Je kan verwachten:quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben vanmiddag gebeld door de Albert Heijn vanwege mijn sollicitatie en dinsdag heb ik een gesprek daar. Wat kan ik dan verwachten, wat moet ik weten, en wat moet ik vragen?
TS is 16
Wees maar gerust want bij dit soort bedrijven gaat het allang niet meer om de zorg voor zijn werknemers want werken bij AH is gewoon "slaaf"zijn tegen een miniscuul salarisje terwijl ze van je een hoop verwachten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben vanmiddag gebeld door de Albert Heijn vanwege mijn sollicitatie en dinsdag heb ik een gesprek daar. Wat kan ik dan verwachten, wat moet ik weten, en wat moet ik vragen?
TS is 16
huh, serieus?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Je moet een analytische test maken
Denk aan:
- verhaaltjessommen
- figuurreeksen
- cijferreeksen
- syllogismen
Als je score hoog genoeg is, word je onderworpen aan een psychologische test en als dat ook allemaal naar de zin is, krijg je een gesprek
Succes!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh, serieus?
Gelukkig ben ik niet echt dom, dus dan zal dat wel goed genoeg moeten lukken
Dat noemen ze nou een contradictio in terminis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh, serieus?
Gelukkig ben ik niet echt dom,
Niet te leuk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Je moet een analytische test maken
Denk aan:
- verhaaltjessommen
- figuurreeksen
- cijferreeksen
- syllogismen
Als je score hoog genoeg is, word je onderworpen aan een psychologische test en als dat ook allemaal naar de zin is, krijg je een gesprek
Succes!
Welke wet is dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef rubje het volgende:
- ongeacht hun voorwaarden dat je niet langer! dan 30 MIN! (staat in de wet!)
na je officiele werktijd nog nawerk doet ( vaak om te spiegelen etc) en daarna gewoon geld wilt zien.(of vergoeding)
en maar 60% slaagt daarvoor?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Je krijgt wel een test, maar die is makkelijk. Meer dan 60% van de mensen slaagt ervoor.
Op een tafeltje zetten ze wat producten. Bijvoorbeeld een ei, een worst en een blik knakworst.
Dan zeggen ze je bijvoorbeeld 'wijs de worst aan'. Zo doen ze een paar opdrachten en als je die goed hebt, ben je aangenomen.
Gast...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en maar 60% slaagt daarvoor?
M'n moeder probeert me nu al te overhoren met wat de aanbiedingen zijn
Ik ga in de zomer naar terschelling dus ik kan het geld wel gebruiken...quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef Sport_Life het volgende:
waar maak je je druk om, in het ergste geval wordt je niet aangenomen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |