Ze moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Potje rode kool is trouwens belachelijk gezoet. In rode kool zit 2% suiker, in potkool 10%..
oke dankjewel, ga morgen opnieuw proberenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer zo min mogelijk (liefst geen! ) suiker te eten, dat helpt tegen de lust tot zoete rotzooi. De eerste week is het ergst.
Tegen hartige rotzooi helpt het eten van hartige gezondheid. Véél groente eten, en voldoende yoghurt / eieren / andere goed vullende dingen.
Tip van Co: augurken met ham!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke dankjewel, ga morgen opnieuw proberen
Nou ja, ik gebruik geen shampoo en heb toch krullen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik was in m'n hoofd al (nog meer) aan het besparen op shampoo, maar dat gaat hem niet worden dus als ik jullie zo hoor.
Gherkin-facequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tip van Co: augurken met ham!Lekker tussendoortje
En worteltjes!
Voor lang haar heb je net zoveel shampoo nodig als voor kort haar? Je moet je shampoo namelijk eerst opschuimen in je handen en alleen je hoofdhuid masseren..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik was in m'n hoofd al (nog meer) aan het besparen op shampoo, maar dat gaat hem niet worden dus als ik jullie zo hoor.
Het is -vind ik- wel handig om te weten dat potkool erg veel suiker bevat. Bij groente is dat onverwacht en voor afvallen (of suikertrek vermijden) wel erg relevant.quote:
Oh zo doe ik dat nooit?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor lang haar heb je net zoveel shampoo nodig als voor kort haar? Je moet je shampoo namelijk eerst opschuimen in je handen en alleen je hoofdhuid masseren..
inderdaad! ik doe volgensmij nog wel veel langer dan 2 maanden met een fles shampoo, zal me verbazen als ik meer dan 3 flessen per jaar koop! ik gebruik ook maar een klein beetje shampoo en dan wassen om de 2 a 3 dagen, werkt perfectquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Een euromuntje aan shampoo, opschuimen en in je haar smeren.
Zo kan je ook makkelijk 2 maand met een shampoo
Schoon is schoon!
En om de 2 dagen wassen
Baas zegt dat het goed is want positief, contact, dit dat. Leraar zegt te losjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Foto!
En wat betreft presteren, wat zegt je baas/tutor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |