Dit dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je gek. Die komen nog bij van de vele indrukken dat mensen op ze hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
Ofdat je tegen de toog hebt staan zeiken vroeg ik.
Tering, snappen die meeters niet dat je je in de meet-napraattopics moet melden?!
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg een ding, nooit naar zo een meet gaan. Wat een volk zeg, tering.![]()
![]()
Die Fokkers zijn kansloos als de malle echt waar. Lekker wijven zijn er niet, zijn allemaal eindbazen zo vies. Gasten zijn ook kut op een paar na, voor de rest zijn het dikke vadsige apen. Gadveredamme vies volk dus nooit naar zo een meet gaan.
gebruik eens wat meer smileys, dit is echt te weinigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Herman was geweldig vannacht![]()
![]()
Een soort uber josti kneus die buiten stearway stond... we raakten aan de praat en ik vroeg naar zijn hobby's, zegtie dat ie zingt.
Dus ik van: Zing een liedje voor me herman!
Hij zingen als een malle![]()
![]()
ondertussen zat mono telkens as op zijn hoofd af te tikken wat hij niet doorhad
![]()
![]()
Het was geniaal ( miss omdat ik genoeg op had/heb) maar moet er nog om lachen... Ennnn het is gefilmd door iemand.. maar ja.. door wie
ga weg ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 14:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
gebruik eens wat meer smileys, dit is echt te weinig
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef Nitrouz het volgende:
Huppelmuts moest om de 10 minuten met haar zoontje bellen, hij miste haar verschrikkelijk.
Wat een kkharde knalfuif zeg. Helemaal super.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:14 schreef Nitrouz het volgende:
Ik en mijn boi ragboer (BAAS) besloten rond 8 uur te meeten op Utrecht Centraal. Vanaf daar gingen wij richting het Neude waar wij een biertje gingen knallen, even later gingen wij nog een biertje knallen in een ander cafétje.
Rond 9 uur gingen wij richting de Stairway (kuttent) waar de autisten al buiten stonden te genieten van de sigaret. (Er waren maar 2 of 3 mensen die niet rookten, waarvan 1 neger).
Buiten stonden daar verschillende mensen, waaronder 2 chickies, waar er nog 2 bijkwamen.
Dragems ging rond een uur of half 10 alweer weg, hij moest de volgende ochtend gaan larpen.
Even later kwam Jamai een optreden geven. Hij zong onder andere zijn klassieker "Step Right Up", maar helaas moest hij na een kwartier een belletje maken met ONZ Radio. Daarna was hij niet meer teruggevonden. Hopelijk leeft hij nog.
Het bier werd alsmaar door getankt, ik heb 2 biertjes weten te hosselen. Ik heb geen idee wie ze betaald had. Ha.
Rond een uur of 00:00 ging ik richting me osso. Ik moet mijn straatreputatie hoog houden.
Ik vond het erg leuk omdat er erg veel verschillende onderwerpen aan bod kwamen. Graseter had bijvoorbeeld net een nieuwe knikkerbaan, dragems had het vaak over larpen en Monopoly had het vaak over zijn zeer zeldzame vorm van autisme. Verder hadden we allemaal een gezamenlijke interesse in cijfers en dergelijke.
De vrouwen hadden het ook over het uiterlijk van driepink, de tepels van Mono en het volwassen lichaam van Robdriessen.
Huppelmuts moest om de 10 minuten met haar zoontje bellen, hij miste haar verschrikkelijk. Knetter moest af en toe naar de kapper omdat haar korte en pittige kapsel snel aangroeide.
Dat was het wel.
Broderquote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef Broder het volgende:
[..]
Wat een kkharde knalfuif zeg. Helemaal super.
snap ik.. doe dat eens nietquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik probeer je er attent op te maken in de vorm van een ironische manier
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snap ik.. doe dat eens niet
die van nitrouz is echt goedquote:
wij delen dezelfde gedachtequote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ik er niet bij was hoor, ik voel me altijd wel thuis bij autisten met tepels
Als je graag de stinkende gladde reet van Monopolio in je gezicht, de hangentieten van Huppelmuts in je nek en een Myraela die in je bek kokt wil hebben, dan heb je iets gemist inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
Ik vond het wel jammer dat ik er niet bij was hoor, ik voel me altijd wel thuis bij autisten met tepels
Preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Als je graag de stinkende gladde reet van Monopolio in je gezicht, de hangentieten van Huppelmuts in je nek en een Myraela die in je bek kokt wil hebben, dan heb je iets gemist inderdaad.
Shiiit, hier baal ik vanquote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
Als je graag de stinkende gladde reet van Monopolio in je gezicht, de hangentieten van Huppelmuts in je nek en een Myraela die in je bek kokt wil hebben, dan heb je iets gemist inderdaad.
Ik deel je meningquote:Op zondag 27 februari 2011 14:51 schreef prinsdino27 het volgende:
[..]
nee hoor, dat was dan ook niet de enige reden. Maar dat heeft niks met die mening te makenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos omdat we je niet 3 minuten voor tijd konden inroosteren?
Heeft Ragboer Nitrouz afgetrokken achter de Dom?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:04 schreef utopie het volgende:
laten we het gezellig houden en over de meet praten.
zijn er al fotos uitgelekt??? is er al geneukt??? iets??
Mag ik eerst ff slapen godverquote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
Tering, snappen die meeters niet dat je je in de meet-napraattopics moet melden?!
Mooi moment van de avond jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de zoen van knetter met die Aziatische chick al ter sprake gekomen?
Nee, achter HC.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft Ragboer Nitrouz afgetrokken achter de Dom?
achteraf heb je het leuke, lieve schattige radio onzin veranderd in 1 van de vele zogenaamde professionele radiozendersquote:Op zondag 27 februari 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos omdat we je niet 3 minuten voor tijd konden inroosteren?
qftquote:Op zondag 27 februari 2011 15:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
achteraf heb je het leuke, lieve schattige radio onzin veranderd in 1 van de vele zogenaamde professionele radiozenders
Anders was radio onzin nog steeds leuk maar nu niet meer
Heb je echt nachtje cel gehad?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef robdriessen het volgende:
OK, wie heeft dat plakplaatje van Spongebob achter op mijn reet getikt gisteren?
Ben je nou opgepakt of niet ?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef robdriessen het volgende:
OK, wie heeft dat plakplaatje van Spongebob achter op mijn reet getikt gisteren?
Knetter, vertel jij het ze?quote:
Slapend in de trein met Knetter die me wakker probeert te houden door haar tetten in mijn gezicht te drukkenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef Driepink het volgende:
wow, alsnog laat wakker, mono hoe eindigde jouw nacht ?
oh oke, ik had verwacht die zit in de trein op msn met een dove te chattenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slapend in de trein met Knetter die me wakker probeert te houden door haar tetten in mijn gezicht te drukken
Ik ga haar toevoegen vanavondquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh oke, ik had verwacht die zit in de trein op msn met een dove te chatten
Doorsturen die handelquote:
Die is ook wel raakbaarquote:
kkviesquote:Op zondag 27 februari 2011 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slapend in de trein met Knetter die me wakker probeert te houden door haar tetten in mijn gezicht te drukken
Dat zei knetter?quote:
Die knetter was wel bezig jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ook nog met die Chinees gezoend ( en tegelijk met Knetter )
Trio zoen
Ja hoi, ik word net wakker.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
Hoi jijquote:
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:43 schreef tho_Omas het volgende:
HUppelmuts liet net dr tieten zien en monopoly en remlof gingen likjes geven echt stoute jongens van het fok wereldje
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.
Lang neit gezien panzermausquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit kun je niet meer goedpraten.![]()
![]()
Moet kunnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh bless, het onfeilbare moederinstinct. 's Nachts jezelf aan je borsten laten likken door een stel dronkelappen terwijl je jonge zoon 150km verderop in een meubelloze flat-met-kogelgat zit, bang en alleen. Helemaal super.
[..]
Blij dat je dat ook inziet. Goed om te horen wel dat de rest van de mensen een leuke avond heeft gehad, maar sommigen horen daar gewoon niet hun tijd aan te besteden wanneer ze wel wat beters te doen hebben.quote:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blij dat je dat ook inziet. Goed om te horen wel dat de rest van de mensen een leuke avond heeft gehad, maar sommigen horen daar gewoon niet hun tijd aan te besteden wanneer ze wel wat beters te doen hebben.
Oja, moeders mogen natuurlijk niets meer doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blij dat je dat ook inziet. Goed om te horen wel dat de rest van de mensen een leuke avond heeft gehad, maar sommigen horen daar gewoon niet hun tijd aan te besteden wanneer ze wel wat beters te doen hebben.
Jaloers?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Een onz radio tagjeHet moet neit veel gekker worden
Oke. ONZ radio is nu wel een beetje dood.quote:
komt omdat ik weg benquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef bularax het volgende:
[..]
Oke. ONZ radio is nu wel een beetje dood.
Ze mogen genoeg doen. Gleufdieren, kookdieren. Feestbeesten, you name it.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, moeders mogen natuurlijk niets meer doen.
Jouw visie, niet die van mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zie sig waarom onz radio langzaam een pijnlijke dood tegemoet gaat
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze mogen genoeg doen. Gleufdieren, kookdieren. Feestbeesten, you name it.
Echter, werkloze moeders horen niet hun kind 's nachts alleen thuis te laten in een flat zonder meubels terwijl ze zichzelf bezatten op een meeting aan de andere kant van het land. Alleen de gedachte al. Ik vind het zielig en bij deze ben ik ook mantelzorger. Tegen betaling welteverstaan, ik waag mij met gevaar voor leven in de ghetto van Emmen en daar moet wel wat tegenoverstaan.
Verzuurde ex-dj, die elmo?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jouw visie, niet die van mij.
En het gaat gewoon nog steeds goed hoor.
En wat heeft dat precies met de verantwoordelijkheid van een moeder te maken?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bij
Haha, lekker relevant ook dit. Sterk argument wel. Ga zo door, waterfietsvinnie.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij daar wat van kan zeggen. Als ik 10 baggerusers moet opnoemen zit jij er zeker bij
Ik moet hier mijn ei kwijt. Een lolletje mag en kan en ik ben blij om te horen dat er veel leuks heeft afgespeeld gisteravond. Maar sommige dingen gaan gewoon te ver vind ik zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
Haten is verlaten. Houd dit topic even gezellig.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
Haten is verlaten. Houd dit topic even gezellig.
Iets met een pot en een ketel?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies met de verantwoordelijkheid van een moeder te maken?
sorry, ik zie het nietquote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
De meet was hartstikke leuk! Kusjens.
/ontopic
Dat ontgaat ons allemaal. Het is gewoon erg schrijnend allemaal. Maar laten we er lekker omheen 'quote:
Nee, jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |