Ze moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Potje rode kool is trouwens belachelijk gezoet. In rode kool zit 2% suiker, in potkool 10%..
oke dankjewel, ga morgen opnieuw proberenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer zo min mogelijk (liefst geen! ) suiker te eten, dat helpt tegen de lust tot zoete rotzooi. De eerste week is het ergst.
Tegen hartige rotzooi helpt het eten van hartige gezondheid. Véél groente eten, en voldoende yoghurt / eieren / andere goed vullende dingen.
Tip van Co: augurken met ham!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke dankjewel, ga morgen opnieuw proberen
Nou ja, ik gebruik geen shampoo en heb toch krullen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik was in m'n hoofd al (nog meer) aan het besparen op shampoo, maar dat gaat hem niet worden dus als ik jullie zo hoor.
Gherkin-facequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tip van Co: augurken met ham!Lekker tussendoortje
En worteltjes!
Voor lang haar heb je net zoveel shampoo nodig als voor kort haar? Je moet je shampoo namelijk eerst opschuimen in je handen en alleen je hoofdhuid masseren..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik was in m'n hoofd al (nog meer) aan het besparen op shampoo, maar dat gaat hem niet worden dus als ik jullie zo hoor.
Het is -vind ik- wel handig om te weten dat potkool erg veel suiker bevat. Bij groente is dat onverwacht en voor afvallen (of suikertrek vermijden) wel erg relevant.quote:
Oh zo doe ik dat nooit?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor lang haar heb je net zoveel shampoo nodig als voor kort haar? Je moet je shampoo namelijk eerst opschuimen in je handen en alleen je hoofdhuid masseren..
inderdaad! ik doe volgensmij nog wel veel langer dan 2 maanden met een fles shampoo, zal me verbazen als ik meer dan 3 flessen per jaar koop! ik gebruik ook maar een klein beetje shampoo en dan wassen om de 2 a 3 dagen, werkt perfectquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Een euromuntje aan shampoo, opschuimen en in je haar smeren.
Zo kan je ook makkelijk 2 maand met een shampoo
Schoon is schoon!
En om de 2 dagen wassen
Baas zegt dat het goed is want positief, contact, dit dat. Leraar zegt te losjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Foto!
En wat betreft presteren, wat zegt je baas/tutor?
Hip! Wat is dat gat links?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef progje het volgende:
nieuwe koelkast
http://www.bobshop.nl/nl/(...)anse-koelkast/p34131
Donderdag wordt ie bezorgd.
En we hebben het model met wat schade aan de achterkant maar dat scheelde weer meer dan 100 euro.
Dus dat was wel de moeite (een klein deukje aan de achterkant en maakt voor garantie niks uit)
Coolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef progje het volgende:
nieuwe koelkast
En we hebben het model met wat schade aan de achterkant maar dat scheelde weer meer dan 100 euro.
Dus dat was wel de moeite (een klein deukje aan de achterkant en maakt voor garantie niks uit)
Ja die we nu hebben maakt zoveel herrie en de thermostaat is niet goed meer, dus de achterwand bevriest de helft van de tijd. En aangezien de woonkamer en keuken aan elkaar vast zitten word ik gek van de herrie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef MarMar het volgende:
Toffe koelkast, zoiets hebben wij ook sinds een paar maanden, ben er superblij mee.
Ja het is wel ernstig veel geld jaquote:
Oooooh, daar heb ik laatst nog voor staan kwijlen in de Mediamarkt. Handig dingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef progje het volgende:
nieuwe koelkast
Groot gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef progje het volgende:
[..]
Ja het is wel ernstig veel geld ja
Maar ja ik wil al zolang een koelkast + vriezer met veel ruimte.
Dus nu onze oude aan het afsterven is moest het er maar een keer van komen.
No frost of dat niet? /te lui om te kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef progje het volgende:
[..]
Ja het is wel ernstig veel geld ja
Maar ja ik wil al zolang een koelkast + vriezer met veel ruimte.
Dus nu onze oude aan het afsterven is moest het er maar een keer van komen.
Als de dag oké is, is het dan ook gelukt om genoeg te eten rondom het leren (en de date)?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef Rituals het volgende:
@sigme: Jammer dat er geen Hond2 kan komen, maar het klinkt als een verstandige beslissing. Het asiel verwacht ook niet binnen korte termijn een nieuwe, wel 'geschikte'-Hond2 te krijgen? Hopelijk helpt het jou een beetje als die ren er staat!
Dankje! Mijn dag was oké. De date was gisteravond langsgekomen en is vanmorgen even in bed blijven liggen terwijl ik ben gaan leren. 's Middags heb ik nog een practicum gehad op de uni en daarna heb ik nog (max.) één uur kunnen leren, toen was de concentratie op. Morgen ga ik weer verder.
Ja goede? Moet mijn vorige tube nog leegmaken, doe er zowat een jr meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En idd een beetje shampoo in je handpalmen en dat een beetje over je handen wrijven en vervolgens je hoofdhuid masseren. Er ontstaat bij mij dan zoveel schuim dat ik zo ook de rest van mijn haar meeneem.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
No frost of dat niet? /te lui om te kijken
Vind hem wel gaaf, voordeel is dat ze stil zijn ook.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de dag oké is, is het dan ook gelukt om genoeg te eten rondom het leren (en de date)?
Oh, en misschien kan je proberen wat te experimenteren met eten om de concentratie weer te herwinnen, ik dacht dat dat suiker wel nuttig kon zijn? Ik weet daar niet genoeg van, misschien iemand anders?
Fijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef progje het volgende:
[..]
en hij hoeft niet op de waterleiding, dat is ook wel ideaal...
Ik wilde er ook 1 maar ze zijn echt té duur voor de inhoud..quote:
Ja redelijk. Samen met de date geluncht (en daar ruim de tijd voor genomen), dus dat was in ieder geval goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de dag oké is, is het dan ook gelukt om genoeg te eten rondom het leren (en de date)?
Oh, en misschien kan je proberen wat te experimenteren met eten om de concentratie weer te herwinnen, ik dacht dat dat suiker wel nuttig kon zijn? Ik weet daar niet genoeg van, misschien iemand anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef neen het volgende:
Ik heb douche gel van een user hier maar daar was ik m'n haar ook meeweet ik veel
Van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Your body. Your soul. Your rituals.
*meeschudtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Don't worry, I won't*schudt manen*
Ik heb nu weer slag, door de laagjes!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*meeschudt
Met de laagjes-shampoo wordt mijn haar behoorlijk steil. Als ik het met de iedere dag shampoo was, krijg ik juist curlies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 21:44:40 ]
Von agree-enstein!quote:
Thx!quote:
Merk als ik ontbijt dat ik echt veel vlugger meer honger heb en ook gewoon door de dag echt meer eet, de appel is wel om 10 uur ofzo, maar dan val ik nog niet echt om terwijl als ik ontbijt ik dan al mega uitkijk naar het middageten...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt goed aurum![]()
Welkom terug sjaap. Je lijstje is best mooi toch, je ontbijt alleen niet?
Je hebt precies het probleem in de gatenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het probleem is waarschijnlijk dat "laten we alles helemaal plannen" niet aan hem besteed is. Waarschijnlijk is hij bang dat hij -als de vakantie nu al vastgelegd wordt - dan geen zin heeft. Gebeurt ons ook af en toe. Boeken we een camping en besluiten we een dag voor vertrek toch maar iets anders te gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door neen op 02-03-2011 01:28:18 ]het lijkt niet wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |