Terechte tekst. Moederfiguren willen we zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze komen geheid op FOK! of waar dan ook, daar kun je donder opzeggen.
Nogmaals, we gaan geen kinderoppas spelen.
Als je niet op een foto wil moet je niet naar buiten gaan en al helemaal niet naar een meet.
of emo.gif op hun hoofd plakken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat dus, mensen die echt niet willen er ff uithalen, klaar.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
of emo.gif op hun hoofd plakken.
Ja, gewoon om een indruk te krijgen of het voor mij voor de volgende keer de moeite waard is om naar utrecht af te reizen voor zoiets als dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij niet aanwezig dat je een sfeerpic wilt?
Dit jaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, gewoon om een indruk te krijgen of het voor mij voor de volgende keer de moeite waard is om naar utrecht af te reizen voor zoiets als dit.
Ik heb altijd gezegd dat als je op een meet komt je het risico loopt dat je op FOK! komt, wij gaan daar niet in lopen bemiddelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Waarom verander je deze regel opeens? Ik heb toen ook geen foto's online gezet van Admins.mods en bijv Nolius, raar dat je dit niet meer respecteert.
Edit, ok foto's van mensen die niet op fok willen eruit filteren vind ik een strak idee
NAAM ERBIJquote:
Hoe weet jij dat nou weerquote:
Seriously? Ik dacht dat Graseter lelijk was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |