Je zat gewoon klaar met de muis op "Invoeren" hč.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alvast een nieuwe TT: Waar Duvel zich overal mee bemoeit.
mooi lijstje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: sojamelk + allbran
T: banaan
L: 250 gr raukost, 2el olijfolie, 1 opscheplepel eiersalade, pistoletje ham/roomkaas
T: 2 wortels, pakje sultana
D: zalm met gebakken aardappeltjes (hoi anna) met witlof salade en/of boontjes
T: snoepje
ik wilde pasta maken met champignonsaus maar mn vriendje had al de pasta opgegeten. Soms word ik zo moe van samenwonenquote:
en je weet zelf ook wel dat dat verkeerd is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Morgen ben ik jarig, dus mijn lijstje voor morgen heb ik net ff bekeken, en die word echt poep
B: bak muesli met halfvolle melk
L: appelflap (er is er een jarig, hoera, hoera)
D: bord macaroni met sla
T: cappuccino, appel, yoghurt
Ik durf niks meer te pakken door die appelflap
Nou aan mn kcal zit ik wel hoor? Kan er natuurlijk altijd nog wat extra groente bij eten oid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en je weet zelf ook wel dat dat verkeerd is.
Danku! Ik ga morgen naar mijn oma en die vind appelflappen lekker, dus neem ik die meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Sigme, wat een hardloopprestatie! Hulde!
Alvast gefelicteerd Siral
En zo'n appelflap is geen reden om dan niks meer te eten! Het zit tussen je oren.
Geen gebak met slagroom?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Rituals het volgende:
HaringkoninkJE
[ afbeelding ]
Was hij lekker sigme?
Ik kan er niet echt serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Jagärtrut het volgende:
eens een keertje wat extra kcals is niet erg Siral. Zelfs wel gezond. En een appelflap is geen lunch. Eet dat kreng gewoon als tussendoortje, en eet een echte maaltijd per dag.
Dat is dus twee boterhammen en een appelflap. Dan moet ik buffelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Jagärtrut het volgende:
eens een keertje wat extra kcals is niet erg Siral. Zelfs wel gezond. En een appelflap is geen lunch. Eet dat kreng gewoon als tussendoortje, en eet een echte maaltijd per dag.
Het is een serieuze vraag? Ik vraag om advies omdat ik zelf niet weet wat ik het beste kan doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt serieus op reagerendus ik hou mn mond en ik zeg ^^wat zij zegt.
Als je wat meer moet gaan eten, en dat moet jij toch?, dan zal je her en der wat moeten buffelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat is dus twee boterhammen en een appelflap. Dan moet ik buffelen.
Ik slaap morgen toch al uit, dus mijn ontbijt is ook al laat, Nouja we gaan het proberen... dan.
Nee. Ik denk dat het anders is. Je weet best dat het verkeerd is, maar durft zelf niet meer te eten omdat je je dan schuldig voelt. Dus zoek je hier de bevestiging dat je meer moet eten, en probeert het dan te doen, zodat je je minder schuldig voelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Siral het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag? Ik vraag om advies omdat ik zelf niet weet wat ik het beste kan doen.
Als ik het lekker zo had willen doen en het me verder niet had geboeit had ik het niet eens gespost en gezegd dat het een poeplijstje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |