SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Naja, morgen weer een dag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Merel het volgende:
Balen sigme
O - niks in huis, dus op werk 2 blikjes chocomel
D - boterham filet americain, boterham brie, beker melk
T - paar partjes appel, 2 koekjes
D - een kipburger van de burgerking, 2 droge matzes
Dag liep niet helemaal zoals gepland. Alle keukenkastjes en de koelkast zijn leeg, en ik vind het te koud om nog de straat op te gaan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh, echo of scan lijkt me nog wel te overzien.
En m'n urinebuis is niet te smal.
Hoewel ik wel heb zitten denken aan beschadiging, ik ben ooit kneiterhard met m'n kruis op een gemeen ding geknald, waarbij het uiteinde van m'n urinebuis gebloed heeft als een rund.Auw!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En was zeker een man die dokter![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
Oh, echo of scan lijkt me nog wel te overzien.
En m'n urinebuis is niet te smal.
Hoewel ik wel heb zitten denken aan beschadiging, ik ben ooit kneiterhard met m'n kruis op een gemeen ding geknald, waarbij het uiteinde van m'n urinebuis gebloed heeft als een rund.Aauww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook kunnen dat de uroloog bijv. cystoscopie (inwendig onderzoek van de plasbuis en de blaas) gaat doen.Your body. Your soul. Your rituals.
Hmm. Dat klinkt alweer een stuk minder aangenaam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Aauww!
Zou ook kunnen dat de uroloog bijv. cystoscopie (inwendig onderzoek van de plasbuis en de blaas) gaat doen.
Nee, niet op de route.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En onderweg naar huis kwam je geen Appie tegen?.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt niet enorm pijnlijk te zijn wanneer je je zoveel mogelijk ontspant. Hoewel dat vast verschilt per persoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Dat klinkt alweer een stuk minder aangenaam.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt niet enorm pijnlijk te zijn wanneer je je zoveel mogelijk ontspant. Hoewel dat vast verschilt per persoon.
Eerst maar eens afwachten wat er morgen wordt gezegd. Dit speelt al een hele tijd nu hè? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Sinds begin oktober dus. Ik geef me nooit weer op als vrijwilliger, komt gezeik van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
Het onderzoek waarvoor ik nuchter op moest draven bleek een lading af te tappen bloed te zijn. In het kader van een wetenschappelijk onderzoek, niets mis met mij (voor zover ik weet dan). Voor datzelfde onderzoek heb ik 24 uur braaf in potjes gepiest maar dat mag opnieuw want het piesje van vanochtend was vervuild en dan kunnen ze niet goed meten.
Jaja, wat een mens al niet moet overhebben voor de vooruitgang.
wie is mamster?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
En ik ben mn paspoort kwijt.
En ik heb mn sportles gemist.
Boeh
Wie is Mamster?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
Boeh
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
Boeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |