quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!
Meuh, van mij hadden ze het wel gewoon mogen negerenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. toch vervelend sigme! Maar wel goed dat het serieus wordt genomen en je wordt doorverwezen.
Daar zijn vriendjes/mannen voor! Om je nuchter te houden, knuffels te geven en retourtjes huisarts te geven als je zelf te eigenwijs bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Meuh, van mij hadden ze het wel gewoon mogen negeren.
Ik heb een poging gedaan het te negeren maar gelukkig/helaas vertel ik altijd alles eerlijk aan mijn liefste dus die gaat na een maand of wat wel drammen dat ik toch eens ter controle naar de dokter moet enzo.
Oeh handig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef sigme het volgende:
Ontopic: vandaag deze gekocht
[ afbeelding ]
Práchtig flinterdunne plakken ham kan ik daarmee snijden. Wordt de rauwe ham ook veel lekkerder van.
Woont hij ook in jouw stad? :w vanuit duitsland, dont worry vik, VIA de WiFi. De duutser maakt nog wat huiswerk en dan gaan we ergens een biertje drinken en een hapje eten...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef _Calimero_ het volgende:
De Ware komt langs, sinds we terug zijn van vakantie heb ik 1 nacht alleen geslapen (zondag)
sinaasappelen? Zou dat niet sinaasappels moeten zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis!. Heb wel een appel gegeten nog naast m'n twee sinaasappelen. En ik kwam bijna in de verleiding alsnog een bth met superfruit te nemen, maar er was niet genoeg superfruit meer. Ha!
.
Mag allebeiquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sinaasappelen? Zou dat niet sinaasappels moeten zijn?
Ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Merel gaat...
quote:
Niks mutsig, dat is menselijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmpf de buren hebben weer eens ruzie. Ik krijg het nog altijd koud van binnen van teveel geschreeuw in mn naaste omgeving*mutsig*
Nouja ik ga maar eens boodschappen doen. Eten doen we pas om 20.00, dus misschien ga ik wel lopend.
[..]
Nog niet bijgelezen, maar laat mij je opvrolijken: ik loop krap 9 km/u en ik ben 1m80 met redelijk lange benen en dus ultiem langzaam. Ik heb nog nooit een andere hardloper ingehaald.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou miss moet ik ook maar stoppen met hardlopen, want ik ben wel het slakje hier steeds.
* Viking84 knuffelt mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik voel de behoefte om jou te knuffelen, dus bij deze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |