abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93597955
Thuis. O+. Vanochtend een heel fijn, open, verhelderend gesprek gehad met m'n coach, straks even lekker onder de douche alle stress van me afspoelen, daarna de stad in met Baardmans en later iets drinken met hem en wat vrienden/collega's. Yay. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93597966
XM, goed bezig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93598059
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!
^O^

Succes gewenst!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93598387
Nou, en verder kost een uitstrijkje bij de huisarts tegenwoordig blijkbaar ook geld - de huisarts valt niet onder eigen risico maar een kweekje laten maken wel. slogies.
En de uitslag van gister is een enkeltje uroloog, morgen bellen welk ziekenhuis de kortste wachttijd heeft. Niet dat het haast heeft, maar toch ( :? redenering van de huisarts(assistente). 't Zal wel.)
Hoewel ik het wel wat vervelend vind allemaal, is dat toch voornamelijk omdat het me tijd kost en wat energie, niet omdat ik last heb van onzekerheid over wat er aan de hand is. Voorlopig is er niks aan de hand, niet met mij in elk geval.

Nah ja.
• brinta
• broodmaaltijd (5 sneden, 1 krekker)
• bak stevige pindasoep met mie en prei
• 1 port
speklapjes, capucijners, ui prei paprika tomaat
misschien toetje, zo ja: custardchocoladepudding met yoghurt of jam ofzo
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:24:37 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93598452
Hmm.. toch vervelend sigme! Maar wel goed dat het serieus wordt genomen en je wordt doorverwezen :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93598587
Rot hoor sigme, hopelijk is er snel een uitslag en weet je waar je aan toe bent en wat er aan te doen is.
pi_93598641
ik heb echt hard gewerkt vandaag :') werk op kantoor en had gewoon rode wangen van de inspanning! haha :D

Zo maar naar huis, en dan hoppa naar de sportschool, intake doen. Krijg zelfs een gratis dagpas, maar die ga ik zondag gebruiken, dan kan ik er langer gebruik van maken en vanavond moet ik al administratie doen... :r (sorry vik)
pi_93598759
Ik hoop toch dat je snel duidelijkheid hebt Sigme :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93599068
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. toch vervelend sigme! Maar wel goed dat het serieus wordt genomen en je wordt doorverwezen :Y.
Meuh, van mij hadden ze het wel gewoon mogen negeren :{w.
Ik heb een poging gedaan het te negeren maar gelukkig/helaas vertel ik altijd alles eerlijk aan mijn liefste dus die gaat na een maand of wat wel drammen dat ik toch eens ter controle naar de dokter moet enzo.
  donderdag 3 maart 2011 @ 17:41:03 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93599136
quote:
16s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Meuh, van mij hadden ze het wel gewoon mogen negeren :{w.
Ik heb een poging gedaan het te negeren maar gelukkig/helaas vertel ik altijd alles eerlijk aan mijn liefste dus die gaat na een maand of wat wel drammen dat ik toch eens ter controle naar de dokter moet enzo.
Daar zijn vriendjes/mannen voor! Om je nuchter te houden, knuffels te geven en retourtjes huisarts te geven als je zelf te eigenwijs bent :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93599798
Ontopic: vandaag deze gekocht

Práchtig flinterdunne plakken ham kan ik daarmee snijden. Wordt de rauwe ham ook veel lekkerder van :9 .
pi_93600252
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef sigme het volgende:
Ontopic: vandaag deze gekocht
[ afbeelding ]

Práchtig flinterdunne plakken ham kan ik daarmee snijden. Wordt de rauwe ham ook veel lekkerder van :9 .
Oeh handig!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93600385
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef _Calimero_ het volgende:
De Ware komt langs, sinds we terug zijn van vakantie heb ik 1 nacht alleen geslapen (zondag) :')
Woont hij ook in jouw stad? :w vanuit duitsland, dont worry vik, VIA de WiFi. De duutser maakt nog wat huiswerk en dan gaan we ergens een biertje drinken en een hapje eten...
pi_93600386
Lijstje:

O: krentenbol in de auto (haast)
T: knappertjes (2 stuks)
L: 2 boterhammen oude kaas en 2 chocolade pasta
D: spaghetti met een tomatensaus met gehakt+knoflook, prei, kastanjechampi's en groene paprika plus parmezaanse kaas in schilfers
S: Buikspieroefeningen als ik er een apparaat voor kan vinden dus al dat glimmende gedoe, RPM uurtje
T: bakje yoghurt en wellicht nog iets van fruit.
T: tabletje Codeine :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93600489
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik niet in huis! :'(. Heb wel een appel gegeten nog naast m'n twee sinaasappelen. En ik kwam bijna in de verleiding alsnog een bth met superfruit te nemen, maar er was niet genoeg superfruit meer. Ha! 8-).
sinaasappelen? Zou dat niet sinaasappels moeten zijn?
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:12:30 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93600493
Ik ben benieuwd hoe het met Merel gaat...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93600621
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

sinaasappelen? Zou dat niet sinaasappels moeten zijn?
Mag allebei :).
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:16:12 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93600651
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Merel gaat...
Ik ook.

Toen Nachtwacht net thuis kwam, had ik vooral veel updates vanuit Slank voor hem :@.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:24:41 #244
331 Merel
Be here now.
pi_93600961
Merel leeft nog hoor. Nog geen nieuws.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:26:41 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93601048
Hmpf de buren hebben weer eens ruzie. Ik krijg het nog altijd koud van binnen van teveel geschreeuw in mn naaste omgeving :@ *mutsig*
Nouja ik ga maar eens boodschappen doen. Eten doen we pas om 20.00, dus misschien ga ik wel lopend.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef Merel het volgende:
:*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93601191
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmpf de buren hebben weer eens ruzie. Ik krijg het nog altijd koud van binnen van teveel geschreeuw in mn naaste omgeving :@ *mutsig*
Nouja ik ga maar eens boodschappen doen. Eten doen we pas om 20.00, dus misschien ga ik wel lopend.

[..]

:*
Niks mutsig, dat is menselijk :*

En het is heerlijk om buiten te lopen nu (vind ik persoonlijk), dus doen! ^O^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93601214
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou miss moet ik ook maar stoppen met hardlopen, want ik ben wel het slakje hier steeds -O-.
Nog niet bijgelezen, maar laat mij je opvrolijken: ik loop krap 9 km/u en ik ben 1m80 met redelijk lange benen en dus ultiem langzaam. Ik heb nog nooit een andere hardloper ingehaald. :{
pi_93601232
Lijstje..

O: yoghurt met muesli
T: italiaanse bol met rookvlees
L: pistoletje filet americain
T: verse jus d'orange, chocola
D: kop tomatensoep, spinazie, vissticks
T: vruchtenkwark
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93601245
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef Merel het volgende:
Ik voel de behoefte om jou te knuffelen, dus bij deze! :*
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:33:07 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93601339
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef anna82 het volgende:

[..]