quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
No frost of dat niet? /te lui om te kijken
Vind hem wel gaaf, voordeel is dat ze stil zijn ook.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de dag oké is, is het dan ook gelukt om genoeg te eten rondom het leren (en de date)?
Oh, en misschien kan je proberen wat te experimenteren met eten om de concentratie weer te herwinnen, ik dacht dat dat suiker wel nuttig kon zijn? Ik weet daar niet genoeg van, misschien iemand anders?
Fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
en hij hoeft niet op de waterleiding, dat is ook wel ideaal...
Ik wilde er ook 1 maar ze zijn echt té duur voor de inhoud..quote:
Ja redelijk. Samen met de date geluncht (en daar ruim de tijd voor genomen), dus dat was in ieder geval goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de dag oké is, is het dan ook gelukt om genoeg te eten rondom het leren (en de date)?
Oh, en misschien kan je proberen wat te experimenteren met eten om de concentratie weer te herwinnen, ik dacht dat dat suiker wel nuttig kon zijn? Ik weet daar niet genoeg van, misschien iemand anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef neen het volgende:
Ik heb douche gel van een user hier maar daar was ik m'n haar ook meeweet ik veel
Van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Your body. Your soul. Your rituals.
*meeschudtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Don't worry, I won't*schudt manen*
Ik heb nu weer slag, door de laagjes!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*meeschudt
Met de laagjes-shampoo wordt mijn haar behoorlijk steil. Als ik het met de iedere dag shampoo was, krijg ik juist curlies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 21:44:40 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |