Heb ik niet in huis!quote:
Kan ook, en nieuwe velgen dan natuurlijk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weekendje weg met McPashokje. Naar Scheveningen ofzo. Hier in Den Haag hebben we ook hele mooie pashokjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat dat snel bij jou. Bij mij gaan er steeds weken overheen. Komt vast door de sector, maar goed.
Niet meer actief op Fok!
huh maar je had toch al een baan? die waar je je rijbewijs voor moest halen? of gaat dat nu niet meer door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor die assistent-arts functie?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huh maar je had toch al een baan? die waar je je rijbewijs voor moest halen? of gaat dat nu niet meer door?
ah zo! klinkt goed hoor, succes woensdag dan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!
Idd die v1z0r
Heb je je D al eens eerder gehad? Ziet er wel f-ing lekker uit! Ik wil ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Puff!
Zo. Thuis. Weekend. Was een goede middag. Vanaaf nog ff fietsen.
Eh lijstje, minder goed maar ach.
O: kwork + muesli
T: dropjes
L: pistoletje jonge kaas
T: banaantje, 2 biscuitjes
T: grapefruit
S: RPM
D: paprikalasagne met oude kaas
Nope! Wordt een try-out!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je je D al eens eerder gehad? Ziet er wel f-ing lekker uit! Ik wil ook!
Ik hoor het welquote:
mmm die lasagna lijkt me lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Puff!
Zo. Thuis. Weekend. Was een goede middag. Vanaaf nog ff fietsen.
Eh lijstje, minder goed maar ach.
O: kwork + muesli
T: dropjes
L: pistoletje jonge kaas
T: banaantje, 2 biscuitjes
T: grapefruit
S: RPM
D: paprikalasagne met oude kaas
Afgelopen donderdag nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
mmm die lasagna lijkt me lekkerje (/duvel?) bent goed bezig met koken de laatste tijd of niet?
ik heb al een tijdje geen maaltijdsalades meer voorbij zien komen!
ah daar heb ik overheen gelezen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag nog
Ik heb maandag de melanzane gemaakt, Duuf maakt vanaaf dit, terwijl ik aan 't fietsen ben.
Kan ik begrijpen, je werkt best veel bij naast je studiequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en het idee van even meer studeren minder werken trekt me ook wel aan....
Thnx. Klopt. Heb sort of een systeem, ontbijt met kwark + muesli, T: fruit, L: 2 of 3 bth afhankelijk van wel of geen RPM 's avonds, T: weer fruit en dan D whatever. Dat werkt wel. Ik blijf redelijk stabiel nu. Hoe ik af zou moeten vallen, geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah daar heb ik overheen gelezen danmaar dan nog!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!
Meuh, van mij hadden ze het wel gewoon mogen negerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. toch vervelend sigme! Maar wel goed dat het serieus wordt genomen en je wordt doorverwezen.
Daar zijn vriendjes/mannen voor! Om je nuchter te houden, knuffels te geven en retourtjes huisarts te geven als je zelf te eigenwijs bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Meuh, van mij hadden ze het wel gewoon mogen negeren.
Ik heb een poging gedaan het te negeren maar gelukkig/helaas vertel ik altijd alles eerlijk aan mijn liefste dus die gaat na een maand of wat wel drammen dat ik toch eens ter controle naar de dokter moet enzo.
Oeh handig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef sigme het volgende:
Ontopic: vandaag deze gekocht
[ afbeelding ]
Práchtig flinterdunne plakken ham kan ik daarmee snijden. Wordt de rauwe ham ook veel lekkerder van.
Woont hij ook in jouw stad? :w vanuit duitsland, dont worry vik, VIA de WiFi. De duutser maakt nog wat huiswerk en dan gaan we ergens een biertje drinken en een hapje eten...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef _Calimero_ het volgende:
De Ware komt langs, sinds we terug zijn van vakantie heb ik 1 nacht alleen geslapen (zondag)
sinaasappelen? Zou dat niet sinaasappels moeten zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis!. Heb wel een appel gegeten nog naast m'n twee sinaasappelen. En ik kwam bijna in de verleiding alsnog een bth met superfruit te nemen, maar er was niet genoeg superfruit meer. Ha!
.
Mag allebeiquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sinaasappelen? Zou dat niet sinaasappels moeten zijn?
Ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Merel gaat...
quote:
Niks mutsig, dat is menselijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmpf de buren hebben weer eens ruzie. Ik krijg het nog altijd koud van binnen van teveel geschreeuw in mn naaste omgeving*mutsig*
Nouja ik ga maar eens boodschappen doen. Eten doen we pas om 20.00, dus misschien ga ik wel lopend.
[..]
Nog niet bijgelezen, maar laat mij je opvrolijken: ik loop krap 9 km/u en ik ben 1m80 met redelijk lange benen en dus ultiem langzaam. Ik heb nog nooit een andere hardloper ingehaald.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou miss moet ik ook maar stoppen met hardlopen, want ik ben wel het slakje hier steeds.
* Viking84 knuffelt mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik voel de behoefte om jou te knuffelen, dus bij deze!
Aaaahwquote:
Ik doe helemaal niks, alleen bankhangen, dus nee, niet stoppen! Je rent en dat isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou miss moet ik ook maar stoppen met hardlopen, want ik ben wel het slakje hier steeds.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Merel het volgende:
Hij weet het nog steeds (of alweer) niet. En ik ben te zwak om te zeggen "dan stik je er maar in", ik ben al te ver heen. En ik haat mezelf dat ik zo zwak ben.
Ik was hierin gesprongen zonder vangnet. En nu val ik heel hard.
One step at a timequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Merel het volgende:
Dat weet ik ook wel. Maar ik vind het heel heel heel moeilijk om daarnaar te handelen. Ik ben zo'n slappeling daarin.
Hoe is het met jou? Al beetje aan de beterende hand?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Heb geen goede raad voor je Merel, denk dat alles of al gezegd is of dat je 't zelf al lang weet. Hoe dan ook, wel heel veel sterkte natuurlijk!
Jaaa waar is Vizor?quote:
Heb zo'n dag waar je je beter voelt en dan gelijk van alles gaat doen - eindigde dus vanavond, helemaal kapot, zielig op de bank met dekentje: mezelf 'n beetje overschat dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Al beetje aan de beterende hand?
Awwquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heb zo'n dag waar je je beter voelt en dan gelijk van alles gaat doen - eindigde dus vanavond, helemaal kapot, zielig op de bank met dekentje: mezelf 'n beetje overschat dus.
Hebben ze bij IKEAquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Je voulez ook een dekentje sil vous plait.
quote:
Alleen koud, of is er iets?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Je voulez ook een dekentje sil vous plait.
Voor deze ene keer dan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Merel het volgende:
Ik lig ook onder een dekentje. Zo naar bed. Jullie vergeven het me vast wel als ik het avondeten oversla.
wel voor jezelf blijven zorgen hoor! hoop dat je lekker slaapt zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Merel het volgende:
Ik lig ook onder een dekentje. Zo naar bed. Jullie vergeven het me vast wel als ik het avondeten oversla.
Nog even nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Een voorwoord is altijd kiss-assquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Blurred86 het volgende:
pff ik ben mijn preface aan het schrijven, best lastig! ik wil wel graag netjes iedereen bedanken maar ik vind het moeilijk om niet direct heel erg kiss-ass over te komen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn collega en ik waren het kantoor aan het opruimen vandaag en ze stelde 't voor, dus dan zeg ik geen nee
Was wel raar om weg te gaan vanavond en alle sleutels achter te laten, wetende dat je nooit meer terugkomt. Ik zou er maandag 5 jaar gewerkt hebben.
Naja, morgen friggin vroeg op en lekker met het OV naar mijn nieuwe baan om auto/flaptop en foon te halen. Ik ben benieuwd of het OV mee gaat werkenLijkt me inderdaad een raar gevoel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel gaaf dat je morgen al weer aan je nieuwe avontuur begint!!!
Weet je al wat voor een auto je krijgt
En ik heb een elektrisch onderlaken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Hmm. Ik dat mn referentieRokje en bloesje mooi zittenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Die mag ik voorlopig niet meer. Ik wil een platte buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |