abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93514236
Vorige topics:
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10| Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20 Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30 Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40 Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48|Deel 49|Deel 50 |Deel 51|Deel 52|Deel 53|deel 54|deel 55|deel 56|deel 57|Deel 58|Deel 59|Deel 60|Deel 61|Deel 62 Deel 63 Deel 64

Foto's:
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van aussieaussie.
Zie hier de foto's van avw1982.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
ZIe hier de foto's van Bla_Bla_Bla
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier de foto's van Lishe
Zie hier de foto's van Innepin
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Kekaa
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Razztwizzle
Zie hier de foto's van Sanne en MuadDib
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur

^) Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
25-05-2011: .Sparkling.
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
24-09-2011: Ioko
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
zaragozatrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan :)

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 08-03-2011 17:29:01 ]
Ja doei.
pi_93514272
Twee huwelijken op dezelfde dag :D
Liej
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:08:26 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93515016
quote:
Oja, mijn collega die pas getrouwd is, gaf me nog een tip als je moet plassen tijdens je bruiloft: ga achterstevoren op het toilet zitten. Dus: met je gezicht naar de muur. Dan hoef je namelijk niet bang te zijn dat je met je jurk in de pot hangt. Vond het echt een geniale tip _O-
Briljant _O_ Die ga ik zeker onthouden, daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan :D

enne.... pssst..... ff in de OP en wiki zetten ;)

Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Datum (nog) onbekend:
Ioko
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:12:57 #4
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93515300
@ motorbloempje ik had niet verwacht dat het zo'n probleem zou zijn. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 07:51:40 #5
30252 Soempie
Procreating
pi_93526573
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Juud- het volgende:

Vind jouw jurk en schoenen ook heel stijlvol Soempie. Zijn jurk en schoenen dezelfde kleur? Op de foto lijkt er op het 1e gezicht een verschil in te zitten.

Ze zijn wel dezelfde kleur. Ik heb een stukje stof meegenomen van de jurk, zodat ik daar op kon letten bij het passen van de schoenen. Op de foto lijkt inderdaad de jurk donkerder, volgens mij zit de kleur er wat tussen in. :)

Wat fijn dat je al een locatie hebt voor het diner/ de receptie. Zometeen even opzoeken hoe dat kasteel er uit ziet. Het lijkt me in elk geval heel romantisch. En alvast veel plezier met het passen van de jurken!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93527008
Het kasteel van Rhoon is heel mooi, Juud. Kun je daar niet ook de ceremonie doen, dan?

Soempie, ik heb je jurk en je schoenen gemist! Heb je een gekleurde jurk (d.w.z. anders dan een of andere wittint)?

Mijn trouwdatum in het lijstje klopt hoor O+ en we trouwen (proosten/eten/feesten) hier:

Ik vind het zo leuk *) .
pi_93527650
Wat een leuk kasteeltje! :)

Wij hebben zaterdag tot diep in de nacht zitten begroten en ideeen op zitten doen om te kijken of een bruiloft sowieso betaalbaar is... en het is ons gelukt om iets tofs naar ons idee te bedenken :D Dus nu kan het plannen/regelen rustig aan gaan beginnen *O*
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_93527993
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:04 schreef Tangarine het volgende:
Wat een leuk kasteeltje! :)

Wij hebben zaterdag tot diep in de nacht zitten begroten en ideeen op zitten doen om te kijken of een bruiloft sowieso betaalbaar is... en het is ons gelukt om iets tofs naar ons idee te bedenken :D Dus nu kan het plannen/regelen rustig aan gaan beginnen *O*
wat fijn dat dat gelukt is!

Wij zijn uiteindelijk toch weer wat aan het pielen met het budget..
er komen toch nog wat onverwachtte kosten bij , zoals bv de trouwauto..
en het besef dat 90% van de kosten voor de trouwdag al van teVOREN betaald moet worden terwijl ik in m'n hoofd had dat we een aanbetaling van 10% moesten doen en 90% achteraf :P |:(
plus dat het "normale" leven ook wat investeringen eist.. -O-
dus.. het wordt weer goochelen met geld :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:22:39 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93528096
Onze bruiloft is overigens niet meer de eerstvolgende. :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:00:55 #10
52229 Chanty
pi_93529120
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wat fijn dat dat gelukt is!

Wij zijn uiteindelijk toch weer wat aan het pielen met het budget..
er komen toch nog wat onverwachtte kosten bij , zoals bv de trouwauto..
en het besef dat 90% van de kosten voor de trouwdag al van teVOREN betaald moet worden terwijl ik in m'n hoofd had dat we een aanbetaling van 10% moesten doen en 90% achteraf :P |:(
plus dat het "normale" leven ook wat investeringen eist.. -O-
dus.. het wordt weer goochelen met geld :D
Ja fijn is dat he, dat van tevoren betalen. Ik heb een tabel gemaakt met alle dingen erin die geld kosten (al is het maar 2 euro :') ). En de datum wanneer het uiterlijk betaald moet worden en het bedrag. Sommige grote kosten vallen nogal dicht bij elkaar of net een paar dagen voor het salaris (en dus laatste spaargeld) binnenkomt, dus dat wordt hier ook eventjes puzzelen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:38:52 #11
30252 Soempie
Procreating
pi_93530329
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:27 schreef Jentin het volgende:
Het kasteel van Rhoon is heel mooi, Juud. Kun je daar niet ook de ceremonie doen, dan?

Soempie, ik heb je jurk en je schoenen gemist! Heb je een gekleurde jurk (d.w.z. anders dan een of andere wittint)?

Mijn trouwdatum in het lijstje klopt hoor O+ en we trouwen (proosten/eten/feesten) hier:

[ afbeelding ]

Ik vind het zo leuk *) .
Ohhh, wauw. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93543323
Even een gastenlijsttechnische vraag, om te zien wat jullie denken (ik spaar meningen wat dit betreft). Op onze gastenlijst stonden mijn oom, tante en hun dochter en zoon. De uitnodiging is gericht aan 'Familie A.' Nu kregen wij in hun rsvp de mededeling dat ze met 5 personen komen: nummer vijf is de vriendin van de oudste zoon. Zij zijn al wel een tijd samen (een aantal jaar) en mijn neef is ook al wel op een leeftijd dat je het niet kan afdoen als een puppyliefde (in de twintig). Evenwel wonen ze nog niet samen en belangrijker nog: ik noch mijn vriend hebben het meisje ooit echt ontmoet. Ik heb haar 1 keer gezien in het voorbijgaan, maar nog nooit een woord met haar gewisseld. Mijn vriend heeft haar echt nog helemaal nooit ontmoet.
Ook in verband met het aantal gasten dat we graag beperkt willen houden, zou ik haar er liever niet bij hebben. Niet omdat ik haar niet mag ofzo, want hoe zou dat kunnen, maar omdat wij onze bruiloft graag 'intiem' willen vieren met mensen die iets voor ons betekenen. Het klinkt misschien hard, maar zij valt daar gewoon niet onder.
Wat vinden jullie, kan ik mijn neef vragen of hij zijn vriendin niet mee wil nemen (uiteraard met uitleg) of is dat echt ont-zet-tend asociaal :@? Mijn oom en tante zien haar al wel als lid van het gezin kennelijk, maar wij dus niet.

Extra lastig: mijn broer trouwt een paar maanden na ons, en daar wordt de vriendin in kwestie wel uitgenodigd. Alleen komt ze bij mijn broer ook daadwerkelijk over de vloer. No rijmpje intended :')
pi_93543601
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Jentin het volgende:
Even een gastenlijsttechnische vraag, om te zien wat jullie denken (ik spaar meningen wat dit betreft). Op onze gastenlijst stonden mijn oom, tante en hun dochter en zoon. De uitnodiging is gericht aan 'Familie A.' Nu kregen wij in hun rsvp de mededeling dat ze met 5 personen komen: nummer vijf is de vriendin van de oudste zoon. Zij zijn al wel een tijd samen (een aantal jaar) en mijn neef is ook al wel op een leeftijd dat je het niet kan afdoen als een puppyliefde (in de twintig). Evenwel wonen ze nog niet samen en belangrijker nog: ik noch mijn vriend hebben het meisje ooit echt ontmoet. Ik heb haar 1 keer gezien in het voorbijgaan, maar nog nooit een woord met haar gewisseld. Mijn vriend heeft haar echt nog helemaal nooit ontmoet.
Ook in verband met het aantal gasten dat we graag beperkt willen houden, zou ik haar er liever niet bij hebben. Niet omdat ik haar niet mag ofzo, want hoe zou dat kunnen, maar omdat wij onze bruiloft graag 'intiem' willen vieren met mensen die iets voor ons betekenen. Het klinkt misschien hard, maar zij valt daar gewoon niet onder.
Wat vinden jullie, kan ik mijn neef vragen of hij zijn vriendin niet mee wil nemen (uiteraard met uitleg) of is dat echt ont-zet-tend asociaal :@? Mijn oom en tante zien haar al wel als lid van het gezin kennelijk, maar wij dus niet.

Extra lastig: mijn broer trouwt een paar maanden na ons, en daar wordt de vriendin in kwestie wel uitgenodigd. Alleen komt ze bij mijn broer ook daadwerkelijk over de vloer. No rijmpje intended :')
Tsja.. het is lastig..
maar ik zou de vriendin wel laten komen.. moet je daadwerkelijk samenwonen om een goede relatie te hebben? en als hij al een aantal jaar met haar is.. tsja.. dan hoort ze wel enigszins bij haar...

wij doen eigenlijk iedereen met aanhang.. behalve m'n volleybal team.. :@
en jah. sommige aanhang heb IK ook nog nooit gezien.. maar dat is leuk om ze te ontmoeten..
bovendien denk ik dat de familie het zelf ook zo heeft ingeschat dat ze er bij hoort..
gezien vanuit de familie zou het net zoiets zijn dat je zegt, deze broer mag wel komen en die broer niet ( want die heb ik al x aantal jaar niet gezien... )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93544082
Bedankt, Barretje :). Samenwonen is natuurlijk niet de enige juiste graadmeter, maar ja, ik kan me nergens anders op baseren want ik heb ze nog nooit samen gezien ;).

Toch vind ik het lastig. Ik had gewoon echt absoluut niet aan haar gedacht. Ik vind het ook zo lastig omdat we alles met dezelfde groep doen, en we hebben geen receptie ofzo. Als ze alleen naar zoiets zou komen, zou het uberhaupt geen probleem zijn. Ik laat het nog even bezinken ;).
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:28:01 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93544089
Het lijkt me ergens wel logisch om aanhang van je familie ook uit te nodigen. Andersom zou ik er denk ik een naar gevoel bij krijgen als ik zou worden uitgenodigd voor een bruiloft en vervolgens krijg te horen dat mijn man niet welkom is..
pi_93544298
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me ergens wel logisch om aanhang van je familie ook uit te nodigen. Andersom zou ik er denk ik een naar gevoel bij krijgen als ik zou worden uitgenodigd voor een bruiloft en vervolgens krijg te horen dat mijn man niet welkom is..
Daar heb ik ook aan gedacht. Maar als ik puur voor mezelf spreek: als ik voor een bruiloft uitgenodigd zou worden van iemand waar ik heel goed mee omga, en mijn vriend/man niet, dan zou ik het niet erg vinden als hij niet uitgenodigd wordt: hij heeft toch ook niks met diegene? Maar ja, met familie ligt dat anders natuurlijk :).

Misschien baal ik er gewoon een beetje van dat we dit niet hadden voorzien.

Ik kom wel lekker sympathiek over zo :Y).
pi_93544529
quote:

wij hebben soortgelijk iets gehad, en dan was het stel in kwestie dan ook nog maar een jaartje samen...

uiteindelijk maar, na even wat mokken, gewoon gezegd 'ok!' en er verder geen last van gehad :P Het is inderdaad een kwestie: aanhang van familie vs. aanhang van vrienden.

Want wij hadden ook een 'vriend' die paar dagen voor de bruiloft vroeg of zijn nieuwe vriendin ook welkom was. Dus wij hebben daar 'nee' tegen gezegd, omdat we haar niet kenden, en gewoon niet op totale vreemden zitten te wachten. Toen was hij boos en hebben we nooit meer wat gehoord :') ja, zo filter je ze er ook wel uit _O-
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:50:42 #18
52229 Chanty
pi_93545247
quote:

Niks asociaals aan om je neef uit te leggen waarom zij niet welkom is :) Wij hanteren zelf ook de grens dat we ons niet op onze eigen bruiloft willen voorstellen en dus in ieder geval een van ons de persoon moet kennen en erbij wil hebben. Als jullie haar beiden niet kennen lijkt het me niet meer dan normaal dat je bij een intiem gevierde bruiloft haar niet uitnodigd.

Moet ik overigens wel erbij zeggen dat wij maar weinig familie uitnodigen (meeste familie hebben we beiden niet/ nauwelijks contact mee). Dus voor ons geldt dit bij vrienden/ goede kennissen.

Ik ben vandaag aangenomen voor een baan in Den Haag per 1 april *O* dus nu moet ik alsnog vrij nemen voor de huwelijksreis. Mijn huidige baan zou eind mei eindigen.
pi_93548419
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Chanty!

Lastig dilemma Jentin, maar ik denk dat ik me aansluit bij de rest.. ze is part of the family. Je trouwlocatie is trouwens zeer O+

Tangarine: fijn dat het budgettechnisch lukt! Wat hebben jullie in gedachten?
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:03:32 #20
30252 Soempie
Procreating
pi_93555338
Gefeliciteerd Chanty! *O*

Lastig Jentin. Ik denk dat die vriendin er gewoon bij hoort, maargoed, dat is mijn insteek. Voor onze bruiloft houden we er rekening mee dat collega's bijvoorbeeld ook hun partner mee kunnen nemen. Die kennen wij dan niet, maar ik kan me voorstellen dat ze dat zelf prettig vinden. En als een partner belangrijk is voor iemand die wij weer belangrijk vinden, dan is diegene welkom (beetje een vreemde zin). Andersom zijn m'n vriend en ik altijd met z'n tweeën uitgenodigd, ook toen we nog niet zo lang samen waren en soms zelfs als we de mensen niet kenden. Dit heb ik als prettig ervaren, omdat je dan ook de relatie serieus neemt. Maar ik begrijp wel dat je het liever kleiner houdt op jullie dag en echt alleen de mensen erbij wilt hebben die je ook zelf goed kent.
pi_93568499
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef Juud- het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Chanty!

Lastig dilemma Jentin, maar ik denk dat ik me aansluit bij de rest.. ze is part of the family. Je trouwlocatie is trouwens zeer O+

Tangarine: fijn dat het budgettechnisch lukt! Wat hebben jullie in gedachten?
Nou, we willen sowieso trouwens in het stadshuis in Groningen, wat sowieso een prijzige aangelegenheid is. En verder willen we er uiteraard wel een leuk feestje van maken! Maar we kunnen wel op aardig wat dingen bezuinigen, zo importeert een zwager van me cava in Nederland ;) En we gaan in plaats van een auto voor een versierde bakfiets, vonden we minstens zo romantisch :D
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_93568758
Dat probleem vam de gasten kennen wij ook, maar dat is meer dat we bepaalde ooms en tantes wel willen uitnodigen, en bepaalde absoluut niet... En we willen geen kinderen op de bruiloft. We moeten alleen nog even verzinnen hoe we dat goed gaan communiceren ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:27:35 #23
52229 Chanty
pi_93570346
Bakfiets :D _O_ Gaat dat lukken met de jurk :P
pi_93573270
Ja, die kan samen met de bruid in de bak :P (is het idee iig ;) )
pi_93573495
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Tangarine het volgende:
Dat probleem vam de gasten kennen wij ook, maar dat is meer dat we bepaalde ooms en tantes wel willen uitnodigen, en bepaalde absoluut niet... En we willen geen kinderen op de bruiloft. We moeten alleen nog even verzinnen hoe we dat goed gaan communiceren ;)
Wij wilden dat ook niet, tenminste geen jonge kinderen.
Daar gewoon een goed gesprek met de ouders over gehad en die vonden dat helemaal niet erg.
Op die manier kunnen zij ook meer van het feest mee maken en hoeven ze niet de hele tijd op hun kinderen te letten. (En bij het avond feest zit je ook weer met die kinderen wat moet je dan met ze doen?)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')