abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:10:42 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93552141
Het vorige deel: Slank #1376: waar we stemmen en goed ontbijten!

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Niet meer actief op Fok!
pi_93552177
eten is klaar :9

:W
Ja doei.
pi_93552179
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_93552184
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Even denken wat voor A. dat ook weer was...........ik denk dat ik even naar je Facebook trippel... :P

_edit- Oh ja!! Nu weet ik het weer! :+
Wist je dat dan al? Dat vind ik knap :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:11:39 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93552197
Zo, ik ben ook weer op de hoogte.
Niet meer actief op Fok!
pi_93552249
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wist je dat dan al? Dat vind ik knap :P
Toen ik het las was er een herkenningsgevoel, dus ik had het ooit al eens gelezen. Was pas echt knap geweest als ik het nog had geweten zonder het op te zoeken. :D
pi_93552279
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Toen ik het las was er een herkenningsgevoel, dus ik had het ooit al eens gelezen. Was pas echt knap geweest als ik het nog had geweten zonder het op te zoeken. :D
Da's waar ;)

En nu zit ik te wachten tot ik voor A. kan gaan koken :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:26:41 #8
331 Merel
Be here now.
pi_93552999
Ik heb een B. :P

Zo, net gestemd. En sorry, maar ik heb weer een idioot lijstje vandaag, liep niet helemaal zoals gepland.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:33:13 #9
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93553389
ik gooi er maar eens heel ontopic een lijstje in:

O: havermout met banaan en lijnzaad
T: koffie met halfv melk
L: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei + plak ham + beetje halfv fritessaus met gestoomde erwtjes en worteltjes er bij
T: koffie met halfv melk + enorme appel
D: gnocchi met ui, courgette, sperziebonen, tonijn en kaas + glas rose
T: warme kersen met yoghurt en een beetje muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93553472
Gisteren was het feestje van de vrijwilligers. Ik kreeg zalmrol op m'n bord. Ik heb de helft laten liggen. Verder was er gevulde tomaat met groenten en een puree-patatje.

Vandaag heb ik een wrap met kipkrokant en augurkjes gegeten.

Slaapwel! ~O> :|W
Werewolf
pi_93553551
Lasagna! Lekker hoor :)
pi_93553862
Lijstje
• Brinta
• Stemmen
• Broodmaaltijd (5 sneden, mayo & haringkoninkje, zoetzuur; anderhalf kaiserbroodje, boter pindakaas, 1 krekker boter jam)
• Kilo's boodschappen sjouwen
• Stukje lasagne
• Varkensstal uitmesten (8 kruiwagens drek uit een 1 meter hoog hok scheppen en op een 1,5 meter hoge mestbult uitscheppen)
• 1 port
• Avondeten: beetje pasta, kabeljauw, ui+paprika+prei
• Toe: chocoladecustardpudding met griekse yoghurt
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93553943
SPOILER: grrr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:42:42 #14
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93553948
chocolade custard, maak je dat zelf? klinkt lekker :9
pi_93554035
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef Merel het volgende:
Ik heb een B. :P

Zo, net gestemd. En sorry, maar ik heb weer een idioot lijstje vandaag, liep niet helemaal zoals gepland.
Alweer? :P

Doe je lijstje dan eens? En de dag is nog niet voorbij!!
pi_93554093
quote:
18s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef sigme het volgende:
SPOILER: grrr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{ Hebben ze nog steeds niet uitgevogeld wat het is??
pi_93554129
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Blurred86 het volgende:
chocolade custard, maak je dat zelf? klinkt lekker :9
Ja, custardpudding van custardpoeder (duh) met cacoapoeder. In de winter erg lekker om warm te eten met banaan erdoor.

Helaas heeft Dr. Oetker de custard vernieuwd en sindsdien wordt de pudding geen goede pudding meer -O-. Weet iemand waar custardpoeder van een ander merk verkrijgbaar is?
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:46:35 #18
331 Merel
Be here now.
pi_93554205
Balen sigme :{

O - niks in huis, dus op werk 2 blikjes chocomel
D - boterham filet americain, boterham brie, beker melk
T - paar partjes appel, 2 koekjes
D - een kipburger van de burgerking, 2 droge matzes

Dag liep niet helemaal zoals gepland. Alle keukenkastjes en de koelkast zijn leeg, en ik vind het te koud om nog de straat op te gaan :@
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93554229
Is dat lekker in combinatie met yoghurt?
En beterschap, hopelijk kan de dok wat voor je betekenen dan.
pi_93554342
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef conleche het volgende:

[..]

:{ Hebben ze nog steeds niet uitgevogeld wat het is??
Nee. Voor kerst wilde de dokter -in overleg met een uroloog- eerst maar eens over anderhalve maand weer kijken. Omdat ik geen klachten heb. Eind januari ofzo weer eens gekeken, toen vonden ze itt eerder ook sporen van ontsteking. Dus toen moest ik eerst antibiotica en dan maar weer eens kijken. Bij dat weer eens kijken zijn we nu, morgen weten ze of er behalve bloed ook nog ontsteking is. Zo nee, dan denk ik dat ik naar de uroloog gestuurd ga worden.
Eerlijk gezegd kan ik me niets voorstellen bij wat zo iemand hiermee kan. Piskijken?
pi_93554450
mwah echo van je blaas etc, t'is geen urinoloog ;)
pi_93554471
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee. Voor kerst wilde de dokter -in overleg met een uroloog- eerst maar eens over anderhalve maand weer kijken. Omdat ik geen klachten heb. Eind januari ofzo weer eens gekeken, toen vonden ze itt eerder ook sporen van ontsteking. Dus toen moest ik eerst antibiotica en dan maar weer eens kijken. Bij dat weer eens kijken zijn we nu, morgen weten ze of er behalve bloed ook nog ontsteking is. Zo nee, dan denk ik dat ik naar de uroloog gestuurd ga worden.
Eerlijk gezegd kan ik me niets voorstellen bij wat zo iemand hiermee kan. Piskijken?
Kijken of je urinebuis niet te smal is :Y hebben ze bij mijn mams laatst ook gedaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93554494
Sigme, ik denk dat ze dan sowieso een uitgebreide nier en blaas echo en/of scan gaan maken... Verder zou ik het niet weten? Wel rot! :*
pi_93554504
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef MarMar het volgende:
Is dat lekker in combinatie met yoghurt?
En beterschap, hopelijk kan de dok wat voor je betekenen dan.
Als je chocoladevla in combinatie met yoghurt lekker vindt, dan is koude chocoladepudding met yoghurt ook lekker.
Ik vind alle chocolade ook erg lekker in combinatie met jam. Hoewel dat er enorm smerig uit kan zien :Y).
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:53:09 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93554595
Heel vervelend Sigme!

Merel, je kan wel naar de burgerking maar niet naar de winkel? Onzin!

Welterusten slankies, ik ga afscheid nemen van mijn vriend en morgen weer vroeg werken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:56:23 #26
331 Merel
Be here now.
pi_93554826
De burgerking was op weg naar huis!
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:57:04 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93554872
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef Merel het volgende:
De burgerking was op weg naar huis!
En onderweg naar huis kwam je geen Appie tegen? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93554961
Oh, echo of scan lijkt me nog wel te overzien.
En m'n urinebuis is niet te smal :{w.

Hoewel ik wel heb zitten denken aan beschadiging, ik ben ooit kneiterhard met m'n kruis op een gemeen ding geknald, waarbij het uiteinde van m'n urinebuis gebloed heeft als een rund.
SPOILER
pi_93555141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Merel het volgende:
Balen sigme :{

O - niks in huis, dus op werk 2 blikjes chocomel
D - boterham filet americain, boterham brie, beker melk
T - paar partjes appel, 2 koekjes
D - een kipburger van de burgerking, 2 droge matzes

Dag liep niet helemaal zoals gepland. Alle keukenkastjes en de koelkast zijn leeg, en ik vind het te koud om nog de straat op te gaan :@
Naja, morgen weer een dag. :P

Heb je geen bezorgrestaurants bij jou? Ik bestel weleens een Thais groenteprutje: heerlijk en niet ongezond.
pi_93555245
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef sigme het volgende:

Hoewel ik wel heb zitten denken aan beschadiging, ik ben ooit kneiterhard met m'n kruis op een gemeen ding geknald, waarbij het uiteinde van m'n urinebuis gebloed heeft als een rund.
SPOILER
Auw!!! :X

En was zeker een man die dokter :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:04:22 #31
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93555400
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef sigme het volgende:

SPOILER
Aauww!
Zou ook kunnen dat de uroloog bijv. cystoscopie (inwendig onderzoek van de plasbuis en de blaas) gaat doen.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93555581
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Rituals het volgende:

[..]

Aauww!
Zou ook kunnen dat de uroloog bijv. cystoscopie (inwendig onderzoek van de plasbuis en de blaas) gaat doen.
Hmm. Dat klinkt alweer een stuk minder aangenaam.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:06:49 #33
331 Merel
Be here now.
pi_93555584
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En onderweg naar huis kwam je geen Appie tegen? :P.
Nee, niet op de route.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:08:16 #34
331 Merel
Be here now.
pi_93555681
Auw Sigme! :o

Honderd bezorgdingen in de buurt maar niks gezonds.

Wat een rotsmoezen allemaal hè! :@
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:08:29 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93555696
Wat een toestand, sigme! Ik hoop dat ze snel ontdekken wat er nu aan de hand is!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:14:07 #36
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93556115
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm. Dat klinkt alweer een stuk minder aangenaam.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt niet enorm pijnlijk te zijn wanneer je je zoveel mogelijk ontspant. Hoewel dat vast verschilt per persoon.

Eerst maar eens afwachten wat er morgen wordt gezegd. Dit speelt al een hele tijd nu hè? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
pi_93556550
Zo'n scopie zal niet bij een eerste bezoek zijn hoor, dat wordt ingepland en het schijnt mee te vallen inderdaad.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:24:44 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93556855
Mamster is dood ;(

En ik ben mn paspoort kwijt.

En ik heb mn sportles gemist.

Boeh :'(
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:25:45 #39
331 Merel
Be here now.
pi_93556932
Ach Mariaatje :{
pi_93556989
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt niet enorm pijnlijk te zijn wanneer je je zoveel mogelijk ontspant. Hoewel dat vast verschilt per persoon.

Eerst maar eens afwachten wat er morgen wordt gezegd. Dit speelt al een hele tijd nu hè? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
SPOILER
pi_93557165
Nou ja, ik zie wel. Ik heb geen klachten, dus er zou wel een motivatie (van dokterszijde) aan te pas moeten komen voordat ik me laat mangelen.

Lang leve het geheugen van het internet:
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef sigme het volgende:

Het onderzoek waarvoor ik nuchter op moest draven bleek een lading af te tappen bloed te zijn. In het kader van een wetenschappelijk onderzoek, niets mis met mij (voor zover ik weet dan). Voor datzelfde onderzoek heb ik 24 uur braaf in potjes gepiest maar dat mag opnieuw want het piesje van vanochtend was vervuild en dan kunnen ze niet goed meten.
Jaja, wat een mens al niet moet overhebben voor de vooruitgang.
Sinds begin oktober dus. Ik geef me nooit weer op als vrijwilliger, komt gezeik van.
pi_93557185
Maria, mamster? :o
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:29:58 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93557235
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood ;(

wie is mamster?
Niet meer actief op Fok!
pi_93557258
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood ;(

Wie is Mamster? :*
pi_93557287
quote:
Mamster is dood ;(

woensdag 2 maart 2011 @ 20:30:53 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93557297
Toch niet als in mama? :{
Niet meer actief op Fok!
pi_93557299
Zo, ook weer gestemd.

Nu nog eten. En ik moet nog zoveel doen en ik heb een snerthumeur.

:* voor sigme en Maria.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:32:55 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93557432
Oh sorry! Mn hamster, ik dacht dat jullie dat wisten :@
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:33:31 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93557474
Helder moment :') ;(
pi_93557479
Sterkte Sigme, klinkt niet aangenaam allemaal :N En mooie jurk Progje!

Lijstje van vandaag:

O: allbran+sinaasappelsap
T: 100 gr kipfilet en 1/2 komkommer
L: broodje met roomkaas en aardbeien :9 , broodje met fricandeau
T: foccacia met brie en rucola, paar plakjes kaas
D: bloemkoolsoep met extra garnalen
T: 1/2 bak kwark en nootjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93557521
Mamster is was een hamster, voor zover ik weet.
pi_93557527
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh sorry! Mn hamster, ik dacht dat jullie dat wisten :@
Ik dácht het wel, maar ik wist het niet zeker!! Wassie oud? Ziek?

*knuffel*

En zit je paspoort misschien nog in een tas die je mee had naar Engeland?
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:34:55 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93557588
Zit de hele tijd te f5'en. Gelukkig is het de hamster al is dat ook naar Hoe oud is ie geworden en krijgt ie een mooi plekje in de tuin? :*
Niet meer actief op Fok!
pi_93557617
progje, ik heb de link gemist. Mag ik 'm alsnog zien? O-)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:38:22 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93557827
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik dácht het wel, maar ik wist het niet zeker!! Wassie oud? Ziek?

*knuffel*

En zit je paspoort misschien nog in een tas die je mee had naar Engeland?
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.

Tenkjoe :* Laat ik jullie nog schrikken ook door de domme naam van mn hamster :') Meuh. Ik schrok nog best, zag haar half liggen :@ Vriendje ging kijken en de ander had haar half opgegeten :'( toen schrok ik nog meer

En nee, ik heb hem geloof ik het laatst gebruikt bij mn KvK inschrijving! En toen mee naar huis genomen, dus hij zou hier ergens moeten liggen... Hele huis al overhoop gehaald :{
pi_93557843
ahw maria *knuf*
pi_93557860
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
progje, ik heb de link gemist. Mag ik 'm alsnog zien? O-)
staat er nog, in de spoiler.

Zo, lekker gevolleybald. Tas voor morgen is ingepakt, morgenochtend op het werk nog even tickets printen, en klaar om te gaan.

Boh, ik omvat nog steeds niet helemaal alles wat met de phd komt kijken. Ik ben zo benieuwd hoe m'n komende maanden eruit gaan zien!
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:40:36 #58
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93557971
Wat naar Maria! :*
pi_93558003
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Rituals het volgende:
Wat naar Maria! :*
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93558017
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.

Tenkjoe :* Laat ik jullie nog schrikken ook door de domme naam van mn hamster :') Meuh. Ik schrok nog best, zag haar half liggen :@ Vriendje ging kijken en de ander had haar half opgegeten :'( toen schrok ik nog meer

En nee, ik heb hem geloof ik het laatst gebruikt bij mn KvK inschrijving! En toen mee naar huis genomen, dus hij zou hier ergens moeten liggen... Hele huis al overhoop gehaald :{
:o Oh bah, da's best luguber.
pi_93558042
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^
pi_93558129
Maria! Ben jij ergens toegankelijk voor chat? :o :@
Ja doei.
pi_93558161
quote:
Mamster is dood ;(

:* -O-
Ja doei.
pi_93558185
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Ben jij ergens toegankelijk voor chat? :o :@
DM? :P
pi_93558212
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hè getsie :*
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:44:32 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93558281
*plopt semi-onlijn op MSN*

Ja nu vind ik Tumi een beetje eng :@ :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:44:33 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93558282
Awww Maria :*. Wat gruwelijk trouwens :X.

sigme, klinkt niet fijn, hopelijk valt 't mee...

Prog: staat je goed! :Y

Eten was leuk, vooral over 'de zaak' gehad.

Nu huiswaarts, morgen mondhyg. Beetje zenuwachtig voor. Komt hopelijk wel goed. Ofzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93558331
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

DM? :P
ik háát het dm systeem
:@
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:45:18 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93558342
En sigme, sterkte met de onduidelijkheid, dat er snel duidelijk mag wezen wat eraan scheelt (en dan graag dat het makkelijk te verhelpen is). :*
pi_93558358
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik háát het dm systeem
:@
Oh, ik vind het wel handig!

Niet om hele verhalen op te hangen, trouwens. Dat niet.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:47:30 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93558484
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef conleche het volgende:

[..]

:o Oh bah, da's best luguber.
idd. Die van mij was aangevallen door een ekster of een kraai. Ook geen fijn gezicht. Brr voel me meteen weer naar nu ik eraan denk :')
Niet meer actief op Fok!
pi_93558507
Och Mariaatje toch! :*

Hmpf, ik heb het net in mijn bol gekregen dat ik een echte ereader wil :@ en niet meer lezen op mijn telefoon. Want ik wil ook lekker in de tuin in de zon epubs kunnen lezen.

Dus nu keuzestress oO< ("Oeh, ik neem de roze Sony O+ " "Oh die heeft geen uitbreidbaar geheugen" "Oh die ene heeft mp3" :') ). Die van 99 euro van de Hema wordt het in elk geval niet....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93558566
Oeh, ik wil ook een ereader! O+ O+
pi_93558622
Ik heb een ereader. O+ Héérlijk O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:50:13 #75
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93558690
Ahw Maria, dat klinkt naar zeg :*
pi_93558706
Ik moet eigenlijk gewoon wachten tot de ebook-pilot in onze biebs gaat lopen, als ik het goed begrepen heb krijgen we er dan een paar om uit te proberen.

BUT I WANTS! (Cybook Opus kijk ik nu naar).

Morgen informeren of 't nog lang gaat duren eer we met die proef beginnen....
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:50:35 #77
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93558715
Ik wil geen ereader, ik hou van boeken O+
pi_93558757
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef Swietje het volgende:
Ik heb een ereader. O+ Héérlijk O+
Welke? :9
De mijne moet echt perse epub aankunnen.
pi_93558788
Ik heb een Bebook Mini dus daar kan ik van alles over zeggen. :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:51:37 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93558789
Check m'n tagje!

Toch nog goed nieuws vandaag :)
pi_93558815
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Check m'n tagje!

Toch nog goed nieuws vandaag :)
Oeh, wat ga je doen?
pi_93558881
Ik zou echt niet weten waar ik op moet letten als ik een ereader koop. Dus als je klaar bent met je onderzoek, hoor ik het wel Syrena?

[/lui]
pi_93558981
oh, de laatste kans om met een beurs naar York te gaan is ook zojuist verdwenen -O-

;( bah -O-
Ja doei.
pi_93559030
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou echt niet weten waar ik op moet letten als ik een ereader koop. Dus als je klaar bent met je onderzoek, hoor ik het wel Syrena?

[/lui]
_O- Eis 1: kunnen lezen in de zon. Eis 2: Epubs. Eis 3: Snel boeken erop kunnen zetten.
Oja, en onder de 200 euro.

Nu ga ik even de Bebook googlen 8-)
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:55:43 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93559055
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, wat ga je doen?
DVD's reviewen als het goed is! :P
pi_93559068
collega! :W
Ja doei.
pi_93559179
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

_O- Eis 1: kunnen lezen in de zon. Eis 2: Epubs. Eis 3: Snel boeken erop kunnen zetten.
Oja, en onder de 200 euro.

Nu ga ik even de Bebook googlen 8-)
Sowieso eens met eis 1 en eis 2. Wat zijn epubs?
pi_93559221
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

DVD's reviewen als het goed is! :P
Leuuuuuuk!

Ik zat nog te twijfelen over het nieuwsposten voor dat subforum, maar ik vind mezelf dan nooit slim genoeg voor dat soort dingen :')
pi_93559427
Ah, Maria, wat sneu.
Jammer Mo!
Die liuk-ijs is lekker :9
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:03:10 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93559603
Mo, collega! :W
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Leuuuuuuk!

Ik zat nog te twijfelen over het nieuwsposten voor dat subforum, maar ik vind mezelf dan nooit slim genoeg voor dat soort dingen :')
Waarom nie? Zou niet weten waarom je niet slim genoeg zou zijn! Gewoon solliciteren :Y Als je nog wilt iig :+
pi_93559845
Ik had een Bebook mee op vakantie. Niet van mij, dus ik weet 't type niet. Kon een SD-kaart in, kan epub en deed het verder zeer prima. Kan ook MP3 afspelen maar dat doe ik niet.
Liefste heeft voor diezelfde vakantie een sony PRS350 (een mini) gekocht. Onder de 200,- (ik meen 180). kan epub, geen MP3, geen geheugenkaart. Verder deed ook die het uitstekend.

Een losse geheugenkaart erin kunnen prikken is wel zeer de moeite waard. Kan je op de computer je bibliotheek samenstellen en ordenen. Met een slordige 1200 (Nederlandstalige) boeken is dat echt makkelijker dan op de ebook moeten rommelen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:09:48 #92
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93560117
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, de laatste kans om met een beurs naar York te gaan is ook zojuist verdwenen -O-

;( bah -O-
Wat rot! -O-
Maar ook nu gaan jullie nog, toch?
pi_93560230
Sigme: wat rot dat dat nog steeds niet over is, sterkte. :* Onduidelijkheid is toch nooit fijn.

Maria, naar van je hamster maar gefeliciteerd met de FP!

Balen Mo! -O- Gaat het nog wel lukken om het financieel rond te krijgen?

Ontopic: ik ben zo'n rundervink met 30% nepvlees aan het bakken (we eten een beetje laat vandaag). Da's iets nieuws van AH, ik ben eens benieuwd. Het 30% plantaardige gehakt hebben we al eens gehad, dat was in een saus eigenlijk net zo lekker, en het is een stuk magerder dan echt vlees. Lijkt me een goede uitvinding. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93560257
yup, maar 't kost dan gewoon heel veel geld.. en da's wel 'ingecalculeerd', maar wel klote dat 't niet gewoon meezit -O-
Ja doei.
pi_93560295
en sigme! -O- wat naar.. ik hoop dat er snel duidelijkheid/verbetering komt :*
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:16:18 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93560695
sigme, maria en mo :{ :*
Ik wens jullie alledrie betere tijden, een goede gezondheid en veel geluk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93560991
Ik neig nu naar de Cybook. Die heeft uitbreidbaar geheugen. Mp3 hoeft ie niet te kunnen, ik heb in december net een nieuwe mp3 speler gekocht.

Oja, daarom heb ik nog zo weinig Bol.com bonnen over _O- :@
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:21:30 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93561134
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Lief O+ Ik wens jou hetzelfde toe! Gaat het met jou al wat beter nu?

Geen zorgen om mij verder, met mij gaat het over het algemeen prima! Vandaag is alleen nogal een prutdag dus dan moet ik even klagen oO<

Het vriendje is heel lief voor me, met thee en knuffels O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:30:17 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93561727
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lief O+ Ik wens jou hetzelfde toe! Gaat het met jou al wat beter nu?

Nop. Morgen naar de dokter. Ik heb het nu ook nog benauwd en kan niet goed meer lopen :{

Had vanmiddag nog wel even een arbeidsvoorwaardengesprek tussen de bedrijven door (doorgekomen op ibuprofen en doorzettingsvermogen). het startbod was al hoger dan ik had verwacht en uit wazigheid heb ik dus niet onderhandeld :') De vraag is nu alleen, neem ik het aanbod aan? Ik kan er 20.000 per jaar op vooruit gaan (moet ik wel 1 dag per week meer gaan werken) en heb ook nog 10 vakantiedagen meer. Zet dat af tegen een hele hoge eigen investering en eigenwijs personeel, maar wel mijn eigen bedrijf O+ . Ben er nog niet helemaal uit.
pi_93562248
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Lief :). Maar ik ben gelukkig en gezond en heb een prima tijd.
Ik denk dat jij de goede wensen beter kan gebruiken. Succes morgen bij de paardendokter en veel wijsheid bij de te nemen besluiten!

En voor allen: weltrusten!
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:38:54 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93562393
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Lief :). Maar ik ben gelukkig en gezond en heb een prima tijd.
Ik denk dat jij de goede wensen beter kan gebruiken. Succes morgen bij de paardendokter en veel wijsheid bij de te nemen besluiten!

En voor allen: weltrusten!
Welterusten. Als de pijnstillers werken ga ik ook.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:42:18 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93562648
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nop. Morgen naar de dokter. Ik heb het nu ook nog benauwd en kan niet goed meer lopen :{

Had vanmiddag nog wel even een arbeidsvoorwaardengesprek tussen de bedrijven door (doorgekomen op ibuprofen en doorzettingsvermogen). het startbod was al hoger dan ik had verwacht en uit wazigheid heb ik dus niet onderhandeld :') De vraag is nu alleen, neem ik het aanbod aan? Ik kan er 20.000 per jaar op vooruit gaan (moet ik wel 1 dag per week meer gaan werken) en heb ook nog 10 vakantiedagen meer. Zet dat af tegen een hele hoge eigen investering en eigenwijs personeel, maar wel mijn eigen bedrijf O+ . Ben er nog niet helemaal uit.
Wauw da's nog eens een dilemma, de centjes of de droom. En de centjes kunnen de droom ook nog faciliteren lijkt me. Succes! ook bij de dokter. Klinkt erg naar allemaal en niet als iets wat je even uit moet zitten!
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:44:44 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93562815
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes! ook bij de dokter. Klinkt erg naar allemaal en niet als iets wat je even uit moet zitten!
Sssst.
*Steekt kop in het zand
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:44:50 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93562824
Centjes maken je niet per se gezonder. Denk aan jezelf Tink :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:45:57 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93562917
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sssst.
*Steekt kop in het zand
Nouja ik zal uiteraard duimen van wel! :* Maar ik bedoel vooral dat de paardendokter zich er niet te makkelijk vanaf moet maken ;)
pi_93563001
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nouja ik zal uiteraard duimen van wel! :* Maar ik bedoel vooral dat de paardendokter zich er niet te makkelijk vanaf moet maken ;)
Dan sturen we de Fok-knokploeg }:|
pi_93564704
Drinken: kopje Marokkaanse mint thee, capuchino, twee longdrinkglazen limo, glaasje water, twee blikjes cola light

Eten: bakje havermout met magere melk en extra zout,
verse pasta Primavera pasta van Julia's, spinazie kussentjes met tomaat en mozzarella
salade van twee tomaten, halve bol mozzarella, zeezout, versgemalen peper, olijfolie, balsamico de modena, appelazijn
Twee balisto reepjes

In de planning: kopje goedenacht thee,
twee volkoren boterhammen met een rode ui, sambal, light mayo, ander halve tomaat, versgemalen peper, zeezout
twee drie volkoren boterhammen met een halve bol mozzarella en een anderhalve tomaat, versgemalen peper, zeezout en eventueel groene pesto als ik dat nog heb90 gram rode pesto

Wel redelijk dacht ik zo :s)

[ Bericht 4% gewijzigd door Probability op 02-03-2011 22:51:08 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_93564833
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Probability het volgende:
Drinken: kopje Marokkaanse mint thee, capuchino, twee longdrinkglazen limo, glaasje water, twee blikjes cola light

Eten: bakje havermout met magere melk en extra zout,
verse pasta Primavera pasta van Julia's, spinazie kussentjes met tomaat en mozzarella
salade van twee tomaten, halve bol mozzarella, zeezout, versgemalen peper, olijfolie, balsamico de modena, appelazijn
Twee balisto reepjes

In de planning: kopje goedenacht thee,
twee volkoren boterhammen met een rode ui, sambal, light mayo, een tomaat, versgemalen peper, zeezout
twee volkoren boterhammen met een halve bol mozzarella en een tomaat, versgemalen peper, zeezout en eventueel groene pesto als ik dat nog heb

Wel redelijk dacht ik zo :s)
sjeesis, wat heb je nog veel in de planning! Hier is het al bedtijd!

Weltrusten allemaal! :W
pi_93565231
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

sjeesis, wat heb je nog veel in de planning! Hier is het al bedtijd!

Weltrusten allemaal! :W
Ik ben net een half uurtje thuis van college..
pi_93565910
Ik heb net een theaterarrangement gewonnen met een twitteractie :D
Best leuk dat twitter.

En nu ga ik slapen :*
pi_93569393
Sterkte en knuffels voor wie dat kan gebruiken. :*.

Avond was echt fijn, had ik ook echt even nodig. Baardmans vertelde nog wel iets ' grappigs'... :').
SPOILER
Trusten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93570022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte en knuffels voor wie dat kan gebruiken. :*.

Avond was echt fijn, had ik ook echt even nodig. Baardmans vertelde nog wel iets ' grappigs'... :').
SPOILER
Trusten!
Zo, iemand ligt goed in de markt! :) Slaap lekker en nog even nagenieten van de fijne avond.

Vriendje was biertjes drinken in de stad en daarom heb ik nog maar weer eens de laatste twee aflevering van seizoen 6 van Grey's Anatomy gekeken op de laptop en een film op tv. Nu gaan mijn vierkante oogjes naar bed.

Lekker sliepe!
pi_93570968
Leuk om te horen DaD!

Tink: beterschap, en succes met je lastige keuze! :*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93573276
Een dikke knuffel voor alle zieken en zo :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93573286
en shit ik kan in een gesloten topic dus geen post meer wijzigen *baalt*
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:24:00 #116
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93579712
goedemorgen :O
even afwassen en dan aan de slag maar weer!
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:44:19 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93579827
:W. Even eten en dan hardlopen. Heb wat pijntjes dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Geen zin in 2 weken bankzitten.
Niet meer actief op Fok!
pi_93579883
Morning!!

Progje, misschien even aan Mo vragen of ze alsnog je post kan wijzigen?

Ik heb gisteren het vriendje de basis van Excel uitgelegd.

Maar ik heb nog zoveel asministratie te doen waar ik geen zin of tijd voor/in heb. Maar kan er bijna 2500 euro mee terug krijgen (incl belastingaangifte meer) dus ga er vanavond toch maar even voor zitten...

Planning:

O: restje allbran met sojamelk, 2x beschuit (kaas, hagelslag)
T: banaan, 150 ml yoghurt
L: grote salade (sla, courgette, ei, komkom, tomaat, etc) met dressing
T: pistoletje ham/rucola
S: totaal 40 minuten fietsen
D: pasta met champignons en prei, met erbij witlof
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:52:39 #119
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_93579925
Hm. Nu ik die lijstjes zo zie... Vraag ik me af, eet ik enorm weinig?

Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig? :{
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:54:47 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93579960
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:

Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig? :{
Wat denk je zelf? LIjkt me wel he? Veeeel te weinig. Zelfs een kind van 4 hoort meer te eten.
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:55:05 #121
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93579967
quote:

Jep. Wat wil je bereiken? afvallen, op gewicht blijven?
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:55:32 #122
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93579974
Hoe gaat het vandaag Tink? Goed geslapen?
pi_93579983
@ xantalien: ja dat is weinig. Maar als jij je d'r goed bij voelt... :)

Maar goed ik eet ook wel veel :) zeker als ik korte nachten en lange dagen heb... (6 uur slapen, 10 uur werken...)
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:58:43 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93580006
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef Perruche het volgende:
@ xantalien: ja dat is weinig. Maar als jij je d'r goed bij voelt... :)

Maar goed ik eet ook wel veel :) zeker als ik korte nachten en lange dagen heb... (6 uur slapen, 10 uur werken...)
Jouw planning van vandaag is normaal als je gewoon op gewicht wilt blijven en zeker niet veel hoor Perruche.
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:59:16 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93580013
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:

grapje toch? :@
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:59:39 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93580020
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:55 schreef Blurred86 het volgende:
Hoe gaat het vandaag Tink? Goed geslapen?
Ja. Sleur mezelf zo richting douche (traplopen gaat moeilijk) en dan naar de dokter. En dan een heel vol programma waar ik eigenljk geen zin in heb.
pi_93580026
quote:

Die foto en tekst in je fobo :X

Bovendien zag ik je ook posten in het anorexia-topic......als dit echt is: zoek professionele hulp. :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:02:44 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93580052
Richting mondhyg. Wish me luck ;(.

donderdag 3 maart 2011 @ 08:03:29 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93580061
Luck! En sterkte.
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:03:46 #130
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93580062
sterkte XM!
pi_93580071
-O-

enkeltje psycholoog voorlopig, retourtje krijg je na verloop van tijd ^O^

Lijstje vandaag:

O: omelet van 2 eitjes met kaas
T: roggebrood met pindakaas
L: grooooote bak kwark
T: cashews
D: falafel met pita's en couscous
T: ?
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:06:42 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93580099
Heb je haar laten bannen mo? Ik denk dat dat meisje werkelijk een probleem heeft.
pi_93580100
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Richting mondhyg. Wish me luck ;(.

succes! :*
Ja doei.
pi_93580102
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:06 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je haar laten bannen mo? Ik denk dat dat meisje werkelijk een probleem heeft.
:?
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:08:14 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93580110
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
-O-

enkeltje psycholoog voorlopig, retourtje krijg je na verloop van tijd ^O^

Dit lijkt op een Yvonne-ban-tekst in het gesloten bantopic.
pi_93580117
:W op het werk. Paar uurtjes werken, en dan richting Duitsland!
pi_93580118
oh, ja, nee hoor :)

ze heeft zeker hulp nodig en dat bedoelde ik er dan ook mee :)
Ja doei.
pi_93580120
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:09 schreef Jagärtrut het volgende:
:W op het werk. Paar uurtjes werken, en dan richting Duitsland!
fijn! O+
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:11:00 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93580137
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, nee hoor :)

ze heeft zeker hulp nodig en dat bedoelde ik er dan ook mee :)
Was al verbaasd :D

*schopt zichzelf richting douche
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:11:19 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93580140
Oh ja, excel, dat moet ik ook weer even opfrissen. *noteert op to do list*
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:12:35 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93580156
En nu heb ik een craving voor superfruit. Zie je wel, verslaving. Sinds gisteren eet ik het niet meer. Even doorzetten!
Niet meer actief op Fok!
pi_93580214
Vik! Ik heb hele antwoorden getikt :')
Ja doei.
pi_93580218
Maar nu ben ik wèl weg, want moet naar college :P
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:18:56 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93580234
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! Ik heb hele antwoorden getikt :')
oh :') dan ligt het miss aan de messenger op mn foon.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:43:33 #146
331 Merel
Be here now.
pi_93580511
Tink, ik vind het echt niet goed klinken hoor. Hoop dat de dokter wat kan doen!

Ik heb weer niet ontbeten, niks in huis. Op m'n werk kun je ontbijt kopen, maar dat moet met chipknip. Er is alleen in de verste verte geen oplaadpunt. Wie verzint dat nou?!
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:56:40 #147
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93580680
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Merel het volgende:
Tink, ik vind het echt niet goed klinken hoor. Hoop dat de dokter wat kan doen!

Ik heb weer niet ontbeten, niks in huis. Op m'n werk kun je ontbijt kopen, maar dat moet met chipknip. Er is alleen in de verste verte geen oplaadpunt. Wie verzint dat nou?!
lekker handig is dat ja.. :') ik vind dat hele chipknip gebeuren een beetje een flop, ik vond het alleen handig in de bus en dat is inmiddels alweer afgeschaft! is er niet iemand die je wat kan voorschieten?
pi_93580698
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 07:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jouw planning van vandaag is normaal als je gewoon op gewicht wilt blijven en zeker niet veel hoor Perruche.
Nou zal ik je vertellen dat als ik me hieraan houd (lees: geen extra snoepjes enzo), dat ik dan afval? ik geloof dat als ik hetzelfde zou eten als de meeste van mijn vriendinnen en tenminste iets aan sport zou doen, ik maat 36 zou hebben :') . maar ja. Wilskracht he. En stiekem vind ik het wel best zo.

Ik zag trouwens vandaag een aanbieding op groupon; 12 weken "personal trainer" fitness & voedingsplan voor 30 euro ofzo. Ik zit erover te denken om dat te doen, beetje ruggengraat kopen zeggmaar.... :@
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:58:26 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93580699
Ik ben fucking chagrijnig vandaag :'). Hopelijk wordt het tijdens / na het lopen wat beter :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:03:28 #150
331 Merel
Be here now.
pi_93580794
Ik heb al geen honger meer :{
pi_93580831
Binnenvalt :@ ik kan rustig werken *O* de huishoudelijke hulp is bezig O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93580840
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb al geen honger meer :{
Hoezo :o
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:10:22 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93580904
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Als het allemaal zoveel gezeik oplevert vergaat de trek mij ook wel :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:10:55 #154
331 Merel
Be here now.
pi_93580911
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:06 schreef Ml-etje het volgende:

Knoop in m'n maag. Ik leg nog wel uit of dat terecht blijkt te zijn of niet.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:11:29 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93580917
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Knoop in m'n maag. Ik leg nog wel uit of dat terecht blijkt te zijn of niet.
Toch niks met de mr hoop ik? -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_93580971
:?
Ja doei.
pi_93581039
:*
pi_93581248
Goedemorgen!

Jezus christus ik heb me een portie buikpijn en darmklachten arrggg.
Mijn maag is ook helemaal misselijk :r
pi_93581276
revenge of the appleflap! :o
Ja doei.
pi_93581325
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
revenge of the appleflap! :o
Ha lijkt me sterk, ik heb er trouwens twee keer van kunnen genieten, omdat ik voor hier thuis er ook een aantal had meegenomen. Dus de ene helft bij mijn oma, en de andere helft savonds thuis. Twee eten lijkt me wel overdreven ;)

Maar ik heb geen idee wat het is, ik heb echt een overgeef/en naar de plee moeten- gevoel tegelijk.... :( :r
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:34:15 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581393
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Siral het volgende:

[..]

Ha lijkt me sterk, ik heb er trouwens twee keer van kunnen genieten, omdat ik voor hier thuis er ook een aantal had meegenomen. Dus de ene helft bij mijn oma, en de andere helft savonds thuis. Twee eten lijkt me wel overdreven ;)

Maar ik heb geen idee wat het is, ik heb echt een overgeef/en naar de plee moeten- gevoel tegelijk.... :( :r
De ene helft vd appelflap thuis en de andere bij je oma? :').

Men, je was jaaaaaaaarig, je had heus wel twee hele appelflappen mogen eten!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:34:19 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93581396
Alles ok Merel?

Zit in de wachtkamer, bweuh, nerveus.
pi_93581431
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De ene helft vd appelflap thuis en de andere bij je oma? :').

Men, je was jaaaaaaaarig, je had heus wel twee hele appelflappen mogen eten!
Nou dat zou ik normaal ook niet eens doen hoor.
En ik ga zaterdag high tea-en met een vriendin, en zondag vier ik mn verjaardag voor fam, dus kan best zo.
pi_93581452
Mogguh!

Heb een hekel aan cliffhangers, dan ga ik alle mogelijke scenario's bij langs en het meest verkeerde komt altijd als meest waarschijnlijke uit de bus... :{
SPOILER
Hoop dat er niets ernstigs is Merel!

Ai Sigme ;( Hoop dat de medici er snel achter komen wat het het is en kunnen verhelpen!

:* Voor iedereen die het kan gebruiken! Mensen die naar mondhygiënist moeten, die dode Mamsters hebben of last hebben van de appelflapblues...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:37:33 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93581481
Ow mijn muesli zit op 350 kcals per 100 gr trouwens en ik doe een week of 6 met een zak van 500 gr :z.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:39:30 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581538
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:35 schreef Siral het volgende:

[..]

Nou dat zou ik normaal ook niet eens doen hoor.
En ik ga zaterdag high tea-en met een vriendin, en zondag vier ik mn verjaardag voor fam, dus kan best zo.
Nee normaal niet, maar nu wel want je was jarig.

Dus je hebt serieus twee helften van één appelflap op? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_93581552
:o

:z

college is saai :@ :*
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:40:03 #168
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93581558
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow mijn muesli zit op 350 kcals per 100 gr trouwens en ik doe een week of 6 met een zak van 500 gr :z.
Dan eet je vast niet iedere dag muesli? :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:40:43 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93581573
Ik zou het niet eens kunnen, een halve appelflap eten :'). En daarna gaan prutsen met een alufolietje enzo :').
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:41:24 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93581588
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef Rituals het volgende:

[..]

Dan eet je vast niet iedere dag muesli? :P
Minstens 4 dagen per week :Y).
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:42:29 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581615
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het niet eens kunnen, een halve appelflap eten :'). En daarna gaan prutsen met een alufolietje enzo :').
Idd :').

De appelflappen van m'n moeder zijn nom!
Niet meer actief op Fok!
pi_93581620
gewoon een handje muesli is genoeg toch?
Ja doei.
pi_93581661
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee normaal niet, maar nu wel want je was jarig.

Dus je hebt serieus twee helften van één appelflap op? :o.
Ja? :{ Ik doe dat altijd al zo, ik vind twee keer een appelflap, of twee keer een stuk taart of whatever NAAST m'n gewone eten gewoon veel. Wat zit iedereen te muggenziften man. Zaterdag en zondag eet ik ookal gebak en andere lekkere dingen. Ik let gewoon op wat ik doe.

Lijstje voor vandaag

O: volkoren bth kipfilet, volkoren bth pindakaas
T: appel
L: Sla, met rauwkost en tonijn en een gekookt eitje
T: volkoren bth kipfilet en een cappuccino
D: gewoon avondeten, weet nog niet wat er op tafel komt
S: 75 min fitness, kracht+cardio
T: Yoghurt met lepel jam en een eierkoek oid als ik echt nog trek heb.

En als mensen nu nog gaan zeggen dat dit weinig is weet ik het serieus niet hoor.
Net alsof ik mensen zit te trollen hierzo.. :N
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:45:06 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93581669
Zo, weer terug van de dokter. Nadat ik ik halverwege mijn klachtenverhaal was (heb nog niet eens kunnenvertellen over de benauwdheid bijvoorbeeld), zat ik al in het prikkamertje. Testen op ontstekingen en reuma. Jeuh.
pi_93581700
:* Tink!
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:46:27 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581704
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, weer terug van de dokter. Nadat ik ik halverwege mijn klachtenverhaal was (heb nog niet eens kunnenvertellen over de benauwdheid bijvoorbeeld), zat ik al in het prikkamertje. Testen op ontstekingen en reuma. Jeuh.
*O* mooi! Je wordt serieus genomen ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:46:37 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93581710
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja? :{ Ik doe dat altijd al zo, ik vind twee keer een appelflap, of twee keer een stuk taart of whatever NAAST m'n gewone eten gewoon veel. Wat zit iedereen te muggenziften man. Zaterdag en zondag eet ik ookal gebak en andere lekkere dingen. Ik let gewoon op wat ik doe.

Lijstje voor vandaag

O: volkoren bth kipfilet, volkoren bth pindakaas
T: appel
L: Sla, met rauwkost en tonijn en een gekookt eitje
T: volkoren bth kipfilet en een cappuccino
D: gewoon avondeten, weet nog niet wat er op tafel komt
S: 75 min fitness, krach+cardio
T: Yoghurt met lepel jam en een eierkoek oid als ik echt nog trek heb.

En als mensen nu nog gaan zeggen dat dit weinig is weet ik het serieus niet hoor.
Net alsof ik mensen zit te trollen hierzo.. :N
Lieve Siral, we muggenziften niet, maar proberen duidelijk te maken dat je echt op een andere manier met eten om kunt gaan. Je planning vind ik trouwens mooi.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:47:02 #178
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93581714
Fijn dat ze het gaan uitzoeken Tink! Wanneer krijg je de uitslag?
pi_93581719
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig maar, hopelijk vinden ze iets, maar is het niks ergs!
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:47:26 #180
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93581726
Overigens zou ik ook geen twee appelflappen eten hoor Siral, jarig of niet.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:47:35 #181
331 Merel
Be here now.
pi_93581735
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:48:31 #182
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93581759
Merel! :o ;( Ik hoop voor je dat het vanavond mee blijkt te vallen... :*
pi_93581763
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 09:48:49 #184
70532 loveli
N
pi_93581767
Merel, Mo, Maria, sigme en Tink: :* :*

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, ik dacht dat jij linkser was dan loveli? :P
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
Oh, dat denk ik niet, al denk ik dat de partijen waar ik op stem 'linkser' worden aangeslagen dan de partijen waarop ik gok dat zij stemt ;).
En wat betreft mijn politieke orientatie, die is idd een stukje (flink stuk) rechtser dan die van de meesten hier. Ben wel benieuwd hoe die opmerking van sigme bedoeld is ;)

Zo, nu eerst een luier wisselen.
crap in = crap out
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:49:58 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93581789
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou zal ik je vertellen dat als ik me hieraan houd (lees: geen extra snoepjes enzo), dat ik dan afval? ik geloof dat als ik hetzelfde zou eten als de meeste van mijn vriendinnen en tenminste iets aan sport zou doen, ik maat 36 zou hebben :') . maar ja. Wilskracht he. En stiekem vind ik het wel best zo.

Nog beter! Een leven zonder lekker eten is geen leven (vind ik dan he?)

Ik ben trouwens sinds ik de pil slik/minder beweeg 2 kilo aangekomen en mijn spijkerbroek zit strak. Maar even een strategie bedenken hoe ik toch kan sporten zonder pijn, want dit is niet tof }:|

Zo,en nu omkleden.Ik word verwacht op mijn werk.
pi_93581792
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het.. :@
Ja doei.
pi_93581800
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lieve Siral, we muggenziften niet, maar proberen duidelijk te maken dat je echt op een andere manier met eten om kunt gaan. Je planning vind ik trouwens mooi.
Ik vind gewoon niet meer dan 1 appelflap pakken op een dag kei normaal, en helemaal niet apart?

En ik pas mijn lijstjes elke keer aan als ik commentaar krijg, en volgens mij zijn ze hier en daar al aardig verbeterd, uitzonderingen daar gelaten.
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 09:50:32 #188
70532 loveli
N
pi_93581804
Nog een :* voor Merel.
crap in = crap out
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:50:39 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581810
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Niet om lullig te doen, maar het verbaast me niks dat Rituals dat ook niet zou doen, zeg maar.

En ik eet dus wel twee gebakjes op een verjaardag, als het zo uitkomt (en dus ook op verjaardagen die niet de mijne zijn).
Niet meer actief op Fok!
pi_93581824
Tink, wat fijn dat ie in elk geval actie onderneemt. Wel jammer dat ie je niet liet uitspreken. Hoop op niets ernstigs hè!
pi_93581827
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen, maar het verbaast me niks dat Rituals dat ook niet zou doen, zeg maar.

En ik eet dus wel twee gebakjes op een verjaardag, als het zo uitkomt (en dus ook op verjaardagen die niet de mijne zijn).
Nou ik misschien ook als het daarbij bleef, maar zoals ik zeg, het weekend eet OOKal twee keer gebak. + andere lekkere dingen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:51:39 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93581835
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
-O- Raar. Is hij een klootzak of is er wat anders aan de hand?
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:51:56 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581851
quote:
Jeeeeeeeeeeeeezus, wat ontzettend kut! :'( :* :*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:52:18 #194
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93581856
:* voor Merel en Tink
pi_93581860
Gelukkig neemt dok je serieus idd Tink, maar ik hoop heel erg voor je dat het niets ernstigs is :*

@Merel balen meis, hopelijk valt het mee!
Verder iedereen die het nodig heeft ook een knuffel!

En goedemorgen :*
pi_93581866
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:

[..]

moet je de mensen hier toch wat beter leren kennen.
Maar denk dat vooral, we zijn feeders! Heus! :') en we willen dat anderen meer gaan eten zodat wij slanker blijven! Gna!

;(
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:52:52 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581874
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.
Een beetje té bewust, naar mijn smaak.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:53:33 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581889
Anyway, ik ga even een poging doen tot hardlopen en hopen dat ik geen last heb van m'n pijntjes.
Niet meer actief op Fok!
pi_93581893
Nou iedere z'n ding dan maar he.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:54:03 #200
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93581897
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar mijn theoretische kennis over eten/afvallen/voeding is wel oké en ik weet wanneer lijstjes goed/slecht zijn. Ik vind het onnodig om twee appelflappen te eten op een dag en wat dat betreft snap ik dat Siral ervoor gekozen heeft om er één te eten. Waarmee ik overigens niet zeg dat ik achter haar dagelijkse eetpatroon sta.
pi_93581901
quote:
he gadverdamme. Het zit je ook niet mee he. Ik hoop dat het meevalt... :*
pi_93581912
Oh merel -O- ik hoop dat je je druk maakt om niets...
pi_93581915
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Anyway, ik ga even een poging doen tot hardlopen en hopen dat ik geen last heb van m'n pijntjes.
pijntjes.. oud wijf! :P :*
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:54:57 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93581920
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Zolang je er geen gewoonte van maakt... Ik eet bijvoorbeeld bijna iedere dag ijs. En zolang ik af en toe sport (lees: 2x per week) kan dat prima. En dat terwijl ik waarschijnlijk dubbel zou oud ben als jij en 2 kinderen heb gekregen en dus eigenlijk veel sneller dik zou moeten worden dan jij (draag nu een spijkerbroek maat 34 van Calvin Klein (dat is 27 toch?) en een truitje maat 36-38).
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:55:17 #205
331 Merel
Be here now.
pi_93581927
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Tinkepink het volgende:

-O- Raar. Is hij een klootzak of is er wat anders aan de hand?
Dat eerste, denk ik.

Ik leg het echt nog wel uit, maar ik moet eerst een verklaring van hem krijgen over wat er nu precies is. Maar we hebben nu in korte tijd zo veel drama gehad dat ik het zelf eigenlijk ook wel zat ben. Ook al zag ik het helemaal zitten en wilde ik er helemaal voor gaan. Het moet wel leuk blijven.
pi_93581932
Goedemorgen!

Merel :* Tink :*

Ik ben gewoon te vroeg opgestaan. :'(
pi_93581941
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Siral het volgende:

[..]

[..]

Nou ik misschien ook als het daarbij bleef, maar zoals ik zeg, het weekend eet OOKal twee keer gebak. + andere lekkere dingen.
Ja, maar je relatie met eten is niet het enige wat er in de wereld staat, en het is niet gezond om er altijd mee bezig te zijn. Nu ben ik er waarschijnlijk te weinig mee bezig, en ik bewonder je ook wel voor je vermogen om je in te houden, want ik had zeker wel 2 appelflappen gegeten.
pi_93581944
Merel! Waarom denk/merk je dat? :*

loveli: thanks!
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:56:06 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581950
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pijntjes.. oud wijf! :P :*
Ja nou, pijntjes moeten geen pijn worden :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93581961
mijn lijstje:

O: fruitnfibre (nu net pas, ben net uit bed)
L: broodje sandwichspread, rauwkost
T: kiwi, peer
D: weet ik nog niet, iets met veel groente iig
T: yoghurt

Het lijstje van mijn kind van vier:
O: twee boterhammen
T: banaan
L: twee of drie of vier boterhammen, chocomelk
T: koekjes bij de thee
T: rozijntjes
D: zelfde als wij en een toetje

:Y
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:57:32 #211
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93581983
Ik vind het op zich niet heel raar om je te beperken tot 1 stuk gebak (al zou ik het zelf waarschijnlijk ook niet doen :P) in het kader van wel lekkere dingen nemen, maar wel met mate.
damn nu heb ik zin in een appelflap ;(
pi_93582040
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:57 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind het op zich niet heel raar om je te beperken tot 1 stuk gebak (al zou ik het zelf waarschijnlijk ook niet doen :P) in het kader van wel lekkere dingen nemen, maar wel met mate.
damn nu heb ik zin in een appelflap ;(
Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!
pi_93582041
als ik vandaag hoor dat ik op mn werk mag blijven bak ik vanavond gebak *O*
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:59:47 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582044
He Siral, we willen je echt niet pesten hoor. Of dwangvoeden. Zoek maar eens terug in de oude topics. XM at eerst net als jij en viel maar niet af. En ze wilde ons niet geloven toen we zeiden dat ze anders moet eten. Maar is het is toch echt zo . toch XM?
pi_93582045
Ik houd het ook altijd op 1 gebakje o.i.d. zelfs al is het mijn eigen verjaardag... Vind dat helemaal niet zo raar dus.
Maar nu ben ik ook meer van de kaas, worst en drank :')

Dankzij MarMar krijg ik nu zin in rozijntjes }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 10:00:32 #216
70532 loveli
N
pi_93582057
De meeste dagen eet ik geen appelflap, soms eet ik het equivalent van 4 appelflappen. Ik aak me er niet druk om en dat zouden jullie ook niet moeten doen. Appelflappen en consorten zijn niet erg, mits er groenten en gezonde vetjes in de buurt zijn. En wat beweging. Kom op mensen, de doodstraf is afgeschaft. Neem nog een flap.

Oh ja, luiers.
crap in = crap out
pi_93582061
zaterdag is de Duutser jarig, dat is ook een goede reden voor gebak!
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:01:17 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582072
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!
Ja,dat is het. Je hoeft geen twee appelflappen, of een zak chips of een pak koekjes oid te eten (beter niet zelfs). Maar als het een keer (of twee) gebeurt is er niets aan de hand. Echt. Niets.
pi_93582079
luiers? :o
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:02:08 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582087
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
De meeste dagen eet ik geen appelflap, soms eet ik het equivalent van 4 appelflappen. Ik aak me er niet druk om en dat zouden jullie ook niet moeten doen. Appelflappen en consorten zijn niet erg, mits er groenten en gezonde vetjes in de buurt zijn. En wat beweging. Kom op mensen, de doodstraf is afgeschaft. Neem nog een flap.

Oh ja, luiers.
Ben je aan het oppassen?
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 10:03:05 #221
70532 loveli
N
pi_93582108
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ben je aan het oppassen?
Ja. Zo snel heb ik er niet eentje van mezelf geproduceerd.
crap in = crap out
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:03:17 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93582113
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor! maar er werd een beetje gedaan alsof het echt absurd is om maar 1 stuk gebak te nemen op je verjaardag en dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven..
pi_93582116
Als er dagen zijn met verjaardagen oid trek ik me even helemaal niets aan van lijstjes of kcal of whatever.
Binnenkort ga ik een weekendje weg met mijn lief ter ere van ons vijfjarig huwelijk, daar zit twee keer een HUGE ontbijtbuffet bij met chocoladebroodjes, fruitsalades, champagne, you name it.. en twee keer een viergangendiner en daar ga ik gewoon heerlijk van genieten.
Af en toe even helemaal loslaten werkt voor mij juist heel goed, ik pak het de dag erna gewoon weer op en meestal gaat het dan ook weer even een paar weekjes wat harder :)

Overigens ben ik van plan om vanaf juni ongeveer wat op te gaan bouwen in mijn dagmenu, dan ben ik denk ik wel genoeg afgevallen naar mijn zin :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:03:33 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582123
Mijn lijstje
o. 3 crackers magere smeerkaas
t. bord groentecurry (nu dus)
l.een of twee belegde broodjes
t. koekje denk ik
d. uit eten
pi_93582148
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zolang je er geen gewoonte van maakt... Ik eet bijvoorbeeld bijna iedere dag ijs. En zolang ik af en toe sport (lees: 2x per week) kan dat prima. En dat terwijl ik waarschijnlijk dubbel zou oud ben als jij en 2 kinderen heb gekregen en dus eigenlijk veel sneller dik zou moeten worden dan jij (draag nu een spijkerbroek maat 34 van Calvin Klein (dat is 27 toch?) en een truitje maat 36-38).
Dat zegt niks ;) mijn moeder is 46, die eet elke dag koek snoep en chips, en dat ook allemaal bij elkaar. en die weegt al haar hele leven zowat 58 kilo.

Ik daarintegen (mijn vader heeft ook aanleg om dik te worden) ben niet zo, toen ik 2 weken op vakantie was, en gewoon de dingetjes had gepakt die ik lekker vond, was ik 5 a 6 kilo aangekomen.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, maar je relatie met eten is niet het enige wat er in de wereld staat, en het is niet gezond om er altijd mee bezig te zijn. Nu ben ik er waarschijnlijk te weinig mee bezig, en ik bewonder je ook wel voor je vermogen om je in te houden, want ik had zeker wel 2 appelflappen gegeten.
Nee dat is waar, maar ik vind het niet raar om er voor te kiezen om geen 2 appelflappen te eten. ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
He Siral, we willen je echt niet pesten hoor. Of dwangvoeden. Zoek maar eens terug in de oude topics. XM at eerst net als jij en viel maar niet af. En ze wilde ons niet geloven toen we zeiden dat ze anders moet eten. Maar is het is toch echt zo . toch XM?
Snap ik helemaal, maar ik eet al jaren zo, ik heb geen honger, ik ben maar klein van stuk, die drie boterhammen en een bak sla met tonijn en een ei + een appel die ik vandaag heb ingepland moet ik nog maar zien weg te krijgen zonder dat mijn eten de hele dag in mijn keel zit. Maar ik doe het op aanraden van jullie, dus ik doe zeker wat met jullie advies.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:05:19 #226
331 Merel
Be here now.
pi_93582158
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Merel! Waarom denk/merk je dat? :*
Het issue is: gaan we nog wel of niet ook met andere mensen om. Meer wil ik er even niet over kwijt tot ik zelf ook meer weet.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:05:50 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93582171
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor! maar er werd een beetje gedaan alsof het echt absurd is om maar 1 stuk gebak te nemen op je verjaardag en dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven..
Ik vind het vooral een beetje apart om je zo druk te maken om je eten dat je op het ene feestje de ene helft eet en op het andere feestje de andere helft (een pakketje alufolie in je tas idd, zoals XM al zei). Het zou niet in me opkomen. Dan zou ik op feestje 2 gebak overslaan onder het mom van 'al gehad' of gewoon een tweede gebakje nemen.
Niet meer actief op Fok!
pi_93582174
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. 3 crackers magere smeerkaas
t. bord groentecurry (nu dus)
l.een of twee belegde broodjes
t. koekje denk ik
d. uit eten

Volgens mij eet ik vandaag nog meer dan jou? Of ik schat jouw hoeveelheden verkeerd.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:07:22 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582213
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef Siral het volgende:

[..]

Volgens mij eet ik vandaag nog meer dan jou? Of ik schat jouw hoeveelheden verkeerd.
Ik denk het wel ;) Ik zit meestal op 1800 - 2000 kcal.
Samen met uniek, sigme en laureline behoor ik tot de 'veelvraten' van dit topic.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:07:30 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93582220
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Het issue is: gaan we nog wel of niet ook met andere mensen om. Meer wil ik er even niet over kwijt tot ik zelf ook meer weet.
Dus hij kiest toch voor die ander of wil ook met (die) ander(en) blijven omgaan? Bleh.
Niet meer actief op Fok!
pi_93582321
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk om te horen DaD!
Euhm, nee. Ik dacht gewoon goed met ze op te kunnen schieten en zo.

Vanavond gaan we met z'n vieren iets drinken. :').
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:12:32 #232
331 Merel
Be here now.
pi_93582349
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus hij kiest toch voor die ander of wil ook met (die) ander(en) blijven omgaan? Bleh.
Dat weet ik nog helemaal niet hoor. Niet te snel conclusies trekken. Ik stel mijn conclusie in ieder geval uit tot vanavond.
pi_93582407
Merel, Tink, Mo :*
pi_93582435
loveli is knee-deep in shitty diapers! :P
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat weet ik nog helemaal niet hoor. Niet te snel conclusies trekken. Ik stel mijn conclusie in ieder geval uit tot vanavond.
Wou al bijna in m'n auto stappen om iemands schenen te breken! Nog even wachten dus... :7 ;)
pi_93582477
Oh bah, updates werken voor geen meter hier ineens. Merel, ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen! :*.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:19:53 #236
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93582541
@ Merel: Kan het ook nog zijn dat hij vanavond duidelijk wil afspreken dat jullie niet meer op die manier met andere mensen omgaan? Dat het hem niet helemaal duidelijk is hoe jullie er nu voorstaan en hij even duidelijk wil maken dat hij voor jou kiest en met jou wil zijn? Of kwam het niet zo over?
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:22:36 #237
331 Merel
Be here now.
pi_93582607
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:19 schreef Rituals het volgende:
@ Merel: Kan het ook nog zijn dat hij vanavond duidelijk wil afspreken dat jullie niet meer op die manier met andere mensen omgaan? Dat het hem niet helemaal duidelijk is hoe jullie er nu voorstaan en hij even duidelijk wil maken dat hij voor jou kiest en met jou wil zijn? Of kwam het niet zo over?
Nou hij is vannacht nog wel op die manier met iemand omgegaan. Dus dat.
pi_93582643
}:| Dan hoop ik dat je de eer aan jezelf houdt lieve Merel, niet intrappen als er een "ja maar ik wist niet dat het niet mocht" smoesje komt...

Sterkte :*
pi_93582653
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat meen je niet. -O- .
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:25:00 #240
331 Merel
Be here now.
pi_93582666
Maar misschien trek ik wel te snel conclusies. Wacht nou nog maar even af tot vanavond!
pi_93582722
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef Merel het volgende:
Maar misschien trek ik wel te snel conclusies. Wacht nou nog maar even af tot vanavond!
Maar hoe weet je dat dan? Vertelde hij zelf dat ze weer was geweest?
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:29:54 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93582798
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
:Y :Y :Y
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:31:03 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93582840
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Merel het volgende:

[..]

als dat zo is: :r :r :r

wat een ASS ben je dan zeg!!
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:32:47 #244
331 Merel
Be here now.
pi_93582905
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:26 schreef conleche het volgende:

Maar hoe weet je dat dan? Vertelde hij zelf dat ze weer was geweest?
Ik zag 'm vanochtend uit een trein stappen die niet uit de richting van zijn huis kwam. Dus ik heb het gewoon maar gevraagd. Dus ik weet waar 'ie was, maar niet hoe dat is verlopen.
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 10:35:23 #245
70532 loveli
N
pi_93583005
-O-
crap in = crap out
pi_93583042
Hmmm, dat klinkt niet goed nee. Het enige wat zou kunnen is dat hij persoonlijk wilde vertellen dat het afgelopen was en dat er toen afscheidssex van kwam. Maar zefs dat is niet best. :{

Hè meisje toch. Wat kut. :*
pi_93583108
Om jullie een beetje op te vrolijken, 2 baby vogelbekdiertjes!
SPOILER: want groot
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:38:25 #248
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93583116
Ik vind het echt heel erg naar voor je Merel! -O- :*
Hoewel ik stiekem nog steeds hoop dat hij vanavond een goede verklaring heeft en dat jij je voor niets druk hebt lopen maken.
pi_93583244
Het klote van zoiets is: als hij nu zegt dat hij erheen ging om te praten en dat hij toen de laatste trein heeft gemist en daar op de bank is gecrasht zonder dat er iets is gebeurd........en je besluit dat je hem gelooft, dan is er altijd een stemmetje dat twijfel blijft zaaien en dat lijkt me geen goede basis voor een gezond vervolg.
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 10:43:51 #250
70532 loveli
N
pi_93583301
Is dat dezelfde van de vakantie of heeft ie er meer?
crap in = crap out
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:44:10 #251
331 Merel
Be here now.
pi_93583314
Jullie stellen allemaal vragen waar ik het antwoord ook niet op weet :)
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 10:45:16 #252
70532 loveli
N
pi_93583358
Die vragen zijn voor ons ook wel even veel makkelijker aan jou te stellen dan voor jou aan hem.

Kromme zin, geen zin om aan te passen.
crap in = crap out
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:45:39 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93583367
Oh Merel! -O- Ik hoop maar zo dat het niet is wat het lijkt en blijf duimendraaien tot vanavond :*
pi_93583586
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef Merel het volgende:
Jullie stellen allemaal vragen waar ik het antwoord ook niet op weet :)
En war je ws het antwoord heel snel op wilt weten :*
Echt enorm rot voor je!
pi_93583723
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Om jullie een beetje op te vrolijken, 2 baby vogelbekdiertjes!
SPOILER: want groot
O+ :*
Ja doei.
pi_93583751
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk het wel ;) Ik zit meestal op 1800 - 2000 kcal.
Samen met uniek, sigme en laureline behoor ik tot de 'veelvraten' van dit topic.
pi_93583793
och en Merel... :*
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:59:26 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93583802
Hoi :W. 5 km gelopen :). En onderweg ook nog mensen die de weg aan mij gaan vragen. Zien ze niet dat ik bezig ben ofzo :'). En dan nog verontwaardigd kijken ook als ik zeg dat ik even moet doorlopen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:59:39 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93583810
Oh en O+ baby vogelbekdieren O+

En O+ V1z0R die baby vogelbekdieren post O+

Ik heb gisteravond nog even gesnotterd enzo en toen gehangen, en vanochtend heb ik mezelf weer een schop onder mn bips gegeven en ben ik naar Zumba geweest, zodat ik vanavond thuis ben als vriendje na late dienst thuis komt. Fuerzaaa. Ofzo.
pi_93583828
ja Vik, jij wilde in een toeristisch oord gaan wonen waar veel mensen komen die de weg niet kennen :6 :P
Ja doei.
pi_93583838
ocherm, arme Maria O+ :*
Ja doei.
pi_93583877
Heb kaartjes voor de museumnacht :)
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Hoi :W. 5 km gelopen :). En onderweg ook nog mensen die de weg aan mij gaan vragen. Zien ze niet dat ik bezig ben ofzo :'). En dan nog verontwaardigd kijken ook als ik zeg dat ik even moet doorlopen.
Aargh, personal record here! :(
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:02:13 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93583890
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ja Vik, jij wilde in een toeristisch oord gaan wonen waar veel mensen komen die de weg niet kennen :6 :P
Ik woon nu niet bepaald in een toeristisch gedeelde van de stad (volgens mij). In het centrum leg ik mensen met alle liefde uit waar het Mauritshuis en het Binnenhof niet, maar als ik aan het hardlopen ben, moet je je waffel houden, omdat m'n gemiddelde omlaag gaat als ik moet stoppen en ik m'n Nike+-goals dus niet haal :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93584006
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik woon nu niet bepaald in een toeristisch gedeelde van de stad (volgens mij). In het centrum leg ik mensen met alle liefde uit waar het Mauritshuis en het Binnenhof niet, maar als ik aan het hardlopen ben, moet je je waffel houden, omdat m'n gemiddelde omlaag gaat als ik moet stoppen en ik m'n Nike+-goals dus niet haal :').
Ik zet altijd een brede glimlach op, kijk een beetje dom, wijs op m'n oordopjes en ren weer verder. :@
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:06:34 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93584031
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ocherm, arme Maria O+ :*
Krachtige kick-ass Zumbaënde Maria! I blame the hormones :+ :')

Thankies voor 't koesje :*
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:07:06 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93584050
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zet altijd een brede glimlach op, kijk een beetje dom, wijs op m'n oordopjes en ren weer verder. :@
hehe dat doe ik ook ja :D
pi_93584129
mensen vragen mij nooit de weg *) nu loop ik ook wel op plekken waar je niet snel komt als je de weg niet kent zeg maar :P
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:12:11 #268
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93584224
mij ook niet zo vaak hoor, ik loop meestal in het bos.. maar soms kom je wel mensen tegen die dan helemaal verdwaald zijn en willen weten welke richting in ze weer naar huis kunnen :D
pi_93584247
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef loveli het volgende:
Merel, Mo, Maria, sigme en Tink: :* :*

^^
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:14:28 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93584294
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zei ook: "Sorry, ik moet even doorlopen!"
Overigens zeik ik nu wel, maar dit was pas de eerste keer dat me tijdens het hardlopen de weg werd gevraagd, hoor ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_93584353
ouwe zeikerd :P
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:17:56 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93584430
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
ouwe zeikerd :P
Zegge, heb jij al gelopen vandaag?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:19:49 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93584516
Jaaaaaaaaaaa, mn januari-salaris is binneeeen! >:O
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:20:38 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93584554
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_93584617
quote:
*O* *O* *O*
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:22:32 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93584619
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yay! *O*.
En mn februaricentjes komen ook als het goed is binnen relatief korte tijd, dus ik heb weer wat monehz! :D Toch wel fijn! :+
pi_93584711
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zegge, heb jij al gelopen vandaag?
nee, morgen weer :)
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:25:05 #278
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93584713
quote:
*O*
pi_93584725
joechei!
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:28:40 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93584830
Shoppennnnnnnnn! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_93584851
quote:
*O*

Zag een foto van babyvogelbekdiertjes op istockphoto, dacht zoiets moet ik delen! :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:33:26 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93585021
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Shoppennnnnnnnn! :9.
Mwehe nee daar wacht ik nog even mee denk ik :+ iig weer ruim geld voor boodschappen en er komen verjaardagen aan *O*

En ik moet natuurlijk een deel apart zetten voor de belasting :+
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:35:33 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93585100
Belasting :r (nu mag ik de :r wel gebruiken hè? :+)

Ik ben benieuwd wat Tink gaat kiezen: eigen bedrijf of in loondienst. Ik zou voor het laatste kiezen denk ik, maar ik hecht dan ook veel waarde aan zekerheid.
Niet meer actief op Fok!
pi_93585567
Ik eet ook wel eens een halve appelflap of een halve gevulde koek.. Prima toch!
pi_93585649
Gisteren:
O: 1x geroosterd brood met filet A., 2 beschuitjes met boter en muisjes
L: pindasoep met veel groenten.
T: halve grapefruit
S: hardlopen 5km
T: wodka, ovenzoutjes
D: gewokte snijboontjes met rode uiklein beetje nasi, restje saté-quorn en gebakken eitje.
T: citroendropijs
T: handje Katjang Pedis

Planning vandaag

O: 2x geroosterd brood, 1 met boter en 30+ kaas en 1 met plakje ham en gekookt eitje
L: bakje pindasoep
T: wodka
D: Japans eten bij Yamazato. *O*
pi_93585951
straks m'n checklist maken, een essay uitkiezen dat goed genoeg is om op te sturen naar York, net een mail gestuurd dat ik een aanbevelingsbrief wil 8-) en dan gá ik gewoon! O+
Ja doei.
pi_93585983
Belastingaangifte gedaan :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:01:39 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93585987
Da's een kleine planning, Co! Of ga je bunkeren bij Yamazato? :P

En ja Vik, bij belasting mag een :r :+
pi_93586114
Kan ik nu die belastingaangifte doen dat ik geld terug krijg? Of is dat niet nu?
pi_93586129
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's een kleine planning, Co! Of ga je bunkeren bij Yamazato? :P

En ja Vik, bij belasting mag een :r :+
Ja, deze keer doe ik het expres, weinig eten overdag, zodat ik vanavond daar met veel trek zit en het dan extra lekker vind. :D Bovendien is het ook best veel zo'n menu. Zo te zien in ieder geval wel. :9
pi_93586165
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef Probability het volgende:
Kan ik nu die belastingaangifte doen dat ik geld terug krijg? Of is dat niet nu?
gewoon je jaarlijkse belastingaangifte.. en het ligt er maar aan of je geld terug krijgt :)
Ja doei.
pi_93586175
Dan mag je inderdaad wel flink eten vanavond hoor :)

Evy 18 weer (bijna een week geleden weer dat ik voor 't laatst gerend heb :@ )
Deze keer heb ik uitgetekend hoe ver ik wil lopen, ben benieuwd. En kijken of 't toch prettiger gaat met bril op.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:09:26 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93586293
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan mag je inderdaad wel flink eten vanavond hoor :)

Evy 18 weer (bijna een week geleden weer dat ik voor 't laatst gerend heb :@ )
Deze keer heb ik uitgetekend hoe ver ik wil lopen, ben benieuwd. En kijken of 't toch prettiger gaat met bril op.
Succes! ^O^.

Ik heb net gedoucht en nu ga ik twee eitjes in de pan gooien [/dagboekpost].

Oh en flesjes water vullen en in de koelkast zetten zodat ik minder snel naar jus of cola (wat ik nu toch niet heb) grijp. Er moet weer even een knop om hier, want er bewoog me iets teveel tijdens het hardlopen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93586350
Zensai Japans voorgerecht,
Owan heldere soep,
Sashimi drie soorten in plakjes gesneden rauwe vis,
Tempura gefrituurde garnalen en vis,
Wafu-Steak Japanse stijl gegrilde ossenhaas met rijst,
Miso sojabonensoep,
Mizukashi dessert

Da's het menu wat we waarschijnlijk kiezen. En dan nemen we er ook nog wat sushi bij, omdat ik dat daar natuurlijk wel geproefd wil hebben.

Dus ik denk dat het dan wel goed zit, qua kcals.. :+
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:13:54 #295
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93586463
Lunch :9. Crackers, hütenküse, alfalfa, komkommer, tomaten. Ik geniet O+.

Ik heb standaard een fles water (1,5L) op mijn bureau staan, anders drink ik veel te weinig. Meestal hervul ik die fles ook nog, dus dan kom ik wel aan 2-3L water.

Co dat klinkt heerlijk! Komt qua kcal vast wel goed :+.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:18:51 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93586622
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef conleche het volgende:
Zensai Japans voorgerecht,
Owan heldere soep,
Sashimi drie soorten in plakjes gesneden rauwe vis,
Tempura gefrituurde garnalen en vis,
Wafu-Steak Japanse stijl gegrilde ossenhaas met rijst,
Miso sojabonensoep,
Mizukashi dessert

Da's het menu wat we waarschijnlijk kiezen. En dan nemen we er ook nog wat sushi bij, omdat ik dat daar natuurlijk wel geproefd wil hebben.

Dus ik denk dat het dan wel goed zit, qua kcals.. :+
Wauw, allemaal dingen die ik nog nooit gegeten heb! :D Klinkt wel leuk exotisch!
Er zit hier in Alkmaar ook een Japannert, misschien eens heen!
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:19:44 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93586648
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb kaartjes voor de museumnacht :)

Cool :). Ik wil ook nog een keer gaan, maar ik weet van mezelf dat ik het na 1,5 museum wel zat ben :') :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_93586652
Ik had vannacht zulke erge nachtmerries dat ik mij niet meer durfde te bewegen in bed :o Inclusief hartkloppingen :o!
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:20:14 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93586663
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wauw, allemaal dingen die ik nog nooit gegeten heb! :D Klinkt wel leuk exotisch!
Er zit hier in Alkmaar ook een Japannert, misschien eens heen!
Van dat lijstje ken ik alleen sushi :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93586802
Hoi!

Even een dikke :* voor Merel, Tink, Sigme en als er anderen zijn die ik vergeet maar het ook wel kunnen gebruiken :* .

Fijn dat de januari-centjes binnen zijn Maria! *O*

Siral, zoals anderen al zeggen, gaat het er niet om dat je meer gebak zou moeten eten, maar om de motivatie om het niet te doen. Als je er gewoon geen zin in hebt, prima! Maar als je het niet eet omdat je serieus bang bent om aan te komen van 2 appelflappen een keertje, zit het niet goed. Ook niet als je de rest van de week wil compenseren als het een keer wel zou gebeuren. Probeer af en toe gewoon een beetje te genieten, dat is geloof ik alles wat men je hier wil zeggen :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93586917
Mijn ouders hebben gister niet eens gebeld of ik wel ging stemmen :o!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')