Die pic mag niet meer gepost worden. Ik had er een ban voor gekregen.quote:
Broder confronteert weerquote:
Oh god. Jij wist, jij wist niet?quote:
Waarom zou je geen kritiek mogen hebben op iemands onfatsoenlijke proleterige gedrag terwijl diegene een moeder is die ook nog een kind moet opvoeden als je volgens een één of andere nietszeggende moderator een baggeruser bent omdat je toevallig niet meedoet met al dat ge-'quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef Driepink het volgende:
pot verwijt de ketel dat ie zwart zietals je die link niet kan leggen, ontbreekt er toch echt wat aan je hessus hoor
maar laten we het gewoon weer ff ontopic houden ?
Oh god, ik wist niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh god. Jij wist, jij wist niet?
Je hebt je punt gemaakt, that's that.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh god. Jij wist, jij wist niet?
Het lijkt me ook niet leuk dat dit gezellige napraat topic verzandt in een bash-elkaar-hier-om-persoonlijke-zaken-topert, maar sommige dingen mogen wel even gezegd worden.
Goed om te zien dat deze man logisch kan nadenken wel. Einde onderwerp inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt je punt gemaakt, that's that.
Einde onderwerp, nu weer ontopic
Moraalridders? Baggerusers extra-ordinaire, dat zijn we.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
De moraalridders mogen wel ergens anders de held uit gaan hangen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
De moraalridders mogen wel ergens anders de held uit gaan hangen.
Niemand.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef JanPiraat het volgende:
wie heeft gekotst hoeveel centiliters en waar ?
pics komen niet onlinequote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef utopie het volgende:
Godverdomme, nog steeds geen pics?
Gooi dit topic maar dicht als er voor morgenochtend geen materiaal gepost is
vraag ze aan monoquote:
Broders kunnen veel incasseren, maar wanneer hun moeder belachelijk wordt gemaakt op een internetforum dan weet hij hard te raken. Hard zeg ik je, en terecht. Terechte Broder dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef utopie het volgende:
Is broder gebanned? En waarom is mijn quote geedit? Kan het niet zien want zit op mobiel
Haha, grappenmaker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |