Moeten ze godverdomme maar met hun luie reet onder hun steen vandaan komen en naar ons autistenfestijn komen.quote:
Ben je al in je tong gestikt?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb je die vreselijk lelijke skateschoenen nog gekocht, Graseter?
Jammer, die had ik al.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie dat je een nieuwe signature hebt. Walgelijke verwijzing.
Zo is het!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
Ach jongens, stel je niet zo aan over Ragboer!
Het is niet dat we niet mogen weten hoe hij eruit ziet..
Half ONZ heeft hem wel is op Tinychat gezien.
Als die jonge geen behoefte heeft aan foto's, dan heeft hij geen behoefte aan foto's.
Maak je niet druk en plaats gewoon de foto's van diegene die dat wel willen...
Zo simpel is het toch?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kanovinnie nam per ongeluk plaats op de stoel van God; inmiddels zit hij weer in zijn maxicosi.
dat was ikquote:Op zondag 27 februari 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
Ik hoorde via via dat er een dikke versie van Roel van Velzen aanwezig was op de meet?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]kk kajakzwaanbootvinnie, beetje lijstjes van users aanleggen en alles. Hoe durft hij het.
Nordmacht Wolfsrudel Jugendsturm.txtquote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Er valt niks te vechten, dat doe je niet op internet. Vechten doe je face en face, onder het gejoel van proleten. En laat ik daar nu niet bij willen zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat was ik![]()
maar, ik snap niet dat panzer en vinnie niet even lekker verder gaan via pm/dm..
Mietjequote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is dus waarom ik niet naar onz meets ga
Volgende keer kom ik in je wangetjes knijpenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moeten ze godverdomme maar met hun luie reet onder hun steen vandaan komen en naar ons autistenfestijn komen.
Je mag ook door zijn borsthaartjes kroelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik in je wangetjes knijpen

Hoezo haal je vechten er opeens bij? Stille wens?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er valt niks te vechten, dat doe je niet op internet. Vechten doe je face en face, onder het gejoel van proleten. En laat ik daar nu niet bij willen zijn.
Was die meet in een grasveld?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef HappyBob het volgende:
Is er niet gewoon een leuke groepsfoto gemaakt zoals op deze meet? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mochten niet meer geplaatst wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:20 schreef HappyBob het volgende:
Is er niet gewoon een leuke groepsfoto gemaakt zoals op deze meet?
Op een boerderij geloof ikquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die mochten niet meer geplaatst worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |