Ah mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:15 schreef MarMar het volgende:
Ik zag in de hema al een schap badkleding gister. Zag er best leuk uit.
Al maanden lieverdquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
*idee* Ik heb nog een passend zwart topje, liggen de mix&match bikini's al in de winkel? Dan hoef ik alleen maar een broekje te kopen (dat is ook bij de andere bikini het enige dat niet meer past). Op de C&A site staat bijvoorbeeld een goedkope zwarte, maar ligt het ook al in de winkel?
Ja zoals die laatste zoek ik. Heel basic zodat het niet opvalt dat het broekje niet bij het topje hoort.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Al maanden lieverd!
Is dit wat?
H&M 10 euro
[ afbeelding ]
7,95
[ afbeelding ]
Ik ook nog een zwarte tankini te leen! Maar ik ben bang dat je daarin kan zwemmen (harhar)quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zoals die laatste zoek ik. Heel basic zodat het niet opvalt dat het broekje niet bij het topje hoort.
Ik ben al tijden niet meer in een kledingwinkel geweest, valt het op?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook nog een zwarte tankini te leen! Maar ik ben bang dat je daarin kan zwemmen (harhar)
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
Zou dit leuk zijn bij mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Ik vond deze wel apart op een leuke manier, maar weet niet zeker of het echt leuk-leuk is!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.
Heb je vet en/of deukbaar vel op de plaatsen waar de bandjes zitten? Zo ja, dan zou ik het niet doen want dan krijg je een rollade effect. Als je daar strak bent, denk ik zeker dat je het kan hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Ik denk wel dat ie je goed zal staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond deze wel apart op een leuke manier, maar weet niet zeker of het echt leuk-leuk is!
Dat meisje mag wel wat meer eten trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je vet en/of deukbaar vel op de plaatsen waar de bandjes zitten? Zo ja, dan zou ik het niet doen want dan krijg je een rollade effect. Als je daar strak bent, denk ik zeker dat je het kan hebben.
Plaats van de bandjes, vorm van de cups... Geen idee wie het heeft ontworpen, maar er zijn vormen die een lichaam beter laten uitkomen dan deze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Dat iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schat, je weet toch dat alles jou fab staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |