Die pic mag niet meer gepost worden. Ik had er een ban voor gekregen.quote:
Broder confronteert weerquote:
Oh god. Jij wist, jij wist niet?quote:
Waarom zou je geen kritiek mogen hebben op iemands onfatsoenlijke proleterige gedrag terwijl diegene een moeder is die ook nog een kind moet opvoeden als je volgens een één of andere nietszeggende moderator een baggeruser bent omdat je toevallig niet meedoet met al dat ge-'quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef Driepink het volgende:
pot verwijt de ketel dat ie zwart zietals je die link niet kan leggen, ontbreekt er toch echt wat aan je hessus hoor
maar laten we het gewoon weer ff ontopic houden ?
Oh god, ik wist niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh god. Jij wist, jij wist niet?
Je hebt je punt gemaakt, that's that.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh god. Jij wist, jij wist niet?
Het lijkt me ook niet leuk dat dit gezellige napraat topic verzandt in een bash-elkaar-hier-om-persoonlijke-zaken-topert, maar sommige dingen mogen wel even gezegd worden.
Goed om te zien dat deze man logisch kan nadenken wel. Einde onderwerp inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt je punt gemaakt, that's that.
Einde onderwerp, nu weer ontopic
Moraalridders? Baggerusers extra-ordinaire, dat zijn we.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
De moraalridders mogen wel ergens anders de held uit gaan hangen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
De moraalridders mogen wel ergens anders de held uit gaan hangen.
Niemand.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef JanPiraat het volgende:
wie heeft gekotst hoeveel centiliters en waar ?
pics komen niet onlinequote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef utopie het volgende:
Godverdomme, nog steeds geen pics?
Gooi dit topic maar dicht als er voor morgenochtend geen materiaal gepost is
vraag ze aan monoquote:
Broders kunnen veel incasseren, maar wanneer hun moeder belachelijk wordt gemaakt op een internetforum dan weet hij hard te raken. Hard zeg ik je, en terecht. Terechte Broder dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef utopie het volgende:
Is broder gebanned? En waarom is mijn quote geedit? Kan het niet zien want zit op mobiel
Haha, grappenmaker.quote:
Mijn pics mogen best gepost worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het best sneu dat er helemaal geen pics worden gepost ofzo voor puur een sfeer-indruk...echt diep triest. Maargoed, whatever floats your boat eh.
Inderdaad jammer ja, maar uiteindelijk zullen ze vast hun weg naar FOK! vinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het best sneu dat er helemaal geen pics worden gepost ofzo voor puur een sfeer-indruk...echt diep triest. Maargoed, whatever floats your boat eh.
Gewoon die pic van Broder net, maar dan nog smeriger en met meer vet, bloed, zweet en kots.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef EggsTC het volgende:
Hear hear, de pijplijn is zojuist geopend. Het zal ons benieuwen. De pics van eerdere meets geven in ieder geval een goede impressie, ik wil eigenlijk niet meer zien. Of toch wel. Aapjeskijken, nieuwsgierigheid. We doen het allemaal.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zie dat de pics in mijn PM staan, even afberen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef yvonne het volgende:
Zet nou gewoon een paar pics hier, ze komen geheid op FOK! en ik ga geen kinderoppaser spelen hoor.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn pics mogen best gepost worden.
Gewoon de pics van mensen die zeuren eruit filteren.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Driepink het volgende:
ik heb er ook geen moeite mee als de mijne online komen, maar er zitten een aantal zeikerd tussen die ze niet online willen hebben staan
Wat deze vrouw zegt.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef yvonne het volgende:
Zet nou gewoon een paar pics hier, ze komen geheid op FOK! en ik ga geen kinderoppaser spelen hoor.
enige verschil is dat jij op fok baggert en zovaak heb ik haar niet horen baggeren gisteravondquote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Eigenlijk gedraagt Huppelmuts zich op de meet, zoals ik me altijd op fok gedraag. Interessant.
Er gaan geruchten over manboobs. Of snap ik deze lyrieken niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Eigenlijk gedraagt Huppelmuts zich op de meet, zoals ik me altijd op fok gedraag. Interessant.
Haha.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Graseter het volgende:
Mag ik een foto van mij en heloef de hobbyneger posten?
haha van mij welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Graseter het volgende:
Mag ik een foto van mij en heloef de hobbyneger posten?
Was jij niet aanwezig dat je een sfeerpic wilt?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef EggsTC het volgende:
Ze komen geheid op FOK! of waar dan ook, daar kun je donder opzeggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Driepink het volgende:
ik heb er ook geen moeite mee als de mijne online komen, maar er zitten een aantal zeikerd tussen die ze niet online willen hebben staan
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze komen geheid op FOK! of waar dan ook, daar kun je donder opzeggen.
Nogmaals, we gaan geen kinderoppas spelen.
Als je niet op een foto wil moet je niet naar buiten gaan en al helemaal niet naar een meet.
Ja dat dus, mensen die echt niet willen er ff uithalen, klaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gewoon de pics van mensen die zeuren eruit filteren.
Dat is inderdaad wel zo netjes ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat dus, mensen die echt niet willen er ff uithalen, klaar.
Waarom verander je deze regel opeens? Ik heb toen ook geen foto's online gezet van Admins.mods en bijv Nolius, raar dat je dit niet meer respecteert.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze komen geheid op FOK! of waar dan ook, daar kun je donder opzeggen.
Nogmaals, we gaan geen kinderoppas spelen.
Als je niet op een foto wil moet je niet naar buiten gaan en al helemaal niet naar een meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |