quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef MarMar het volgende:
[trots]m'n oudste heeft gymnasium advies [/trots]
On the other hand?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef Blurred86 het volgende:
wie weet er een mooi alternatief voor 'however' en 'although' ? ik gebruik die woorden echt te vaak in mijn scriptie maar weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef MarMar het volgende:
[trots]m'n oudste heeft gymnasium advies [/trots]
Zit vaak vol met suiker, dus ik kijk er niet van op!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Goedemorgen!
Niet om te muggenziften ofzo maar hiervan schrok ik echt: die muesli die ik eet nu, die bevat 418 kcal per honderd gram![]()
?? En 1 bakje met melk is toch al ruim 100 gram. Is dat wel normaal of heb ik hele aparte muesli?
![]()
Dat!quote:
Jezus christus... mijn ontbijt bevat nu bijna 600 kcal.. nondeju....quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit vaak vol met suiker, dus ik kijk er niet van op!
but, yet, moreover, notwithstanding, nevertheless, on the other hand, on the contrary, moreover, consequently,quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:59 schreef Blurred86 het volgende:
wie weet er een mooi alternatief voor 'however' en 'although' ? ik gebruik die woorden echt te vaak in mijn scriptie maar weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen..
ah ja die kan ik wel een paar keer gebruiken denk ik, thanks!quote:
Thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good meuning!
Siral, gefelie!![]()
Aurum en Merel, klinkt goed![]()
![]()
MarMar, woei, wat goed!
Havermout en gedroogd fruit. Havermout is goed, gedroogd fruit zit bomvol suikers, dus met mate eten. Maar havermout is behoorlijk energierijk en gezond, dus dat deel is volledig verantwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Goedemorgen!
Niet om te muggenziften ofzo maar hiervan schrok ik echt: die muesli die ik eet nu, die bevat 418 kcal per honderd gram![]()
?? En 1 bakje met melk is toch al ruim 100 gram. Is dat wel normaal of heb ik hele aparte muesli?
![]()
Kan ook zijn dat er veel noten in zit, zo zijn cashews ook iets van 600kcal/100gr.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Jezus christus... mijn ontbijt bevat nu bijna 600 kcal.. nondeju....
Ja maargoed, ik eet normaal qua ontbijt max 200 kcal en nu ineens 600, dat is wel echt bizar.. dit ga ik dus niet meer doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Havermout en gedroogd fruit. Havermout is goed, gedroogd fruit zit bomvol suikers, dus met mate eten. Maar havermout is behoorlijk energierijk en gezond, dus dat deel is volledig verantwoord.
Rozijnen, amandel, zonnebloempitten zie ik staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat er veel noten in zit, zo zijn cashews ook iets van 600kcal/100gr.
Gefeliciteerd trouwens!
Is de muesli zelf 400 kcal per 100 g? Of een portie incl. melk? Je eet toch geen 100 g. muesli als ontbijt? Dat is namelijk echt veel! Weeg het eens af en je zal zien dat 50 g. ook al best veel is, denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja maargoed, ik eet normaal qua ontbijt max 200 kcal en nu ineens 600, dat is wel echt bizar.. dit ga ik dus niet meer doen![]()
Meet je je muesli dan af? Want 100 gram is vrij veel, op mijn pak staat dat een portie 40 gram is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja maargoed, ik eet normaal qua ontbijt max 200 kcal en nu ineens 600, dat is wel echt bizar.. dit ga ik dus niet meer doen![]()
GMTAquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is de muesli zelf 400 kcal per 100 g? Of een portie incl. melk? Je eet toch geen 100 g. muesli als ontbijt? Dat is namelijk echt veel! Weeg het eens af en je zal zien dat 50 g. ook al best veel is, denk ik.
Ja maar... hoeveel voedingsstofjes zitten erin? Kcals op zich zijn niet slecht, ze zijn alleen slecht als er verder niets inzit. Je lijf kan er iets mee en dat is belangrijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Jezus christus... mijn ontbijt bevat nu bijna 600 kcal.. nondeju....
dat dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe er meestal een eetlepel of 3/4 doorheen. Zo'n pak is vaak 500 gr ofzo, je doet toch niet 1/5e van dat pak door je yoghurt/kwark/melk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |