Inclusief melk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef Siral het volgende:
Het is een grote zak, en ik had gewoon wat in een bakje gedaan, wat ik normaal doe, met wat melk erbij. Ik heb het net in een weegschaal gegooid, en er stond letterlijk 120 gram.........![]()
Maar met de nextman had ik nog niet echt 'hoe staan we ervoor' gesprekken gehad, alleen een impulsieve actie om een weekendje weg te doen, dat is anders!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef Merel het volgende:
Moeten we alleen niet van die Calimero-acties krijgen zodat het weekendje weg opeens met iemand anders doorgebracht moet gaan worden, dus hij mag echt niet meer zonder mij op vakantie!
Dat is je antwoord. Andere ontbijtroutine zoeken. Ik stem voor havermout als je dat lust.quote:En ik heb vaak na muesli nog meer honger dan na 2 boterhammen.
Normaal eet ik 1 of 2 boterhammen smorgens, vaak 1. En nu een keer muesli omdat ik vrij ben en dat lekker vind en alle tijd heb. Maar dat doe ik dus NOOIT meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is je antwoord. Andere ontbijtroutine zoeken. Ik stem voor havermout als je dat lust.
Sorry, maar ik vind echt dat je overdrijftquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Normaal eet ik 1 of 2 boterhammen smorgens, vaak 1. En nu een keer muesli omdat ik vrij ben en dat lekker vind en alle tijd heb. Maar dat doe ik dus NOOIT meer.
En ik denk wel dat ik havermout lust jaBrinta e.d lust ik ook. Ik eet het alleen nooit omdat ik smorgens in de trein eet. En dan zijn boterhammen makkelijk
Maargoed die muesli van vandaag... doe ik dus echt nooit meer........
IK vind 600 kcal voor een ontbijt niet overdreven? En zoals ik zei, ik eet het bij uitzondering.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind echt dat je overdrijft.
Je hebt Jordans muesli, volgens mij is dat van die Amerikaanse gezoete rommel. Ik heb zelf muesli van Bio+ (biologisch dus) en dat eet ik nou al een tijdje en ik kom er echt geen kilo's van aan. En ik eet meer dan jij op een dag.
Eens met XM. En die zoete troep kan je geen muesli noemen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Siral het volgende:
[..]
IK vind 600 kcal voor een ontbijt niet overdreven? En zoals ik zei, ik eet het bij uitzondering.
Wel schriftelijk en in drievoud mag ik hopen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
En nu ben ik even weg want ik krijg van de drager in kwestie het verzoek of ik een luier wil vervangen.
Maar daar pas je dan dus je voeding verder in de dag dus op aan, ik kan me voorstellen dat veel mensen smorgens met zoveel kcal ontbijten en savonds weinig kcal eten. Maargoed ik eet vanavond macaroni met gehakt en saus etcquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
Toen ik met havermout ontbeet zat ik boven de 700 kcals voor ontbijt. Ligt er maar net aan wat je verder eet of het nuttig is of niet. Helaas heb ik een soort voedingsallergie voor havermout waardoor ik het niet dagelijks moet eten.
Ja weet ik veel, het dat ik toenstraks even nader onderzoek deed. En ik vind het niet overdreven, maar bizar veel, als je normaal 1 boterham eet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eens met XM. En die zoete troep kan je geen muesli noemen....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
Toen ik met havermout ontbeet zat ik boven de 700 kcals voor ontbijt. Ligt er maar net aan wat je verder eet of het nuttig is of niet. Helaas heb ik een soort voedingsallergie voor havermout waardoor ik het niet dagelijks moet eten.
thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge
Gefeli siral!
Jordans heeft goeie muesli en slechte zoete cruesli, die vult ook minder. Ik heb de Master Crumblevan lidl met fruit en noten, maar doe meer een lepel door de yoghurt dan dat ik het eet als ontbijt.
Ja precies, maar nu weet ik wel in de toekomst hoe het zit gelukkigquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef Blurred86 het volgende:
Ik snap dat trouwens wel hoor Siral, dat je er van schrikt dat je ontbijt ineens 600 kcal is terwijl je dacht dat het gewoon vergelijkbaar was met boterhammen. Ik eet zelf mijn muesli door de yoghurt en dan idd een paar eetlepels erdoor en niet een hele bak vol muesli
en gefeliciteerd met je verjaardag
Macaroni staat op mijn blacklist met zinloze etenswaren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Maar daar pas je dan dus je voeding verder in de dag dus op aan, ik kan me voorstellen dat veel mensen smorgens met zoveel kcal ontbijten en savonds weinig kcal eten. Maargoed ik eet vanavond macaroni met gehakt en saus etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |