quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
thanks.. 't gaat maar om 8 uur, maar 't is wel 8 uur werk voor genoeg geld..
oh, en deze:
[..]![]()
Heb ik jou onlangs niet gespamd? Durf niet met zkerheid te zeggen dat ze bij de outlet je maat hebben, maar in A'dam is de niet-outlet, dus daar kijken of het de moeite waard is om even en stukje te treinen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
*idee* Ik heb nog een passend zwart topje, liggen de mix&match bikini's al in de winkel? Dan hoef ik alleen maar een broekje te kopen (dat is ook bij de andere bikini het enige dat niet meer past). Op de C&A site staat bijvoorbeeld een goedkope zwarte, maar ligt het ook al in de winkel?
Volgens mij ligt er nog niets/weinig in de winkels, maar bij Wehkamp kun je een zwarte broekje van C&A bestellen (7 euro) en dan heb je hem de volgende dag in huis. Ik heb uiteindelijk bikini's besteld bij H&M, omdat het topje van de mix&match-setje van C&A niet fijn zat, maar dat broekje zat prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
*idee* Ik heb nog een passend zwart topje, liggen de mix&match bikini's al in de winkel? Dan hoef ik alleen maar een broekje te kopen (dat is ook bij de andere bikini het enige dat niet meer past). Op de C&A site staat bijvoorbeeld een goedkope zwarte, maar ligt het ook al in de winkel?
Ja klopt! Maar hebben ze in maart ook al bikini's? Ik ben echt totaal niet op de hoogte van de seizoenen in winkels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik jou onlangs niet gespamd? Durf niet met zkerheid te zeggen dat ze bij de outlet je maat hebben, maar in A'dam is de niet-outlet, dus daar kijken of het de moeite waard is om even en stukje te treinen.
Ah mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:15 schreef MarMar het volgende:
Ik zag in de hema al een schap badkleding gister. Zag er best leuk uit.
Al maanden lieverdquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
Ja zoals die laatste zoek ik. Heel basic zodat het niet opvalt dat het broekje niet bij het topje hoort.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Al maanden lieverd!
Is dit wat?
H&M 10 euro
[ afbeelding ]
7,95
[ afbeelding ]
Ik ook nog een zwarte tankini te leen! Maar ik ben bang dat je daarin kan zwemmen (harhar)quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zoals die laatste zoek ik. Heel basic zodat het niet opvalt dat het broekje niet bij het topje hoort.
Ik ben al tijden niet meer in een kledingwinkel geweest, valt het op?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook nog een zwarte tankini te leen! Maar ik ben bang dat je daarin kan zwemmen (harhar)
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
Zou dit leuk zijn bij mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Ik vond deze wel apart op een leuke manier, maar weet niet zeker of het echt leuk-leuk is!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.
Heb je vet en/of deukbaar vel op de plaatsen waar de bandjes zitten? Zo ja, dan zou ik het niet doen want dan krijg je een rollade effect. Als je daar strak bent, denk ik zeker dat je het kan hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Ik denk wel dat ie je goed zal staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond deze wel apart op een leuke manier, maar weet niet zeker of het echt leuk-leuk is!
Dat meisje mag wel wat meer eten trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je vet en/of deukbaar vel op de plaatsen waar de bandjes zitten? Zo ja, dan zou ik het niet doen want dan krijg je een rollade effect. Als je daar strak bent, denk ik zeker dat je het kan hebben.
Plaats van de bandjes, vorm van de cups... Geen idee wie het heeft ontworpen, maar er zijn vormen die een lichaam beter laten uitkomen dan deze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Dat iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.
Het moet niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Muis006 het volgende:
Moet je dat uittrekken als je naar de WC moet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuwthanks but no thanks, Pippa wannabe.
Nee gewoon van de sportschool, alhoewel ik er wel over denk om die personal trainer toch ook maar te doen, kan nog tot vanavond 12 uur kopen. Dan krijg ik ook helemaal een sportschema dus dan moet ik wel sporten... en een eetschema dus lekker niet nadenken voor some time.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef Blurred86 het volgende:
is dat van die aanbieding met die personal trainer Perruche? leuk toch?
Weekendje weg met McPashokje. Naar Scheveningen ofzo. Hier in Den Haag hebben we ook hele mooie pashokjes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Bonus binnen van vorig projectKan er wel een heel mooi setje nieuwe velgen van kopen! Of op vakantie
Ik vind hem mooi!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Aangezien XM er niet is:
[ afbeelding ]
Gooooooo Perr!
Ja heel verliefd vooral.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe is het met het verliefde kuiken?.
Heb ik niet in huis!quote:
Kan ook, en nieuwe velgen dan natuurlijk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weekendje weg met McPashokje. Naar Scheveningen ofzo. Hier in Den Haag hebben we ook hele mooie pashokjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat dat snel bij jou. Bij mij gaan er steeds weken overheen. Komt vast door de sector, maar goed.
Niet meer actief op Fok!
huh maar je had toch al een baan? die waar je je rijbewijs voor moest halen? of gaat dat nu niet meer door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor die assistent-arts functie?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nou ja, ze deden een beetje vaag... En toen kwam er een leuke functie voorbij in den haag, ik dacht, ik kan altijd oefenen met m'n sollicitatieskills en niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huh maar je had toch al een baan? die waar je je rijbewijs voor moest halen? of gaat dat nu niet meer door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |