Awwquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heb zo'n dag waar je je beter voelt en dan gelijk van alles gaat doen - eindigde dus vanavond, helemaal kapot, zielig op de bank met dekentje: mezelf 'n beetje overschat dus.
Hebben ze bij IKEAquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Je voulez ook een dekentje sil vous plait.
quote:
Alleen koud, of is er iets?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Je voulez ook een dekentje sil vous plait.
Voor deze ene keer dan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Merel het volgende:
Ik lig ook onder een dekentje. Zo naar bed. Jullie vergeven het me vast wel als ik het avondeten oversla.
wel voor jezelf blijven zorgen hoor! hoop dat je lekker slaapt zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Merel het volgende:
Ik lig ook onder een dekentje. Zo naar bed. Jullie vergeven het me vast wel als ik het avondeten oversla.
Nog even nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Een voorwoord is altijd kiss-assquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Blurred86 het volgende:
pff ik ben mijn preface aan het schrijven, best lastig! ik wil wel graag netjes iedereen bedanken maar ik vind het moeilijk om niet direct heel erg kiss-ass over te komen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn collega en ik waren het kantoor aan het opruimen vandaag en ze stelde 't voor, dus dan zeg ik geen nee
Was wel raar om weg te gaan vanavond en alle sleutels achter te laten, wetende dat je nooit meer terugkomt. Ik zou er maandag 5 jaar gewerkt hebben.
Naja, morgen friggin vroeg op en lekker met het OV naar mijn nieuwe baan om auto/flaptop en foon te halen. Ik ben benieuwd of het OV mee gaat werkenLijkt me inderdaad een raar gevoel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel gaaf dat je morgen al weer aan je nieuwe avontuur begint!!!
Weet je al wat voor een auto je krijgt
En ik heb een elektrisch onderlaken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Hmm. Ik dat mn referentieRokje en bloesje mooi zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Die mag ik voorlopig niet meer. Ik wil een platte buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |