Als het allemaal zoveel gezeik oplevert vergaat de trek mij ook welquote:
Knoop in m'n maag. Ik leg nog wel uit of dat terecht blijkt te zijn of niet.quote:
Toch niks met de mr hoop ik?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Knoop in m'n maag. Ik leg nog wel uit of dat terecht blijkt te zijn of niet.
Ha lijkt me sterk, ik heb er trouwens twee keer van kunnen genieten, omdat ik voor hier thuis er ook een aantal had meegenomen. Dus de ene helft bij mijn oma, en de andere helft savonds thuis. Twee eten lijkt me wel overdrevenquote:
De ene helft vd appelflap thuis en de andere bij je oma?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Ha lijkt me sterk, ik heb er trouwens twee keer van kunnen genieten, omdat ik voor hier thuis er ook een aantal had meegenomen. Dus de ene helft bij mijn oma, en de andere helft savonds thuis. Twee eten lijkt me wel overdreven
Maar ik heb geen idee wat het is, ik heb echt een overgeef/en naar de plee moeten- gevoel tegelijk....![]()
Nou dat zou ik normaal ook niet eens doen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De ene helft vd appelflap thuis en de andere bij je oma?.
Men, je was jaaaaaaaarig, je had heus wel twee hele appelflappen mogen eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat er niets ernstigs is Merel!
Ai SigmeHoop dat de medici er snel achter komen wat het het is en kunnen verhelpen!
Voor iedereen die het kan gebruiken! Mensen die naar mondhygiënist moeten, die dode Mamsters hebben of last hebben van de appelflapblues...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee normaal niet, maar nu wel want je was jarig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat zou ik normaal ook niet eens doen hoor.
En ik ga zaterdag high tea-en met een vriendin, en zondag vier ik mn verjaardag voor fam, dus kan best zo.
Dan eet je vast niet iedere dag muesli?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow mijn muesli zit op 350 kcals per 100 gr trouwens en ik doe een week of 6 met een zak van 500 gr.
Minstens 4 dagen per weekquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dan eet je vast niet iedere dag muesli?
Iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het niet eens kunnen, een halve appelflap eten. En daarna gaan prutsen met een alufolietje enzo
.
Ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee normaal niet, maar nu wel want je was jarig.
Dus je hebt serieus twee helften van één appelflap op?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |