Ik duim meequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
*spanning ende sensatie*
zit nog steeds te wachten tot m'n teamleider uit gesprek komt met 't antwoord op de vraag of ik mag blijven
*ril*
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja dat hadden mijn ouders dusmaar wel lieffff, heb speciaal voor jullie nog even een foto opgezocht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow echt lang geleden is dat alweer!die halve rode is cuuuuuute!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Huh wat een aparte gang van zaken?!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker niet omdat ik nog nader geïnformeerd zou worden over waar & wanneer het gesprek zou plaatsvinden. Ja, sorry hoor, flikker toch op.Ik ben echt pissig.
quote:I went on thesaurus.com the other day and typed in the word "Ninjas"
It came back with "Ninjas can not be found."
Well played ninjas, well played.
Ik ben bang dat ze dan ontsnappen, we gaan naar zo'n waterglijbanen zwembadquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef Rituals het volgende:
Blurred, wat ontzettend schattig!!
Mo, inderdaad prachtig weer. Ik voel de lente!
Chico, kun je niet zo'n goedkope triangel-bikini kopen? Ik heb er ook twee besteld (vandaag ontvangen) voor dat weekendje Antwerpen.
Dat is inderdaad wel wat anders dan een welness-centrumquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan ontsnappen, we gaan naar zo'n waterglijbanen zwembad.
heb je 't aan ze gevraagd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef Ewelina het volgende:
Een andere collega heeft een nieuwe functie gekregen waar ik ook op gesolliciteerd heb. Nu gun ik hem dat wel, maar ik vind het raar dat er al besloten wordt als er nog niet eens alle kanidaten op gesprek zijn geweest. Ik zou nog een gesprek krijgen, dat gaat dus ook niet door. Wat is dit.
Sportbikini dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan ontsnappen, we gaan naar zo'n waterglijbanen zwembad.
Nog niet, ga ik maandag doen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
thanks.. 't gaat maar om 8 uur, maar 't is wel 8 uur werk voor genoeg geld..
oh, en deze:
[..]![]()
Slank #1378: Vandaag stemmen!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef _aurum_ het volgende:
@ Vik: Hoe staat het met de sollicitaties?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
thanks.. 't gaat maar om 8 uur, maar 't is wel 8 uur werk voor genoeg geld..
oh, en deze:
[..]![]()
Heb ik jou onlangs niet gespamd? Durf niet met zkerheid te zeggen dat ze bij de outlet je maat hebben, maar in A'dam is de niet-outlet, dus daar kijken of het de moeite waard is om even en stukje te treinen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
*idee* Ik heb nog een passend zwart topje, liggen de mix&match bikini's al in de winkel? Dan hoef ik alleen maar een broekje te kopen (dat is ook bij de andere bikini het enige dat niet meer past). Op de C&A site staat bijvoorbeeld een goedkope zwarte, maar ligt het ook al in de winkel?
Volgens mij ligt er nog niets/weinig in de winkels, maar bij Wehkamp kun je een zwarte broekje van C&A bestellen (7 euro) en dan heb je hem de volgende dag in huis. Ik heb uiteindelijk bikini's besteld bij H&M, omdat het topje van de mix&match-setje van C&A niet fijn zat, maar dat broekje zat prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Chicolate het volgende:
*idee* Ik heb nog een passend zwart topje, liggen de mix&match bikini's al in de winkel? Dan hoef ik alleen maar een broekje te kopen (dat is ook bij de andere bikini het enige dat niet meer past). Op de C&A site staat bijvoorbeeld een goedkope zwarte, maar ligt het ook al in de winkel?
Ja klopt! Maar hebben ze in maart ook al bikini's? Ik ben echt totaal niet op de hoogte van de seizoenen in winkels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik jou onlangs niet gespamd? Durf niet met zkerheid te zeggen dat ze bij de outlet je maat hebben, maar in A'dam is de niet-outlet, dus daar kijken of het de moeite waard is om even en stukje te treinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |