Hij mag het vinden, maar de reden is sneu.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.
Neem het met een korreltje zout.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij mag het vinden, maar de reden is sneu.
Iedereen is dik en lelijk, dus er was niks aan.
Toen was ik net terug man, was bezopeng en zoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
om de jouwe kan ik lachen, maar die van ragboer is gewoon kil
Jij hebt een tweelingbroer.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik ongelofelijk sexy ben.
Het lijkt mij dat hij van tevoren ook niet wist waar hij in verzeild zou raken, juist omdat er zo geheimzinnig wordt gedaan over de pics van eerdere meets en alles. Hij heeft zijn mening gewoon bijgesteld, en ook dat mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.
De reactie van Nitrouz, ja.quote:
Ik zou me daar niet al te druk over maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat hij van tevoren ook niet wist waar hij in verzeild zou raken, juist omdat er zo geheimzinnig wordt gedaan over de pics van eerdere meets en alles. Hij heeft zijn mening gewoon bijgesteld, en ook dat mag.
Waarom zouden ze online moeten als mensen dat niet willen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet al te druk over maken.
Anyway, ik vind het al triest dat iedereen de huilie loopt uit te hangen dat de foto's niet gepost mogen worden. Waarom dan uberhaupt foto's maken. Om in je plakboek te plakken?
Maak dan geen picsquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.
Zie boven.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze online moeten als mensen dat niet willen?
Ik moest hier keihard om lachen. En met mij de kinderbescherming en verslavingszorg.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.
Ja zeker wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Zokunen het volgende:
Chraseter en heloef hadden het in ieder geval wel leuk
Wat een vreemde opmerking dit, wie ben jij om te stellen wie er wel en niet lelijk is? Blijft altijd nog jouw mening en jouw perceptie van wat mooi is en wat niet. Voor Ragboer geldt dit net zo, laat hem lekker afgeven daarop.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |