ok dan doe hem nog maar een keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
VVD, en dat klopt verder ook wel, m.u.v. de onderwijsbezuinigingen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:11 schreef MarMar het volgende:
Oh en ik vind alles best, als jullie maar geen coalitiepartij stemmen!!!
* MarMar stemt Groen Links, ondanks Kunduz..
want? ik ben het verder op de belangrijkste, voor mij althans, fronten, met ze eensquote:
Want dan neutraliseer je haar stem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
want? ik ben het verder op de belangrijkste, voor mij althans, fronten, met ze eens
m.u.v. collegegeld dus, en da's lastig.
Nee gisteren. Vandaar dequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef V1z0R het volgende:Merel hoe was de date? Of kan ik dat hier teruglezen?
Of heb je die nou morgen pas...
wat leuk om te lezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee gisteren. Vandaar deHet eerste weekendje weg is gepland en als alles gaat zoals we willen komt er ook nog een tripje in het voorjaar en een vakantie in het najaar. Vooruitplannen is opeens niet eng meer!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee gisteren. Vandaar deHet eerste weekendje weg is gepland en als alles gaat zoals we willen komt er ook nog een tripje in het voorjaar en een vakantie in het najaar. Vooruitplannen is opeens niet eng meer!
Jaaaaaquote:
Sorry, kon het niet laten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:43 schreef Syrena het volgende:
Whoooo luv i in the airrrrr!Fijn!
Hier is weer een collega gevallen, thuis van de trapZe belde net, bewusteloos geweest en alles en met ambu naar ziekenhuis enzo. Huu. Hoop dat ze snel opknapt. Is al de tweede collega met hersenpudding na een val
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
wut?
ik ben tegen VVd stemmen, daarom(niets persoonlijks heur
)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef Merel het volgende:
Moeten we alleen niet van die Calimero-acties krijgen zodat het weekendje weg opeens met iemand anders doorgebracht moet gaan worden, dus hij mag echt niet meer zonder mij op vakantie!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
trouwens, als men wil lachen/huilen als je kijkt naar wie er mogen stemmen, even kijken op de RTL4 Ochtendnieuws Hyve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |