Allebei liefquote:
Helemaal voor jou alleenquote:Edoch:naamtopique
get a room!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Allebei lief.
[..]
Helemaal voor jou alleen.
Maak je nu ook eens eentje voor mij?.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef neen het volgende:
voor de mensen die discrimeren op naam of uiterlijk
voor maria die wel is ingevallen denk ik dan qua gezicht
voor Viking die naar de kapper wil/gaat
uiteraard voor de man van Uniek die beter moet worden
voor het jarige tortelduifje
voor de rest van een iemand met een friese naam enzo
jeu!
bedankt voor neen voor deze samenvatting waar ik me geheel bij aansluit!
ik ga maar eens koken. ik vind zes uur altijd zo vroeg, maar ik heb ook honger als een paard.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef Merel het volgende:
Hongerrr.. En het duurt nog zooo lang voordat we gaan eten. M'n maag knort!
Foto!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:01 schreef neen het volgende:
Overigens eet ik nog gewoon slecht, sport ik wel oke hoewel het hardlopen wat minder is, heb ik ook m'n haartjes geknipt en ben ik er niet over uit of ik nu wel of niet goed presenteer.
Probeer zo min mogelijk (liefst geen! ) suiker te eten, dat helpt tegen de lust tot zoete rotzooi. De eerste week is het ergst.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe weerhouden jullie je ervan om geen rotzooi te eten?
Ik heb het 2 dagen vol gehouden maar vandaag chocolatechip koekjes gehad en net pizza
Crisis! Check al die Omega's!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Rituals het volgende:
HaringkoninkJE
[ afbeelding ]
Was hij lekker sigme?
weten dat het niet gezond is is genoeg hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe weerhouden jullie je ervan om geen rotzooi te eten?
Ik heb het 2 dagen vol gehouden maar vandaag chocolatechip koekjes gehad en net pizza
Je zat gewoon klaar met de muis op "Invoeren" hč.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alvast een nieuwe TT: Waar Duvel zich overal mee bemoeit.
mooi lijstje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: sojamelk + allbran
T: banaan
L: 250 gr raukost, 2el olijfolie, 1 opscheplepel eiersalade, pistoletje ham/roomkaas
T: 2 wortels, pakje sultana
D: zalm met gebakken aardappeltjes (hoi anna) met witlof salade en/of boontjes
T: snoepje
ik wilde pasta maken met champignonsaus maar mn vriendje had al de pasta opgegeten. Soms word ik zo moe van samenwonenquote:
en je weet zelf ook wel dat dat verkeerd is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Morgen ben ik jarig, dus mijn lijstje voor morgen heb ik net ff bekeken, en die word echt poep
B: bak muesli met halfvolle melk
L: appelflap (er is er een jarig, hoera, hoera)
D: bord macaroni met sla
T: cappuccino, appel, yoghurt
Ik durf niks meer te pakken door die appelflap
Nou aan mn kcal zit ik wel hoor? Kan er natuurlijk altijd nog wat extra groente bij eten oid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en je weet zelf ook wel dat dat verkeerd is.
Danku! Ik ga morgen naar mijn oma en die vind appelflappen lekker, dus neem ik die meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Sigme, wat een hardloopprestatie! Hulde!
Alvast gefelicteerd Siral
En zo'n appelflap is geen reden om dan niks meer te eten! Het zit tussen je oren.
Geen gebak met slagroom?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Rituals het volgende:
HaringkoninkJE
[ afbeelding ]
Was hij lekker sigme?
Ik kan er niet echt serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Jagärtrut het volgende:
eens een keertje wat extra kcals is niet erg Siral. Zelfs wel gezond. En een appelflap is geen lunch. Eet dat kreng gewoon als tussendoortje, en eet een echte maaltijd per dag.
Dat is dus twee boterhammen en een appelflap. Dan moet ik buffelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Jagärtrut het volgende:
eens een keertje wat extra kcals is niet erg Siral. Zelfs wel gezond. En een appelflap is geen lunch. Eet dat kreng gewoon als tussendoortje, en eet een echte maaltijd per dag.
Het is een serieuze vraag? Ik vraag om advies omdat ik zelf niet weet wat ik het beste kan doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt serieus op reagerendus ik hou mn mond en ik zeg ^^wat zij zegt.
Als je wat meer moet gaan eten, en dat moet jij toch?, dan zal je her en der wat moeten buffelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat is dus twee boterhammen en een appelflap. Dan moet ik buffelen.
Ik slaap morgen toch al uit, dus mijn ontbijt is ook al laat, Nouja we gaan het proberen... dan.
Nee. Ik denk dat het anders is. Je weet best dat het verkeerd is, maar durft zelf niet meer te eten omdat je je dan schuldig voelt. Dus zoek je hier de bevestiging dat je meer moet eten, en probeert het dan te doen, zodat je je minder schuldig voelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Siral het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag? Ik vraag om advies omdat ik zelf niet weet wat ik het beste kan doen.
Als ik het lekker zo had willen doen en het me verder niet had geboeit had ik het niet eens gespost en gezegd dat het een poeplijstje is.
Ik heb vandaag ook al meer gegeten, zie mijn lijstje van vandaag op pagina 1.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je wat meer moet gaan eten, en dat moet jij toch?, dan zal je her en der wat moeten buffelen. Je moet léren genoeg te eten wanneer je dat blijkbaar uit jezelf niet doet.
Alvast een goede dag gewenst morgen, met oma & appelflap!
Misschien, maar ik probeer heus geen reacties uit te lokken. Ik weet zelf niet zo goed wat ik met mijn manier van eten aanmoet, daarom post ik hier zodat ik feedback kan krijgen. En ik vond mijn lijstje van vandaag anders ook echt prima..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat het anders is. Je weet best dat het verkeerd is, maar durft zelf niet meer te eten omdat je je dan schuldig voelt. Dus zoek je hier de bevestiging dat je meer moet eten, en probeert het dan te doen, zodat je je minder schuldig voelt.
Je moet af zien te komen van dat schuldig voelen. Kijk naar XM. Die post de laatste tijd hele aardige lijstjes, maar heeft er nog steeds last van, maar werkt daar volgens mij hard aan.....
Zolang Hond nog blij is met jullie en jullie met hem kan Hond2 wel even wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Na een moeilijk gesprek hebben we besloten dat we nog geen Hond2 hier kunnen hebben. Het asiel liet weten dat de mogelijke Hond2's brutale apen waren, en áls we al een brutale aap aandurven, dan moeten we deze toch minstens veilig kunnen opbergen.
Vandaag kon ik weer een paar honderd meter rennen om Hond op te halen, die van het erf gesneakt was om naar een wandelaar met honden te sprinten. Dat kan niet met twee honden. Dus we gaan eerst een hondengevangemis maken. Materialen zijn besteld, maar het zal nog wel een paar weken duren voordat dat helemaal af is (en een ruime 400 euro).
Genoeg over mij, hoe was jouw dag? Oh, nog gefeliciteerd met het halen van het vorige tentamen.
Dat je achteraf zegt dat een lijstje poep is, snap ik nog wel. Maar hoe kan je nou zoiets zeggen over een planning voor morgen, dan weet je toch dat je dat lijstje moet gaan aanpassen? Dus doe dat maar!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Morgen ben ik jarig, dus mijn lijstje voor morgen heb ik net ff bekeken, en die word echt poep
B: bak muesli met halfvolle melk
L: appelflap (er is er een jarig, hoera, hoera)
D: bord macaroni met sla
T: cappuccino, appel, yoghurt
Ik durf niks meer te pakken door die appelflap
Maar jij bent toch diegene die zegt dat je niet meer mag afvallen ofzo, dat ze dat op de sportschool zeiden. Dan denk ik (even lompe modus aan): doe dan niet zo moeilijk, eet gewoon eten + een appelflapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al meer gegeten, zie mijn lijstje van vandaag op pagina 1.
Die is toch ook prima..?
Dankje
[..]
Nou nou, poeh poeh, daar heb je niet van terug!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef Perruche het volgende:
Vriendje is nu geergerd gaan schoonmaken. Omdat ik boos was dat ik altijd alles moet doen; boodschappen doen en betalen, koken, bedenken wat we gaan eten, schoonmaken... soms word ik daar nogal moe van. En nu denkt ie zeker "wraak"![]()
![]()
Nouja, als ik uitslaap, pas ontbijt rond 11 uur, dan rond 2 uur een giga appelflap opeet, en dan vervolgens om 6 uur weer avondeet; een bord vol macaroni. Dan heb ik ECHT geen honger gehad hoor. En als ik dan savonds nog yoghurt en een appel pak, met een mok cappuccino, dan durf ik te garanderen dat ik dan nog geen honger heb, en dan zit ik qua kcal ook gewoon nog prima. Maar ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, ik denk dat ik er nog wel een paar crackers met beleg tussen kan proppen ergensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat je achteraf zegt dat een lijstje poep is, snap ik nog wel. Maar hoe kan je nou zoiets zeggen over een planning voor morgen, dan weet je toch dat je dat lijstje moet gaan aanpassen? Dus doe dat maar!![]()
En op je verjaardag mag je heus wel een appelflap extra, hoor!
Naja, ik heb de laatste tijd gewoon veel moeite met eten vanwege een schuldgevoel, en waardoor het komt weet ik niet, ik ben gewoon bang om dik te worden, ookal weet ik dat ik best meer kan eten. En vrijdag at ik ook gewoon een pizza, en zaterdag ook gewoon broodje shoarma. En die dag erop dan toevallig alleen tonijn met sla en een kaiserbroodje. Zo compenseer ik gewoon wat. Ik eet echt niet elke dag bizar weinig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Perruche het volgende:
Siral, die van vandaag is oke inderdaad. Maar goed, misschien snap ik gewoon niet hoe mensen zich zo'n zorgen kunnen maken over eten. Maar ja, ik eet dan ook nooit te weinigEn het is niet slim om slecht voedsel te compenseren door geen goed voedsel te eten. Neem dan nog wat fruit, yoghurt of groente tussendoor.
Daarnaast zou ik echt morsdood zijn na alleen een appelflap, maar dat terzijde
jij zou morsdood zijn na een appelflap?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Perruche het volgende:
Siral, die van vandaag is oke inderdaad. Maar goed, misschien snap ik gewoon niet hoe mensen zich zo'n zorgen kunnen maken over eten. Maar ja, ik eet dan ook nooit te weinigEn het is niet slim om slecht voedsel te compenseren door geen goed voedsel te eten. Neem dan nog wat fruit, yoghurt of groente tussendoor.
Daarnaast zou ik echt morsdood zijn na alleen een appelflap, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, mn contactpersoon bij de Engelsen leek het niet tof te vinden dat de betaalmiep me niet had teruggemaild over mn januari (!) betalingen, dus nu gaat ie er morgen achteraan! Hopelijk is het dan snel binnen, want mn rekening is aan het declinen
[..]
Nou nou, poeh poeh, daar heb je niet van terug!
ah, omdat het te weinig is. Ja, ik ook. Ik zou er denk ik alleen maar meer honger van krijgen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij zou morsdood zijn na een appelflap?
Die appelflap eet je naast je boterhammenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Siral het volgende:
[..]
Nouja, als ik uitslaap, pas ontbijt rond 11 uur, dan rond 2 uur een giga appelflap opeet, en dan vervolgens om 6 uur weer avondeet; een bord vol macaroni. Dan heb ik ECHT geen honger gehad hoor. En als ik dan savonds nog yoghurt en een appel pak, met een mok cappuccino, dan durf ik te garanderen dat ik dan nog geen honger heb, en dan zit ik qua kcal ook gewoon nog prima. Maar ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, ik denk dat ik er nog wel een paar crackers met beleg tussen kan proppen ergens
[..]
Naja, ik heb de laatste tijd gewoon veel moeite met eten vanwege een schuldgevoel, en waardoor het komt weet ik niet, ik ben gewoon bang om dik te worden, ookal weet ik dat ik best meer kan eten. En vrijdag at ik ook gewoon een pizza, en zaterdag ook gewoon broodje shoarma. En die dag erop dan toevallig alleen tonijn met sla en een kaiserbroodje. Zo compenseer ik gewoon wat. Ik eet echt niet elke dag bizar weinig.
En ik zit waarschijnlijk van 1 grote appelflap voller als van 2 boterhammen
Nouja dat gebeurd soms dus wel. Zaterdag aten we shoarma, vrijdag pizza, en iets verder terug in die week was het vast ook wel macaroni oid een dag, weet ik niet meer precies. En daar heb ik gewoon -helaas- weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef conleche het volgende:
Siral, je moet vooral wat gezonder eten. Ik zie nauwelijks groenten in je lijstjes.Sla, daar zit vrijwel niks in. En pizza, shoarma en macaroni, dat zijn dingen die je best af en toe kan eten, maar niet alledrie in 1 week.
Ik eet elke avond genoeg groente, als het niet ook wortels oid is tussendoor. En met sla bedoel ik: Sla (geen ijsberg), tomaat, komkommer en paprika.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die appelflap eet je naast je boterhammen
Maar de weegschaal vertelt je toch of je aankomt of niet?
Dan kan je altijd nog wat minder als de weegschaal doorslaat of je kleding krap wordt.
-edit- wat Conleche zegt..fruit zie ik wel vaak maar 1 stuks maar groente niet veel.
na alleen een appelflap en verder geen lunchquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij zou morsdood zijn na een appelflap?
Kan je niet vragen of je moeder er nog een groentengerecht bij maakt? Of maak dat desnoods zelf? Dan eet je wat minder van wat zij eten, als dat echt ongezond is en dan eet je veel groenten. Je kan ook op je boterhammen wat groenten doen. Koop zo'n zakje rauwkost bv. Dat is heel lekker op je boterham met kaas of kipfilet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Siral het volgende:
[..]
Nouja dat gebeurd soms dus wel. Zaterdag aten we shoarma, vrijdag pizza, en iets verder terug in die week was het vast ook wel macaroni oid een dag, weet ik niet meer precies. En daar heb ik gewoon -helaas- weinig over te zeggen.
Hoop ik ook. Zo irritant!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, mn contactpersoon bij de Engelsen leek het niet tof te vinden dat de betaalmiep me niet had teruggemaild over mn januari (!) betalingen, dus nu gaat ie er morgen achteraan! Hopelijk is het dan snel binnen, want mn rekening is aan het declinen![]()
Het is wel effectief. Zo doe ik dat hier ookquote:Nou nou, poeh poeh, daar heb je niet van terug!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Je moet af zien te komen van dat schuldig voelen. Kijk naar XM. Die post de laatste tijd hele aardige lijstjes, maar heeft er nog steeds last van, maar werkt daar volgens mij hard aan.....
Als we shoarma eten, eten we daar ook altijd gewoon sla met tomaat,komkommer en paprika e.d bij. Of evt andere groente. En ja op het brood kan ik idd wel doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet vragen of je moeder er nog een groentengerecht bij maakt? Of maak dat desnoods zelf? Dan eet je wat minder van wat zij eten, als dat echt ongezond is en dan eet je veel groenten. Je kan ook op je boterhammen wat groenten doen. Koop zo'n zakje rauwkost bv. Dat is heel lekker op je boterham met kaas of kipfilet.
Ja alleen die van mij blijft de hele avond sjaggoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zo irritant!
[..]
Het is wel effectief. Zo doe ik dat hier ook(mopperen, zodat hij wat gaat doen
)
Morgenochtend wordt m'n haar geknipt. Er moet een flink stuk af, maar ik wil het niet zo kort hebben als ik altijd had.
Maar da's toch geen fatsoenlijke groente? kool, broccoli, courgette, aubergine, witlof, spruiten, boontjes, dat is groenten, alleen sla en tomaat (weet niet hoeveel maar het klinkt niet alsof je aan minstens 200 gr per dag komt) is niet goed heur. Vind ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Als we shoarma eten, eten we daar ook altijd gewoon sla met tomaat,komkommer en paprika e.d bij. Of evt andere groente. En ja op het brood kan ik idd wel doen
ja maar jij eet meer "crap" en skipt goed eten. Kan je niet zelf koken ofzo ipv te eten wat de pot schaft, of wat iemand anders al zei, beetje groenvoer extra koken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Siral het volgende:
[..]
Nouja, als ik uitslaap, pas ontbijt rond 11 uur, dan rond 2 uur een giga appelflap opeet, en dan vervolgens om 6 uur weer avondeet; een bord vol macaroni. Dan heb ik ECHT geen honger gehad hoor. En als ik dan savonds nog yoghurt en een appel pak, met een mok cappuccino, dan durf ik te garanderen dat ik dan nog geen honger heb, en dan zit ik qua kcal ook gewoon nog prima. Maar ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, ik denk dat ik er nog wel een paar crackers met beleg tussen kan proppen ergens
[..]
Naja, ik heb de laatste tijd gewoon veel moeite met eten vanwege een schuldgevoel, en waardoor het komt weet ik niet, ik ben gewoon bang om dik te worden, ookal weet ik dat ik best meer kan eten. En vrijdag at ik ook gewoon een pizza, en zaterdag ook gewoon broodje shoarma. En die dag erop dan toevallig alleen tonijn met sla en een kaiserbroodje. Zo compenseer ik gewoon wat. Ik eet echt niet elke dag bizar weinig.
En ik zit waarschijnlijk van 1 grote appelflap voller als van 2 boterhammen
Ja, maar hij had al voor me aan de betaalmiep gevraagd hoe en wat, en zo kwamen we erachter dat er iets fout was gegaan, maar vervolgens hoorde ik een tijd van beide niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat is vaak zo ben ik inmiddels achter, ze weten vaak niet dat er nog niet betaald is.
Twenks!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Zo irritant!
[..]
Het is wel effectief. Zo doe ik dat hier ook(mopperen, zodat hij wat gaat doen
)
Morgenochtend wordt m'n haar geknipt. Er moet een flink stuk af, maar ik wil het niet zo kort hebben als ik altijd had.
je vergeet broccoli!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar da's toch geen fatsoenlijke groente? kool, broccoli, courgette, aubergine, witlof, spruiten, boontjes, dat is groenten, alleen sla en tomaat (weet niet hoeveel maar het klinkt niet alsof je aan minstens 200 gr per dag komt) is niet goed heur. Vind ik.
Oe, leuk, dierentuin! Welke?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo. Ingecheckt, busticket gekocht, cadeautje voor de Duutser gekocht (we gaan naar de dierentuin op z'n verjaardag!, daar tickets voor gekocht)...Gegeten. Nu ben ik klaar met alles wat ik moet doen.
Ik zal even een voorfoto posten waarvan ik schrok en waarvan ik dacht: en NU gaat het eraf. Als het net geborsteld is zit het nml heel mooi, maar anders nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Twenks!
En doe je dan voor en na foto's? Want ik kan me niet herinneren dat ik jou met megalang hippie-haar heb gezien!
Hannover. Schijnt heel tof te zijn, en daar wil de Duutser al lang naar toe. Alleen jammer dat ik zei dat ik zaterdag het programma regelde, hij gelijk dat raadde/ried! Ik heb geprobeerd er overheen te lullen, maar weet niet of dat gelukt is..quote:
uploaden ergens!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Even uitzoeken hoe ik vanaf mn mobiel een foto kan posten in Slank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt heel erg gaan inzakken van boven, dus ik wil er nu gewoon een stuk af hebben tot vlak onder m'n schouders ongeveer en in laagjes, want dan zit er bovenop ook nog wat volume als het weer langer wordt.
Zal morgen na het bezoek een na-foto posten.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
Heb hem even naar m'n mail gestuurd en vervolgens geüpload met Tinypic.
Nieuw lid van de Kelly Family says hi.
Oh, niet teveel lengte er af halen! Gewoon de puntjes en zeggen dat ze het in lágen moet knippen. Krijg je volume en heb je een prachtige krullenbos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt heel erg gaan inzakken van boven, dus ik wil er nu gewoon een stuk af hebben tot vlak onder m'n schouders ongeveer en in laagjes, want dan zit er bovenop ook nog wat volume als het weer langer wordt.
Zal morgen na het bezoek een na-foto posten.
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Potje rode kool is trouwens belachelijk gezoet. In rode kool zit 2% suiker, in potkool 10%..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Desnoods lepel je een potje bietjes of rode kool leeg.
Dit! En misschien een (schuine) pony erbij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, niet teveel lengte er af halen! Gewoon de puntjes en zeggen dat ze het in lágen moet knippen. Krijg je volume en heb je een prachtige krullenbos!![]()
Ik ga even overleggen morgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, niet teveel lengte er af halen! Gewoon de puntjes en zeggen dat ze het in lágen moet knippen. Krijg je volume en heb je een prachtige krullenbos!![]()
Dan krijgt ze ongeveer mijn kapselquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit! En misschien een (schuine) pony erbij.
Ze moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Potje rode kool is trouwens belachelijk gezoet. In rode kool zit 2% suiker, in potkool 10%..
oke dankjewel, ga morgen opnieuw proberenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer zo min mogelijk (liefst geen! ) suiker te eten, dat helpt tegen de lust tot zoete rotzooi. De eerste week is het ergst.
Tegen hartige rotzooi helpt het eten van hartige gezondheid. Véél groente eten, en voldoende yoghurt / eieren / andere goed vullende dingen.
Tip van Co: augurken met ham!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke dankjewel, ga morgen opnieuw proberen
Nou ja, ik gebruik geen shampoo en heb toch krullen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik was in m'n hoofd al (nog meer) aan het besparen op shampoo, maar dat gaat hem niet worden dus als ik jullie zo hoor.
Gherkin-facequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tip van Co: augurken met ham!Lekker tussendoortje
En worteltjes!
Voor lang haar heb je net zoveel shampoo nodig als voor kort haar? Je moet je shampoo namelijk eerst opschuimen in je handen en alleen je hoofdhuid masseren..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik was in m'n hoofd al (nog meer) aan het besparen op shampoo, maar dat gaat hem niet worden dus als ik jullie zo hoor.
Het is -vind ik- wel handig om te weten dat potkool erg veel suiker bevat. Bij groente is dat onverwacht en voor afvallen (of suikertrek vermijden) wel erg relevant.quote:
Oh zo doe ik dat nooit?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor lang haar heb je net zoveel shampoo nodig als voor kort haar? Je moet je shampoo namelijk eerst opschuimen in je handen en alleen je hoofdhuid masseren..
inderdaad! ik doe volgensmij nog wel veel langer dan 2 maanden met een fles shampoo, zal me verbazen als ik meer dan 3 flessen per jaar koop! ik gebruik ook maar een klein beetje shampoo en dan wassen om de 2 a 3 dagen, werkt perfectquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Een euromuntje aan shampoo, opschuimen en in je haar smeren.
Zo kan je ook makkelijk 2 maand met een shampoo
Schoon is schoon!
En om de 2 dagen wassen
Baas zegt dat het goed is want positief, contact, dit dat. Leraar zegt te losjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Foto!
En wat betreft presteren, wat zegt je baas/tutor?
Hip! Wat is dat gat links?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef progje het volgende:
nieuwe koelkast
http://www.bobshop.nl/nl/(...)anse-koelkast/p34131
Donderdag wordt ie bezorgd.
En we hebben het model met wat schade aan de achterkant maar dat scheelde weer meer dan 100 euro.
Dus dat was wel de moeite (een klein deukje aan de achterkant en maakt voor garantie niks uit)
Coolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef progje het volgende:
nieuwe koelkast
En we hebben het model met wat schade aan de achterkant maar dat scheelde weer meer dan 100 euro.
Dus dat was wel de moeite (een klein deukje aan de achterkant en maakt voor garantie niks uit)
Ja die we nu hebben maakt zoveel herrie en de thermostaat is niet goed meer, dus de achterwand bevriest de helft van de tijd. En aangezien de woonkamer en keuken aan elkaar vast zitten word ik gek van de herrie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef MarMar het volgende:
Toffe koelkast, zoiets hebben wij ook sinds een paar maanden, ben er superblij mee.
Ja het is wel ernstig veel geld jaquote:
Oooooh, daar heb ik laatst nog voor staan kwijlen in de Mediamarkt. Handig dingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef progje het volgende:
nieuwe koelkast
Groot gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef progje het volgende:
[..]
Ja het is wel ernstig veel geld ja
Maar ja ik wil al zolang een koelkast + vriezer met veel ruimte.
Dus nu onze oude aan het afsterven is moest het er maar een keer van komen.
No frost of dat niet? /te lui om te kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef progje het volgende:
[..]
Ja het is wel ernstig veel geld ja
Maar ja ik wil al zolang een koelkast + vriezer met veel ruimte.
Dus nu onze oude aan het afsterven is moest het er maar een keer van komen.
Als de dag oké is, is het dan ook gelukt om genoeg te eten rondom het leren (en de date)?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef Rituals het volgende:
@sigme: Jammer dat er geen Hond2 kan komen, maar het klinkt als een verstandige beslissing. Het asiel verwacht ook niet binnen korte termijn een nieuwe, wel 'geschikte'-Hond2 te krijgen? Hopelijk helpt het jou een beetje als die ren er staat!
Dankje! Mijn dag was oké. De date was gisteravond langsgekomen en is vanmorgen even in bed blijven liggen terwijl ik ben gaan leren. 's Middags heb ik nog een practicum gehad op de uni en daarna heb ik nog (max.) één uur kunnen leren, toen was de concentratie op. Morgen ga ik weer verder.
Ja goede? Moet mijn vorige tube nog leegmaken, doe er zowat een jr meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En idd een beetje shampoo in je handpalmen en dat een beetje over je handen wrijven en vervolgens je hoofdhuid masseren. Er ontstaat bij mij dan zoveel schuim dat ik zo ook de rest van mijn haar meeneem.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
No frost of dat niet? /te lui om te kijken
Vind hem wel gaaf, voordeel is dat ze stil zijn ook.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de dag oké is, is het dan ook gelukt om genoeg te eten rondom het leren (en de date)?
Oh, en misschien kan je proberen wat te experimenteren met eten om de concentratie weer te herwinnen, ik dacht dat dat suiker wel nuttig kon zijn? Ik weet daar niet genoeg van, misschien iemand anders?
Fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
en hij hoeft niet op de waterleiding, dat is ook wel ideaal...
Ik wilde er ook 1 maar ze zijn echt té duur voor de inhoud..quote:
Ja redelijk. Samen met de date geluncht (en daar ruim de tijd voor genomen), dus dat was in ieder geval goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de dag oké is, is het dan ook gelukt om genoeg te eten rondom het leren (en de date)?
Oh, en misschien kan je proberen wat te experimenteren met eten om de concentratie weer te herwinnen, ik dacht dat dat suiker wel nuttig kon zijn? Ik weet daar niet genoeg van, misschien iemand anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef neen het volgende:
Ik heb douche gel van een user hier maar daar was ik m'n haar ook meeweet ik veel
Van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Your body. Your soul. Your rituals.
*meeschudtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Don't worry, I won't*schudt manen*
Ik heb nu weer slag, door de laagjes!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*meeschudt
Met de laagjes-shampoo wordt mijn haar behoorlijk steil. Als ik het met de iedere dag shampoo was, krijg ik juist curlies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 21:44:40 ]
Von agree-enstein!quote:
Thx!quote:
Merk als ik ontbijt dat ik echt veel vlugger meer honger heb en ook gewoon door de dag echt meer eet, de appel is wel om 10 uur ofzo, maar dan val ik nog niet echt om terwijl als ik ontbijt ik dan al mega uitkijk naar het middageten...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt goed aurum![]()
Welkom terug sjaap. Je lijstje is best mooi toch, je ontbijt alleen niet?
Je hebt precies het probleem in de gatenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het probleem is waarschijnlijk dat "laten we alles helemaal plannen" niet aan hem besteed is. Waarschijnlijk is hij bang dat hij -als de vakantie nu al vastgelegd wordt - dan geen zin heeft. Gebeurt ons ook af en toe. Boeken we een camping en besluiten we een dag voor vertrek toch maar iets anders te gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door neen op 02-03-2011 01:28:18 ]het lijkt niet wat het is
Ik had iets teveel tomatensaus gebruikt en in combi met het vocht dat nog uit de tomaten kwam, was ie iets te nat geworden. Verder moet je een hele goede afzuigkap hebben, want die courgette bakken zonder je huis blauw te zetten, is wel prettiger.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef anna82 het volgende:
XM, de melanzane zag er lekker uit! Was hij dat ook?
beetje weinig groenten maar niet slechtquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning!
O: kwork met muesli
T: minneola
L: 2,5 boterham (één klein boterhammetje) met 2x appelstroop, 1x kaas
T: grapefruit
D: met collega's uit eten, net op de kaart gekeken en ik denk dat ik de pasta met gerookte zalm, rucola, Napolitana saus en room neem. En wat wijntjes, ongetwijfeld.
Misschien dat er nog een salade bij wordt geserveerd, geen ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
beetje weinig groenten maar niet slecht
Wat is je advies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
stomme stemwijzer... en stom collegegeld![]()
weet nog steeds niet wat ik nu moet stemmen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:18 schreef neen het volgende:
Ja linkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
VVD, en dat klopt verder ook wel, m.u.v. de onderwijsbezuinigingen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat is je advies?
ik zat het dichtst bij D66 en het verst van PVV, geloof ik...
ok dan doe hem nog maar een keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
VVD, en dat klopt verder ook wel, m.u.v. de onderwijsbezuinigingen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:11 schreef MarMar het volgende:
Oh en ik vind alles best, als jullie maar geen coalitiepartij stemmen!!!
* MarMar stemt Groen Links, ondanks Kunduz..
want? ik ben het verder op de belangrijkste, voor mij althans, fronten, met ze eensquote:
Want dan neutraliseer je haar stem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
want? ik ben het verder op de belangrijkste, voor mij althans, fronten, met ze eens
m.u.v. collegegeld dus, en da's lastig.
Nee gisteren. Vandaar dequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef V1z0R het volgende:Merel hoe was de date? Of kan ik dat hier teruglezen?
Of heb je die nou morgen pas...
wat leuk om te lezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee gisteren. Vandaar deHet eerste weekendje weg is gepland en als alles gaat zoals we willen komt er ook nog een tripje in het voorjaar en een vakantie in het najaar. Vooruitplannen is opeens niet eng meer!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee gisteren. Vandaar deHet eerste weekendje weg is gepland en als alles gaat zoals we willen komt er ook nog een tripje in het voorjaar en een vakantie in het najaar. Vooruitplannen is opeens niet eng meer!
Jaaaaaquote:
Sorry, kon het niet laten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:43 schreef Syrena het volgende:
Whoooo luv i in the airrrrr!Fijn!
Hier is weer een collega gevallen, thuis van de trapZe belde net, bewusteloos geweest en alles en met ambu naar ziekenhuis enzo. Huu. Hoop dat ze snel opknapt. Is al de tweede collega met hersenpudding na een val
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
wut?
ik ben tegen VVd stemmen, daarom(niets persoonlijks heur
)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef Merel het volgende:
Moeten we alleen niet van die Calimero-acties krijgen zodat het weekendje weg opeens met iemand anders doorgebracht moet gaan worden, dus hij mag echt niet meer zonder mij op vakantie!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
trouwens, als men wil lachen/huilen als je kijkt naar wie er mogen stemmen, even kijken op de RTL4 Ochtendnieuws Hyve
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef MarMar het volgende:
[trots]m'n oudste heeft gymnasium advies [/trots]
On the other hand?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef Blurred86 het volgende:
wie weet er een mooi alternatief voor 'however' en 'although' ? ik gebruik die woorden echt te vaak in mijn scriptie maar weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef MarMar het volgende:
[trots]m'n oudste heeft gymnasium advies [/trots]
Zit vaak vol met suiker, dus ik kijk er niet van op!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Goedemorgen!
Niet om te muggenziften ofzo maar hiervan schrok ik echt: die muesli die ik eet nu, die bevat 418 kcal per honderd gram![]()
?? En 1 bakje met melk is toch al ruim 100 gram. Is dat wel normaal of heb ik hele aparte muesli?
![]()
Dat!quote:
Jezus christus... mijn ontbijt bevat nu bijna 600 kcal.. nondeju....quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit vaak vol met suiker, dus ik kijk er niet van op!
but, yet, moreover, notwithstanding, nevertheless, on the other hand, on the contrary, moreover, consequently,quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef Blurred86 het volgende:
wie weet er een mooi alternatief voor 'however' en 'although' ? ik gebruik die woorden echt te vaak in mijn scriptie maar weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen..
ah ja die kan ik wel een paar keer gebruiken denk ik, thanks!quote:
Thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good meuning!
Siral, gefelie!![]()
Aurum en Merel, klinkt goed![]()
![]()
MarMar, woei, wat goed!
Havermout en gedroogd fruit. Havermout is goed, gedroogd fruit zit bomvol suikers, dus met mate eten. Maar havermout is behoorlijk energierijk en gezond, dus dat deel is volledig verantwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Goedemorgen!
Niet om te muggenziften ofzo maar hiervan schrok ik echt: die muesli die ik eet nu, die bevat 418 kcal per honderd gram![]()
?? En 1 bakje met melk is toch al ruim 100 gram. Is dat wel normaal of heb ik hele aparte muesli?
![]()
Kan ook zijn dat er veel noten in zit, zo zijn cashews ook iets van 600kcal/100gr.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Jezus christus... mijn ontbijt bevat nu bijna 600 kcal.. nondeju....
Ja maargoed, ik eet normaal qua ontbijt max 200 kcal en nu ineens 600, dat is wel echt bizar.. dit ga ik dus niet meer doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Havermout en gedroogd fruit. Havermout is goed, gedroogd fruit zit bomvol suikers, dus met mate eten. Maar havermout is behoorlijk energierijk en gezond, dus dat deel is volledig verantwoord.
Rozijnen, amandel, zonnebloempitten zie ik staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat er veel noten in zit, zo zijn cashews ook iets van 600kcal/100gr.
Gefeliciteerd trouwens!
Is de muesli zelf 400 kcal per 100 g? Of een portie incl. melk? Je eet toch geen 100 g. muesli als ontbijt? Dat is namelijk echt veel! Weeg het eens af en je zal zien dat 50 g. ook al best veel is, denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja maargoed, ik eet normaal qua ontbijt max 200 kcal en nu ineens 600, dat is wel echt bizar.. dit ga ik dus niet meer doen![]()
Meet je je muesli dan af? Want 100 gram is vrij veel, op mijn pak staat dat een portie 40 gram is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja maargoed, ik eet normaal qua ontbijt max 200 kcal en nu ineens 600, dat is wel echt bizar.. dit ga ik dus niet meer doen![]()
GMTAquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is de muesli zelf 400 kcal per 100 g? Of een portie incl. melk? Je eet toch geen 100 g. muesli als ontbijt? Dat is namelijk echt veel! Weeg het eens af en je zal zien dat 50 g. ook al best veel is, denk ik.
Ja maar... hoeveel voedingsstofjes zitten erin? Kcals op zich zijn niet slecht, ze zijn alleen slecht als er verder niets inzit. Je lijf kan er iets mee en dat is belangrijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Jezus christus... mijn ontbijt bevat nu bijna 600 kcal.. nondeju....
dat dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe er meestal een eetlepel of 3/4 doorheen. Zo'n pak is vaak 500 gr ofzo, je doet toch niet 1/5e van dat pak door je yoghurt/kwark/melk?
Inclusief melk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef Siral het volgende:
Het is een grote zak, en ik had gewoon wat in een bakje gedaan, wat ik normaal doe, met wat melk erbij. Ik heb het net in een weegschaal gegooid, en er stond letterlijk 120 gram.........![]()
Maar met de nextman had ik nog niet echt 'hoe staan we ervoor' gesprekken gehad, alleen een impulsieve actie om een weekendje weg te doen, dat is anders!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef Merel het volgende:
Moeten we alleen niet van die Calimero-acties krijgen zodat het weekendje weg opeens met iemand anders doorgebracht moet gaan worden, dus hij mag echt niet meer zonder mij op vakantie!
Dat is je antwoord. Andere ontbijtroutine zoeken. Ik stem voor havermout als je dat lust.quote:En ik heb vaak na muesli nog meer honger dan na 2 boterhammen.
Normaal eet ik 1 of 2 boterhammen smorgens, vaak 1. En nu een keer muesli omdat ik vrij ben en dat lekker vind en alle tijd heb. Maar dat doe ik dus NOOIT meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is je antwoord. Andere ontbijtroutine zoeken. Ik stem voor havermout als je dat lust.
Sorry, maar ik vind echt dat je overdrijftquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Normaal eet ik 1 of 2 boterhammen smorgens, vaak 1. En nu een keer muesli omdat ik vrij ben en dat lekker vind en alle tijd heb. Maar dat doe ik dus NOOIT meer.
En ik denk wel dat ik havermout lust jaBrinta e.d lust ik ook. Ik eet het alleen nooit omdat ik smorgens in de trein eet. En dan zijn boterhammen makkelijk
Maargoed die muesli van vandaag... doe ik dus echt nooit meer........
IK vind 600 kcal voor een ontbijt niet overdreven? En zoals ik zei, ik eet het bij uitzondering.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind echt dat je overdrijft.
Je hebt Jordans muesli, volgens mij is dat van die Amerikaanse gezoete rommel. Ik heb zelf muesli van Bio+ (biologisch dus) en dat eet ik nou al een tijdje en ik kom er echt geen kilo's van aan. En ik eet meer dan jij op een dag.
Eens met XM. En die zoete troep kan je geen muesli noemen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Siral het volgende:
[..]
IK vind 600 kcal voor een ontbijt niet overdreven? En zoals ik zei, ik eet het bij uitzondering.
Wel schriftelijk en in drievoud mag ik hopen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
En nu ben ik even weg want ik krijg van de drager in kwestie het verzoek of ik een luier wil vervangen.
Maar daar pas je dan dus je voeding verder in de dag dus op aan, ik kan me voorstellen dat veel mensen smorgens met zoveel kcal ontbijten en savonds weinig kcal eten. Maargoed ik eet vanavond macaroni met gehakt en saus etcquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
Toen ik met havermout ontbeet zat ik boven de 700 kcals voor ontbijt. Ligt er maar net aan wat je verder eet of het nuttig is of niet. Helaas heb ik een soort voedingsallergie voor havermout waardoor ik het niet dagelijks moet eten.
Ja weet ik veel, het dat ik toenstraks even nader onderzoek deed. En ik vind het niet overdreven, maar bizar veel, als je normaal 1 boterham eet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eens met XM. En die zoete troep kan je geen muesli noemen....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
Toen ik met havermout ontbeet zat ik boven de 700 kcals voor ontbijt. Ligt er maar net aan wat je verder eet of het nuttig is of niet. Helaas heb ik een soort voedingsallergie voor havermout waardoor ik het niet dagelijks moet eten.
thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge
Gefeli siral!
Jordans heeft goeie muesli en slechte zoete cruesli, die vult ook minder. Ik heb de Master Crumblevan lidl met fruit en noten, maar doe meer een lepel door de yoghurt dan dat ik het eet als ontbijt.
Ja precies, maar nu weet ik wel in de toekomst hoe het zit gelukkigquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef Blurred86 het volgende:
Ik snap dat trouwens wel hoor Siral, dat je er van schrikt dat je ontbijt ineens 600 kcal is terwijl je dacht dat het gewoon vergelijkbaar was met boterhammen. Ik eet zelf mijn muesli door de yoghurt en dan idd een paar eetlepels erdoor en niet een hele bak vol muesli
en gefeliciteerd met je verjaardag
Macaroni staat op mijn blacklist met zinloze etenswaren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Maar daar pas je dan dus je voeding verder in de dag dus op aan, ik kan me voorstellen dat veel mensen smorgens met zoveel kcal ontbijten en savonds weinig kcal eten. Maargoed ik eet vanavond macaroni met gehakt en saus etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |