Hij mag het vinden, maar de reden is sneu.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.
Neem het met een korreltje zout.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij mag het vinden, maar de reden is sneu.
Iedereen is dik en lelijk, dus er was niks aan.
Toen was ik net terug man, was bezopeng en zoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
om de jouwe kan ik lachen, maar die van ragboer is gewoon kil
Jij hebt een tweelingbroer.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik ongelofelijk sexy ben.
Het lijkt mij dat hij van tevoren ook niet wist waar hij in verzeild zou raken, juist omdat er zo geheimzinnig wordt gedaan over de pics van eerdere meets en alles. Hij heeft zijn mening gewoon bijgesteld, en ook dat mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.
De reactie van Nitrouz, ja.quote:
Ik zou me daar niet al te druk over maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat hij van tevoren ook niet wist waar hij in verzeild zou raken, juist omdat er zo geheimzinnig wordt gedaan over de pics van eerdere meets en alles. Hij heeft zijn mening gewoon bijgesteld, en ook dat mag.
Waarom zouden ze online moeten als mensen dat niet willen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet al te druk over maken.
Anyway, ik vind het al triest dat iedereen de huilie loopt uit te hangen dat de foto's niet gepost mogen worden. Waarom dan uberhaupt foto's maken. Om in je plakboek te plakken?
Maak dan geen picsquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.
Zie boven.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze online moeten als mensen dat niet willen?
Ik moest hier keihard om lachen. En met mij de kinderbescherming en verslavingszorg.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.
Ja zeker wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Zokunen het volgende:
Chraseter en heloef hadden het in ieder geval wel leuk
Wat een vreemde opmerking dit, wie ben jij om te stellen wie er wel en niet lelijk is? Blijft altijd nog jouw mening en jouw perceptie van wat mooi is en wat niet. Voor Ragboer geldt dit net zo, laat hem lekker afgeven daarop.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.
Kruidvatquote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef robdriessen het volgende:
Goed, laat ik even een brandende lont uit het kruidvat halen. 95% van de verhalen in dit topic zijn of verzonnen of overdreven. Er bestaat zoiets als 'you had to be there', en tja, als de bezoekers van de meet dingen graag willen aandikken staat dat ze vrij. Het is de aard van elk internetforum dat sommigen (voornamelijk personen die er NIET bij aanwezig waren) alles voor waar aannemen en daar even hun ongezouten mening over willen storten.
Ik heb NIET in de cel gezeten, ik heb tegen geen enkele bar aangezeken, Knetter en ik hebben niet de horizontale mambo gedanst. Ik ben als brave ouwe lul (godsamme, de oudste aanwezige, snif) om middernacht nog een broodje doner wezen eten met Heloef en Graseter en vervolgens naar huis gereden. Wat zich na middernacht heeft afgespeeld, is voor velen een vraag, voor sommigen een weet.
TL:DR versie: neem deze topic met een grote schep zout. We hebben lol gehad. Zorg maar dat je er de volgende keer wel bij bent. Punt.
Jammer.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef robdriessen het volgende:
Goed, laat ik even een brandende lont uit het kruidvat halen. 95% van de verhalen in dit topic zijn of verzonnen of overdreven. Er bestaat zoiets als 'you had to be there', en tja, als de bezoekers van de meet dingen graag willen aandikken staat dat ze vrij. Het is de aard van elk internetforum dat sommigen (voornamelijk personen die er NIET bij aanwezig waren) alles voor waar aannemen en daar even hun ongezouten mening over willen storten.
Ik heb NIET in de cel gezeten, ik heb tegen geen enkele bar aangezeken, Knetter en ik hebben niet de horizontale mambo gedanst. Ik ben als brave ouwe lul (godsamme, de oudste aanwezige, snif) om middernacht nog een broodje doner wezen eten met Heloef en Graseter en vervolgens naar huis gereden. Wat zich na middernacht heeft afgespeeld, is voor velen een vraag, voor sommigen een weet.
TL:DR versie: neem deze topic met een grote schep zout. We hebben lol gehad. Zorg maar dat je er de volgende keer wel bij bent. Punt.
Lach maar, dit is bittere ernst. Een breakdancepiet die opgroeit in een wereld die zo veel beter kon zijn voor hem, terwijl zijn moeder haarzelf bezat op een pubermeet in het midden des lands. Tranen, ik rol ze uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik moest hier keihard om lachen. En met mij de kinderbescherming en verslavingszorg.
komt in orde manquote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef chroestjov het volgende:
Gooi mijn pics ook maar gwn online hoor, heb er geen moeite mee.
Vooral die ene waar ik met myreala op de foto staat is leuk.
Kanovinnie nam per ongeluk plaats op de stoel van God; inmiddels zit hij weer in zijn maxicosi.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking dit, wie ben jij om te stellen wie er wel en niet lelijk is? Blijft altijd nog jouw mening en jouw perceptie van wat mooi is en wat niet. Voor Ragboer geldt dit net zo, laat hem lekker afgeven daarop.
Mensen die afgeven op iemand moeten het ook kunnen incasseren wanneer ze er zelf het mikpunt van zijn, dat dan weer wel. Wanneer ze dit kunnen mogen ze doen wat ze zelf willen.
Ik stel helemaal niet wie er wel en niet lelijk is? Waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking dit, wie ben jij om te stellen wie er wel en niet lelijk is? Blijft altijd nog jouw mening en jouw perceptie van wat mooi is en wat niet. Voor Ragboer geldt dit net zo, laat hem lekker afgeven daarop.
Mensen die afgeven op iemand moeten het ook kunnen incasseren wanneer ze er zelf het mikpunt van zijn, dat dan weer wel. Wanneer ze dit kunnen mogen ze doen wat ze zelf willen.
Nee hoor, we gaan nu lekker pics van hem posten, dat zal hem leren de meet niet leuk te vindenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.
Goed idee.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee hoor, we gaan nu lekker pics van hem posten, dat zal hem leren de meet niet leuk te vinden
Respect voor jou. En voor heloef en graseter.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef chroestjov het volgende:
Gooi mijn pics ook maar gwn online hoor, heb er geen moeite mee.
Vooral die ene waar ik met myreala op de foto staat is leuk.
ditquote:Op zondag 27 februari 2011 17:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Kunnen die niet-meeters eens ophouden met dat relgedrag
Dit is al een veel betere reactiequote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Ragboer het volgende:
Tja, ik ben er heen geweest want "je moet alles meegemaakt hebben". Vond het niet erg leuk, begon al met de erg opdringerige introductie van dragems. Heb nog wel met wat mensen leuk gepraat zoals Driepink, Paul, Patje en nog wat maar om eerlijk te zijn zie ik mijzelf niet meer zo snel op een meet verschijnen. Ik had het helemaal gehad toen iedereen opeens foto's moest maken. Ik dacht dat we gewoon een avondje uitgingen, niet dat iedereen foto's ging maken. En dat er nu sneue mensen zijn die ze nog willen posten ook.
Hé hé, niet-meeters rellen altijdquote:
Moeten ze godverdomme maar met hun luie reet onder hun steen vandaan komen en naar ons autistenfestijn komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |