Welterusten. Als de pijnstillers werken ga ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Lief. Maar ik ben gelukkig en gezond en heb een prima tijd.
Ik denk dat jij de goede wensen beter kan gebruiken. Succes morgen bij de paardendokter en veel wijsheid bij de te nemen besluiten!
En voor allen: weltrusten!
Wauw da's nog eens een dilemma, de centjes of de droom. En de centjes kunnen de droom ook nog faciliteren lijkt me. Succes! ook bij de dokter. Klinkt erg naar allemaal en niet als iets wat je even uit moet zitten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nop. Morgen naar de dokter. Ik heb het nu ook nog benauwd en kan niet goed meer lopen![]()
Had vanmiddag nog wel even een arbeidsvoorwaardengesprek tussen de bedrijven door (doorgekomen op ibuprofen en doorzettingsvermogen). het startbod was al hoger dan ik had verwacht en uit wazigheid heb ik dus niet onderhandeldDe vraag is nu alleen, neem ik het aanbod aan? Ik kan er 20.000 per jaar op vooruit gaan (moet ik wel 1 dag per week meer gaan werken) en heb ook nog 10 vakantiedagen meer. Zet dat af tegen een hele hoge eigen investering en eigenwijs personeel, maar wel mijn eigen bedrijf
. Ben er nog niet helemaal uit.
Sssst.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes! ook bij de dokter. Klinkt erg naar allemaal en niet als iets wat je even uit moet zitten!
Nouja ik zal uiteraard duimen van wel!quote:
Dan sturen we de Fok-knokploegquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja ik zal uiteraard duimen van wel!Maar ik bedoel vooral dat de paardendokter zich er niet te makkelijk vanaf moet maken
sjeesis, wat heb je nog veel in de planning! Hier is het al bedtijd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Probability het volgende:
Drinken: kopje Marokkaanse mint thee, capuchino, twee longdrinkglazen limo, glaasje water, twee blikjes cola light
Eten: bakje havermout met magere melk en extra zout,
verse pasta Primavera pasta van Julia's, spinazie kussentjes met tomaat en mozzarella
salade van twee tomaten, halve bol mozzarella, zeezout, versgemalen peper, olijfolie, balsamico de modena, appelazijn
Twee balisto reepjes
In de planning: kopje goedenacht thee,
twee volkoren boterhammen met een rode ui, sambal, light mayo, een tomaat, versgemalen peper, zeezout
twee volkoren boterhammen met een halve bol mozzarella en een tomaat, versgemalen peper, zeezout en eventueel groene pesto als ik dat nog heb
Wel redelijk dacht ik zo
Ik ben net een half uurtje thuis van college..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeesis, wat heb je nog veel in de planning! Hier is het al bedtijd!
Weltrusten allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte en knuffels voor wie dat kan gebruiken..
Avond was echt fijn, had ik ook echt even nodig. Baardmans vertelde nog wel iets ' grappigs'....
Zo, iemand ligt goed in de markt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!Slaap lekker en nog even nagenieten van de fijne avond.
Vriendje was biertjes drinken in de stad en daarom heb ik nog maar weer eens de laatste twee aflevering van seizoen 6 van Grey's Anatomy gekeken op de laptop en een film op tv. Nu gaan mijn vierkante oogjes naar bed.
Lekker sliepe!
Wat denk je zelf? LIjkt me wel he? Veeeel te weinig. Zelfs een kind van 4 hoort meer te eten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Hm. Nu ik die lijstjes zo zie... Vraag ik me af, eet ik enorm weinig?
Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig?
Jep. Wat wil je bereiken? afvallen, op gewicht blijven?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig?
Jouw planning van vandaag is normaal als je gewoon op gewicht wilt blijven en zeker niet veel hoor Perruche.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef Perruche het volgende:
@ xantalien: ja dat is weinig. Maar als jij je d'r goed bij voelt...![]()
Maar goed ik eet ook wel veelzeker als ik korte nachten en lange dagen heb... (6 uur slapen, 10 uur werken...)
grapje toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Ja. Sleur mezelf zo richting douche (traplopen gaat moeilijk) en dan naar de dokter. En dan een heel vol programma waar ik eigenljk geen zin in heb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:55 schreef Blurred86 het volgende:
Hoe gaat het vandaag Tink? Goed geslapen?
Die foto en tekst in je foboquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:06 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je haar laten bannen mo? Ik denk dat dat meisje werkelijk een probleem heeft.
Dit lijkt op een Yvonne-ban-tekst in het gesloten bantopic.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
enkeltje psycholoog voorlopig, retourtje krijg je na verloop van tijd
fijn!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:09 schreef Jagärtrut het volgende:
op het werk. Paar uurtjes werken, en dan richting Duitsland!
Was al verbaasdquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, nee hoor![]()
ze heeft zeker hulp nodig en dat bedoelde ik er dan ook mee
ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! Ik heb hele antwoorden getikt
lekker handig is dat ja..quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Merel het volgende:
Tink, ik vind het echt niet goed klinken hoor. Hoop dat de dokter wat kan doen!
Ik heb weer niet ontbeten, niks in huis. Op m'n werk kun je ontbijt kopen, maar dat moet met chipknip. Er is alleen in de verste verte geen oplaadpunt. Wie verzint dat nou?!
Nou zal ik je vertellen dat als ik me hieraan houd (lees: geen extra snoepjes enzo), dat ik dan afval? ik geloof dat als ik hetzelfde zou eten als de meeste van mijn vriendinnen en tenminste iets aan sport zou doen, ik maat 36 zou hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jouw planning van vandaag is normaal als je gewoon op gewicht wilt blijven en zeker niet veel hoor Perruche.
Als het allemaal zoveel gezeik oplevert vergaat de trek mij ook welquote:
Knoop in m'n maag. Ik leg nog wel uit of dat terecht blijkt te zijn of niet.quote:
Toch niks met de mr hoop ik?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Knoop in m'n maag. Ik leg nog wel uit of dat terecht blijkt te zijn of niet.
Ha lijkt me sterk, ik heb er trouwens twee keer van kunnen genieten, omdat ik voor hier thuis er ook een aantal had meegenomen. Dus de ene helft bij mijn oma, en de andere helft savonds thuis. Twee eten lijkt me wel overdrevenquote:
De ene helft vd appelflap thuis en de andere bij je oma?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Ha lijkt me sterk, ik heb er trouwens twee keer van kunnen genieten, omdat ik voor hier thuis er ook een aantal had meegenomen. Dus de ene helft bij mijn oma, en de andere helft savonds thuis. Twee eten lijkt me wel overdreven
Maar ik heb geen idee wat het is, ik heb echt een overgeef/en naar de plee moeten- gevoel tegelijk....![]()
Nou dat zou ik normaal ook niet eens doen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De ene helft vd appelflap thuis en de andere bij je oma?.
Men, je was jaaaaaaaarig, je had heus wel twee hele appelflappen mogen eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat er niets ernstigs is Merel!
Ai SigmeHoop dat de medici er snel achter komen wat het het is en kunnen verhelpen!
Voor iedereen die het kan gebruiken! Mensen die naar mondhygiënist moeten, die dode Mamsters hebben of last hebben van de appelflapblues...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee normaal niet, maar nu wel want je was jarig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat zou ik normaal ook niet eens doen hoor.
En ik ga zaterdag high tea-en met een vriendin, en zondag vier ik mn verjaardag voor fam, dus kan best zo.
Dan eet je vast niet iedere dag muesli?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow mijn muesli zit op 350 kcals per 100 gr trouwens en ik doe een week of 6 met een zak van 500 gr.
Minstens 4 dagen per weekquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dan eet je vast niet iedere dag muesli?
Iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou het niet eens kunnen, een halve appelflap eten. En daarna gaan prutsen met een alufolietje enzo
.
Ja?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee normaal niet, maar nu wel want je was jarig.
Dus je hebt serieus twee helften van één appelflap op?.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, weer terug van de dokter. Nadat ik ik halverwege mijn klachtenverhaal was (heb nog niet eens kunnenvertellen over de benauwdheid bijvoorbeeld), zat ik al in het prikkamertje. Testen op ontstekingen en reuma. Jeuh.
Lieve Siral, we muggenziften niet, maar proberen duidelijk te maken dat je echt op een andere manier met eten om kunt gaan. Je planning vind ik trouwens mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja?Ik doe dat altijd al zo, ik vind twee keer een appelflap, of twee keer een stuk taart of whatever NAAST m'n gewone eten gewoon veel. Wat zit iedereen te muggenziften man. Zaterdag en zondag eet ik ookal gebak en andere lekkere dingen. Ik let gewoon op wat ik doe.
Lijstje voor vandaag
O: volkoren bth kipfilet, volkoren bth pindakaas
T: appel
L: Sla, met rauwkost en tonijn en een gekookt eitje
T: volkoren bth kipfilet en een cappuccino
D: gewoon avondeten, weet nog niet wat er op tafel komt
S: 75 min fitness, krach+cardio
T: Yoghurt met lepel jam en een eierkoek oid als ik echt nog trek heb.
En als mensen nu nog gaan zeggen dat dit weinig is weet ik het serieus niet hoor.
Net alsof ik mensen zit te trollen hierzo..![]()
Gelukkig maar, hopelijk vinden ze iets, maar is het niks ergs!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, weer terug van de dokter. Nadat ik ik halverwege mijn klachtenverhaal was (heb nog niet eens kunnenvertellen over de benauwdheid bijvoorbeeld), zat ik al in het prikkamertje. Testen op ontstekingen en reuma. Jeuh.
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Overigens zou ik ook geen twee appelflappen eten hoor Siral, jarig of niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, ik dacht dat jij linkser was dan loveli?![]()
En wat betreft mijn politieke orientatie, die is idd een stukje (flink stuk) rechtser dan die van de meesten hier. Ben wel benieuwd hoe die opmerking van sigme bedoeld isquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
Oh, dat denk ik niet, al denk ik dat de partijen waar ik op stem 'linkser' worden aangeslagen dan de partijen waarop ik gok dat zij stemt.
Nog beter! Een leven zonder lekker eten is geen leven (vind ik dan he?)quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou zal ik je vertellen dat als ik me hieraan houd (lees: geen extra snoepjes enzo), dat ik dan afval? ik geloof dat als ik hetzelfde zou eten als de meeste van mijn vriendinnen en tenminste iets aan sport zou doen, ik maat 36 zou hebben. maar ja. Wilskracht he. En stiekem vind ik het wel best zo.
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Rituals het volgende:
Overigens zou ik ook geen twee appelflappen eten hoor Siral, jarig of niet.
Ik vind gewoon niet meer dan 1 appelflap pakken op een dag kei normaal, en helemaal niet apart?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieve Siral, we muggenziften niet, maar proberen duidelijk te maken dat je echt op een andere manier met eten om kunt gaan. Je planning vind ik trouwens mooi.
Niet om lullig te doen, maar het verbaast me niks dat Rituals dat ook niet zou doen, zeg maar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..
Nou ik misschien ook als het daarbij bleef, maar zoals ik zeg, het weekend eet OOKal twee keer gebak. + andere lekkere dingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar het verbaast me niks dat Rituals dat ook niet zou doen, zeg maar.
En ik eet dus wel twee gebakjes op een verjaardag, als het zo uitkomt (en dus ook op verjaardagen die niet de mijne zijn).
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
Jeeeeeeeeeeeeezus, wat ontzettend kut!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
moet je de mensen hier toch wat beter leren kennen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Een beetje té bewust, naar mijn smaak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.
Daar heb je gelijk in, maar mijn theoretische kennis over eten/afvallen/voeding is wel oké en ik weet wanneer lijstjes goed/slecht zijn. Ik vind het onnodig om twee appelflappen te eten op een dag en wat dat betreft snap ik dat Siral ervoor gekozen heeft om er één te eten. Waarmee ik overigens niet zeg dat ik achter haar dagelijkse eetpatroon sta.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar jouw relatie met eten is ook niet je-van-het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |