jagärtrut het volgende:
op het werk. Paar uurtjes werken, en dan richting Duitsland!
Was al verbaasdquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, nee hoor![]()
ze heeft zeker hulp nodig en dat bedoelde ik er dan ook mee
ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! Ik heb hele antwoorden getikt
lekker handig is dat ja..quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Merel het volgende:
Tink, ik vind het echt niet goed klinken hoor. Hoop dat de dokter wat kan doen!
Ik heb weer niet ontbeten, niks in huis. Op m'n werk kun je ontbijt kopen, maar dat moet met chipknip. Er is alleen in de verste verte geen oplaadpunt. Wie verzint dat nou?!
Nou zal ik je vertellen dat als ik me hieraan houd (lees: geen extra snoepjes enzo), dat ik dan afval? ik geloof dat als ik hetzelfde zou eten als de meeste van mijn vriendinnen en tenminste iets aan sport zou doen, ik maat 36 zou hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jouw planning van vandaag is normaal als je gewoon op gewicht wilt blijven en zeker niet veel hoor Perruche.
Als het allemaal zoveel gezeik oplevert vergaat de trek mij ook welquote:
Knoop in m'n maag. Ik leg nog wel uit of dat terecht blijkt te zijn of niet.quote:
Toch niks met de mr hoop ik?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Knoop in m'n maag. Ik leg nog wel uit of dat terecht blijkt te zijn of niet.
Ha lijkt me sterk, ik heb er trouwens twee keer van kunnen genieten, omdat ik voor hier thuis er ook een aantal had meegenomen. Dus de ene helft bij mijn oma, en de andere helft savonds thuis. Twee eten lijkt me wel overdrevenquote:
De ene helft vd appelflap thuis en de andere bij je oma?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Ha lijkt me sterk, ik heb er trouwens twee keer van kunnen genieten, omdat ik voor hier thuis er ook een aantal had meegenomen. Dus de ene helft bij mijn oma, en de andere helft savonds thuis. Twee eten lijkt me wel overdreven
Maar ik heb geen idee wat het is, ik heb echt een overgeef/en naar de plee moeten- gevoel tegelijk....![]()
Nou dat zou ik normaal ook niet eens doen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De ene helft vd appelflap thuis en de andere bij je oma?.
Men, je was jaaaaaaaarig, je had heus wel twee hele appelflappen mogen eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat er niets ernstigs is Merel!
Ai SigmeHoop dat de medici er snel achter komen wat het het is en kunnen verhelpen!
Voor iedereen die het kan gebruiken! Mensen die naar mondhygiënist moeten, die dode Mamsters hebben of last hebben van de appelflapblues...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee normaal niet, maar nu wel want je was jarig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat zou ik normaal ook niet eens doen hoor.
En ik ga zaterdag high tea-en met een vriendin, en zondag vier ik mn verjaardag voor fam, dus kan best zo.
Dan eet je vast niet iedere dag muesli?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow mijn muesli zit op 350 kcals per 100 gr trouwens en ik doe een week of 6 met een zak van 500 gr.
Minstens 4 dagen per weekquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dan eet je vast niet iedere dag muesli?
Iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het niet eens kunnen, een halve appelflap eten. En daarna gaan prutsen met een alufolietje enzo
.
Ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee normaal niet, maar nu wel want je was jarig.
Dus je hebt serieus twee helften van één appelflap op?.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, weer terug van de dokter. Nadat ik ik halverwege mijn klachtenverhaal was (heb nog niet eens kunnenvertellen over de benauwdheid bijvoorbeeld), zat ik al in het prikkamertje. Testen op ontstekingen en reuma. Jeuh.
Lieve Siral, we muggenziften niet, maar proberen duidelijk te maken dat je echt op een andere manier met eten om kunt gaan. Je planning vind ik trouwens mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja?Ik doe dat altijd al zo, ik vind twee keer een appelflap, of twee keer een stuk taart of whatever NAAST m'n gewone eten gewoon veel. Wat zit iedereen te muggenziften man. Zaterdag en zondag eet ik ookal gebak en andere lekkere dingen. Ik let gewoon op wat ik doe.
Lijstje voor vandaag
O: volkoren bth kipfilet, volkoren bth pindakaas
T: appel
L: Sla, met rauwkost en tonijn en een gekookt eitje
T: volkoren bth kipfilet en een cappuccino
D: gewoon avondeten, weet nog niet wat er op tafel komt
S: 75 min fitness, krach+cardio
T: Yoghurt met lepel jam en een eierkoek oid als ik echt nog trek heb.
En als mensen nu nog gaan zeggen dat dit weinig is weet ik het serieus niet hoor.
Net alsof ik mensen zit te trollen hierzo..![]()
Gelukkig maar, hopelijk vinden ze iets, maar is het niks ergs!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, weer terug van de dokter. Nadat ik ik halverwege mijn klachtenverhaal was (heb nog niet eens kunnenvertellen over de benauwdheid bijvoorbeeld), zat ik al in het prikkamertje. Testen op ontstekingen en reuma. Jeuh.
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Overigens zou ik ook geen twee appelflappen eten hoor Siral, jarig of niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, ik dacht dat jij linkser was dan loveli?![]()
En wat betreft mijn politieke orientatie, die is idd een stukje (flink stuk) rechtser dan die van de meesten hier. Ben wel benieuwd hoe die opmerking van sigme bedoeld isquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
Oh, dat denk ik niet, al denk ik dat de partijen waar ik op stem 'linkser' worden aangeslagen dan de partijen waarop ik gok dat zij stemt.
Nog beter! Een leven zonder lekker eten is geen leven (vind ik dan he?)quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou zal ik je vertellen dat als ik me hieraan houd (lees: geen extra snoepjes enzo), dat ik dan afval? ik geloof dat als ik hetzelfde zou eten als de meeste van mijn vriendinnen en tenminste iets aan sport zou doen, ik maat 36 zou hebben. maar ja. Wilskracht he. En stiekem vind ik het wel best zo.
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Overigens zou ik ook geen twee appelflappen eten hoor Siral, jarig of niet.
Ik vind gewoon niet meer dan 1 appelflap pakken op een dag kei normaal, en helemaal niet apart?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieve Siral, we muggenziften niet, maar proberen duidelijk te maken dat je echt op een andere manier met eten om kunt gaan. Je planning vind ik trouwens mooi.
Niet om lullig te doen, maar het verbaast me niks dat Rituals dat ook niet zou doen, zeg maar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..
Nou ik misschien ook als het daarbij bleef, maar zoals ik zeg, het weekend eet OOKal twee keer gebak. + andere lekkere dingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar het verbaast me niks dat Rituals dat ook niet zou doen, zeg maar.
En ik eet dus wel twee gebakjes op een verjaardag, als het zo uitkomt (en dus ook op verjaardagen die niet de mijne zijn).
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
Jeeeeeeeeeeeeezus, wat ontzettend kut!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
moet je de mensen hier toch wat beter leren kennen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Een beetje té bewust, naar mijn smaak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.
Daar heb je gelijk in, maar mijn theoretische kennis over eten/afvallen/voeding is wel oké en ik weet wanneer lijstjes goed/slecht zijn. Ik vind het onnodig om twee appelflappen te eten op een dag en wat dat betreft snap ik dat Siral ervoor gekozen heeft om er één te eten. Waarmee ik overigens niet zeg dat ik achter haar dagelijkse eetpatroon sta.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..
he gadverdamme. Het zit je ook niet mee he. Ik hoop dat het meevalt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
pijntjes.. oud wijf!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Anyway, ik ga even een poging doen tot hardlopen en hopen dat ik geen last heb van m'n pijntjes.
Zolang je er geen gewoonte van maakt... Ik eet bijvoorbeeld bijna iedere dag ijs. En zolang ik af en toe sport (lees: 2x per week) kan dat prima. En dat terwijl ik waarschijnlijk dubbel zou oud ben als jij en 2 kinderen heb gekregen en dus eigenlijk veel sneller dik zou moeten worden dan jij (draag nu een spijkerbroek maat 34 van Calvin Klein (dat is 27 toch?) en een truitje maat 36-38).quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat eerste, denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Tinkepink het volgende:
Raar. Is hij een klootzak of is er wat anders aan de hand?
Ja, maar je relatie met eten is niet het enige wat er in de wereld staat, en het is niet gezond om er altijd mee bezig te zijn. Nu ben ik er waarschijnlijk te weinig mee bezig, en ik bewonder je ook wel voor je vermogen om je in te houden, want ik had zeker wel 2 appelflappen gegeten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.
[..]
Nou ik misschien ook als het daarbij bleef, maar zoals ik zeg, het weekend eet OOKal twee keer gebak. + andere lekkere dingen.
Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:57 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind het op zich niet heel raar om je te beperken tot 1 stuk gebak (al zou ik het zelf waarschijnlijk ook niet doen) in het kader van wel lekkere dingen nemen, maar wel met mate.
damn nu heb ik zin in een appelflap
Ja,dat is het. Je hoeft geen twee appelflappen, of een zak chips of een pak koekjes oid te eten (beter niet zelfs). Maar als het een keer (of twee) gebeurt is er niets aan de hand. Echt. Niets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!
Ben je aan het oppassen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
De meeste dagen eet ik geen appelflap, soms eet ik het equivalent van 4 appelflappen. Ik aak me er niet druk om en dat zouden jullie ook niet moeten doen. Appelflappen en consorten zijn niet erg, mits er groenten en gezonde vetjes in de buurt zijn. En wat beweging. Kom op mensen, de doodstraf is afgeschaft. Neem nog een flap.
Oh ja, luiers.
oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor! maar er werd een beetje gedaan alsof het echt absurd is om maar 1 stuk gebak te nemen op je verjaardag en dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven..quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!
Dat zegt niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zolang je er geen gewoonte van maakt... Ik eet bijvoorbeeld bijna iedere dag ijs. En zolang ik af en toe sport (lees: 2x per week) kan dat prima. En dat terwijl ik waarschijnlijk dubbel zou oud ben als jij en 2 kinderen heb gekregen en dus eigenlijk veel sneller dik zou moeten worden dan jij (draag nu een spijkerbroek maat 34 van Calvin Klein (dat is 27 toch?) en een truitje maat 36-38).
Nee dat is waar, maar ik vind het niet raar om er voor te kiezen om geen 2 appelflappen te eten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, maar je relatie met eten is niet het enige wat er in de wereld staat, en het is niet gezond om er altijd mee bezig te zijn. Nu ben ik er waarschijnlijk te weinig mee bezig, en ik bewonder je ook wel voor je vermogen om je in te houden, want ik had zeker wel 2 appelflappen gegeten.
Snap ik helemaal, maar ik eet al jaren zo, ik heb geen honger, ik ben maar klein van stuk, die drie boterhammen en een bak sla met tonijn en een ei + een appel die ik vandaag heb ingepland moet ik nog maar zien weg te krijgen zonder dat mijn eten de hele dag in mijn keel zit. Maar ik doe het op aanraden van jullie, dus ik doe zeker wat met jullie advies.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
He Siral, we willen je echt niet pesten hoor. Of dwangvoeden. Zoek maar eens terug in de oude topics. XM at eerst net als jij en viel maar niet af. En ze wilde ons niet geloven toen we zeiden dat ze anders moet eten. Maar is het is toch echt zo . toch XM?
Het issue is: gaan we nog wel of niet ook met andere mensen om. Meer wil ik er even niet over kwijt tot ik zelf ook meer weet.quote:
Ik vind het vooral een beetje apart om je zo druk te maken om je eten dat je op het ene feestje de ene helft eet en op het andere feestje de andere helft (een pakketje alufolie in je tas idd, zoals XM al zei). Het zou niet in me opkomen. Dan zou ik op feestje 2 gebak overslaan onder het mom van 'al gehad' of gewoon een tweede gebakje nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor! maar er werd een beetje gedaan alsof het echt absurd is om maar 1 stuk gebak te nemen op je verjaardag en dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven..
Volgens mij eet ik vandaag nog meer dan jou? Of ik schat jouw hoeveelheden verkeerd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. 3 crackers magere smeerkaas
t. bord groentecurry (nu dus)
l.een of twee belegde broodjes
t. koekje denk ik
d. uit eten
Ik denk het welquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Volgens mij eet ik vandaag nog meer dan jou? Of ik schat jouw hoeveelheden verkeerd.
Dus hij kiest toch voor die ander of wil ook met (die) ander(en) blijven omgaan? Bleh.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Het issue is: gaan we nog wel of niet ook met andere mensen om. Meer wil ik er even niet over kwijt tot ik zelf ook meer weet.
Euhm, nee. Ik dacht gewoon goed met ze op te kunnen schieten en zo.quote:
Dat weet ik nog helemaal niet hoor. Niet te snel conclusies trekken. Ik stel mijn conclusie in ieder geval uit tot vanavond.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus hij kiest toch voor die ander of wil ook met (die) ander(en) blijven omgaan? Bleh.
Wou al bijna in m'n auto stappen om iemands schenen te breken! Nog even wachten dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat weet ik nog helemaal niet hoor. Niet te snel conclusies trekken. Ik stel mijn conclusie in ieder geval uit tot vanavond.
Nou hij is vannacht nog wel op die manier met iemand omgegaan. Dus dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:19 schreef Rituals het volgende:
@ Merel: Kan het ook nog zijn dat hij vanavond duidelijk wil afspreken dat jullie niet meer op die manier met andere mensen omgaan? Dat het hem niet helemaal duidelijk is hoe jullie er nu voorstaan en hij even duidelijk wil maken dat hij voor jou kiest en met jou wil zijn? Of kwam het niet zo over?
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou hij is vannacht nog wel op die manier met iemand omgegaan. Dus dat.
Maar hoe weet je dat dan? Vertelde hij zelf dat ze weer was geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Merel het volgende:
Maar misschien trek ik wel te snel conclusies. Wacht nou nog maar even af tot vanavond!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
He Siral, we willen je echt niet pesten hoor. Of dwangvoeden. Zoek maar eens terug in de oude topics. XM at eerst net als jij en viel maar niet af. En ze wilde ons niet geloven toen we zeiden dat ze anders moet eten. Maar is het is toch echt zo . toch XM?
als dat zo is:quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou hij is vannacht nog wel op die manier met iemand omgegaan. Dus dat.
Ik zag 'm vanochtend uit een trein stappen die niet uit de richting van zijn huis kwam. Dus ik heb het gewoon maar gevraagd. Dus ik weet waar 'ie was, maar niet hoe dat is verlopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef conleche het volgende:
Maar hoe weet je dat dan? Vertelde hij zelf dat ze weer was geweest?
SPOILER: want grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
En war je ws het antwoord heel snel op wilt wetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef Merel het volgende:
Jullie stellen allemaal vragen waar ik het antwoord ook niet op weet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Om jullie een beetje op te vrolijken, 2 baby vogelbekdiertjes!SPOILER: want grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk het welIk zit meestal op 1800 - 2000 kcal.
Samen met uniek, sigme en laureline behoor ik tot de 'veelvraten' van dit topic.
Aargh, personal record here!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Hoi. 5 km gelopen
. En onderweg ook nog mensen die de weg aan mij gaan vragen. Zien ze niet dat ik bezig ben ofzo
. En dan nog verontwaardigd kijken ook als ik zeg dat ik even moet doorlopen.
Ik woon nu niet bepaald in een toeristisch gedeelde van de stad (volgens mij). In het centrum leg ik mensen met alle liefde uit waar het Mauritshuis en het Binnenhof niet, maar als ik aan het hardlopen ben, moet je je waffel houden, omdat m'n gemiddelde omlaag gaat als ik moet stoppen en ik m'n Nike+-goals dus niet haalquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ja Vik, jij wilde in een toeristisch oord gaan wonen waar veel mensen komen die de weg niet kennen![]()
Ik zet altijd een brede glimlach op, kijk een beetje dom, wijs op m'n oordopjes en ren weer verder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik woon nu niet bepaald in een toeristisch gedeelde van de stad (volgens mij). In het centrum leg ik mensen met alle liefde uit waar het Mauritshuis en het Binnenhof niet, maar als ik aan het hardlopen ben, moet je je waffel houden, omdat m'n gemiddelde omlaag gaat als ik moet stoppen en ik m'n Nike+-goals dus niet haal.
Krachtige kick-ass Zumbaënde Maria! I blame the hormonesquote:
hehe dat doe ik ook jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zet altijd een brede glimlach op, kijk een beetje dom, wijs op m'n oordopjes en ren weer verder.
Ik zei ook: "Sorry, ik moet even doorlopen!"quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zet altijd een brede glimlach op, kijk een beetje dom, wijs op m'n oordopjes en ren weer verder.
Yay!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, mn januari-salaris is binneeeen!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
En mn februaricentjes komen ook als het goed is binnen relatief korte tijd, dus ik heb weer wat monehz!quote:
nee, morgen weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zegge, heb jij al gelopen vandaag?
Mwehe nee daar wacht ik nog even mee denk ikquote:
Ja, deze keer doe ik het expres, weinig eten overdag, zodat ik vanavond daar met veel trek zit en het dan extra lekker vind.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's een kleine planning, Co! Of ga je bunkeren bij Yamazato?
En ja Vik, bij belasting mag een![]()
gewoon je jaarlijkse belastingaangifte.. en het ligt er maar aan of je geld terug krijgtquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef Probability het volgende:
Kan ik nu die belastingaangifte doen dat ik geld terug krijg? Of is dat niet nu?
Succes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan mag je inderdaad wel flink eten vanavond hoor
Evy 18 weer (bijna een week geleden weer dat ik voor 't laatst gerend heb)
Deze keer heb ik uitgetekend hoe ver ik wil lopen, ben benieuwd. En kijken of 't toch prettiger gaat met bril op.
Wauw, allemaal dingen die ik nog nooit gegeten heb!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef conleche het volgende:
Zensai Japans voorgerecht,
Owan heldere soep,
Sashimi drie soorten in plakjes gesneden rauwe vis,
Tempura gefrituurde garnalen en vis,
Wafu-Steak Japanse stijl gegrilde ossenhaas met rijst,
Miso sojabonensoep,
Mizukashi dessert
Da's het menu wat we waarschijnlijk kiezen. En dan nemen we er ook nog wat sushi bij, omdat ik dat daar natuurlijk wel geproefd wil hebben.
Dus ik denk dat het dan wel goed zit, qua kcals..
Coolquote:
Van dat lijstje ken ik alleen sushiquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauw, allemaal dingen die ik nog nooit gegeten heb!Klinkt wel leuk exotisch!
Er zit hier in Alkmaar ook een Japannert, misschien eens heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |