quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg een ding, nooit naar zo een meet gaan. Wat een volk zeg, tering.![]()
![]()
Die Fokkers zijn kansloos als de malle echt waar. Lekker wijven zijn er niet, zijn allemaal eindbazen zo vies. Gasten zijn ook kut op een paar na, voor de rest zijn het dikke vadsige apen. Gadveredamme vies volk dus nooit naar zo een meet gaan.
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heloef heeft adhd, drukke rare neger
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beter bazen mooiboys dan van die vadsige gasten a la dragems. Dankzij Fok voel mij ik weer superieur. Dank Fok
boterhamzakjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Misschien zet ik wel 1 foto van mezelf erop met boterhamzakjeals zij het ook wil
Serieusquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het viel wel mee.Vond het alleen jammer dat het enige echte onderwerp autisme was.
Nabespreken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
ik heb sinds de posts van ragboer en nitrouz wel minder "respect" voor ze
wel leuk meedoen als ze er zijn, maar achteraf gaan lopen lullen.. triest
Waren ze er echt?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
Zonde wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik had oogcontact met een meisje, ik wou nog een move maken maar toen moest ik naar huis.
Een zinkend schip verlaten is juist wijsheid. Alleen mensen die dusdanig onder invloed van drank zijn blijven aan boord. Blij dat ze the right thing gedaan hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
ja ze waren er echt jaquote:
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.quote:
om de jouwe kan ik lachen, maar die van ragboer is gewoon kilquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar ik ben de meet gewoon aan het nabespreken, neem het met een korreltje zout.
Ze heeft een vriend en die is heul liev voor haarquote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Zij is lief ja, misschien moet ik maar met haar daten
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
misschien gooi ik toch wel die fotos van ragboer online
Ik weet van mezelf dat ik ongelofelijk sexy ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.
Het kwam neer op: iedereen was dik en lelijk behalve wij dus er was niks aan![]()
En het gek vinden dat ik nooit naar meets ga.
moet mono ze eerst weer van knetter krijgen en dan krijg ik ze pas weerquote:
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.
Het kwam neer op: iedereen was dik en lelijk behalve wij dus er was niks aan![]()
En het gek vinden dat ik nooit naar meets ga.
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |