FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dat hij vroeger altijd sultan wilde worden en dat hij gek is van de Fata Morgana in de Efteling en op buikdanseressen.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef Coos het volgende:
Al verzinnen ze maar een spelletje dat er vijf overblijven die een hele fles mogen.
Of vandaag deze vijf en morgen vijf anderen!
Alles beter dan net niet!
Ai, das een goeie. Het liefst Servio, Guido,Aafke en ......quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef Coos het volgende:
Al verzinnen ze maar een spelletje dat er vijf overblijven die een hele fles mogen.
Of vandaag deze vijf en morgen vijf anderen!
Alles beter dan net niet!
Waar staan de bewijzen dan?! Ik gok dat Sofia de borstverkleining heeft gehadquote:Op zondag 20 februari 2011 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee skattie. Maik heeft een borstverkleining ondergaan. Check zijn topique.
kan iemand niet overvliegen boven het huis en haar aanmoedigen te blijvenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was nog van een paar minuten geleden, ze weet niet wat ze wil .......
[ afbeelding ]
Wel een mooie cap (meid). Ik vind haar trouwens heel mooi zonder make up.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was nog van een paar minuten geleden, ze weet niet wat ze wil .......
[ afbeelding ]
die heeft implantaten gekquote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waar staan de bewijzen dan?! Ik gok dat Sofia de borstverkleining heeft gehad
Nou, inderdaad!!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef catwaezle het volgende:
Ze komen opeens erg dicht bij het geheim van Philip
Ja de pret straalt er vanaf.quote:
en zonder botox etc?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Wel een mooie cap (meid). Ik vind haar trouwens heel mooi zonder make up.
Dan liever Juf Judith met DGK-Eric bij meeting op de witte Bergen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens horen zingen?
wow ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef catwaezle het volgende:
Ze komen opeens erg dicht bij het geheim van Philip
Femke Heemskerkquote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Philip willen ballen in het water. Met wie had die eigenlijk een verhouding?
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef catwaezle het volgende:
Philip's hartslag is nu wel een stukje hoger gok ik
op internet is ook gewoon life toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef gniffie het volgende:
maar was de 'live show'van vrijdag nou werkelijk live? want de streams in de studio waren hetzelfde als die op internet. En die op internet lopen 3 kwartier achter
je mag je geheim niet vertellenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Ok en Femke zwemt....hmm...Philip zal best peentjes zweten. Ik denk dat ik mijn geheim gewoon zou vertellen maar als zijnde een nietszeggend feitje,dat niemand door heeft dat ik mijn GEHEIM verklap.
ja dat wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef Lesterr het volgende:
Knap trouwens om maar net op dat onderwerp te komen en dan ook nog aanvoelen dat je er verder op in moet gaan.
Alles is live, de streams lopen 10 / 15 min achter, portugal is 1 uur eerderquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef gniffie het volgende:
maar was de 'live show'van vrijdag nou werkelijk live? want de streams in de studio waren hetzelfde als die op internet. En die op internet lopen 3 kwartier achter
ze hebben toch hun eigen horloges om , lijkt me sterk dat de regie die heeft verzetquote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef Darklight het volgende:
Internet is live idd, alleen kloppen de klokken in het huis niet
maar eerst was het hier 11.15 en daar (sst) 10.30.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alles is live, de streams lopen 10 / 15 min achter, portugal is 1 uur eerder
Ja dat dacht ik ook. Als Philip gewoon zou vertellen dat die iets gehad heeft met Femke zal niemand meer denken dat dat nou juist zijn geheim is.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je mag alleen niet zeggen dat dát je geheim is.
Ze hebben geen horloges om, alleen Karim maar die heeft hem gewonnen als clouquote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze hebben toch hun eigen horloges om , lijkt me sterk dat de regie die heeft verzet
Jamaar je mag je geheim niet vertellen toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je je geheim gewoon vertelt vermoedt niemand dat dát je geheim is
Moet het wel een geheim zijn dat niet zo opvalt.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je je geheim gewoon vertelt vermoedt niemand dat dát je geheim is
Een aantal bewoners weet ook al dat Joanna slaapwandelt, maar ze hebben geen idee dat dat het geheim is.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moet het wel een geheim zijn dat niet zo opvalt.
Er staan mensen op Schiphol te wachtenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
ze denken echt dat het programma mega populair is he
Niemand zal ze herkennen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef Mylene het volgende:
Ze denken dat het bomvol met fans staat bij aankomst Schiphol.
Mijn stem gaat naar Sofiaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meest sympathieke speler tot nu toe .....
[ afbeelding ]
Nee 18:15 in het huis.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
Het is daar nu 18:00 uur, 15 vertr. 17:45 uur in het huis
Dat kan niet héquote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Nee 18:15 in het huis.Verschillende keren horen zeggen daar bijv. 'Het is 7 uur!' en dat het dan bij ons kwart voor 8 is ..
Das meer de metro in Londen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef Darklight het volgende:
Watch your step
Wat heeft dat met vliegen te maken? Ik zie het verband niet
De klok daar staat dan gewoon verkeerd denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:02 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Nee 18:15 in het huis.Verschillende keren horen zeggen daar bijv. 'Het is 7 uur!' en dat het dan bij ons kwart voor 8 is ..
yup, mijne ook. Ik ergerde me een klein beetje aan Servio vanmiddag hoe hij die rol van presentator op zich nam. Ik vind m wel een top speler hoorquote:
Nee, waarschijnlijk loopt de klok daar een kwartier voor, is al verschillende keren onderwerp van gesprek geweest hier op t forum.quote:
Dan wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij wel als de streams sneller dan het licht gaan.
ik ook niet van het begin af aan al nietquote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Dialect tegen dialect..........zucht.
Moon en Aaf , een piercer en hoogbegaafd..........ik zie het niet hoor.
nee krijg oprecht het gevoel dat monique haar waarschuwde ,niet met een ander achterliggende gedachten erbijquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef itsme het volgende:
Afwas meer interesse tonen, te laat komen (gaat over cynthia). Ze komt aanschuiven, ploft neer.
Die vrouwen willen dat cynthia genonineerd wordt en ze dan weg moet?
ik had gehoord dat ie expres niet goed loopt, 15 minuten verschil, als in 15 minutes of fame (hint)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De klok daar staat dan gewoon verkeerd denk ik.
Ja dat denk ik trouwens ook. Ze vond dat iemand het wel tegen haar moest zeggen maar als ze het dan niet oppakte. Ik kan de stemmen nog niet uit elkaar halen.Maar het is wel duidelijk dat er geen love lost is between Cynthia en de rest v.d dames.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee krijg oprecht het gevoel dat monique haar waarschuwde ,niet met een ander achterliggende gedachten erbij
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef b_engeltje het volgende:
joanna ligt er bij alsof ze stervende is
Doornroosje.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef b_engeltje het volgende:
joanna ligt er bij alsof ze stervende is
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben drop gegeten, dat is best vermoeiend.
Als je met slaapwandelen bedoelt Sofia vast te houden in haar slaap, ja dan wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
heeft ze nou eigenlijk al eens geslaapwandeld?
nee, wel elke nacht gepraat zie Streamverslagenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Valt toch niet veel vast te pakken hebben we gezien.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef catwaezle het volgende:
Joanna begon met z'n haar, maar nu kriebelt ze zijn nek al. Zal ze nog verder gaan zakken?
Volgens mij niet, wel rechtop in bed gezeten, over sophie heen gelegen en gepraat.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
nee alleen brabbelen ,voor iemand die als geheim slapawandelen heeft ,had ik wel iets meer gewandel verwachtquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Sofia dacht dat ze dat doet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Nee maar wel een paar keer in haar slaap gebrabbeld. De anderen spraken daarna ook uit dat ze dachten dat Joanna vast slaapwandelt. Nou woehoe haar geheim is dan 'geraden' maar wie verwacht dat dat een van de geheimen isquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
En met die schurft van dr voelt hij dat gekriebel over een maand waarschijnlijk nogquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef catwaezle het volgende:
Joanna begon met z'n haar, maar nu kriebelt ze zijn nek al. Zal ze nog verder gaan zakken?
Jaaaa laten ze hele cast van Oh oh Cherso er maar bij doen dan wordt het nog wat.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Een herhaling van zaterdagavond, allemaal op bed, luie varkens!! Ga dan in vredesnaam de ramen lappen of zoals Barbie deed in Oh Oh Cherso het zwembad schoonmaken...bedenk iets, red jezelf!!! en red het fakking programma waar je in zit!
(zei ik fakking??)
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En met die schurft van dr voelt hij dat gekriebel over een maand waarschijnlijk nog
haha Mochten zien. Ja wat een eer he.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Als je Guido steeds zo ziet liggen om als een puppy aangehaald te worden, zo onschuldig...en dan het contrast toen we hier zijn foto's mochten zien. Ik werd er bijna lesbisch van.
Niet echt, maar het is in huis al bekend dat ze slaapwandelt. Dat heb ik ze al horen zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Jup een woknok en een pino erbij en het feest is compleet!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jaaaa laten ze hele cast van Oh oh Cherso er maar bij doen dan wordt het nog wat.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn dit voor beelden????
Moeten ze niet koken ofzo????
Ja dat zijn de gouden momenten hier op Fok, dat er soms net teveel word getoond.....hahahaha.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Mochten zien. Ja wat een eer he.
Ja ik denk dat Servio de leider is toch wel bij de heren al zou je op het 1e gezicht Gerard denken en Joanna wil erg graag de baas zijn van de dames en volgens mij is ze dat ook wel maar ik heb de streams niet zo goed gevolgd. Vandaag alleen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef gniffie het volgende:
servio en joanna zijn de grootste bazen nu
IK WIL NIET! Zelfs niet als je geld bied.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef gniffie het volgende:
als iemand is naar de live show van donderdag gaat om te kijken of die streams gelijk lopen met onze tjid
Dat kun je dan op tv ook zien hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef gniffie het volgende:
als iemand is naar de live show van donderdag gaat om te kijken of die streams gelijk lopen met onze tjid
hater, joanna is liefquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iedereen fakking Joanna al fakking uitgekotst?.
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
Nee ik kots Cynthia uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
jah maar ik geloof niet dat de streams live zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat kun je dan op tv ook zien hoor.
Nee, je vindt haar geil. Dat is wat anders.quote:
Heb je de uitzending niet gezien dan? Toen waren het dezelde beelden op TV als op de streamsquote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
jah maar ik geloof niet dat de streams live zijndoor verschil in tijd
en liefquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, je vindt haar geil. Dat is wat anders..
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel en de reden ook. Omdat ze pvv stemt.![]()
tja met zon *piep* kop moet je of settlen voor looks of voor persoonlijkheidquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke vertelt over haar keuze voor foute vriendjes. De een dit de ander sloeg de boel kort en klein.....zeer gezellig allemaal.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik denk iedere keer dat Aafke een kanten slip op haar hoofd heeft
Je bedoelt dat ze dat niet heeft?!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik denk iedere keer dat Aafke een kanten slip op haar hoofd heeft
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Monique lijkt op Chantal Janzen.
Neej n string van sofiequote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Aafke op haar hoofd? Een bh?
En ze kommen allebei oet het mooie Limbuuurg.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Meh miene jong, da meinste neet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:19 schreef Refurb het volgende:
[..]
En ze kommen allebei oet het mooie Limbuuurg.
Meer omdat ze een vies kind is, deze titel verdient ze aan haar egocentrische gedrag. Je haar overal laten vallen en slingeren, een gedeeld bed volblaffen met gekreukte kleding. Misschien ben jij gewoon aan dit gore egoistische gedrag in groepen, maar ik vind het een vies kind.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.
hoe verliefd ben jij wel niet op monique? lijkt op chantal pffff....quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
quote:
Psiesquote:
Niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoe verliefd ben jij wel niet op monique? lijkt op chantal pffff....
Dat is dan net zo stom . hebben we dan al geur televisie?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep... zo hebben anderen de pest aan Cynthia omdat ze 'stinkt' enz enz.
dat dacht ik vanmiddag ook te zien, wel toevallig dat jij dat nu ook zegt/tiktquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef beaverhausen het volgende:
Dat heb ik ook, zit je net iets te volgen, andere cameraquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
Ik geef het even op. Die streamwissels zijn niet te volgen dus ook de verhaallijnen niet.
Misschien Alphons eens massaal vermoeien op twitter?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zit je net iets te volgen, andere camera
Gelijk hebben zequote:Op zondag 20 februari 2011 19:30 schreef gniffie het volgende:
ze hebben zon hekel aan cynthia das ze haar s'nachts in elkaar rossen
Als dat zou helpenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien Alphons eens massaal vermoeien op twitter?
Waar kwam die stamper nu vandaan?quote:
Gebeurt er tenminste nog iets.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:30 schreef gniffie het volgende:
ze hebben zon hekel aan cynthia das ze haar s'nachts in elkaar rossen
Bij de Hema...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar kwam die stamper nu vandaan?
moeten ze der wel ene tuintje in gooien he ...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik vind cynthia ook niks, ze voegt ook echt niks toe. Joanne mag blijven, ze heeft iets grappigs soms, en is soms geniaal gek. (zentuintje harken)
Nee, met je eens.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik snap die hekel aan Cynthia (nog) niet hoor. Oke vies van die haren maar ik denk dat zij niet de enige is die dat doet. Ze ligt iig niet lekker in de groep.
Yep de SecretJus lag in het middenquote:
Nee met WORST!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Met klapsuk en piccalilly gestampt met je nieuwe stamper
Omdat ze ook niet echt gezellig mee-eet, omdat ze honderd keer per dag wordt gevraagd haar zender om te doen ipv in de hand te houden (ze laat hem steeds op de grond kletteren). Ik zou er ook gek van worden, van zo'n eigenwijs wicht.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik snap die hekel aan Cynthia (nog) niet hoor. Oke vies van die haren maar ik denk dat zij niet de enige is die dat doet. Ze ligt iig niet lekker in de groep.
...zoals mooie beelden van de tuin...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef gniffie het volgende:
waarom zijn er eigenlijk die godverse streamslocks als er iemand de kvdw ingaat. je kan toch ook van cam switchen
Vannacht nog. Nou dat was wat hoor! Spanning ende sensatie in een slapend huis!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef gniffie het volgende:
ik heb karim nog naar de plee zien gaan gister jah
Het is volgens mij met name dat op de laatste snik aan komen kakken bij het ontbijt, het weinig in huis doen, niet veel interesse tonen of een kruisverhoor afnemen. Dan komen de akkefietjes zoals haren van haar vinden driedubbel zo hard door.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
IDDquote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En Aafke vind ik iets heel vies' over zich hebben, kan alleen niet duiden wat.
aha, Kijk daar heb ik wat aan. merci.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze ook niet echt gezellig mee-eet, omdat ze honderd keer per dag wordt gevraagd haar zender om te doen ipv in de hand te houden (ze laat hem steeds op de grond kletteren). Ik zou er ook gek van worden, van zo'n eigenwijs wicht.
cynthia heeft matjes in der haar gevlochten ,blijkbaar niet van de beste kwaliteit (of al oud0 ze zijn in iedergeval in de rui.de andere 2 donkerharige hebben echt haar en zullen minder snel ruienquote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
BB6 volgens mij..Marlies zei dat steeds.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoorde ik nou weer het woord BIZAR!!!!!!!
Mijn hemel welke BB was dat waar dat woord continu gebruikt werd?
En : Daarom is een muts zo belangrijk in de winter???? Ja ik heb de hoogbegaafde gevonden hoor..........
Jaaa, die rooie!!! Die was dronken altijd geil.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef md89 het volgende:
[..]
BB6 volgens mij..Marlies zei dat steeds.
Eensch! Wat mij betreft blijft ze lekker. Tis een hele goede irritatiefactor!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet Cynthia juist blijven, komt er mss nog ruzie ofzo.
hij gaat vaak voor het midden, naar benedenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef MissJ.24 het volgende:
hahaha, Servio leest voor........linksdragende piemols.......
Ben ik de enige man die gelijk naar beneden keek?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef MissJ.24 het volgende:
hahaha, Servio leest voor........linksdragende piemols.......
Fijn dat ik niet de enige ben!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
IDDkan het ook niet benoemen, is gewoon een vies gevoel
Precies maar NL kennen gaat dat niet gebeuren dus. Alhoewel in de uitzendingen komt ze gewoon oke over. Ik moest ook vragen wat er nu toch met haar was. Oke ze is vaak te laat en is rommelig. Dat ze geen interesse toont dat is zwaarder denk ik en dat ze dus weinig doet in het huishouden maar daar is ze al op gewezen begreep ik? Ik zag haar gisteren afwassen?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet Cynthia juist blijven, komt er mss nog ruzie ofzo.
.....wie?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef MargrietV het volgende:
Nicolien Sauerbrei zei steeds Bizar.
Ze huilde eerst omdat ze niet mee wilde doen, omdat het een "vleeskeuring" was en ze wist dat ze de lelijkste wasquote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer dat ik de modeshow heb gemist, maar ik snap niet helemaal waarom Sharon heeft gewonnen.Ze had, gezien op de caps, nog een rok aan bij de badpakshow. Maar boeiend verder.
Ik heb het idee dat Joanna daar ook pissed om was. Ze kon het niet goed hebben dat Sharon de kroon niet droeg.
O, dan merk ik nog even op dat ik dat geknuffel en tegen een vreemde aanliggen als je een dag of 2 koud in het huis bent, op zijn zachts gezegd RAAR vind..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef b_engeltje het volgende:
ik vind het zowiezo maar vies dat iedereen in iedereens bed ligt
en de meesten lopen op hun blote pootjes dus de voetjes zullen ook niet zo schoon zijn ,ik zou dat niet willen
zou ene bordje op me bed maken BLIJF af
(joanna ligt nu in het bed van philip)
Het is ook zwaar, ze heeft een normaal figuur, iets stevig maar naast al die gratenkuttenkoppen lijkt ze dikker dan ze is. Daarom zoek ik altijd dikkere vriendinnen uit......quote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze huilde eerst omdat ze niet mee wilde doen, omdat het een "vleeskeuring" was en ze wist dat ze de lelijkste was![]()
Maar omdat ze een mooie speech gaf bij de modeshow heeft ze gewonnen.
Ik heb hem alleen niet gehoord.
En al die meiden ineens "je moet echt die kroon op" terwijl ze in hun binnenste zeiden, zet die kroon op lelijkerd.
Want toen ze zo huilde, duurde het eeuwen voordat die andere meiden haar kwamen troosten, zielig hoorrrrrrrrr
First: Ze moet er lekker in blijven. Dat geeft veel irritatie.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef itsme het volgende:
ja inderdaad alsof het de normaalste zaak van de wereld is om zomaar in andere mensen hun bed te gaan liggen. Stel je voor dat de pruik van cynthia in je bed blijft liggen, nou daar ben je dan lekker klaar meequote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef b_engeltje het volgende:
ik vind het zowiezo maar vies dat iedereen in iedereens bed ligt
en de meesten lopen op hun blote pootjes dus de voetjes zullen ook niet zo schoon zijn ,ik zou dat niet willen
zou ene bordje op me bed maken BLIJF af
(joanna ligt nu in het bed van philip)
Ja kan me niet voorstellen dat ik zo ga plakken aan een vreemdequote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O, dan merk ik nog even op dat ik dat geknuffel en tegen een vreemde aanliggen als je een dag of 2 koud in het huis bent, op zijn zachts gezegd RAAR vind..
We hebben nu een heel mooie zwarte bank hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
Het is een ranzige vieze slons en voor Catweazle/Scanman/ Lelijke bankbezitter: Dit heeft niets met afkomst, politieke voorkeur of geloofsovertuiging te maken, ze is gewoon een vies kind welke haren laat slingeren, lui is en zichzelf buiten de groep plaatst.
Dat is het wel een beetje
nou dat maakt me niet uit zelfs al ben je iemand die 3 keer op een dag douched ,me bedje is van mij en dat is prive ,daar mag je alleen in/bij liggen als ik je uitnodig ...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef Rafq het volgende:
[..]
ja inderdaad alsof het de normaalste zaak van de wereld is om zomaar in andere mensen hun bed te gaan liggen. Stel je voor dat de pruik van cynthia in je bed blijft liggen, nou daar ben je dan lekker klaar mee
Was het maar een grapquote:Op zondag 20 februari 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben nu een heel mooie zwarte bank hoor.Die grap wordt nogal oud.
Wacht mijn muntje valt....oooh memories...is dat die bankfoto van destijds, post je bank was het toch.......hahaha. Ja die is echt al heel oud dan die grap. (klapt in handen)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben nu een heel mooie zwarte bank hoor.Die grap wordt nogal oud.
Guido vind ik oninteressant en irritant. Van mij mag ie eruit.quote:
k ookquote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef gniffie het volgende:
ik heb karim nog naar de plee zien gaan gister jah
Als je nu telkens nog gaat zuigen over een of andere kutbank die in die tijd hip was, dan is dat een grap ja.quote:
Inderdaad. Maar ja, zij zijn vast gewend om regelmatig in een bed van een vreemde te duiken..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou dat makat me niet uit zelfs al ben je iemand die 3 keer op een dag douched ,em bedje is van mij en dat is prive ,daar mag je alleen in/bij liggen als ik je uitnodig ...
same here.. komt door die insiTe infoquote:
de aanleiding van het maken van dequote:
Ik vind Guido toch wel een van de interessante mannen. Nu zijn de mannen toch al wel interessanter dan de vrouwen. De mannen spelen het spel scherper. Van de Mannen vind ik Karim echt niets. Maik is ook niet echt een geweldige aanwezigheid maar daar stoor ik me minder aan dan aan Karim.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Guido vind ik oninteressant en irritant. Van mij mag ie eruit.
Maar hij kan wel heel goed "Jambers" na doen, dan lig ik echt slap
Lelijk vind ik haar niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
de aanleiding van het maken van desmiley
Servioquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon; ben zo benieuwd hoe de mensen over ons schrijven..
Servio; Stelletje debielen in een huis, niks intelligente dertigers
de enige die puur natuur is ben ik bang van de dames danquote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lelijk vind ik haar niet.
Overgewicht, lelijke manier van praten en idiote politieke voorkeur, maar lelijk uiterlijk neuh.
Ik vind alleen het kapsel van Sharon ook niet helemaal mooi verzorgd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de enige die puur natuur is ben ik bang van de dames dan
aan de rest is volgens mij gesleuteld,of dikke lage make up ,nep haar enz enz
nee maar dat heb je wel vaker met lang haar ,lijkt me ook het type die niet vaak naar de kapper gaat om er een flnk stuk af te halen (zie je ook vaak trouwens met mensen die lang haren hebben een soort van zonde ,niet durven gevoel)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind alleen het kapsel van Sharon ook niet helemaal mooi verzorgd.
Oeh vetquote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Wow een tiende van een seconde was Joanne in beeld in de KvdW, huilend...dikke tranen!
Oh ik dacht even dat ze alweer opgewekter was.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Wow een tiende van een seconde was Joanne in beeld in de KvdW, huilend...dikke tranen!
dat zou ik dan weel heel erg jammer vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is stiekem van ons heengegaan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is stiekem van ons heengegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |