Dit dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je gek. Die komen nog bij van de vele indrukken dat mensen op ze hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
Ofdat je tegen de toog hebt staan zeiken vroeg ik.
Tering, snappen die meeters niet dat je je in de meet-napraattopics moet melden?!
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg een ding, nooit naar zo een meet gaan. Wat een volk zeg, tering.![]()
![]()
Die Fokkers zijn kansloos als de malle echt waar. Lekker wijven zijn er niet, zijn allemaal eindbazen zo vies. Gasten zijn ook kut op een paar na, voor de rest zijn het dikke vadsige apen. Gadveredamme vies volk dus nooit naar zo een meet gaan.
gebruik eens wat meer smileys, dit is echt te weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Herman was geweldig vannacht![]()
![]()
Een soort uber josti kneus die buiten stearway stond... we raakten aan de praat en ik vroeg naar zijn hobby's, zegtie dat ie zingt.
Dus ik van: Zing een liedje voor me herman!
Hij zingen als een malle![]()
![]()
ondertussen zat mono telkens as op zijn hoofd af te tikken wat hij niet doorhad
![]()
![]()
Het was geniaal ( miss omdat ik genoeg op had/heb) maar moet er nog om lachen... Ennnn het is gefilmd door iemand.. maar ja.. door wie
ga weg ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 14:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
gebruik eens wat meer smileys, dit is echt te weinig
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef Nitrouz het volgende:
Huppelmuts moest om de 10 minuten met haar zoontje bellen, hij miste haar verschrikkelijk.
Wat een kkharde knalfuif zeg. Helemaal super.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef Nitrouz het volgende:
Ik en mijn boi ragboer (BAAS) besloten rond 8 uur te meeten op Utrecht Centraal. Vanaf daar gingen wij richting het Neude waar wij een biertje gingen knallen, even later gingen wij nog een biertje knallen in een ander cafétje.
Rond 9 uur gingen wij richting de Stairway (kuttent) waar de autisten al buiten stonden te genieten van de sigaret. (Er waren maar 2 of 3 mensen die niet rookten, waarvan 1 neger).
Buiten stonden daar verschillende mensen, waaronder 2 chickies, waar er nog 2 bijkwamen.
Dragems ging rond een uur of half 10 alweer weg, hij moest de volgende ochtend gaan larpen.
Even later kwam Jamai een optreden geven. Hij zong onder andere zijn klassieker "Step Right Up", maar helaas moest hij na een kwartier een belletje maken met ONZ Radio. Daarna was hij niet meer teruggevonden. Hopelijk leeft hij nog.
Het bier werd alsmaar door getankt, ik heb 2 biertjes weten te hosselen. Ik heb geen idee wie ze betaald had. Ha.
Rond een uur of 00:00 ging ik richting me osso. Ik moet mijn straatreputatie hoog houden.
Ik vond het erg leuk omdat er erg veel verschillende onderwerpen aan bod kwamen. Graseter had bijvoorbeeld net een nieuwe knikkerbaan, dragems had het vaak over larpen en Monopoly had het vaak over zijn zeer zeldzame vorm van autisme. Verder hadden we allemaal een gezamenlijke interesse in cijfers en dergelijke.
De vrouwen hadden het ook over het uiterlijk van driepink, de tepels van Mono en het volwassen lichaam van Robdriessen.
Huppelmuts moest om de 10 minuten met haar zoontje bellen, hij miste haar verschrikkelijk. Knetter moest af en toe naar de kapper omdat haar korte en pittige kapsel snel aangroeide.
Dat was het wel.
Broderquote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef Broder het volgende:
[..]
Wat een kkharde knalfuif zeg. Helemaal super.
snap ik.. doe dat eens nietquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik probeer je er attent op te maken in de vorm van een ironische manier
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snap ik.. doe dat eens niet
die van nitrouz is echt goedquote:
wij delen dezelfde gedachtequote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ik er niet bij was hoor, ik voel me altijd wel thuis bij autisten met tepels
Als je graag de stinkende gladde reet van Monopolio in je gezicht, de hangentieten van Huppelmuts in je nek en een Myraela die in je bek kokt wil hebben, dan heb je iets gemist inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ik er niet bij was hoor, ik voel me altijd wel thuis bij autisten met tepels
Preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Als je graag de stinkende gladde reet van Monopolio in je gezicht, de hangentieten van Huppelmuts in je nek en een Myraela die in je bek kokt wil hebben, dan heb je iets gemist inderdaad.
Shiiit, hier baal ik vanquote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Als je graag de stinkende gladde reet van Monopolio in je gezicht, de hangentieten van Huppelmuts in je nek en een Myraela die in je bek kokt wil hebben, dan heb je iets gemist inderdaad.
Ik deel je meningquote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
nee hoor, dat was dan ook niet de enige reden. Maar dat heeft niks met die mening te makenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos omdat we je niet 3 minuten voor tijd konden inroosteren?
Heeft Ragboer Nitrouz afgetrokken achter de Dom?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:04 schreef utopie het volgende:
laten we het gezellig houden en over de meet praten.
zijn er al fotos uitgelekt??? is er al geneukt??? iets??
Mag ik eerst ff slapen godverquote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
Tering, snappen die meeters niet dat je je in de meet-napraattopics moet melden?!
Mooi moment van de avond jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de zoen van knetter met die Aziatische chick al ter sprake gekomen?
Nee, achter HC.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft Ragboer Nitrouz afgetrokken achter de Dom?
achteraf heb je het leuke, lieve schattige radio onzin veranderd in 1 van de vele zogenaamde professionele radiozendersquote:Op zondag 27 februari 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos omdat we je niet 3 minuten voor tijd konden inroosteren?
qftquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
achteraf heb je het leuke, lieve schattige radio onzin veranderd in 1 van de vele zogenaamde professionele radiozenders
Anders was radio onzin nog steeds leuk maar nu niet meer
Heb je echt nachtje cel gehad?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef robdriessen het volgende:
OK, wie heeft dat plakplaatje van Spongebob achter op mijn reet getikt gisteren?
Ben je nou opgepakt of niet ?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef robdriessen het volgende:
OK, wie heeft dat plakplaatje van Spongebob achter op mijn reet getikt gisteren?
Knetter, vertel jij het ze?quote:
Slapend in de trein met Knetter die me wakker probeert te houden door haar tetten in mijn gezicht te drukkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef Driepink het volgende:
wow, alsnog laat wakker, mono hoe eindigde jouw nacht ?
oh oke, ik had verwacht die zit in de trein op msn met een dove te chattenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slapend in de trein met Knetter die me wakker probeert te houden door haar tetten in mijn gezicht te drukken
Ik ga haar toevoegen vanavondquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh oke, ik had verwacht die zit in de trein op msn met een dove te chatten
Doorsturen die handelquote:
Die is ook wel raakbaarquote:
kkviesquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slapend in de trein met Knetter die me wakker probeert te houden door haar tetten in mijn gezicht te drukken
Dat zei knetter?quote:
Die knetter was wel bezig jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ook nog met die Chinees gezoend ( en tegelijk met Knetter )
Trio zoen
Ja hoi, ik word net wakker.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
Hoi jijquote:
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:43 schreef tho_Omas het volgende:
HUppelmuts liet net dr tieten zien en monopoly en remlof gingen likjes geven echt stoute jongens van het fok wereldje
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.
Lang neit gezien panzermausquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit kun je niet meer goedpraten.![]()
![]()
Moet kunnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.
[..]
Blij dat je dat ook inziet. Goed om te horen wel dat de rest van de mensen een leuke avond heeft gehad, maar sommigen horen daar gewoon niet hun tijd aan te besteden wanneer ze wel wat beters te doen hebben.quote:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blij dat je dat ook inziet. Goed om te horen wel dat de rest van de mensen een leuke avond heeft gehad, maar sommigen horen daar gewoon niet hun tijd aan te besteden wanneer ze wel wat beters te doen hebben.
Oja, moeders mogen natuurlijk niets meer doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blij dat je dat ook inziet. Goed om te horen wel dat de rest van de mensen een leuke avond heeft gehad, maar sommigen horen daar gewoon niet hun tijd aan te besteden wanneer ze wel wat beters te doen hebben.
Jaloers?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Een onz radio tagjeHet moet neit veel gekker worden
Oke. ONZ radio is nu wel een beetje dood.quote:
komt omdat ik weg benquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef bularax het volgende:
[..]
Oke. ONZ radio is nu wel een beetje dood.
Ze mogen genoeg doen. Gleufdieren, kookdieren. Feestbeesten, you name it.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, moeders mogen natuurlijk niets meer doen.
Jouw visie, niet die van mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zie sig waarom onz radio langzaam een pijnlijke dood tegemoet gaat
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze mogen genoeg doen. Gleufdieren, kookdieren. Feestbeesten, you name it.
Echter, werkloze moeders horen niet hun kind 's nachts alleen thuis te laten in een flat zonder meubels terwijl ze zichzelf bezatten op een meeting aan de andere kant van het land. Alleen de gedachte al. Ik vind het zielig en bij deze ben ik ook mantelzorger. Tegen betaling welteverstaan, ik waag mij met gevaar voor leven in de ghetto van Emmen en daar moet wel wat tegenoverstaan.
Verzuurde ex-dj, die elmo?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jouw visie, niet die van mij.
En het gaat gewoon nog steeds goed hoor.
En wat heeft dat precies met de verantwoordelijkheid van een moeder te maken?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bij
Haha, lekker relevant ook dit. Sterk argument wel. Ga zo door, waterfietsvinnie.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bij
Ik moet hier mijn ei kwijt. Een lolletje mag en kan en ik ben blij om te horen dat er veel leuks heeft afgespeeld gisteravond. Maar sommige dingen gaan gewoon te ver vind ik zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
Haten is verlaten. Houd dit topic even gezellig.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
Haten is verlaten. Houd dit topic even gezellig.
Iets met een pot en een ketel?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies met de verantwoordelijkheid van een moeder te maken?
sorry, ik zie het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
De meet was hartstikke leuk! Kusjens.
/ontopic
Dat ontgaat ons allemaal. Het is gewoon erg schrijnend allemaal. Maar laten we er lekker omheen 'quote:
Nee, jijquote:
Die pic mag niet meer gepost worden. Ik had er een ban voor gekregen.quote:
Broder confronteert weerquote:
Oh god. Jij wist, jij wist niet?quote:
Waarom zou je geen kritiek mogen hebben op iemands onfatsoenlijke proleterige gedrag terwijl diegene een moeder is die ook nog een kind moet opvoeden als je volgens een één of andere nietszeggende moderator een baggeruser bent omdat je toevallig niet meedoet met al dat ge-'quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef Driepink het volgende:
pot verwijt de ketel dat ie zwart zietals je die link niet kan leggen, ontbreekt er toch echt wat aan je hessus hoor
maar laten we het gewoon weer ff ontopic houden ?
Oh god, ik wist niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh god. Jij wist, jij wist niet?
Je hebt je punt gemaakt, that's that.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh god. Jij wist, jij wist niet?
Het lijkt me ook niet leuk dat dit gezellige napraat topic verzandt in een bash-elkaar-hier-om-persoonlijke-zaken-topert, maar sommige dingen mogen wel even gezegd worden.
Goed om te zien dat deze man logisch kan nadenken wel. Einde onderwerp inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt je punt gemaakt, that's that.
Einde onderwerp, nu weer ontopic
Moraalridders? Baggerusers extra-ordinaire, dat zijn we.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
De moraalridders mogen wel ergens anders de held uit gaan hangen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
De moraalridders mogen wel ergens anders de held uit gaan hangen.
Niemand.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef JanPiraat het volgende:
wie heeft gekotst hoeveel centiliters en waar ?
pics komen niet onlinequote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef utopie het volgende:
Godverdomme, nog steeds geen pics?
Gooi dit topic maar dicht als er voor morgenochtend geen materiaal gepost is
vraag ze aan monoquote:
Broders kunnen veel incasseren, maar wanneer hun moeder belachelijk wordt gemaakt op een internetforum dan weet hij hard te raken. Hard zeg ik je, en terecht. Terechte Broder dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef utopie het volgende:
Is broder gebanned? En waarom is mijn quote geedit? Kan het niet zien want zit op mobiel
Haha, grappenmaker.quote:
Mijn pics mogen best gepost worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het best sneu dat er helemaal geen pics worden gepost ofzo voor puur een sfeer-indruk...echt diep triest. Maargoed, whatever floats your boat eh.
Inderdaad jammer ja, maar uiteindelijk zullen ze vast hun weg naar FOK! vinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het best sneu dat er helemaal geen pics worden gepost ofzo voor puur een sfeer-indruk...echt diep triest. Maargoed, whatever floats your boat eh.
Gewoon die pic van Broder net, maar dan nog smeriger en met meer vet, bloed, zweet en kots.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef EggsTC het volgende:
Hear hear, de pijplijn is zojuist geopend. Het zal ons benieuwen. De pics van eerdere meets geven in ieder geval een goede impressie, ik wil eigenlijk niet meer zien. Of toch wel. Aapjeskijken, nieuwsgierigheid. We doen het allemaal.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zie dat de pics in mijn PM staan, even afberen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef yvonne het volgende:
Zet nou gewoon een paar pics hier, ze komen geheid op FOK! en ik ga geen kinderoppaser spelen hoor.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn pics mogen best gepost worden.
Gewoon de pics van mensen die zeuren eruit filteren.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Driepink het volgende:
ik heb er ook geen moeite mee als de mijne online komen, maar er zitten een aantal zeikerd tussen die ze niet online willen hebben staan
Wat deze vrouw zegt.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef yvonne het volgende:
Zet nou gewoon een paar pics hier, ze komen geheid op FOK! en ik ga geen kinderoppaser spelen hoor.
enige verschil is dat jij op fok baggert en zovaak heb ik haar niet horen baggeren gisteravondquote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Eigenlijk gedraagt Huppelmuts zich op de meet, zoals ik me altijd op fok gedraag. Interessant.
Er gaan geruchten over manboobs. Of snap ik deze lyrieken niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Eigenlijk gedraagt Huppelmuts zich op de meet, zoals ik me altijd op fok gedraag. Interessant.
Haha.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Graseter het volgende:
Mag ik een foto van mij en heloef de hobbyneger posten?
haha van mij welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Graseter het volgende:
Mag ik een foto van mij en heloef de hobbyneger posten?
Was jij niet aanwezig dat je een sfeerpic wilt?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef EggsTC het volgende:
Ze komen geheid op FOK! of waar dan ook, daar kun je donder opzeggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Driepink het volgende:
ik heb er ook geen moeite mee als de mijne online komen, maar er zitten een aantal zeikerd tussen die ze niet online willen hebben staan
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze komen geheid op FOK! of waar dan ook, daar kun je donder opzeggen.
Nogmaals, we gaan geen kinderoppas spelen.
Als je niet op een foto wil moet je niet naar buiten gaan en al helemaal niet naar een meet.
Ja dat dus, mensen die echt niet willen er ff uithalen, klaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gewoon de pics van mensen die zeuren eruit filteren.
Dat is inderdaad wel zo netjes ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat dus, mensen die echt niet willen er ff uithalen, klaar.
Waarom verander je deze regel opeens? Ik heb toen ook geen foto's online gezet van Admins.mods en bijv Nolius, raar dat je dit niet meer respecteert.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je niet op een foto wil moet je niet naar buiten gaan en al helemaal niet naar een meet.
Terechte tekst. Moederfiguren willen we zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
of emo.gif op hun hoofd plakken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat dus, mensen die echt niet willen er ff uithalen, klaar.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
of emo.gif op hun hoofd plakken.
Ja, gewoon om een indruk te krijgen of het voor mij voor de volgende keer de moeite waard is om naar utrecht af te reizen voor zoiets als dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij niet aanwezig dat je een sfeerpic wilt?
Dit jaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, gewoon om een indruk te krijgen of het voor mij voor de volgende keer de moeite waard is om naar utrecht af te reizen voor zoiets als dit.
Ik heb altijd gezegd dat als je op een meet komt je het risico loopt dat je op FOK! komt, wij gaan daar niet in lopen bemiddelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Waarom verander je deze regel opeens? Ik heb toen ook geen foto's online gezet van Admins.mods en bijv Nolius, raar dat je dit niet meer respecteert.
Edit, ok foto's van mensen die niet op fok willen eruit filteren vind ik een strak idee
NAAM ERBIJquote:
Hoe weet jij dat nou weerquote:
Seriously? Ik dacht dat Graseter lelijk was.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg een ding, nooit naar zo een meet gaan. Wat een volk zeg, tering.![]()
![]()
Die Fokkers zijn kansloos als de malle echt waar. Lekker wijven zijn er niet, zijn allemaal eindbazen zo vies. Gasten zijn ook kut op een paar na, voor de rest zijn het dikke vadsige apen. Gadveredamme vies volk dus nooit naar zo een meet gaan.
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heloef heeft adhd, drukke rare neger
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beter bazen mooiboys dan van die vadsige gasten a la dragems. Dankzij Fok voel mij ik weer superieur. Dank Fok
boterhamzakjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Misschien zet ik wel 1 foto van mezelf erop met boterhamzakjeals zij het ook wil
Serieusquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het viel wel mee.Vond het alleen jammer dat het enige echte onderwerp autisme was.
Nabespreken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
ik heb sinds de posts van ragboer en nitrouz wel minder "respect" voor ze
wel leuk meedoen als ze er zijn, maar achteraf gaan lopen lullen.. triest
Waren ze er echt?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
Zonde wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik had oogcontact met een meisje, ik wou nog een move maken maar toen moest ik naar huis.
Een zinkend schip verlaten is juist wijsheid. Alleen mensen die dusdanig onder invloed van drank zijn blijven aan boord. Blij dat ze the right thing gedaan hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
ja ze waren er echt jaquote:
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.quote:
om de jouwe kan ik lachen, maar die van ragboer is gewoon kilquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar ik ben de meet gewoon aan het nabespreken, neem het met een korreltje zout.
Ze heeft een vriend en die is heul liev voor haarquote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Zij is lief ja, misschien moet ik maar met haar daten
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
misschien gooi ik toch wel die fotos van ragboer online
Ik weet van mezelf dat ik ongelofelijk sexy ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.
Het kwam neer op: iedereen was dik en lelijk behalve wij dus er was niks aan![]()
En het gek vinden dat ik nooit naar meets ga.
moet mono ze eerst weer van knetter krijgen en dan krijg ik ze pas weerquote:
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.
Het kwam neer op: iedereen was dik en lelijk behalve wij dus er was niks aan![]()
En het gek vinden dat ik nooit naar meets ga.
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.
Hij mag het vinden, maar de reden is sneu.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.
Neem het met een korreltje zout.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij mag het vinden, maar de reden is sneu.
Iedereen is dik en lelijk, dus er was niks aan.
Toen was ik net terug man, was bezopeng en zoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
om de jouwe kan ik lachen, maar die van ragboer is gewoon kil
Jij hebt een tweelingbroer.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik ongelofelijk sexy ben.
Het lijkt mij dat hij van tevoren ook niet wist waar hij in verzeild zou raken, juist omdat er zo geheimzinnig wordt gedaan over de pics van eerdere meets en alles. Hij heeft zijn mening gewoon bijgesteld, en ook dat mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.
De reactie van Nitrouz, ja.quote:
Ik zou me daar niet al te druk over maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat hij van tevoren ook niet wist waar hij in verzeild zou raken, juist omdat er zo geheimzinnig wordt gedaan over de pics van eerdere meets en alles. Hij heeft zijn mening gewoon bijgesteld, en ook dat mag.
Waarom zouden ze online moeten als mensen dat niet willen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet al te druk over maken.
Anyway, ik vind het al triest dat iedereen de huilie loopt uit te hangen dat de foto's niet gepost mogen worden. Waarom dan uberhaupt foto's maken. Om in je plakboek te plakken?
Maak dan geen picsquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.
Zie boven.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze online moeten als mensen dat niet willen?
Ik moest hier keihard om lachen. En met mij de kinderbescherming en verslavingszorg.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja zeker wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Zokunen het volgende:
Chraseter en heloef hadden het in ieder geval wel leuk
Wat een vreemde opmerking dit, wie ben jij om te stellen wie er wel en niet lelijk is? Blijft altijd nog jouw mening en jouw perceptie van wat mooi is en wat niet. Voor Ragboer geldt dit net zo, laat hem lekker afgeven daarop.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.
Kruidvatquote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef robdriessen het volgende:
Goed, laat ik even een brandende lont uit het kruidvat halen. 95% van de verhalen in dit topic zijn of verzonnen of overdreven. Er bestaat zoiets als 'you had to be there', en tja, als de bezoekers van de meet dingen graag willen aandikken staat dat ze vrij. Het is de aard van elk internetforum dat sommigen (voornamelijk personen die er NIET bij aanwezig waren) alles voor waar aannemen en daar even hun ongezouten mening over willen storten.
Ik heb NIET in de cel gezeten, ik heb tegen geen enkele bar aangezeken, Knetter en ik hebben niet de horizontale mambo gedanst. Ik ben als brave ouwe lul (godsamme, de oudste aanwezige, snif) om middernacht nog een broodje doner wezen eten met Heloef en Graseter en vervolgens naar huis gereden. Wat zich na middernacht heeft afgespeeld, is voor velen een vraag, voor sommigen een weet.
TL:DR versie: neem deze topic met een grote schep zout. We hebben lol gehad. Zorg maar dat je er de volgende keer wel bij bent. Punt.
Jammer.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef robdriessen het volgende:
Goed, laat ik even een brandende lont uit het kruidvat halen. 95% van de verhalen in dit topic zijn of verzonnen of overdreven. Er bestaat zoiets als 'you had to be there', en tja, als de bezoekers van de meet dingen graag willen aandikken staat dat ze vrij. Het is de aard van elk internetforum dat sommigen (voornamelijk personen die er NIET bij aanwezig waren) alles voor waar aannemen en daar even hun ongezouten mening over willen storten.
Ik heb NIET in de cel gezeten, ik heb tegen geen enkele bar aangezeken, Knetter en ik hebben niet de horizontale mambo gedanst. Ik ben als brave ouwe lul (godsamme, de oudste aanwezige, snif) om middernacht nog een broodje doner wezen eten met Heloef en Graseter en vervolgens naar huis gereden. Wat zich na middernacht heeft afgespeeld, is voor velen een vraag, voor sommigen een weet.
TL:DR versie: neem deze topic met een grote schep zout. We hebben lol gehad. Zorg maar dat je er de volgende keer wel bij bent. Punt.
Lach maar, dit is bittere ernst. Een breakdancepiet die opgroeit in een wereld die zo veel beter kon zijn voor hem, terwijl zijn moeder haarzelf bezat op een pubermeet in het midden des lands. Tranen, ik rol ze uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik moest hier keihard om lachen. En met mij de kinderbescherming en verslavingszorg.
komt in orde manquote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef chroestjov het volgende:
Gooi mijn pics ook maar gwn online hoor, heb er geen moeite mee.
Vooral die ene waar ik met myreala op de foto staat is leuk.
Kanovinnie nam per ongeluk plaats op de stoel van God; inmiddels zit hij weer in zijn maxicosi.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking dit, wie ben jij om te stellen wie er wel en niet lelijk is? Blijft altijd nog jouw mening en jouw perceptie van wat mooi is en wat niet. Voor Ragboer geldt dit net zo, laat hem lekker afgeven daarop.
Mensen die afgeven op iemand moeten het ook kunnen incasseren wanneer ze er zelf het mikpunt van zijn, dat dan weer wel. Wanneer ze dit kunnen mogen ze doen wat ze zelf willen.
Ik stel helemaal niet wie er wel en niet lelijk is? Waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking dit, wie ben jij om te stellen wie er wel en niet lelijk is? Blijft altijd nog jouw mening en jouw perceptie van wat mooi is en wat niet. Voor Ragboer geldt dit net zo, laat hem lekker afgeven daarop.
Mensen die afgeven op iemand moeten het ook kunnen incasseren wanneer ze er zelf het mikpunt van zijn, dat dan weer wel. Wanneer ze dit kunnen mogen ze doen wat ze zelf willen.
Nee hoor, we gaan nu lekker pics van hem posten, dat zal hem leren de meet niet leuk te vindenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee hoor, we gaan nu lekker pics van hem posten, dat zal hem leren de meet niet leuk te vinden
Respect voor jou. En voor heloef en graseter.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef chroestjov het volgende:
Gooi mijn pics ook maar gwn online hoor, heb er geen moeite mee.
Vooral die ene waar ik met myreala op de foto staat is leuk.
ditquote:Op zondag 27 februari 2011 17:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Kunnen die niet-meeters eens ophouden met dat relgedrag
Dit is al een veel betere reactiequote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Ragboer het volgende:
Tja, ik ben er heen geweest want "je moet alles meegemaakt hebben". Vond het niet erg leuk, begon al met de erg opdringerige introductie van dragems. Heb nog wel met wat mensen leuk gepraat zoals Driepink, Paul, Patje en nog wat maar om eerlijk te zijn zie ik mijzelf niet meer zo snel op een meet verschijnen. Ik had het helemaal gehad toen iedereen opeens foto's moest maken. Ik dacht dat we gewoon een avondje uitgingen, niet dat iedereen foto's ging maken. En dat er nu sneue mensen zijn die ze nog willen posten ook.
Hé hé, niet-meeters rellen altijdquote:
Moeten ze godverdomme maar met hun luie reet onder hun steen vandaan komen en naar ons autistenfestijn komen.quote:
Ben je al in je tong gestikt?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb je die vreselijk lelijke skateschoenen nog gekocht, Graseter?
Jammer, die had ik al.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie dat je een nieuwe signature hebt. Walgelijke verwijzing.
Zo is het!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
Ach jongens, stel je niet zo aan over Ragboer!
Het is niet dat we niet mogen weten hoe hij eruit ziet..
Half ONZ heeft hem wel is op Tinychat gezien.
Als die jonge geen behoefte heeft aan foto's, dan heeft hij geen behoefte aan foto's.
Maak je niet druk en plaats gewoon de foto's van diegene die dat wel willen...
Zo simpel is het toch?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kanovinnie nam per ongeluk plaats op de stoel van God; inmiddels zit hij weer in zijn maxicosi.
dat was ikquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
Ik hoorde via via dat er een dikke versie van Roel van Velzen aanwezig was op de meet?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]kk kajakzwaanbootvinnie, beetje lijstjes van users aanleggen en alles. Hoe durft hij het.
Nordmacht Wolfsrudel Jugendsturm.txtquote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Er valt niks te vechten, dat doe je niet op internet. Vechten doe je face en face, onder het gejoel van proleten. En laat ik daar nu niet bij willen zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat was ik![]()
maar, ik snap niet dat panzer en vinnie niet even lekker verder gaan via pm/dm..
Mietjequote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is dus waarom ik niet naar onz meets ga
Volgende keer kom ik in je wangetjes knijpenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moeten ze godverdomme maar met hun luie reet onder hun steen vandaan komen en naar ons autistenfestijn komen.
Je mag ook door zijn borsthaartjes kroelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik in je wangetjes knijpen
Hoezo haal je vechten er opeens bij? Stille wens?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er valt niks te vechten, dat doe je niet op internet. Vechten doe je face en face, onder het gejoel van proleten. En laat ik daar nu niet bij willen zijn.
Was die meet in een grasveld?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef HappyBob het volgende:
Is er niet gewoon een leuke groepsfoto gemaakt zoals op deze meet? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mochten niet meer geplaatst wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef HappyBob het volgende:
Is er niet gewoon een leuke groepsfoto gemaakt zoals op deze meet?
Op een boerderij geloof ikquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die mochten niet meer geplaatst worden
Lekker zomers.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef HappyBob het volgende:
Is er niet gewoon een leuke groepsfoto gemaakt zoals op deze meet? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bepaalde personen wilden niet dat die foto steeds weer geplaatst zou worden, weet niet meer wiequote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op een boerderij geloof ik
[..]
Waarom niet?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik plaats hem ook maar eenmaal enkel als voorbeeldquote:Op zondag 27 februari 2011 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bepaalde personen wilden niet dat die foto steeds weer geplaatst zou worden, weet niet meer wie
Dan weet jij vast ook wel te vertellen waar Het Kind op dat moment was, en waarom ze er niet voor aan het zorgen was. Schrale troost dat dit overdag was wel, van echt levensgevaar is gelukkig dan geen sprake meer. Maar een kind geeft zichzelf niet borstvoeding, snap je.quote:
Damn, ik hoef echt nooit naar fokmeets, GEE-ZUSquote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
opfiesijus troll :")quote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Damn, ik hoef echt nooit naar fokmeets, GEE-ZUS
Iedereen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie mag ik op fok zetten? Heb zelf ook foot's gemaakt
Jezelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie mag ik op fok zetten? Heb zelf ook foot's gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |