Terechte tekst. Moederfiguren willen we zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze komen geheid op FOK! of waar dan ook, daar kun je donder opzeggen.
Nogmaals, we gaan geen kinderoppas spelen.
Als je niet op een foto wil moet je niet naar buiten gaan en al helemaal niet naar een meet.
of emo.gif op hun hoofd plakken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat dus, mensen die echt niet willen er ff uithalen, klaar.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
of emo.gif op hun hoofd plakken.
Ja, gewoon om een indruk te krijgen of het voor mij voor de volgende keer de moeite waard is om naar utrecht af te reizen voor zoiets als dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij niet aanwezig dat je een sfeerpic wilt?
Dit jaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, gewoon om een indruk te krijgen of het voor mij voor de volgende keer de moeite waard is om naar utrecht af te reizen voor zoiets als dit.
Ik heb altijd gezegd dat als je op een meet komt je het risico loopt dat je op FOK! komt, wij gaan daar niet in lopen bemiddelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Waarom verander je deze regel opeens? Ik heb toen ook geen foto's online gezet van Admins.mods en bijv Nolius, raar dat je dit niet meer respecteert.
Edit, ok foto's van mensen die niet op fok willen eruit filteren vind ik een strak idee
NAAM ERBIJquote:
Hoe weet jij dat nou weerquote:
Seriously? Ik dacht dat Graseter lelijk was.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg een ding, nooit naar zo een meet gaan. Wat een volk zeg, tering.![]()
![]()
Die Fokkers zijn kansloos als de malle echt waar. Lekker wijven zijn er niet, zijn allemaal eindbazen zo vies. Gasten zijn ook kut op een paar na, voor de rest zijn het dikke vadsige apen. Gadveredamme vies volk dus nooit naar zo een meet gaan.
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heloef heeft adhd, drukke rare neger
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beter bazen mooiboys dan van die vadsige gasten a la dragems. Dankzij Fok voel mij ik weer superieur. Dank Fok
boterhamzakjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Misschien zet ik wel 1 foto van mezelf erop met boterhamzakjeals zij het ook wil
Serieusquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het viel wel mee.Vond het alleen jammer dat het enige echte onderwerp autisme was.
Nabespreken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
ik heb sinds de posts van ragboer en nitrouz wel minder "respect" voor ze
wel leuk meedoen als ze er zijn, maar achteraf gaan lopen lullen.. triest
Waren ze er echt?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
Zonde wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik had oogcontact met een meisje, ik wou nog een move maken maar toen moest ik naar huis.
Een zinkend schip verlaten is juist wijsheid. Alleen mensen die dusdanig onder invloed van drank zijn blijven aan boord. Blij dat ze the right thing gedaan hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef Driepink het volgende:
ja ze waren er echt jaquote:
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.quote:
om de jouwe kan ik lachen, maar die van ragboer is gewoon kilquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar ik ben de meet gewoon aan het nabespreken, neem het met een korreltje zout.
Ze heeft een vriend en die is heul liev voor haarquote:Op zondag 27 februari 2011 16:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Zij is lief ja, misschien moet ik maar met haar daten
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
misschien gooi ik toch wel die fotos van ragboer online
Ik weet van mezelf dat ik ongelofelijk sexy ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.
Het kwam neer op: iedereen was dik en lelijk behalve wij dus er was niks aan![]()
En het gek vinden dat ik nooit naar meets ga.
moet mono ze eerst weer van knetter krijgen en dan krijg ik ze pas weerquote:
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie ragboers opmerking in een van de topics. Ik heb hem gequote in het begin van dit topic.
Het kwam neer op: iedereen was dik en lelijk behalve wij dus er was niks aan![]()
En het gek vinden dat ik nooit naar meets ga.
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.
Hij mag het vinden, maar de reden is sneu.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden toch? Of is het verplicht dat je na een tegenvallende meet-ervaring alsnog mooi weer blijft spelen terwijl je verschrikkelijke taferelen hebt gezien? Waar kun je anders heen? Mensen moeten toch stoom afblazen na zo'n ervaring. Ik zie het probleem niet.
Neem het met een korreltje zout.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij mag het vinden, maar de reden is sneu.
Iedereen is dik en lelijk, dus er was niks aan.
Toen was ik net terug man, was bezopeng en zoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
om de jouwe kan ik lachen, maar die van ragboer is gewoon kil
Jij hebt een tweelingbroer.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik ongelofelijk sexy ben.
Het lijkt mij dat hij van tevoren ook niet wist waar hij in verzeild zou raken, juist omdat er zo geheimzinnig wordt gedaan over de pics van eerdere meets en alles. Hij heeft zijn mening gewoon bijgesteld, en ook dat mag.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.
De reactie van Nitrouz, ja.quote:
Ik zou me daar niet al te druk over maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van respect. Hier op FOK! vrolijk meeposten met die mensen, om ze vervolgens af te gaan lopen zeiken.
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat hij van tevoren ook niet wist waar hij in verzeild zou raken, juist omdat er zo geheimzinnig wordt gedaan over de pics van eerdere meets en alles. Hij heeft zijn mening gewoon bijgesteld, en ook dat mag.
Waarom zouden ze online moeten als mensen dat niet willen?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet al te druk over maken.
Anyway, ik vind het al triest dat iedereen de huilie loopt uit te hangen dat de foto's niet gepost mogen worden. Waarom dan uberhaupt foto's maken. Om in je plakboek te plakken?
Maak dan geen picsquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.
Zie boven.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze online moeten als mensen dat niet willen?
Ik moest hier keihard om lachen. En met mij de kinderbescherming en verslavingszorg.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.
Ja zeker wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:02 schreef Zokunen het volgende:
Chraseter en heloef hadden het in ieder geval wel leuk
Wat een vreemde opmerking dit, wie ben jij om te stellen wie er wel en niet lelijk is? Blijft altijd nog jouw mening en jouw perceptie van wat mooi is en wat niet. Voor Ragboer geldt dit net zo, laat hem lekker afgeven daarop.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is heel simpel waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over die pics, want de mensen die kritiek leveren op de foto's zijn net zo mooi/lelijk/dik/dun als degene die op de foto staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |