Allebei liefquote:
Helemaal voor jou alleenquote:Edoch:naamtopique
get a room!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Allebei lief.
[..]
Helemaal voor jou alleen.
Maak je nu ook eens eentje voor mij?.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef neen het volgende:
voor de mensen die discrimeren op naam of uiterlijk
voor maria die wel is ingevallen denk ik dan qua gezicht
voor Viking die naar de kapper wil/gaat
uiteraard voor de man van Uniek die beter moet worden
voor het jarige tortelduifje
voor de rest van een iemand met een friese naam enzo
jeu!
bedankt voor neen voor deze samenvatting waar ik me geheel bij aansluit!
ik ga maar eens koken. ik vind zes uur altijd zo vroeg, maar ik heb ook honger als een paard.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef Merel het volgende:
Hongerrr.. En het duurt nog zooo lang voordat we gaan eten. M'n maag knort!
Foto!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:01 schreef neen het volgende:
Overigens eet ik nog gewoon slecht, sport ik wel oke hoewel het hardlopen wat minder is, heb ik ook m'n haartjes geknipt en ben ik er niet over uit of ik nu wel of niet goed presenteer.
Probeer zo min mogelijk (liefst geen! ) suiker te eten, dat helpt tegen de lust tot zoete rotzooi. De eerste week is het ergst.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe weerhouden jullie je ervan om geen rotzooi te eten?
Ik heb het 2 dagen vol gehouden maar vandaag chocolatechip koekjes gehad en net pizza
Crisis! Check al die Omega's!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Rituals het volgende:
HaringkoninkJE
[ afbeelding ]
Was hij lekker sigme?
weten dat het niet gezond is is genoeg hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe weerhouden jullie je ervan om geen rotzooi te eten?
Ik heb het 2 dagen vol gehouden maar vandaag chocolatechip koekjes gehad en net pizza
Je zat gewoon klaar met de muis op "Invoeren" hč.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alvast een nieuwe TT: Waar Duvel zich overal mee bemoeit.
mooi lijstje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: sojamelk + allbran
T: banaan
L: 250 gr raukost, 2el olijfolie, 1 opscheplepel eiersalade, pistoletje ham/roomkaas
T: 2 wortels, pakje sultana
D: zalm met gebakken aardappeltjes (hoi anna) met witlof salade en/of boontjes
T: snoepje
ik wilde pasta maken met champignonsaus maar mn vriendje had al de pasta opgegeten. Soms word ik zo moe van samenwonenquote:
en je weet zelf ook wel dat dat verkeerd is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Morgen ben ik jarig, dus mijn lijstje voor morgen heb ik net ff bekeken, en die word echt poep
B: bak muesli met halfvolle melk
L: appelflap (er is er een jarig, hoera, hoera)
D: bord macaroni met sla
T: cappuccino, appel, yoghurt
Ik durf niks meer te pakken door die appelflap
Nou aan mn kcal zit ik wel hoor? Kan er natuurlijk altijd nog wat extra groente bij eten oid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en je weet zelf ook wel dat dat verkeerd is.
Danku! Ik ga morgen naar mijn oma en die vind appelflappen lekker, dus neem ik die meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Sigme, wat een hardloopprestatie! Hulde!
Alvast gefelicteerd Siral
En zo'n appelflap is geen reden om dan niks meer te eten! Het zit tussen je oren.
Geen gebak met slagroom?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Rituals het volgende:
HaringkoninkJE
[ afbeelding ]
Was hij lekker sigme?
Ik kan er niet echt serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Jagärtrut het volgende:
eens een keertje wat extra kcals is niet erg Siral. Zelfs wel gezond. En een appelflap is geen lunch. Eet dat kreng gewoon als tussendoortje, en eet een echte maaltijd per dag.
Dat is dus twee boterhammen en een appelflap. Dan moet ik buffelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Jagärtrut het volgende:
eens een keertje wat extra kcals is niet erg Siral. Zelfs wel gezond. En een appelflap is geen lunch. Eet dat kreng gewoon als tussendoortje, en eet een echte maaltijd per dag.
Het is een serieuze vraag? Ik vraag om advies omdat ik zelf niet weet wat ik het beste kan doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt serieus op reagerendus ik hou mn mond en ik zeg ^^wat zij zegt.
Als je wat meer moet gaan eten, en dat moet jij toch?, dan zal je her en der wat moeten buffelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat is dus twee boterhammen en een appelflap. Dan moet ik buffelen.
Ik slaap morgen toch al uit, dus mijn ontbijt is ook al laat, Nouja we gaan het proberen... dan.
Nee. Ik denk dat het anders is. Je weet best dat het verkeerd is, maar durft zelf niet meer te eten omdat je je dan schuldig voelt. Dus zoek je hier de bevestiging dat je meer moet eten, en probeert het dan te doen, zodat je je minder schuldig voelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Siral het volgende:
[..]
Het is een serieuze vraag? Ik vraag om advies omdat ik zelf niet weet wat ik het beste kan doen.
Als ik het lekker zo had willen doen en het me verder niet had geboeit had ik het niet eens gespost en gezegd dat het een poeplijstje is.
Ik heb vandaag ook al meer gegeten, zie mijn lijstje van vandaag op pagina 1.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je wat meer moet gaan eten, en dat moet jij toch?, dan zal je her en der wat moeten buffelen. Je moet léren genoeg te eten wanneer je dat blijkbaar uit jezelf niet doet.
Alvast een goede dag gewenst morgen, met oma & appelflap!
Misschien, maar ik probeer heus geen reacties uit te lokken. Ik weet zelf niet zo goed wat ik met mijn manier van eten aanmoet, daarom post ik hier zodat ik feedback kan krijgen. En ik vond mijn lijstje van vandaag anders ook echt prima..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat het anders is. Je weet best dat het verkeerd is, maar durft zelf niet meer te eten omdat je je dan schuldig voelt. Dus zoek je hier de bevestiging dat je meer moet eten, en probeert het dan te doen, zodat je je minder schuldig voelt.
Je moet af zien te komen van dat schuldig voelen. Kijk naar XM. Die post de laatste tijd hele aardige lijstjes, maar heeft er nog steeds last van, maar werkt daar volgens mij hard aan.....
Zolang Hond nog blij is met jullie en jullie met hem kan Hond2 wel even wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Na een moeilijk gesprek hebben we besloten dat we nog geen Hond2 hier kunnen hebben. Het asiel liet weten dat de mogelijke Hond2's brutale apen waren, en áls we al een brutale aap aandurven, dan moeten we deze toch minstens veilig kunnen opbergen.
Vandaag kon ik weer een paar honderd meter rennen om Hond op te halen, die van het erf gesneakt was om naar een wandelaar met honden te sprinten. Dat kan niet met twee honden. Dus we gaan eerst een hondengevangemis maken. Materialen zijn besteld, maar het zal nog wel een paar weken duren voordat dat helemaal af is (en een ruime 400 euro).
Genoeg over mij, hoe was jouw dag? Oh, nog gefeliciteerd met het halen van het vorige tentamen.
Dat je achteraf zegt dat een lijstje poep is, snap ik nog wel. Maar hoe kan je nou zoiets zeggen over een planning voor morgen, dan weet je toch dat je dat lijstje moet gaan aanpassen? Dus doe dat maar!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Morgen ben ik jarig, dus mijn lijstje voor morgen heb ik net ff bekeken, en die word echt poep
B: bak muesli met halfvolle melk
L: appelflap (er is er een jarig, hoera, hoera)
D: bord macaroni met sla
T: cappuccino, appel, yoghurt
Ik durf niks meer te pakken door die appelflap
Maar jij bent toch diegene die zegt dat je niet meer mag afvallen ofzo, dat ze dat op de sportschool zeiden. Dan denk ik (even lompe modus aan): doe dan niet zo moeilijk, eet gewoon eten + een appelflapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook al meer gegeten, zie mijn lijstje van vandaag op pagina 1.
Die is toch ook prima..?
Dankje
[..]
Nou nou, poeh poeh, daar heb je niet van terug!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef Perruche het volgende:
Vriendje is nu geergerd gaan schoonmaken. Omdat ik boos was dat ik altijd alles moet doen; boodschappen doen en betalen, koken, bedenken wat we gaan eten, schoonmaken... soms word ik daar nogal moe van. En nu denkt ie zeker "wraak"![]()
![]()
Nouja, als ik uitslaap, pas ontbijt rond 11 uur, dan rond 2 uur een giga appelflap opeet, en dan vervolgens om 6 uur weer avondeet; een bord vol macaroni. Dan heb ik ECHT geen honger gehad hoor. En als ik dan savonds nog yoghurt en een appel pak, met een mok cappuccino, dan durf ik te garanderen dat ik dan nog geen honger heb, en dan zit ik qua kcal ook gewoon nog prima. Maar ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, ik denk dat ik er nog wel een paar crackers met beleg tussen kan proppen ergensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat je achteraf zegt dat een lijstje poep is, snap ik nog wel. Maar hoe kan je nou zoiets zeggen over een planning voor morgen, dan weet je toch dat je dat lijstje moet gaan aanpassen? Dus doe dat maar!![]()
En op je verjaardag mag je heus wel een appelflap extra, hoor!
Naja, ik heb de laatste tijd gewoon veel moeite met eten vanwege een schuldgevoel, en waardoor het komt weet ik niet, ik ben gewoon bang om dik te worden, ookal weet ik dat ik best meer kan eten. En vrijdag at ik ook gewoon een pizza, en zaterdag ook gewoon broodje shoarma. En die dag erop dan toevallig alleen tonijn met sla en een kaiserbroodje. Zo compenseer ik gewoon wat. Ik eet echt niet elke dag bizar weinig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Perruche het volgende:
Siral, die van vandaag is oke inderdaad. Maar goed, misschien snap ik gewoon niet hoe mensen zich zo'n zorgen kunnen maken over eten. Maar ja, ik eet dan ook nooit te weinigEn het is niet slim om slecht voedsel te compenseren door geen goed voedsel te eten. Neem dan nog wat fruit, yoghurt of groente tussendoor.
Daarnaast zou ik echt morsdood zijn na alleen een appelflap, maar dat terzijde
jij zou morsdood zijn na een appelflap?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Perruche het volgende:
Siral, die van vandaag is oke inderdaad. Maar goed, misschien snap ik gewoon niet hoe mensen zich zo'n zorgen kunnen maken over eten. Maar ja, ik eet dan ook nooit te weinigEn het is niet slim om slecht voedsel te compenseren door geen goed voedsel te eten. Neem dan nog wat fruit, yoghurt of groente tussendoor.
Daarnaast zou ik echt morsdood zijn na alleen een appelflap, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, mn contactpersoon bij de Engelsen leek het niet tof te vinden dat de betaalmiep me niet had teruggemaild over mn januari (!) betalingen, dus nu gaat ie er morgen achteraan! Hopelijk is het dan snel binnen, want mn rekening is aan het declinen
[..]
Nou nou, poeh poeh, daar heb je niet van terug!
ah, omdat het te weinig is. Ja, ik ook. Ik zou er denk ik alleen maar meer honger van krijgen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij zou morsdood zijn na een appelflap?
Die appelflap eet je naast je boterhammenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Siral het volgende:
[..]
Nouja, als ik uitslaap, pas ontbijt rond 11 uur, dan rond 2 uur een giga appelflap opeet, en dan vervolgens om 6 uur weer avondeet; een bord vol macaroni. Dan heb ik ECHT geen honger gehad hoor. En als ik dan savonds nog yoghurt en een appel pak, met een mok cappuccino, dan durf ik te garanderen dat ik dan nog geen honger heb, en dan zit ik qua kcal ook gewoon nog prima. Maar ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, ik denk dat ik er nog wel een paar crackers met beleg tussen kan proppen ergens
[..]
Naja, ik heb de laatste tijd gewoon veel moeite met eten vanwege een schuldgevoel, en waardoor het komt weet ik niet, ik ben gewoon bang om dik te worden, ookal weet ik dat ik best meer kan eten. En vrijdag at ik ook gewoon een pizza, en zaterdag ook gewoon broodje shoarma. En die dag erop dan toevallig alleen tonijn met sla en een kaiserbroodje. Zo compenseer ik gewoon wat. Ik eet echt niet elke dag bizar weinig.
En ik zit waarschijnlijk van 1 grote appelflap voller als van 2 boterhammen
Nouja dat gebeurd soms dus wel. Zaterdag aten we shoarma, vrijdag pizza, en iets verder terug in die week was het vast ook wel macaroni oid een dag, weet ik niet meer precies. En daar heb ik gewoon -helaas- weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef conleche het volgende:
Siral, je moet vooral wat gezonder eten. Ik zie nauwelijks groenten in je lijstjes.Sla, daar zit vrijwel niks in. En pizza, shoarma en macaroni, dat zijn dingen die je best af en toe kan eten, maar niet alledrie in 1 week.
Ik eet elke avond genoeg groente, als het niet ook wortels oid is tussendoor. En met sla bedoel ik: Sla (geen ijsberg), tomaat, komkommer en paprika.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die appelflap eet je naast je boterhammen
Maar de weegschaal vertelt je toch of je aankomt of niet?
Dan kan je altijd nog wat minder als de weegschaal doorslaat of je kleding krap wordt.
-edit- wat Conleche zegt..fruit zie ik wel vaak maar 1 stuks maar groente niet veel.
na alleen een appelflap en verder geen lunchquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij zou morsdood zijn na een appelflap?
Kan je niet vragen of je moeder er nog een groentengerecht bij maakt? Of maak dat desnoods zelf? Dan eet je wat minder van wat zij eten, als dat echt ongezond is en dan eet je veel groenten. Je kan ook op je boterhammen wat groenten doen. Koop zo'n zakje rauwkost bv. Dat is heel lekker op je boterham met kaas of kipfilet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Siral het volgende:
[..]
Nouja dat gebeurd soms dus wel. Zaterdag aten we shoarma, vrijdag pizza, en iets verder terug in die week was het vast ook wel macaroni oid een dag, weet ik niet meer precies. En daar heb ik gewoon -helaas- weinig over te zeggen.
Hoop ik ook. Zo irritant!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, mn contactpersoon bij de Engelsen leek het niet tof te vinden dat de betaalmiep me niet had teruggemaild over mn januari (!) betalingen, dus nu gaat ie er morgen achteraan! Hopelijk is het dan snel binnen, want mn rekening is aan het declinen![]()
Het is wel effectief. Zo doe ik dat hier ookquote:Nou nou, poeh poeh, daar heb je niet van terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |