Aaaahwquote:
Ik doe helemaal niks, alleen bankhangen, dus nee, niet stoppen! Je rent en dat isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou miss moet ik ook maar stoppen met hardlopen, want ik ben wel het slakje hier steeds.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Merel het volgende:
Hij weet het nog steeds (of alweer) niet. En ik ben te zwak om te zeggen "dan stik je er maar in", ik ben al te ver heen. En ik haat mezelf dat ik zo zwak ben.
Ik was hierin gesprongen zonder vangnet. En nu val ik heel hard.
One step at a timequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Merel het volgende:
Dat weet ik ook wel. Maar ik vind het heel heel heel moeilijk om daarnaar te handelen. Ik ben zo'n slappeling daarin.
Hoe is het met jou? Al beetje aan de beterende hand?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef ihatefastcars het volgende:
Heb geen goede raad voor je Merel, denk dat alles of al gezegd is of dat je 't zelf al lang weet. Hoe dan ook, wel heel veel sterkte natuurlijk!
Jaaa waar is Vizor?quote:
Heb zo'n dag waar je je beter voelt en dan gelijk van alles gaat doen - eindigde dus vanavond, helemaal kapot, zielig op de bank met dekentje: mezelf 'n beetje overschat dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Al beetje aan de beterende hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |