Oke. ONZ radio is nu wel een beetje dood.quote:
komt omdat ik weg benquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef bularax het volgende:
[..]
Oke. ONZ radio is nu wel een beetje dood.
Ze mogen genoeg doen. Gleufdieren, kookdieren. Feestbeesten, you name it.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, moeders mogen natuurlijk niets meer doen.
Jouw visie, niet die van mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zie sig waarom onz radio langzaam een pijnlijke dood tegemoet gaat
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze mogen genoeg doen. Gleufdieren, kookdieren. Feestbeesten, you name it.
Echter, werkloze moeders horen niet hun kind 's nachts alleen thuis te laten in een flat zonder meubels terwijl ze zichzelf bezatten op een meeting aan de andere kant van het land. Alleen de gedachte al. Ik vind het zielig en bij deze ben ik ook mantelzorger. Tegen betaling welteverstaan, ik waag mij met gevaar voor leven in de ghetto van Emmen en daar moet wel wat tegenoverstaan.
Verzuurde ex-dj, die elmo?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jouw visie, niet die van mij.
En het gaat gewoon nog steeds goed hoor.
En wat heeft dat precies met de verantwoordelijkheid van een moeder te maken?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bij
Haha, lekker relevant ook dit. Sterk argument wel. Ga zo door, waterfietsvinnie.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bij
Ik moet hier mijn ei kwijt. Een lolletje mag en kan en ik ben blij om te horen dat er veel leuks heeft afgespeeld gisteravond. Maar sommige dingen gaan gewoon te ver vind ik zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
Haten is verlaten. Houd dit topic even gezellig.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
Haten is verlaten. Houd dit topic even gezellig.
Iets met een pot en een ketel?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies met de verantwoordelijkheid van een moeder te maken?
sorry, ik zie het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
De meet was hartstikke leuk! Kusjens.
/ontopic
Dat ontgaat ons allemaal. Het is gewoon erg schrijnend allemaal. Maar laten we er lekker omheen 'quote:
Nee, jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |